Vai vaan kakkos vaihtoehto?
Oletko miehille se ykkös nainen
16
57
Vastaukset
Ykkönen on uusi kakkonen, etkö tiennyt?
En tiedä eikä rehellisesti sanottuna edes kiinnosta yhtään. Vaikken olis vaihtoehto ollenkaan.
- Anonyymi
Molemmat.
Todennäköisesti risti
Ei sillä ole väliä olenko ykkös-, kakkos- vai vitosvaihtoehto. Ei pareja synny kuin silloin kuin kummatkin valitsee aidosti toisensa ja siinä kohtaa ei tarvitse enää miettiä vaihtoehtoja. Jos tarvitsee, valinta on aina huono!
Jos on valinnanvaikeus tai haaremihaaveita, ei kannata ketään valita vaan kannattaa jatkaa mielummin suhaamista vapaana.- Anonyymi
Riippuu paljonko on rahaa tilillä.
- Anonyymi
Jos tuo kysymys tulee ajankohtaiseksi parisuhteessa ollessani; se oli siinä sitten.
Mä en ala arvuuttelemaan; millä sijalla ehkä olisin, joko olen ainoa tai poistun näyttämöltä. Selityksiä siitä, miks joku on kiilannut parisuhteeseemme; mä en todellakaan kaipaa, enkä lepy lahjonnoillakaan.
Jos mies on niin yksinkertainen ettei osaa laskea montako parisuhteeseen kuuluu, en mä todellakaan jatka samaa matkaa, noin typerän miehen kanssa! Fakta !
Mikään kakkosvaihtoehto; hommatkoon mun puolestani vaikka haaremin, mä en siihen haaremiin tule kuulumaan koskaan, jos saan pienemmänkin vihjeen kuvioista!
Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa.
Mä nyt olen tätä nykyään sinkkuäiti ja sellaisena tulen pysymään; niin pitkään kuin Mimmi elää lapsuuttaan. Fakta, sekin! Ymmärtäkää asia kuten haluatte, ja niinhän täällä tehdään aina.
trollikka
trollikka"Sorry, mutt nainen kyllä löytää uuden miehen, jos vaan itse parisuhteeseen haluaa."
Tunnen kyllä useammankin sisaren, joka haluaisi parisuhteeseen, mutta on jäänyt vastoin tahtoaan sinkuksi. Ei se niin yksinkertaista ole, kuin jotkut oman kokemuksensa perusteella uskovat. Koskee molempia sukupuolia, vaikka enemmän miehiä. 🌹👀- Anonyymi
Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun miehesi hankkii toisen naisen perheeseenne eli nimi on emma ja sulavalinjainen ja sutjakka eli moottoriveneen ja se pysyy teillä ja miehesi on rakastunut siihen eli hoivaa sinun lisäksesi emmaa ja ostelee sille kaikkea kivaa
Välis, yritä hommata jotain keinoälyä avuksi, ei noita ääliömäisiä juttujasi kestä lukea.
- Anonyymi
Hei olen jenna 41v korkeastikoulutettu mut kukaan mies ei halua minua vaimokseen tai naisekseen mut tinderissä olen monelle ykkösvaihtoehto miehet rikkaat sanoneet et olen helppo nakki ja lähden oitis mukaan eli en ole vaikea luonne mut kukaan ei halua seurustella kanssani koska olen tyypillinen korkeastikoulutettu
Taidan olla mappi öön kamaa.
No ei nyt sentään. Minua ei kiinnosta millä sijalla olen. Jos mies haluaa viettää kanssani aikaa, luultavasti sitten olen joku vaihtoehto hänelle kumminkin. Vaikka ystävävaihtoehto.
En arvota itseäni muiden kautta.
Pidän jotensakutenkin naurettavana ajatusta, että olisin joku vaihtoehto tai että tarvitsisi edes ajatella moisia. Mulle on ihan yksiselitteisesti yksi hailee minä minua pidetään. Jos itse pidän ihmisestä, se riittää minulle.
Mutta joo.. en kaipaa kiinteää parisuhdetta, niin sama kai tuon on. Häiläämisessä ei ole tuota onkelmaa.- Anonyymi
Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan häiritsee tuommoiset ykkös- ja kakkosvaihdottelut.
Jos ihminen on sen tyyppinen, että arvottaa toisia vaihtoehdoiksi, luulen etten tuntisi sen tyyppisiä ihmisiä juuri ollenkaan. Kiertäisin kaukaa. Jättäisin välistä kokonaan heihin tutustumisen.
- Anonyymi
Miehille? Ketä kiinnostaa? Pääasia, että omalle miehelle on ykkönen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892