Oletko miehille se ykkös nainen

Anonyymi-ap

Vai vaan kakkos vaihtoehto?

15

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykkönen on uusi kakkonen, etkö tiennyt?

• En tiedä eikä rehellisesti sanottuna edes kiinnosta yhtään. Vaikken olis vaihtoehto ollenkaan.

• Anonyymi

Molemmat.

• Todennäköisesti risti

• Ei sillä ole väliä olenko ykkös-, kakkos- vai vitosvaihtoehto. Ei pareja synny kuin silloin kuin kummatkin valitsee aidosti toisensa ja siinä kohtaa ei tarvitse enää miettiä vaihtoehtoja. Jos tarvitsee, valinta on aina huono!

Jos on valinnanvaikeus tai haaremihaaveita, ei kannata ketään valita vaan kannattaa jatkaa mielummin suhaamista vapaana.

• Anonyymi

Riippuu paljonko on rahaa tilillä.

• Anonyymi

Jos tuo kysymys tulee ajankohtaiseksi parisuhteessa ollessani; se oli siinä sitten.
      Mä en ala arvuuttelemaan; millä sijalla ehkä olisin, joko olen ainoa tai poistun näyttämöltä. Selityksiä siitä, miks joku on kiilannut parisuhteeseemme; mä en todellakaan kaipaa, enkä lepy lahjonnoillakaan.
      Jos mies on niin yksinkertainen ettei osaa laskea montako parisuhteeseen kuuluu, en mä todellakaan jatka samaa matkaa, noin typerän miehen kanssa! Fakta !

Mikään kakkosvaihtoehto; hommatkoon mun puolestani vaikka haaremin, mä en siihen haaremiin tule kuulumaan koskaan, jos saan pienemmänkin vihjeen kuvioista!
      Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa.
      Mä nyt olen tätä nykyään sinkkuäiti ja sellaisena tulen pysymään; niin pitkään kuin Mimmi elää lapsuuttaan. Fakta, sekin! Ymmärtäkää asia kuten haluatte, ja niinhän täällä tehdään aina.
      trollikka

trollikka

• Kynis

"Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa."

Tunnen kyllä useammankin sisaren, joka haluaisi parisuhteeseen, mutta on jäänyt vastoin tahtoaan sinkuksi. Ei se niin yksinkertaista ole, kuin jotkut oman kokemuksensa perusteella uskovat. Koskee molempia sukupuolia, vaikka enemmän miehiä. 🌹👀

• Anonyymi

Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa

Välis, yritä hommata jotain keinoälyä avuksi, ei noita ääliömäisiä juttujasi kestä lukea.

• Anonyymi

Hei olen jenna 41v korkeastikoulutettu mut kukaan mies ei halua minua vaimokseen tai naisekseen mut tinderissä olen monelle ykkösvaihtoehto miehet rikkaat sanoneet et olen helppo nakki ja lähden oitis mukaan eli en ole vaikea luonne mut kukaan ei halua seurustella kanssani koska olen tyypillinen korkeastikoulutettu

• Taidan olla mappi öön kamaa.

No ei nyt sentään. Minua ei kiinnosta millä sijalla olen. Jos mies haluaa viettää kanssani aikaa, luultavasti sitten olen joku vaihtoehto hänelle kumminkin. Vaikka ystävävaihtoehto.
      En arvota itseäni muiden kautta.

Pidän jotensakutenkin naurettavana ajatusta, että olisin joku vaihtoehto tai että tarvitsisi edes ajatella moisia. Mulle on ihan yksiselitteisesti yksi hailee minä minua pidetään. Jos itse pidän ihmisestä, se riittää minulle.

Mutta joo.. en kaipaa kiinteää parisuhdetta, niin sama kai tuon on. Häiläämisessä ei ole tuota onkelmaa.

• Anonyymi

Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.

Jos ihminen on sen tyyppinen, että arvottaa toisia vaihtoehdoiksi, luulen etten tuntisi sen tyyppisiä ihmisiä juuri ollenkaan. Kiertäisin kaukaa. Jättäisin välistä kokonaan heihin tutustumisen.

• Anonyymi

Miehille? Ketä kiinnostaa? Pääasia, että omalle miehelle on ykkönen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      494
      3627
    2. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2662
    3. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      244
      2064
    4. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1281
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1242
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      972
    7. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      18
      885
    8. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      24
      850
    9. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      100