Esimerkiksi:
"Paljonko kello on?" "Millä tarkkuudella haluat tietää?"
Onko sille jotain määritelmää?
Ihminen joka vastaa kysymyksillä?
14
98
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta ns. pedantti tai perfektionisti on usein tarkka pikku asioista. He haluavat täsmällisen kysymyksen, jolloin voivat antaa täsmällisen vastauksen. Vastaus on suoritus ja pedantti pyrkii suorituksissaan usein täydellisyyteen.
- Anonyymi
Onhan tuommoiselle määritelmä.
Hölmö ja huonosti muotoiltu kysymys on aina hölmö ja huonosti muotoiltu kysymys. - Anonyymi
Paras vastaus on "Jaa ny vai?".
- Anonyymi
Mitä sinä sillä tiedolla tekisit?
- Anonyymi
Meillä oli isot vuosijuhlat juhlat firmassa, sali oli täynnä karvasia duunareita ja stagelle nousi kaupunginjohtaja kertomaan sitä ja tätä. Lopuksi ilmoitti, että nyt voi esittää kysymyksiä.
Takarivistä kajahti: "Paljo kello on", ja porukka räjäjähti nauruun.
Nooh, kaupunginjohtaja oli huumorimiehiä ja hoiteli homman kotiin parilla vitsillä ja tais se kertoa kellonajankin. - Anonyymi
Onhan tuohon määritelmä, mitä avauksessa kysytään. Se on älykäs ihminen.
- Anonyymi
Ärsyttävä toisten yläpuolella norsunluutornissaan oleva luoti, jonka onneksi väistän kiitos tuon lyhyen vuorovaikutustilanteen. Voi olla fiksu olematta koopää, jos on tuollainen pakonomaisesti voisi edes lisätä "Sori, sosiaalisuus on mulle hankalaa ja se on mun kehityskohta, ei sun vika ja yritän opetella ymmärtämään, että 'introvertit ovat fiksumpia' on omaakin kehitystäni rajoittava äärimmäisen typerä ja alkeellinen ennakkoluuloinen harhakuvitelma. Et ole tyhmä vain koska sun ekstrovertti pälätys sisältää lukuisia tarpeettomia sanoja ja ääneen puhuttuja ajatuskulkuja, se on kuitenkin ystävällisemmän kuuloista ja näköistä kuin mun kilometrien päähän paistava ylemmyydentunto ja happamuus, osittain itseruokittu ihmispelko ja yksittäisten epäkohteliaiden lauseiden töksäyttely. Fiksuudestasi suhteessa minuun kertoo myös se, kuinka helppoa sun aurinkoisen ulosannin ilmentämään tunteeseen on uskoa, näyttelet siis huomattavasti paremmin kuin minä, ja lisäksi olet avoin (persoonallisuuspiirre, joka eniten korreloi älyn kanssa) ja annat kaikenlaiselle ympärilläsi mahdollisuuden, vaikka itsehän useinmiten suljen kaikilta mahdollisuuksilta ikkunat ja ovet, koska ne vaikuttavat kaikki jollain tavalla kuninkaalliseen makuuni liian epätäydellisiltä, pelkkä hiuskarva väärässä asennossa riittää tähän."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttävä toisten yläpuolella norsunluutornissaan oleva luoti, jonka onneksi väistän kiitos tuon lyhyen vuorovaikutustilanteen. Voi olla fiksu olematta koopää, jos on tuollainen pakonomaisesti voisi edes lisätä "Sori, sosiaalisuus on mulle hankalaa ja se on mun kehityskohta, ei sun vika ja yritän opetella ymmärtämään, että 'introvertit ovat fiksumpia' on omaakin kehitystäni rajoittava äärimmäisen typerä ja alkeellinen ennakkoluuloinen harhakuvitelma. Et ole tyhmä vain koska sun ekstrovertti pälätys sisältää lukuisia tarpeettomia sanoja ja ääneen puhuttuja ajatuskulkuja, se on kuitenkin ystävällisemmän kuuloista ja näköistä kuin mun kilometrien päähän paistava ylemmyydentunto ja happamuus, osittain itseruokittu ihmispelko ja yksittäisten epäkohteliaiden lauseiden töksäyttely. Fiksuudestasi suhteessa minuun kertoo myös se, kuinka helppoa sun aurinkoisen ulosannin ilmentämään tunteeseen on uskoa, näyttelet siis huomattavasti paremmin kuin minä, ja lisäksi olet avoin (persoonallisuuspiirre, joka eniten korreloi älyn kanssa) ja annat kaikenlaiselle ympärilläsi mahdollisuuden, vaikka itsehän useinmiten suljen kaikilta mahdollisuuksilta ikkunat ja ovet, koska ne vaikuttavat kaikki jollain tavalla kuninkaalliseen makuuni liian epätäydellisiltä, pelkkä hiuskarva väärässä asennossa riittää tähän."
Tuommoinen litania on aivan tasan tarkkaan paikallaan jos joku kysyy kellonaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoinen litania on aivan tasan tarkkaan paikallaan jos joku kysyy kellonaikaa.
Kyllä, tuo lisäys herättäisi huomattavasti enemmän kunnioitusta, huvitusta ja kiinnostusta sekä toiveikkuutta itsetiedostuksesta, älystä ja letkeästä humoristisesta elämänasenteesta itseä ja muita kohtaan (plussaa toki olisi tämän puhuminen yhtä nopeasti kuin ekstrovertit yleensä, koska kysyessään kelloa ekstrovertti saattaa olla jo myöhässä minuuttiaikataulustaan eikä vain päivätolkulla harkitsemassa lähteäkö ulos vaiko eikö).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä kommentissani ärsytti? En saanut ihan selvää noista toisiin liittymättämistä lauseista. Intorvertteja ja ekstrovertteja, ovia ja ikkunoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä kommentissani ärsytti? En saanut ihan selvää noista toisiin liittymättämistä lauseista. Intorvertteja ja ekstrovertteja, ovia ja ikkunoita.
Mikä noista ylläolevista oli kommenttisi?
Itse vastaisin, että minulla on Nokia 3110 perunapuhelin vähäisellä prepaid-saldolla, joten sitä ei kannata siepata.
Onkohan oma vastaukseni (katu)realismia?- Anonyymi
Sellaista henkilöä sanotaan humoristiksi.
Sehän on kuin Speden sketsistä. Härski-Hartikainen ja Simo Salminen sanailevat:
- Paljonko kello on?
- Millä tarkkuudella haluat tietää?
- No se on kuule sillä lailla, että…
(jne jne)- Anonyymi
Korjaus: ei humoristiksi, vaan ns. humoristiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860