Niin hyvännäköistä miestä että palstan naisia kiinnostaisi tutustua lähemmin. Palstan naiset varmaan käy siksi baareissa viikonloppuisin.
Palstalla ei taida olla
27
85
Vastaukset
Just semmoisia baarikärpäsiä kaikki palstan naiset aina on.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764329u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Viimeksi kun olin baarissa, olin siellä vastakkaista sukupuolta edustavan palstalaisen kanssa. Ja join alkoholitonta olutta.
- Anonyymi
Käykö oikeesti ihmiset vielä baareissa. En ole käynyt yli 17 vuoteen. Olis typerää käydä baareissa koska sieltä nyt viimeiseksi mitään löytää.
- Anonyymi
Maailmasta on hankala löytää niin susirumaa miestä, että pelkkä ulkonäkö olisi mulle ongelma. Baareissa en käy oikeastaan ikinä.
Luuletko sinä oikeasti, että keskusteluun tarkoitettu sivusto on tarkoitettu ensisijaisesti tapaamisien ja tutustumisien järjestelyyn? Oikeesti?
Tämä on KESKUSTELUSIVUSTO EI TREFFISIVUSTO!
Ja vielä... ymmärtääkö aloittaja noiden kahden eri asian eron? 🤔- Anonyymi
Kyllä täällä aika aktiivisesti ja johdattelevasti jotkut yrittävät naisia saada sähköpostikeskusteluun kanssaan ja sitä myötä juurikin tutustumisien ja tapaamisien järjestelyyn.
- Anonyymi
Kaksineuvoinen DISSOMBYPASSER on treffejä vailla !
- Anonyymi
Ei se väärin tai kiellettyä ole jos joku etsii seuraa täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä aika aktiivisesti ja johdattelevasti jotkut yrittävät naisia saada sähköpostikeskusteluun kanssaan ja sitä myötä juurikin tutustumisien ja tapaamisien järjestelyyn.
Sivusta totean, että saahan sitä pyydellä ja kysellä. Ei se ainakaan minua ole satuttanut, että on pyydelty. Itse vaan en ole täältä seuraa hakemassa tuonne reaalielämän puolelle, eli minulle kohdistetut pyytelyt ovat turhia. Eivät ne silti minua mitenkään satuta.
Anonyymi kirjoitti:
No sehän ei sitä sano, etteikö jotkut VOISI hakea täältäkautta seuraa, tuttavuuksia, mutta kun TÄMÄ EI OLE SITÄ VARTEN.
Aloittaja hämmästelee, että ei toimi tapailut ja parinmuodostumiset...
Ihan sama kun minä ihmettelisin, että mitenkä rautakaupasta ei löydy Ironmaneja ja teräsmiehiä? 🤣- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No sehän ei sitä sano, etteikö jotkut VOISI hakea täältäkautta seuraa, tuttavuuksia, mutta kun TÄMÄ EI OLE SITÄ VARTEN.
Aloittaja hämmästelee, että ei toimi tapailut ja parinmuodostumiset...
Ihan sama kun minä ihmettelisin, että mitenkä rautakaupasta ei löydy Ironmaneja ja teräsmiehiä? 🤣Antaa hänen hämmästellä. Sana on vapaa.
Anonyymi kirjoitti:
Antaa hänen hämmästellä. Sana on vapaa.
No annan... mä vaan mietin, että kuinka tyhmä voi olla, että ajattelee täältä ensisijaisesti jonkun löytävänsä?
Kuin ettis ruokaa kirpputorilta...
- Anonyymi
Ei taida olla jännämiehii palstalla. Muuten naiset veis ne heti kotiinsa.
- Anonyymi
Ainakin yksi mies on, olen nähnyt kuvia.
- Anonyymi
Randomille löytyy jo muutama puoltava lausunto, lisäksi on vielä elämän kevät tulossa 50 lasissa 👌. Löytyykös maili profiilista?
- Anonyymi
Millaisia mahtaa naiset täällä olla? Luulen että samaa kaliiberia kuin miehet. Sivistyneempiä ja vähemmän sivistyneempiä.
Niin, heteronaisiahan täällä taitaa melkein kaikki olla, että sikäli. Ehkei vaan ole sitten haku päällä. 🤷🏼♂️
Omani löysin palstailun ohessa palstalta, en tältä kylläkään. Enkä iki maailmassa etsisi seuraa baarista/ravintolasta, ellei ruoka-annoksen myyjätär ole potentiaalinen kohde. Alkon barista never.- Anonyymi
Juu ei ole mitään unelmamiehiä palstalla.
- Anonyymi
Höpsis, eilen kävin baarissa ja juttelin monta tuntia hauskan miehen kanssa. Naurettiin ja puhuttiin myös syvällisiä, muutama ohrapirtelö meni. Ulkonäkö ei ollut tutustumisen syy vaan katseen älykkyys, nopeat vaistot ja heti juttusille pyytäminen samaan pöytään, nuori homopoika. Helkkarin virkistävää.
Molemmat väärin.
Miesten ulkonäköä on lisäksi täällä hieman hankala arvioida... - Ja eikö täällä olla itse asiassa sitä varten, että jutellaan mukavia tai syvällisiä? 😉- Anonyymi
Mahdotonta arvioida, kun ei tiedä minkänköisiä kirjoittajat ovat. Maku on katsojan silmissä, sen suhteen ketä pitää hyvvänäköisenä ja ketä ei. Jokaisella kun on oma makunsa.
- Anonyymi
Naiset haluaa seksiä ja miehen pitä olla komea pitkä mies. Ei kelpaa tavis amislainen naisille.
- Anonyymi
Olen pitkä amislainen tavis, mut en kelpaa naisille
- Anonyymi
Millanen pitää olla että kelpaa naisille?
- Anonyymi
Tänään perjantaina palstan naiset lähtee baariin etsimään miestä. Palstan miehet ei naisille kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3631079- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14638- 26633
- 68630
- 57600