Pirkka pippurimylly, kukaan saanut mitään ulos?

Anonyymi-ap

Ohjeen mukaan se muovinen kansi lähtee pois ja sitten pitäisi vain pyöritellä myötäpäivään. Siinähän se muoviosa pyörii mutta mitään ei ulos tule. Onko kukaan tajunnut miten tuota pitäisi käyttää. Töissä tuollainen lensi roskiin kun kukaan ei saanut yhtään mitään sieltä ulos tulemaan.

10

1486

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta Peugeot niin ei ole tuollaista ongelmaa. On jopa karkeuden säätö eikä tämä ole kertakäyttöinen.

• Anonyymi

Joo, en suosittele ostamaan mitää Pirkka tuotteita. Mun mielestä ne on kaikki alta arvostelun.

• Anonyymi

Minulla kanssa huonoja kokemuksia Pirkka tuotteista joten jätän ne suosiolla hyllyyn.

• Anonyymi

On olemassa hyviäkin pirkka tuotteita.

• Anonyymi

No enpä usko.

• Anonyymi

Hauskoja poika taas intoilee.
      Usein Pirkka tuote on ihan sama ja sisältää täsmälleen samaa kuin "merkillä" myyty.
      Jos ei osaa käyttää pippurimyllyä ja muutkaan "töissä" ei osannut, niin taitaa porukka olla suojatyöpaikassa.

• Anonyymi

Mikähn sinä oli vikana. Avasit siis korkin ja otit pois sen valkoisen muovisen suojan sietä pois? Helpoin tapa on itse haujaa maustet . Kokonaisia mausteita kanataakin ostaa. Hankii mortelin itselle. Mutta mummot jauhoivat maustensa ihan kangasnenäliinan siään pipurit ja sulkivat sen.Ihan maasta otetulla pyöreähköllä kivellä sitten painelivat tai iskivät mausteet selaiseksi kun halusivat.Murkaksi siis. Yhä sitä kokonaisia mausteita käytää samalla tavalla monen maan kansalaiset. Ymärtänet maustesa on aromit jäljellä kun kokonaisena ostaa. Sakaa on vaan jauhetut ja valmiksi rouhitut mausteet. Niiden ominaisuus kadonut murskatessa,rouhitussa tuetaissa aina valmiksi..

• Anonyymi

Pyörivän myllyosan alla on vielä kapea kaulusosa, joka vaan kierretään auki. Suojakalvo poistetaan...

• Anonyymi

Itse en osta mitään Pirkka tuotteita koska olen todennut ne niin huonoiksi että kierrän ne kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe