Oletko miehille se ykkös nainen

Anonyymi-ap

Vai vaan kakkos vaihtoehto?

16

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykkönen on uusi kakkonen, etkö tiennyt?

• En tiedä eikä rehellisesti sanottuna edes kiinnosta yhtään. Vaikken olis vaihtoehto ollenkaan.

• Anonyymi

Molemmat.

• Todennäköisesti risti

• Ei sillä ole väliä olenko ykkös-, kakkos- vai vitosvaihtoehto. Ei pareja synny kuin silloin kuin kummatkin valitsee aidosti toisensa ja siinä kohtaa ei tarvitse enää miettiä vaihtoehtoja. Jos tarvitsee, valinta on aina huono!

Jos on valinnanvaikeus tai haaremihaaveita, ei kannata ketään valita vaan kannattaa jatkaa mielummin suhaamista vapaana.

• Anonyymi

Riippuu paljonko on rahaa tilillä.

• Anonyymi

Jos tuo kysymys tulee ajankohtaiseksi parisuhteessa ollessani; se oli siinä sitten.
      Mä en ala arvuuttelemaan; millä sijalla ehkä olisin, joko olen ainoa tai poistun näyttämöltä. Selityksiä siitä, miks joku on kiilannut parisuhteeseemme; mä en todellakaan kaipaa, enkä lepy lahjonnoillakaan.
      Jos mies on niin yksinkertainen ettei osaa laskea montako parisuhteeseen kuuluu, en mä todellakaan jatka samaa matkaa, noin typerän miehen kanssa! Fakta !

Mikään kakkosvaihtoehto; hommatkoon mun puolestani vaikka haaremin, mä en siihen haaremiin tule kuulumaan koskaan, jos saan pienemmänkin vihjeen kuvioista!
      Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa.
      Mä nyt olen tätä nykyään sinkkuäiti ja sellaisena tulen pysymään; niin pitkään kuin Mimmi elää lapsuuttaan. Fakta, sekin! Ymmärtäkää asia kuten haluatte, ja niinhän täällä tehdään aina.
      trollikka

trollikka

• "Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa."

Tunnen kyllä useammankin sisaren, joka haluaisi parisuhteeseen, mutta on jäänyt vastoin tahtoaan sinkuksi. Ei se niin yksinkertaista ole, kuin jotkut oman kokemuksensa perusteella uskovat. Koskee molempia sukupuolia, vaikka enemmän miehiä. 🌹👀

• Anonyymi

Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa

Välis, yritä hommata jotain keinoälyä avuksi, ei noita ääliömäisiä juttujasi kestä lukea.

• Anonyymi

Hei olen jenna 41v korkeastikoulutettu mut kukaan mies ei halua minua vaimokseen tai naisekseen mut tinderissä olen monelle ykkösvaihtoehto miehet rikkaat sanoneet et olen helppo nakki ja lähden oitis mukaan eli en ole vaikea luonne mut kukaan ei halua seurustella kanssani koska olen tyypillinen korkeastikoulutettu

• Taidan olla mappi öön kamaa.

No ei nyt sentään. Minua ei kiinnosta millä sijalla olen. Jos mies haluaa viettää kanssani aikaa, luultavasti sitten olen joku vaihtoehto hänelle kumminkin. Vaikka ystävävaihtoehto.
      En arvota itseäni muiden kautta.

Pidän jotensakutenkin naurettavana ajatusta, että olisin joku vaihtoehto tai että tarvitsisi edes ajatella moisia. Mulle on ihan yksiselitteisesti yksi hailee minä minua pidetään. Jos itse pidän ihmisestä, se riittää minulle.

Mutta joo.. en kaipaa kiinteää parisuhdetta, niin sama kai tuon on. Häiläämisessä ei ole tuota onkelmaa.

• Anonyymi

Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.

Jos ihminen on sen tyyppinen, että arvottaa toisia vaihtoehdoiksi, luulen etten tuntisi sen tyyppisiä ihmisiä juuri ollenkaan. Kiertäisin kaukaa. Jättäisin välistä kokonaan heihin tutustumisen.

• Anonyymi

Miehille? Ketä kiinnostaa? Pääasia, että omalle miehelle on ykkönen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe