Joko käyneet syömässä Vojakkalan pizzerias ? nimeä vaihtanut...
Omistaja vaihtunut.... ?
14
1257
Vastaukset
- Anonyymi
Parantuuko laatu nimen vaihdolla. 🤣🤣
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177319633
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
hevosen lihaa pizazzaazzaa , alka ravaaminen wc ,eessä
- Anonyymi
Hevosenliha on hyvää, kylmäsavustettuna erittäin hyvää.
- Anonyymi
Omistaja vaihtunut. Nyt sama omistaja kuin Kemintien Revontulessa.
Paljon suomalainen asikas meillä hyviä liha
- Anonyymi
Törniöläiset.... pitsat, burgerit ja kivirannan mopot/skootterit sekä koirien jätökset
- Anonyymi
yhy yhy kemin yrpö...
- Anonyymi
loppuksi starttiraha nii uus yrittäjä tilalle ja uus startti
- Anonyymi
TELEKÄNPÖNTTÖ
- Anonyymi
Hinta on pompannut, eipä viitti juuri käyä
- Anonyymi
Korotukset kyllä melkoiset,joten jääpi käymättä
- Anonyymi
Kerran kävin, eipä tarvi käyä toista kertaa, hinnat pompanneet aikalailla eikä lätyt oo kuin varjo entiseen verrattuna.
- Anonyymi
On tosi hyvää pizzaa ja tosi ystävällistä palvelua saa , käynyt ollaan jo useamman kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828