Ultraääni pesuri

Anonyymi-ap

Mikä sen liemen koostumus on??On sika kallista kaupassa.

8

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä liemen? Mitä peset ultraäänipesurilla?

      Linkkiä tai tuotenimeä näkyville.

      Itse olen käyttänyt joskus puhdasta alkoholiakin pesunesteenä.

      • Anonyymi

        Pesulientä tarkoitan.kaasareita pesen.


    • Mitä haluat pestä sillä? Itse olen esimerkiksi herkästi ruostuvat kellon osat pannut lasiseen kannelliseen purkkiin, johon lisään jarrujenpuhdistusnestettä "Brake Cleaneriä", eli moottorinpesuainetta ts. pesubensiiniä. Huuhtelu esim. isopropanolilla.

      Vettä paremmin sietävät esineet pesen ihan vedellä, johon pieni loraus käsintiskiainetta. Jotkin materiaalit on ehkä varminta pestä pelkällä vedellä, kuten eräät muovit.

      Pesuaine valitaan siis pestävän esineen materiaalien perusteella.

      • Anonyymi

        " lasiseen kannelliseen purkkiin"

        Eikö niitä osia voi laittaa vaan sinne pesurin pohjalle? Ja minkä takia siinä purkissa pitää olla vielä kansikin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        " lasiseen kannelliseen purkkiin"

        Eikö niitä osia voi laittaa vaan sinne pesurin pohjalle? Ja minkä takia siinä purkissa pitää olla vielä kansikin?

        Itse en viitsi käyttää pesunestettä turhan paljon, enkä levittää lämpimänä herkästi haihtuvaa potentiaalisesti karsinogeenista, mutta joka tapauksessa haisevaa liuotinainetta huoneilmaan, mutta kukin tietysti tekee omien mielihalujensa mukaisesti.

        Vettä ja käsintiskiainetta käytettäessä ei tietenkään tarvitse erillistä kannellista pesupurkkia. Ehkä en ilmaissut itseäni tarpeeksi selkeästi, joten tässähän on vakavan itsetutkiskelun paikka.


    • Anonyymi

      "On sika kallista kaupassa."

      no saahan sitä sikaa joskus punalaputettuna -30% tai jos käyt iltayhdeksän jälkeen, niin -60% ei olis enää sika kallista

    • Anonyymi

      Töissä käytämme isopropanolia rosterista tehtyjen osien puhdistukseen. Periaatteessa isopropanolista tehty tuulilasinpesuneste siis sopii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe