miksi islamilaisen naisen asemasta ei saa kirjoittaa tällä palstalla, vaan viestit poistetaan?
Naisen kipupiste.
27
2706
Vastaukset
- olet
Miksi olet kiinostunut siita aiheista???
- p.k.
Eikö ainoastaan rasistiset viestit poisteta, ei niitä missä asiallisesti keskustellaan?
- voi j.........
Tuo oli kyllä ylivoimaisesti tyhmin kysymys mitä kukaan on ikinä kenellekään esittänyt, ei voi olla totta......
- niin??
voi j......... kirjoitti:
Tuo oli kyllä ylivoimaisesti tyhmin kysymys mitä kukaan on ikinä kenellekään esittänyt, ei voi olla totta......
Miten niin tyhma kysymys???
- hanki elämä ählymies!
voi j......... kirjoitti:
Islamilaisten omalla nettisaitilla saa kysyä mitä haluaa ja suurin osa kysymyksistä koskee naisia. "saavatko naiset ajaa autoa?" "...jutella vieraiden miesten kanssa?" "...käydä töissä?" "leikata hiuksiaan?" jne... valtava määrä kysymyksiä kuukautisista, joista aikuiset miehet palstalla kysyvät. Tsekatkaa http://islam.tc/ask-imam ja siellä viimeisenä alaalla löytyvä otsikko "women".
- he he hee
hanki elämä ählymies! kirjoitti:
Islamilaisten omalla nettisaitilla saa kysyä mitä haluaa ja suurin osa kysymyksistä koskee naisia. "saavatko naiset ajaa autoa?" "...jutella vieraiden miesten kanssa?" "...käydä töissä?" "leikata hiuksiaan?" jne... valtava määrä kysymyksiä kuukautisista, joista aikuiset miehet palstalla kysyvät. Tsekatkaa http://islam.tc/ask-imam ja siellä viimeisenä alaalla löytyvä otsikko "women".
No mutta miksi NAISISTA???
- bimbo täältä jostakin
he he hee kirjoitti:
No mutta miksi NAISISTA???
että naisen asema, vaikka mitä muuta väitetään, on suoraan perseestä islamilaisissa maissa.
Kuwaitissa taisivat saada juuri takaisin äänioikeutensa..hurraa ja jipii...mitä sitten?
Paljonko heillä on todellista vaikutusvaltaa mihinkään?
Jos miehet ja naiset eivät saa oleskella ja työskennellä samoissa tiloissa, mitä tulee mistään: nothing.
Ja sellainenhan varsin hyvin sopii näille Allahin uskollisille palvojille, mitä väliä vaikka Koraania tulkitaan miten sattuu, yleensä miesten hyväksi.
Vaikka toisaalta jo itse Koraanissa osoitetaan selvästi naisen paikka: kotona ja lapsia, lapsia kun teet, se on korkein täyttymyksesi.
Ja pyh. bimbo täältä jostakin kirjoitti:
että naisen asema, vaikka mitä muuta väitetään, on suoraan perseestä islamilaisissa maissa.
Kuwaitissa taisivat saada juuri takaisin äänioikeutensa..hurraa ja jipii...mitä sitten?
Jos miehet ja naiset eivät saa oleskella ja työskennellä samoissa tiloissa, mitä tulee mistään: nothing.
Ja sellainenhan varsin hyvin sopii näille Allahin uskollisille palvojille, mitä väliä vaikka Koraania tulkitaan miten sattuu, yleensä miesten hyväksi.
Vaikka toisaalta jo itse Koraanissa osoitetaan selvästi naisen paikka: kotona ja lapsia, lapsia kun teet, se on korkein täyttymyksesi.
Ja pyh.naisten tasa-arvo länsimaissakaan kovin vanha asia ole.
- bimbo täältä jostain
karvapää kirjoitti:
naisten tasa-arvo länsimaissakaan kovin vanha asia ole.
nyt puhutaankin nykypäivästä, jos nainen tarvitsee miehensä luvan mennä ulos, ei saa olla tekemisissä muiden kuin sukulaismiesten kanssa, mitä tulee yhteiskunnasta?
Ei mitään, mikä kyllä on huomattavissa kaikissa takapajuisissa islamilaisissa maissa, joissa naiset eivät saa käyttää lahjojaan, älyään, voimavarojaan ja yleensä kaikkea mitä heillä olisi annettavana YHTEISKUNNAN hyväksi, jos ne partahemmot eivät olisi naistenvihajia.
Tai ehkä he pelkäävät, että monissa asioissa naiset olisivat jopa heitä kyvykkäämpiä..kukapa sitä nyt vallasta vapaaehtoisesti luopuisi. - mieti!
karvapää kirjoitti:
naisten tasa-arvo länsimaissakaan kovin vanha asia ole.
...naisten asema ei ole täällä ollut koskaan niin huono, kuin muslimimaissa.
- nainen
bimbo täältä jostakin kirjoitti:
Ja pyh.Naisen asema on suoraan perseesta islamilaisessa maissa??? Asutko sina islamilaisessa maassa? et varmaan,mita se sullekuuluu? Oletko kateellinen?
- (rakkaudella vieläkin)
nainen kirjoitti:
Naisen asema on suoraan perseesta islamilaisessa maissa??? Asutko sina islamilaisessa maassa? et varmaan,mita se sullekuuluu? Oletko kateellinen?
Ongelma on yhteinen, se tekee meistä kristittyjä- olemme huolissamme kaikkien naisten hyvinvoinnista, emme sulkeudu vain omaan maailmaamme. kaikilla naisilla on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Välitämme, teemme jotain, olemme kiinnostuneita, emme vähättele, emme ummista silmiämme. Siksi.
- uudelleen ja uudelleen
(rakkaudella vieläkin) kirjoitti:
Ongelma on yhteinen, se tekee meistä kristittyjä- olemme huolissamme kaikkien naisten hyvinvoinnista, emme sulkeudu vain omaan maailmaamme. kaikilla naisilla on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Välitämme, teemme jotain, olemme kiinnostuneita, emme vähättele, emme ummista silmiämme. Siksi.
Puhukaa naisten asemasta muslimeille, dont give up!!!!!!!!
- Hankaluus
uudelleen ja uudelleen kirjoitti:
Puhukaa naisten asemasta muslimeille, dont give up!!!!!!!!
Hankalaahan se on, kun itse musliminaisetkin miettiävät sitä, että antavat mielellään 9-vuotiaan tyttärensä (kun kuukautiset ovat alkaneet) miehelle, kunhan tämä "nainen" siis oma tytär sitä itse haluaa.
- Ei voi olla totta
hanki elämä ählymies! kirjoitti:
Täytyy sanoa, että on todella takapajuista touhua. Jos koko elämän energia menee tuollaisiin höpötyksiin, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi muslimimaat ovat kaikessa jälkeenjääneitä, ja pysyvätkin sellaisina.
- .................
Saa kirjoittaa, asiallisesti.Tämän palstan kielenkäyttö on sellaista, että siksi suurin osa viesteistä poistetaan.
- I'm Not A Dog To My Man
Käsittääkseni naisen asema ei ole täälläkään vielä niin hyvä kuin se voisi olla. Annanpa esimerkin.
- naisten ja miesten palkkaeroja aiotaan kohentaa 15 prosentilla - miksei samantien samoille tasoille?
- yksinhuoltajaäidit saavat huoran maineen ja räkää niskaansa, yksinhuoltajaisiä säälitään ja ihaillaan
- nainen katsotaan hulluksi jos tämä suuttuu - miehellä se on sen merkki että naisen pitäisi rauhoittua.
Mutta jatkanpa nyt vertailua islaminuskoon.
Laivalla ollessani muslimimiehet mulkaisivat minua ja silloista poikaystävääni pahasti, kun olimme yhdessä joka paikassa. Heidän naisensa hoitivat muksuja hytissä. Naisia en kertaakaan kannella nähnyt kävelemässä tai vaikka kokiksella baarissa (tai millä muulla tahansa breikillä lastenhoidosta). Isäkö on siittäjä jonka ei tarvitse piitata paskaakaan? Jos minä veisin perheeni muslimimaihin, jossa äitini tekee enimmät työt ja isäni vietti lastensa kanssa enemmän aikaa, niin varmasti miehet pyörtyisivät. Tekisi heillekin hyvää huomata miten (anteeksi mielipiteeni) sairas uskonto islam on. Tästä mielipiteestä on aiheellista loukkaantua, jos joku niin tahtoo, mutta minä pidän mielipiteeni.
Islamilaiset naiset eivät saa leikata kynsiään tai kertoa hiustensa väriä miespuolisten kuullen.
Sääliksi käy. Musliminaiset eivät edes tajua, miten asiansa voisivat olla paremmin. Miksi he eivät yksinkertaisesti heitä huivejaan nurkkaan - en ole nähnyt yhtäkään musliminaista, joka onnellisena hymyilisi kaapujensa alla? Jos joku niin tekee, en siihen puutu.
