Onko muut huomanneet, ettei ruoka säily nykyään enää viimeiseen käyttöpäivään saakka?
Vielä kymmenen vuotta sitten pystyi syömään käytännössä kaiken mitä oli ostanut jääkaappiin, mutta nykyään varsinkin moni lihatuote menee aistinvaraisen päätöksen vuoksi roskiin,
Onko päivämääriä venytetty, vai suojakaasut tai muut pakkaustavat muuttuneet?
Nykyään menee ruokaa roskiin enemmän kuin ennen
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut jauheliha paketti lensi roskiin kun yhdessä yössä tuli hyvin vaaleaksi jääkaapissa, viimeiseen myyntipäivää oli kolme päivää jäljellä .tuorekurkku ei liioin kestä kuten ennen , niin että olen ajatellut minäkin että miksi näin on. .
- Anonyymi
En oo huomant, kaikki syön.
- Anonyymi
Kyllä joskus viimeisenä myyntipäivänä jauheliha on ollut huonoa jo.
- Anonyymi
Heippa.
Kannattaa säätää jääkaappi oikeaan lämpötilaan.
Lihat ja kalat alahyllylle max + 5 astetta ja loppuja tavaroita ylemmäksi.
Ja vkp sekä parasta ennen ovat eri juttuja. Eniten minulla pilaantuu kasviksia viileä osastolla. tätä ongelmaa työstän ja on vähän vaikeamp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865