x=3-t
Suoran parametriesitys on y=-3t t kuulu R
z=4+t
Mikä suoran piste on lähimpänä pistettä P=(5,-8,4)?
Pisteen etäisyys suorasta
8
337
Vastaukset
- Anonyymi
Seksistisiin kysymyksiin emme vastaa tällä palstalla.
- Anonyymi
Sori, tapahtui kirjoitus virhe.
x=3-t
Suoran parametriesitys on
x=3-t
y=-3t
z=4+t
t kuulu R
Mikä suoran piste on lähimpänä pistettä P=(5,-8,4)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
x=3-t
x=3-t
y=-3t
z=4 t
t kuulu R
Mikä suoran piste on lähimpänä pistettä P=(5,-8,4)?Kehitä pistetulo ja väännä se nollaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
x=3-t
x=3-t
y=-3t
z=4 t
t kuulu R
Mikä suoran piste on lähimpänä pistettä P=(5,-8,4)?Onko tuo vieläkään oikein? Onko z = 4 plus t vai 4t?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo vieläkään oikein? Onko z = 4 plus t vai 4t?
Ja onko y = - 3t vai -3 plus t ?
Kirjoita nyt ihan käyttäen ilmaisua "plus". - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780825G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eipä tunnu asia enää aloittajaa kiinnostavan. Turha tehdä numerolaskuja kun ei ole varmuutta itse tehtävän yksityiskohdista.
Ihan yleisesti.Olkoon (X,,Y) vektorien X ja Y sisätulo ("pistetulo").
Olkoon tuo suora A(t). Siis suoran pisteen paikkavektori. Jos annetun pisteen paikkavektori on R tuota pstettä lähin suoran piste on se A(t1) jossa
R-A(t1) on nkohtisuorassa suoraa vastaan. Suoran tangentti A'(t) on nsuoran suuntainen joten täytyy olla
(R - A(t), A'(t)) = 0.
Tästä ratkaistaan t.
Voidaan myös etsiä tuo lähin piste minimoimalla pisteen R ja suoran npisteen A(t) etäisyys. Tämä saavuttaa pienimmän arvon samassa pisteessä kuin tuon etäisyyden neliö.
d/dt (R- A(t), R - A(t) ) = 2* ( - A'(t) , R - A(t) ) = 0
eli päädytään samaan ehtoon kuin äskenkin. Tehtävän geometriasta seuraa, että näin nsaatava t antaa minimietäisyyden. - Anonyymi
Piti olla: Olkoon (X,Y) ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161