Muistakaa kuitenkin, että olemme kristityssä valtiossa jossa muslimisäännöt eivät oikein päde.
Tällä tarkoitan sitä, että kaikilla pitäisi saada olla oikeus olla rauhassa sukupuolestaan riippumatta.Kullakin on tietenkin omat kokemuksensa. Mutta joko sinä elät tai sitten minä elän aika kummallisessa ympäristössä. Sillä omassa ympäristössäni
- yksinhuoltajaäidit eivät saa huoran mainetta eivätkä räkää päälleen. Tunnen monia, enkä ole nähnyt heihin suhtauduttavan muita kummallisemmin.
- sekä naisten että miesten suuttumista pidetään yleensä yhtäläisen tyhmänä – tai joissakin tapauksissa yhtäläisen aiheellisena.
- itseäni ei ole tietääkseni koskaan yksikään muslimi mulkaissut pahasti, kun kuljen jossakin naisen seurassa. Ja kuljen sentään aika usein ja muslimejakin tulee silloin tällöin vastaan.
Itse olen nähnyt huivipäisiä musliminaisia istumassa kahvilassa kahvilla ja keskenään. Samoin muslimipariskuntia. Baareissa en ole nähnyt huivipäisiä. Huivittomista en tiedä, kun muslimius ei naamasta paista. Kreikassa syrjäisemmillä seuduilla olen nähnyt kahviloissa pelkästään miehiä. Tuskinpa he olivat kaikki muslimeja. Suomessa ei vielä muutama vuosikymmen sitten nainen päässyt ilman miesseuraa anniskeluravintolaan.
Olen nähnyt muslimi-isiä työntelemässä lastenvaunuja ja leikkimässä lastensa kanssa leikkipuistossa ihan kuten muutkin isät. Enemmistö leikittäjistä ja lastenvaunujen työntäjistä näyttää myös suomalaisilla olevan naisia.
Olen nähnyt muslimi-isän valmistamassa ruokaa perheelleen. Arvioni mukaan tuli hyvää ruokaa, pohjois-afrikkalaisen (luultavasti marokkolaisen) keittiön tapaan. Enemmistö ruuanlaittajista tuntemissani suomalaisissakin perheissä on toki naisia – kuten muuallakin Euroopassa.
Mitä musliminaisten hiusten väriin tulee, en ole kuullut heidän kertovan sitä. Useimmiten olen nähnyt sen itse.
Yleensä en ole nähnyt sen paremmin muslimi- kuin muidenkaan naisten leikkaavan kynsiään julkisesti – harvemmin miestenkään. Julkista kynsien leikkaamista eivät kaikki Suomessakaan pidä aivan hyvänä tapana.
Ihmisten onnellisuutta on vaikea arvioida. Suomalaisten arki-ilmeiden väitetään kuuluvan maailman synkimpiin. En ole havainnut, että muslimius vaikuttaisi tähän: suomalaiset huivipäiset musliminaiset pitävät aika suomalaista ilmettä, etelämaalaiset näyttävät yleensä iloisemmilta . Ilme kyllä kovettuu silloin, kun humalaiset päästelevät rasistisia möläytyksiä – kuulemani mukaan jokainen tummempi ulkomaalainen on niitä kuullut tarpeekseen. Tällaiset palstat rohkaisevat niiden esittämiseen.
Mitä maahamme tulee, sen asukkaiden enemmistö on toki kristittyjä – mitä se sitten kullekin merkitseekään. Mutta maassamme vallitsee kuitenkin uskonnonvapaus, minkä pitäisi toki merkitä myös oikeutta olla tulematta loukatuksi tai haukutuksi riippumatta siitä, mitä uskontoa asianomainen sattuu edustamaan.
Sivistynyt ihminen toki huomioi ja hyväksyy myös sen, että muista maista tulleilla ihmisillä saattaa olla erilaisia tapoja. Jos ihmiset eivät tavoilla loukkaa muita eivätkä riko lakeja, heillä on näihin tapoihinsa täysi oikeus. Omat tapamme vaikuttavat usein aika erikoisilta muunmaalaisten silmissä – mitä kansallisuutta tai uskontoa he sitten edustavatkaan.- samaa sukupuolta
Aabra-ham kirjoitti:
Kullakin on tietenkin omat kokemuksensa. Mutta joko sinä elät tai sitten minä elän aika kummallisessa ympäristössä. Sillä omassa ympäristössäni
- yksinhuoltajaäidit eivät saa huoran mainetta eivätkä räkää päälleen. Tunnen monia, enkä ole nähnyt heihin suhtauduttavan muita kummallisemmin.
