Ravintolan kritisointi hitauden takia

Anonyymi-ap

Olen hieman pettynyt (aika paljonkin) ravintolaan, jossa kävin tänään perheeni kanssa. Kyseinen ravintola oli laskettelukeskuksessa, juuri lounasaikaan joten normaalisti ravintola oli aika täynnä. Kun oltiin vartin odottamiseen jälkeen päästy viimein pöytään ja tilaamaan, kassalta sanottiin että noin 30min kestää , että saamme ruokamme koska perheessäni on 6 ihmistä. Noh, aika paljolta tämä kyllä kuulostaa, eikö niin?
Oli mennyt 30min ja aloin jo miettiä, että mikä niissä ruoissa kestää. Oli mennyt 35 minuuttia, ja minulla alkoi olla jo aika kova nälkä joten menin hieman kyselemään, että mikäs siinä kestää. Sanottiin että ihan juuri tulee ruuat, koska ravintola oli aivan tupaten täynnä. No.. ruoissamme meni reilu 42 MINUUTTIA! Tarjoilija pahoitteli tilannetta kovasti. En ole silti koskaan kohdannut yhtä huonoa palvelua. Olen shokissa.. kertokaa onko teille tapahtunut tämmöisiä tapauksia😠😠

11

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitsisi valittaa 12 min myöhästymisestä, ole onnellinen että sait ruokasi.. jos juuri lounasaikaan oli laskettelukeskuksessa( vielä tupaten täynnä) ei ihme että oli paljon väkeä, kun oli laskettelukeskuskin se, eli eikai se nyt kamalasti haittaa?🙄

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta oli hieman nälkä, niinkuin myös perheelläni ja lapsillanikin🖕🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta oli hieman nälkä, niinkuin myös perheelläni ja lapsillanikin🖕🏻

        Kyllä aikustelta naiselta/mieheltä uskoisi, että osaisi jo käyttäytyä ja olla ihmisiksi, ja luulisi että osaa odottaa 42min...


    • Anonyymi

      Tupa täynnä pokaa ja sulla on hirveä nälkä, kaupasta olis saanu patongia?🤖🤖

      • Anonyymi

        Anteeks nyt vaan, mutta ei ollu kauheen lähellä mitään ruokakauppaa, kun oltiin laskettelukeskuksessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks nyt vaan, mutta ei ollu kauheen lähellä mitään ruokakauppaa, kun oltiin laskettelukeskuksessa...

        Eivatkö mitää leipä- tai sipsidippikoria tuoneet pöytään?


    • Anonyymi

      Työvoimapula näkyy tässäkin.

    • Anonyymi

      Ei missään ravintolassa voi antaa tarkkaa aikamäärettä miten pian ruuat tulevat. Annettu aika on suuntaa antava. Siellä ei kuitenkaan ole mitään liukuhihnarobotteja töissä, vaan ihan ihmisiä. Vaikka on tiedossa kuinka kauan X, Y ja Z annoksien tekeminen keskimäärin kestää, aina voi sattua jotain odottamatonta, mikä hidastaa työtä.
      Jotenkin tuntuu ihan naurettavalta ulista siitä että ruuan saanti täydessä ravintolassa kestää. Ei varmasti missään ravintolassa ole valtavaa keittiötä ja kymmenittäin kokkeja töissä, että kaikki annokset saadaan tulille sitä mukaa kun tilaukset tulevat keittiöön.

      • Anonyymi

        Jos ruoan tuleminen kestää liian kauan niin siitä on täysi oikeus valittaa. Ja myös valittaa asiasta muille ja kehottaa menemään muualle. Ja sitten ei tarvitse ikinä mennä kyseiseen ravintolaan.

        Yksi hailee vaikka joku ravintola sitten rääkyy kun menee konkurssiin. Jos ravintola kohtelee asiakkaitaan huonosti ja höpöttää jostain asiakkaiden ulisemisesta niin se ansaitsee konkurssinsa.

        Ravintolan ongelmat ei ole asiakkaiden ongelma eikä asiakkaiden tarvitse piitata siitä paskaakaan. Ruoan pitää tulla ajoissa enkä piittaa ongelmista.


    • Anonyymi

      Olen odottanut yli tunnin ruokaani ja kun meidän jälkeen tulleet alkoivat saada annoksiansa, otin kiinni toisen tarjoilijan ja kysyin, missä tilauksemme viipyy. Tarjoilija, joka oli ottanut vastaan tilauksemme ei ollut vienyt sitä keittiöön, vaan työvuoronsa päätteeksi, oli lähtenyt kotiin. En ole tämän jälkeen syönyt kyseisen ketjun ravintoloissa saati kyseisessä ravintolassa. Inhimillistä ehkä, mutta äänestimme jaloillamme. Palkatkaa parempaa henkilökuntaa, joille maksatte kunnon palkkaa.

      • Anonyymi

        Kyllä, jos tuollainen tapahtuu yhdenkin kerran niin on järkevintä jatkossa valita muu ravintola. Näin se vain menee. Asiakkaat äänestää jaloillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe