Ilmastopäästöt / saasteet laskeneet niin rutkasti että joudutaan muuttamaan mittaustapaa. Tuolla uudella saadaan TAAS huonompia tuloksia.....TÄMÄ JOS MIKÄÄN ON " KÄRRYNPYÖRÄ JOKA EI PYSÄHDY ".
http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1084/article/1764508/6/1/render/?token=ab2bc40ba9ac641f31ecf486bcf49ad2&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.9.0&vl_platform=android
Ilmastopäästöt laskeneet !!
6
193
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on tyypillistä suomalaista vihreää ajattelua, kun jokin asia muuttuu parempaan niin vielä halutaan kiristää ruuvia. Tässäkin ilmaston muutoksessa, kun lukemat ovat liian hyviä niin muutetaan tapaa laskea. Sitä hölmöläisten maton valmistusta tämäkin.
- Anonyymi
Tuskin tätäkään yksityisteillä rymyämisestä tulevaa päästöä metsistä on ollut laskelmissa.
Tieyhdistys: Suomessa ei tunnusteta yksityisteiden arvoa: Ruotsissa yksityisteihin noin 120 miljoonaa euroa – Suomessa 20 miljoonaa euroa
Posted on 20.11.2019
40 miljoonan euron lisärahoitus vuodessa pitäisi sillat ja tiet ajokelpoisina.
”Yksityistieverkon merkitys on mittaamattoman suuri Suomen kansantaloudelle” sanoo Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Nina Raitanen. ”Esimerkiksi metsäteollisuuden kuljetuksista yli 90 prosenttia lähtee yksityisteiden varrelta rekoilla.”
Aina metsäajojen jäljiltä henkilöauton pohja ryystää tiessä - tiet pilataan eikä korjata - tulisi kai päästöjä liikaa rahapussista. Parempi ottaa ne kulut niiltä, jotka tien tekivät pikkuautoillaan ajoja varten. Suomen Tieyhdistys on liike-elämän järjestö. Se haluaa käyttää yksityisten tekemiä teitä maksutta. Kinuaa rahaa yhteiskunnalta teiden parantamiseen. Miksi ei itse paranna, jos hyvää tietä tarvitsee?
Tein mökkitieni yksin, kukaan ei tuppautunut kaveriksi. Nyt liikennettä on paljon. Metsän myyjät, vapaa-ajan asukkaat, marjastajat, metsästäjät, uteliaat. Kulkee isoa jakeluautoa, loka- autoa... Tulee betonia, rakennustarvikkeita, kaivinkoneita, jne.. Minä, tien alkujaan tehnyt, lapioin tietä tasaisemmaksi päästäkseni henkilöautolla - tien ryöstöt on laillistettu. Turha valittaa mihinkään, yritetty on.
Tämäkin https://skal.fi/jasenyhdistykset/ kinuaa muilta rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tätäkään yksityisteillä rymyämisestä tulevaa päästöä metsistä on ollut laskelmissa.
Tieyhdistys: Suomessa ei tunnusteta yksityisteiden arvoa: Ruotsissa yksityisteihin noin 120 miljoonaa euroa – Suomessa 20 miljoonaa euroa
Posted on 20.11.2019
40 miljoonan euron lisärahoitus vuodessa pitäisi sillat ja tiet ajokelpoisina.
”Yksityistieverkon merkitys on mittaamattoman suuri Suomen kansantaloudelle” sanoo Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Nina Raitanen. ”Esimerkiksi metsäteollisuuden kuljetuksista yli 90 prosenttia lähtee yksityisteiden varrelta rekoilla.”
Aina metsäajojen jäljiltä henkilöauton pohja ryystää tiessä - tiet pilataan eikä korjata - tulisi kai päästöjä liikaa rahapussista. Parempi ottaa ne kulut niiltä, jotka tien tekivät pikkuautoillaan ajoja varten. Suomen Tieyhdistys on liike-elämän järjestö. Se haluaa käyttää yksityisten tekemiä teitä maksutta. Kinuaa rahaa yhteiskunnalta teiden parantamiseen. Miksi ei itse paranna, jos hyvää tietä tarvitsee?