- sekä naisten että miesten suuttumista pidetään yleensä yhtäläisen tyhmänä – tai joissakin tapauksissa yhtäläisen aiheellisena.
- itseäni ei ole tietääkseni koskaan yksikään muslimi mulkaissut pahasti, kun kuljen jossakin naisen seurassa. Ja kuljen sentään aika usein ja muslimejakin tulee silloin tällöin vastaan.
Itse olen nähnyt huivipäisiä musliminaisia istumassa kahvilassa kahvilla ja keskenään. Samoin muslimipariskuntia. Baareissa en ole nähnyt huivipäisiä. Huivittomista en tiedä, kun muslimius ei naamasta paista. Kreikassa syrjäisemmillä seuduilla olen nähnyt kahviloissa pelkästään miehiä. Tuskinpa he olivat kaikki muslimeja. Suomessa ei vielä muutama vuosikymmen sitten nainen päässyt ilman miesseuraa anniskeluravintolaan.
Olen nähnyt muslimi-isiä työntelemässä lastenvaunuja ja leikkimässä lastensa kanssa leikkipuistossa ihan kuten muutkin isät. Enemmistö leikittäjistä ja lastenvaunujen työntäjistä näyttää myös suomalaisilla olevan naisia.
Olen nähnyt muslimi-isän valmistamassa ruokaa perheelleen. Arvioni mukaan tuli hyvää ruokaa, pohjois-afrikkalaisen (luultavasti marokkolaisen) keittiön tapaan. Enemmistö ruuanlaittajista tuntemissani suomalaisissakin perheissä on toki naisia – kuten muuallakin Euroopassa.
Mitä musliminaisten hiusten väriin tulee, en ole kuullut heidän kertovan sitä. Useimmiten olen nähnyt sen itse.
Yleensä en ole nähnyt sen paremmin muslimi- kuin muidenkaan naisten leikkaavan kynsiään julkisesti – harvemmin miestenkään. Julkista kynsien leikkaamista eivät kaikki Suomessakaan pidä aivan hyvänä tapana.
Ihmisten onnellisuutta on vaikea arvioida. Suomalaisten arki-ilmeiden väitetään kuuluvan maailman synkimpiin. En ole havainnut, että muslimius vaikuttaisi tähän: suomalaiset huivipäiset musliminaiset pitävät aika suomalaista ilmettä, etelämaalaiset näyttävät yleensä iloisemmilta . Ilme kyllä kovettuu silloin, kun humalaiset päästelevät rasistisia möläytyksiä – kuulemani mukaan jokainen tummempi ulkomaalainen on niitä kuullut tarpeekseen. Tällaiset palstat rohkaisevat niiden esittämiseen.
Mitä maahamme tulee, sen asukkaiden enemmistö on toki kristittyjä – mitä se sitten kullekin merkitseekään. Mutta maassamme vallitsee kuitenkin uskonnonvapaus, minkä pitäisi toki merkitä myös oikeutta olla tulematta loukatuksi tai haukutuksi riippumatta siitä, mitä uskontoa asianomainen sattuu edustamaan.
Sivistynyt ihminen toki huomioi ja hyväksyy myös sen, että muista maista tulleilla ihmisillä saattaa olla erilaisia tapoja. Jos ihmiset eivät tavoilla loukkaa muita eivätkä riko lakeja, heillä on näihin tapoihinsa täysi oikeus. Omat tapamme vaikuttavat usein aika erikoisilta muunmaalaisten silmissä – mitä kansallisuutta tai uskontoa he sitten edustavatkaan.Ei löytynyt pointtia viestistäsi. Joka tapauksessa; keskustelemme islamilaisen naisen asemasta, kirjasta "eevan kätketyt kasvot" selviää hyvin paljon, sen on kirjoittanut musliminainen. Tokihan ympäri maailman naiset joutuvat kohtaamaan sukupuolesta johtuvia ongelmia, mutta muslimeilla nämä "ongelmat" ovat niin räikeitä että me suomalaisnaiset välitämme kyllä heidän hyvinvoinnistaan. En minä ainakaan unohda yhdenkään naisen kärsimyksiä. Täällä sentään on kuitenkin mahtava elää, kauniissa Suomessamme- onnesta syntyä tähän maahan ja tasa-arvoon on eväitä välittää muistakin kuin itsestään. Toivon vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille kanssasisarille !
