Suomalaiset!!!Haloo....Koska suomessa loppuu rasismi, ja juntit.Ihan hävettää olla Suomalainen,Kun juntteja ja suomenlippua kantavia kaljuja näkyy joka tienposkessa.Vai voisko sanoa että kaikki rasistit on vain kateellisia ulkomaalaisille? esimerkiksi Suomi ei koskaan pääse euroviisuihin..jos ei oteta mallia ulkomailta.Eikö suomalaisilla liiku lanne, ja ole hitusen vertaa rytmitajua, kun esim turkkilaisilla biisit vie jalat alta....!!Ulomailla ollaan ystävällisiä suomalaisille, ja heissä on eloa, jota suomalaisilta puuttuu..voisin sanoa suomalaisille miehille erikseen että menkää tanssikurssille, näyttääkää tunteitaan ja pukeutukaa niinkuin ulkomaalaiset,ILMAN KOSSUA, niin teilläkin olisi ehkä enemmän vientiä..!!Onneksi suomi on kuitenkin kansainvälistymässä, joka tapauksessa juntit, ja rasismit loppuu ajan kanssa.Monet suomalaiset naiset rakastuu ulkomaalaisiin miehiin, ja itsekin olen turkkilaisen miehen kanssa, joka on IHANA!!kyllä olisin ylpeä omasta maasta, jos miehet muuttuisivat.Somaleissaki on enemmän eloa, kun yhdessäkään juntissa!!!Ja mitä paskaa ulkomaalaisista puhutaan ei pidä todellakaan paikkaansa.Kateus on vakava asia joka vaivaa suomalaisia.Ehkä kylmä ilma on jäädyttänyt suomalaiset.Tarvitte aurinkomaata ja pian!!!!
Suomi junttien vallassa
9
991
Vastaukset
- Aurelianus
Että tällainen tapaus!
- suomalainen nainen
Käy sääliksi sinua ja kaltaisiasi. Ainoastaan pinnallisella ja typerällä suhtautumisella voi tulla tuollaisiin tuloksiin. Suomalaiset miehet ovat kaikin mahdollisin tavoin parempia kuin kaiken maailman mamut. He ovat fiksumpia, komeampia, sitkeämpiä, rohkeampia ja parempia käytökseltään. Ja mitä v...n väliä on jollain euroviisuilla? Toivottavasti tyttörukka tulet järkiisi, ennen kuin tytärtäsi ympärileikataan, ja itse elät nyrkin ja hellan välissä...
- leijonaviski
Minkäs takia minun pitäisi pukeutua kuin ulkomaalainen, kaftaaniin ja lökäpöksyihin?
Minulla on ollut vientiä ihan suomilookissakin ja kaljuus nyt voi kyllä johtua luonnollisesta syystäkin, turkkilainenkin mies kaljuuntuu.
Sinä olet just tommonen hurahtanut suomineito samanlainen rasisti kuin suomenlippua kantavat kaljupäätkin, vain käänteisesti, et näe malkaa omassa silmässäsi. Häpeä vain suomalaisuuttasi, niin minäkin tekisin jos olisin sinä.
tervemenoa Turkkiin. - Ämmä
huono itsetunto.
Jos äidit antais pokiensa kasvaa miehiksi eikä kasvattais heistä alistettuja ikuisia poikia. - nenia
MIES.
Ulkomaalaiset on jotain neitejä jotka ei uskalla puollustaa edes omaa maataan van jättää naiset ja lapse tsinne kuha vaa oman nahkansa voi pelastaa.- suomalainen
Olet tullut järkiisi. Hieno asia.
vastauksista paistaakin suomi"miehen" koko kuva.
- Ilsa
Olet joku mamuja rakastava, hampulla aivonsa pehmentänyt sivari. Ei millään pahalla.
- lot
Annika hyvä, inhosi suomalaisia kohtaan on pohjimmiltaan itseinhoa.. Ilmeisesti et kestä oman korsolaisen arkesi tylsyyttä ja haet vapautusta ulkomaalaisen sylistä. Ehkä siinä hetkeksi onnistutkin.
Mutta vain hetkeksi. Aivan samalla tavalla kuin nyt inhoat kossujuntteja, huomaat kohta kysyväsi turkkilaisesta äijästäsi: "Miks sen pitää olla tollanen..?"
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142056
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949