Tein mökkitieni yksin, kukaan ei tuppautunut kaveriksi. Nyt liikennettä on paljon. Metsän myyjät, vapaa-ajan asukkaat, marjastajat, metsästäjät, uteliaat. Kulkee isoa jakeluautoa, loka- autoa... Tulee betonia, rakennustarvikkeita, kaivinkoneita, jne.. Minä, tien alkujaan tehnyt, lapioin tietä tasaisemmaksi päästäkseni henkilöautolla - tien ryöstöt on laillistettu. Turha valittaa mihinkään, yritetty on.
Tämäkin https://skal.fi/jasenyhdistykset/ kinuaa muilta rahaa.Jos metsätyöt metsässä lisää päästöjä saman verran kuin metsä on sitonut niin metsätalous on iso päästöjen lähde. Tuleehan päästöjä hakatun puun kuljetuksesta ja tieverkon kulumisen aiheuttamista huolloista ja teiden korjauksesta.
Tienkäyttömaksuja lähettävät valvontakamerat on keksitty. Käykää kokeilemassa vaikka tuossa lähellä Ruotsissa. Jotakin oikeudenmukaisuutta tienkäytön maksuihin saadaan vain valvontakameroilla. Ruotsista voisi varmaan tilata laitteet ja asennuksen ja käytön. Meillä ei osata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tätäkään yksityisteillä rymyämisestä tulevaa päästöä metsistä on ollut laskelmissa.
Tieyhdistys: Suomessa ei tunnusteta yksityisteiden arvoa: Ruotsissa yksityisteihin noin 120 miljoonaa euroa – Suomessa 20 miljoonaa euroa
Posted on 20.11.2019
40 miljoonan euron lisärahoitus vuodessa pitäisi sillat ja tiet ajokelpoisina.
”Yksityistieverkon merkitys on mittaamattoman suuri Suomen kansantaloudelle” sanoo Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Nina Raitanen. ”Esimerkiksi metsäteollisuuden kuljetuksista yli 90 prosenttia lähtee yksityisteiden varrelta rekoilla.”
Aina metsäajojen jäljiltä henkilöauton pohja ryystää tiessä - tiet pilataan eikä korjata - tulisi kai päästöjä liikaa rahapussista. Parempi ottaa ne kulut niiltä, jotka tien tekivät pikkuautoillaan ajoja varten. Suomen Tieyhdistys on liike-elämän järjestö. Se haluaa käyttää yksityisten tekemiä teitä maksutta. Kinuaa rahaa yhteiskunnalta teiden parantamiseen. Miksi ei itse paranna, jos hyvää tietä tarvitsee?
Tein mökkitieni yksin, kukaan ei tuppautunut kaveriksi. Nyt liikennettä on paljon. Metsän myyjät, vapaa-ajan asukkaat, marjastajat, metsästäjät, uteliaat. Kulkee isoa jakeluautoa, loka- autoa... Tulee betonia, rakennustarvikkeita, kaivinkoneita, jne.. Minä, tien alkujaan tehnyt, lapioin tietä tasaisemmaksi päästäkseni henkilöautolla - tien ryöstöt on laillistettu. Turha valittaa mihinkään, yritetty on.
Tämäkin https://skal.fi/jasenyhdistykset/ kinuaa muilta rahaa.Jos olet itse tehnyt tien niin voit aina kerätä sen talteen ja siirtää sen jonnekin muualle tai varastoon.
Mitä itket? - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17736801h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vuosien pitkäjänteisellä työllä saatiin n. 1 km mökkitie aika kivaan kuntoon. Tukkirekat eivät ole pahasti pilanneet kun ovat käyneet talvisin. Nyt sitten viimevuonna eräs omistaja myi metsää ja eikö p...e tukkeja makuutettiin tien poskessa loppukesään asti ja kaikkein pahimmalla aikaa ne haettiin täyspitkällä rekalla. Tie on nyt aivan p...ana. kauheita painumia koko matkalla, siltakaiteet p...ana. ja kun ne siinä märässä savessa rypi, se on täysin p..a. Sen verran korjasivat, että mutarunnien yli pääsi henkilöautolla. Lupasivat sepelikuormia, pahh.. eikä nekään tien runkoa korjaa. Kele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116