samaa sukupuolta kirjoitti:
Ei löytynyt pointtia viestistäsi. Joka tapauksessa; keskustelemme islamilaisen naisen asemasta, kirjasta "eevan kätketyt kasvot" selviää hyvin paljon, sen on kirjoittanut musliminainen. Tokihan ympäri maailman naiset joutuvat kohtaamaan sukupuolesta johtuvia ongelmia, mutta muslimeilla nämä "ongelmat" ovat niin räikeitä että me suomalaisnaiset välitämme kyllä heidän hyvinvoinnistaan. En minä ainakaan unohda yhdenkään naisen kärsimyksiä. Täällä sentään on kuitenkin mahtava elää, kauniissa Suomessamme- onnesta syntyä tähän maahan ja tasa-arvoon on eväitä välittää muistakin kuin itsestään. Toivon vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille kanssasisarille !
Kyllä, olen ihan samaa mieltä. Islamia puolustetaan ärähdellen, se tietää sitä että se uskonto haluaa säilyttää sovinistisuutensa ja sen, että nainen tulee olemaan siellä aina "koiran asemassa". Mutta onneksi mä en ole muslimi, enkä aio olla.
Ei löytynyt pointtia viestistäsi. Joka tapauksessa; keskustelemme islamilaisen naisen asemasta, kirjasta "eevan kätketyt kasvot" selviää hyvin paljon, sen on kirjoittanut musliminainen. Tokihan ympäri maailman naiset joutuvat kohtaamaan sukupuolesta johtuvia ongelmia, mutta muslimeilla nämä "ongelmat" ovat niin räikeitä että me suomalaisnaiset välitämme kyllä heidän hyvinvoinnistaan. En minä ainakaan unohda yhdenkään naisen kärsimyksiä. Täällä sentään on kuitenkin mahtava elää, kauniissa Suomessamme- onnesta syntyä tähän maahan ja tasa-arvoon on eväitä välittää muistakin kuin itsestään. Toivon vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille kanssasisarille !
Ehkä olisi kannattanut lukea edellinen viesti, jota kommentoin, niin pointit olisivat tulleet selvemmiksi.
Verrattuna Suomeen, suurimmassa osassa maailmaa naisten asema on huono. Niin muslimaissa, kristityissä Afrikan maissa, Kaakkois-Aasian buddhalaisissaa maissa, hindujen Intiassa, Kiinassa, Latinalaisessa Amerikassa. Siis uskonnosta riippumatta. "Eevan kätketyt kasvot" kertoo yhdestä kulttuuripiiristä ja sen epäkohdista. Vastaavia kirjoja on kirjoitettu kaikista muistakin kulttuuripiireistä.
Itse toivon myös vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille naisille. Ehkäpä se aika joskus koittaisi, jos maailman rikkaudet ja hyvinvointi saataisiin vähän tasaisemmin jaettua. Äärimmäinen köyhyys ei ketään jalosta, jos ei ehkä äärimmäinen rikkauskaan.
Suomessa on toki mukava elää verrattuna moneen, moneen maahan. Suomi on vauras kultapossukerhon jäsen verrattuna suurimpaan osaan maailman maita.I'm Not A Dog To My Man kirjoitti:
Kyllä, olen ihan samaa mieltä. Islamia puolustetaan ärähdellen, se tietää sitä että se uskonto haluaa säilyttää sovinistisuutensa ja sen, että nainen tulee olemaan siellä aina "koiran asemassa". Mutta onneksi mä en ole muslimi, enkä aio olla.
ärähdellen, jos sen kimppuun käydään kärähdellen ja stereotypioita viljellen.
Miehet toki yrittävät kaikkialla säilyttää asemiaan, silloin kun tuntevat ne uhatuiksi naisemansipaation vuoksi.
Vertaa Latinalaisen Amerikan machot, kristillisen mustan Afrikan miehet, Kiinan tyttölasten abortoiminen, Intian miesvalta. Ja kävipä tuo kipeästi monelle suomalaisellekin vanhoilliselle jäärälle, kun naiset saivat äänioikeuden.- anna mun kaikki kestää
Aabra-ham kirjoitti:
Ehkä olisi kannattanut lukea edellinen viesti, jota kommentoin, niin pointit olisivat tulleet selvemmiksi.
