"Viranomainen kutsuu tuhansia suomalaisia terveystarkastukseen
THL:n mukaan laajat väestötutkimukset aiemmin johtaneet Suomessa merkittäviin kansanterveyttä parantaviin toimenpiteisiin."
Se edustaa kauppaa ja teollisuutta.
”Kiitos paljon”, Bourla sanoi yrittäessään väistää toimittajia.
”Tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntoja, mutta miksi piditte sen salassa?” Levant painosti. ”Sanoitte, että se on sataprosenttisen tehokas. Sitten 90 prosenttia. Sitten 80 prosenttia. Sitten 70 prosenttia. Mutta tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntaa. Miksi piditte sen salassa?”
”Hyvää päivänjatkoa”, Bourla sanoi yrittäen jälleen paeta toimittajia.
”Minulla ei ole mukavaa päivää, ennen kuin tiedän vastauksen”, Levant sanoi, ja Rebel Newsin toimittaja Avi Yemini liittyi hänen seuraansa. Toimittajat vuorotellen heittivät Bourlalle kysymyksiä, joihin Bourla ei vastannut.
https://tinyurl.com/3ndwefv3
THL on pseudo-viranomainen
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
selkeästi sanottu
- Anonyymi
Lääkäriliitto poisti kotisivultaan Nürnbergin säännöstön - Omatunto painaa ja syyllisyys pelottaa? - Uusi MV-Lehti
Kokeelliset koronarokotteet ja erityisesti niihin liittyvät geenitekniikan mRNA-piikitykset, jotka ovat COVID-rokotuksina johtaneet samanaikaisesti alkaneeseen suureen ylikuolleisuuteen Suomessa ja muissa korkean rokoteasteen maissa, on yhdistetty vuonna 1947 vahvistettuun Nürnbergin säännöstöön, jota ylikansallisen rokoteagendan on katsottu rikkoneen törkeästi. - Anonyymi
Mikä jymy-yllätys: Maskit eivät estä tartuntoja
Vielä vuosi sitten Suomessakin levitettiin valtavaa hysteriaa sekä sosiaalista painostamista liittyen maskeihin.
Viime vuosina alistujan merkkinä mainetta niittänyt kasvomaski ei estäkään korona- tai muitakaan influenssatartuntoja, kertoo uusi tutkimus. Toisin sanoen kasvomaskien pakottaminen ihmisten naamoille oli naurettavaa bisnestä sekä ihmisten alistamista, ei faktoille perustuvaa ”pandemian” hoitoa.
Tartuntojen torjuntaa käsittelevä päivitetty katsaus käsitti kaikkiaan 78 satunnaistettua, kontrolloitua tutkimusta. Niissä koehenkilöt jaetaan satunnaisesti kahteen ryhmään, joihin kohdistetaan eri toimia ja verrataan tulosta ryhmien välillä.
Mukana oli yksitoista uutta tutkimusta, joista kuusi korona-ajalta. Vanhemmat tutkimukset koskivat pääasiassa influenssaa.
Vielä vuosi sitten Suomessakin levitettiin valtavaa hysteriaa sekä sosiaalista painostamista liittyen maskeihin. Ympäri maailmaa useissa maissa maskit olivat rangaistuksen uhalla pakollisia kaikille.
Kuten moni muukin korona-ajan valhe, myös maskeihin liittyvät valheet sekä painostaminen alkavat paljastumaan jopa valtamedian myöntäessä tiettyjen toimenpiteiden olleen täysin turhia, typeriä ja kalliita toimenpiteitä.
Lähde: HS
Tiede & luonto
9.2.2023 klo 13:30 - Anonyymi
THL ei uskalla sanoa totuutta , jokaiselta koko DNA ja sitten katsotaan mitä tehdään .
Tällä suosituksella mennään myös naimisiin , käydään terveystarkastuksissa tietyssä iässä sairauden puhkeamisen varalta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797