"Viranomainen kutsuu tuhansia suomalaisia terveystarkastukseen
THL:n mukaan laajat väestötutkimukset aiemmin johtaneet Suomessa merkittäviin kansanterveyttä parantaviin toimenpiteisiin."
Se edustaa kauppaa ja teollisuutta.
”Kiitos paljon”, Bourla sanoi yrittäessään väistää toimittajia.
”Tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntoja, mutta miksi piditte sen salassa?” Levant painosti. ”Sanoitte, että se on sataprosenttisen tehokas. Sitten 90 prosenttia. Sitten 80 prosenttia. Sitten 70 prosenttia. Mutta tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntaa. Miksi piditte sen salassa?”
”Hyvää päivänjatkoa”, Bourla sanoi yrittäen jälleen paeta toimittajia.
”Minulla ei ole mukavaa päivää, ennen kuin tiedän vastauksen”, Levant sanoi, ja Rebel Newsin toimittaja Avi Yemini liittyi hänen seuraansa. Toimittajat vuorotellen heittivät Bourlalle kysymyksiä, joihin Bourla ei vastannut.
https://tinyurl.com/3ndwefv3
THL on pseudo-viranomainen
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
selkeästi sanottu
- Anonyymi
Lääkäriliitto poisti kotisivultaan Nürnbergin säännöstön - Omatunto painaa ja syyllisyys pelottaa? - Uusi MV-Lehti
Kokeelliset koronarokotteet ja erityisesti niihin liittyvät geenitekniikan mRNA-piikitykset, jotka ovat COVID-rokotuksina johtaneet samanaikaisesti alkaneeseen suureen ylikuolleisuuteen Suomessa ja muissa korkean rokoteasteen maissa, on yhdistetty vuonna 1947 vahvistettuun Nürnbergin säännöstöön, jota ylikansallisen rokoteagendan on katsottu rikkoneen törkeästi. - Anonyymi
Mikä jymy-yllätys: Maskit eivät estä tartuntoja
Vielä vuosi sitten Suomessakin levitettiin valtavaa hysteriaa sekä sosiaalista painostamista liittyen maskeihin.
Viime vuosina alistujan merkkinä mainetta niittänyt kasvomaski ei estäkään korona- tai muitakaan influenssatartuntoja, kertoo uusi tutkimus. Toisin sanoen kasvomaskien pakottaminen ihmisten naamoille oli naurettavaa bisnestä sekä ihmisten alistamista, ei faktoille perustuvaa ”pandemian” hoitoa.
Tartuntojen torjuntaa käsittelevä päivitetty katsaus käsitti kaikkiaan 78 satunnaistettua, kontrolloitua tutkimusta. Niissä koehenkilöt jaetaan satunnaisesti kahteen ryhmään, joihin kohdistetaan eri toimia ja verrataan tulosta ryhmien välillä.
Mukana oli yksitoista uutta tutkimusta, joista kuusi korona-ajalta. Vanhemmat tutkimukset koskivat pääasiassa influenssaa.
Vielä vuosi sitten Suomessakin levitettiin valtavaa hysteriaa sekä sosiaalista painostamista liittyen maskeihin. Ympäri maailmaa useissa maissa maskit olivat rangaistuksen uhalla pakollisia kaikille.
Kuten moni muukin korona-ajan valhe, myös maskeihin liittyvät valheet sekä painostaminen alkavat paljastumaan jopa valtamedian myöntäessä tiettyjen toimenpiteiden olleen täysin turhia, typeriä ja kalliita toimenpiteitä.
Lähde: HS
Tiede & luonto
9.2.2023 klo 13:30 - Anonyymi
THL ei uskalla sanoa totuutta , jokaiselta koko DNA ja sitten katsotaan mitä tehdään .
Tällä suosituksella mennään myös naimisiin , käydään terveystarkastuksissa tietyssä iässä sairauden puhkeamisen varalta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391