Verrattuna Suomeen, suurimmassa osassa maailmaa naisten asema on huono. Niin muslimaissa, kristityissä Afrikan maissa, Kaakkois-Aasian buddhalaisissaa maissa, hindujen Intiassa, Kiinassa, Latinalaisessa Amerikassa. Siis uskonnosta riippumatta. "Eevan kätketyt kasvot" kertoo yhdestä kulttuuripiiristä ja sen epäkohdista. Vastaavia kirjoja on kirjoitettu kaikista muistakin kulttuuripiireistä.
Itse toivon myös vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille naisille. Ehkäpä se aika joskus koittaisi, jos maailman rikkaudet ja hyvinvointi saataisiin vähän tasaisemmin jaettua. Äärimmäinen köyhyys ei ketään jalosta, jos ei ehkä äärimmäinen rikkauskaan.
Suomessa on toki mukava elää verrattuna moneen, moneen maahan. Suomi on vauras kultapossukerhon jäsen verrattuna suurimpaan osaan maailman maita.Aabraham se täällä kirjoittelee koska hänellä ei selvästikään ole parempaa tekemistä elämässään. rakkaus on hyvä asia, ei siinä mitään - sydämen tyhjyys ja päämäärättömyys on eri asia.
anna mun kaikki kestää kirjoitti:
Aabraham se täällä kirjoittelee koska hänellä ei selvästikään ole parempaa tekemistä elämässään. rakkaus on hyvä asia, ei siinä mitään - sydämen tyhjyys ja päämäärättömyys on eri asia.
Sanoja riittää täyttämään elämän tyhjyyttä ja päämäärättömyyttä.
Aabra-ham kirjoitti:
Suomessa on toki mukava elää verrattuna moneen, moneen maahan. Suomi on vauras kultapossukerhon jäsen verrattuna suurimpaan osaan maailman maita.Mulle ei riitä se, että naisten palkkoja nostetaan vähän. Pitää nostaa miesten tasolle.
Tiedätkö miksi?
Nykyään hyvin moni nainen on yksinhuoltaja. Samalla kun osa isistä jättää elarit maksamatta, he tienaavat tyytyväisinä töistä enemmän kuin naiset, jotka sentään elättävät lapsensa.
Ei käy enää käsitys että mies elättää perheen. Ei se mene enää niin! Mieti miten paljon nykyään on yhäreitä ja paljon yhäri-isiä. Ero on huimaava. I'm Not A Dog To My Man kirjoitti:
Mulle ei riitä se, että naisten palkkoja nostetaan vähän. Pitää nostaa miesten tasolle.
Tiedätkö miksi?
Nykyään hyvin moni nainen on yksinhuoltaja. Samalla kun osa isistä jättää elarit maksamatta, he tienaavat tyytyväisinä töistä enemmän kuin naiset, jotka sentään elättävät lapsensa.
Ei käy enää käsitys että mies elättää perheen. Ei se mene enää niin! Mieti miten paljon nykyään on yhäreitä ja paljon yhäri-isiä. Ero on huimaava.että naisten palkat nostetaan miesten tasolle. Omalla alallani ne ovatkin jo aikaa olleet miesten tasolla. Samoin pitäisi olla muuallakin.
Suomen lain mukaan isä ja äiti ovat yhtä velvollisia elättämään lapset. Että varsin suuri osa isistä jättää oman osuutensa eron jälkeen maksamatta, on surkeaa, ja kertoo jotain isän roolin heikkenemisestä. Mutta silloin kun isät maksavat, se on vain heidän osuutensa. Sekään ei oikeuta isompiin palkkoihin, koska yh-äidit joutuvat joka tapauksessa maksamaan ainakin yhtä paljon.- Tiedenainen
Oli todella kauniisti sanottu, näin sen pitäisi olla, mutta kun ei ole. :-)
" Tokihan ympäri maailman naiset joutuvat kohtaamaan sukupuolesta johtuvia ongelmia, mutta muslimeilla nämä "ongelmat" ovat niin räikeitä että me suomalaisnaiset välitämme kyllä heidän hyvinvoinnistaan. En minä ainakaan unohda yhdenkään naisen kärsimyksiä. Täällä sentään on kuitenkin mahtava elää, kauniissa Suomessamme- onnesta syntyä tähän maahan ja tasa-arvoon on eväitä välittää muistakin kuin itsestään. Toivon vapauden tunnetta, itsekunnioitusta, parisuhdetta ilman väkivaltaa tai sen pelkoa, hyvää elämää ja naiseuden riemua kaikille kanssasisarille !"
Kiitos kaikkien musliminaisten puolesta, jotka elävät ahdistuneena ja ilman terveydenhoitoa hakattuina..
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070