Onko muut huomanneet, ettei ruoka säily nykyään enää viimeiseen käyttöpäivään saakka?
Vielä kymmenen vuotta sitten pystyi syömään käytännössä kaiken mitä oli ostanut jääkaappiin, mutta nykyään varsinkin moni lihatuote menee aistinvaraisen päätöksen vuoksi roskiin,
Onko päivämääriä venytetty, vai suojakaasut tai muut pakkaustavat muuttuneet?
Nykyään menee ruokaa roskiin enemmän kuin ennen
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut jauheliha paketti lensi roskiin kun yhdessä yössä tuli hyvin vaaleaksi jääkaapissa, viimeiseen myyntipäivää oli kolme päivää jäljellä .tuorekurkku ei liioin kestä kuten ennen , niin että olen ajatellut minäkin että miksi näin on. .
- Anonyymi
En oo huomant, kaikki syön.
- Anonyymi
Kyllä joskus viimeisenä myyntipäivänä jauheliha on ollut huonoa jo.
- Anonyymi
Heippa.
Kannattaa säätää jääkaappi oikeaan lämpötilaan.
Lihat ja kalat alahyllylle max + 5 astetta ja loppuja tavaroita ylemmäksi.
Ja vkp sekä parasta ennen ovat eri juttuja. Eniten minulla pilaantuu kasviksia viileä osastolla. tätä ongelmaa työstän ja on vähän vaikeamp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1674015Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3812949Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502160Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111785Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1671391- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961134