Nyt Lappi tarvii osaavan, taitavan ja yhteistykykyisen naisen puolustamaan yhteisiä asioita.
Valintani on PIIA n:o 6
Nainen eduskuntaan N:o 6 PIIA
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän siellä ole jo akkoja tarpeeksi sotkemassaasioita?
- Anonyymi
Onhan siellä räksyttäjiä kuten Purra, Ohisalo ym
Eivät ole päivääkään olleet töissä.
Yhteiskunnan elättejä.
Piia tuntee arkielämän töineen ja lapsineen.
Myös yhteistyökykyinen, mikä on tärkeä ominaisuus.
- Anonyymi
Hyvä että piiakin saa yhden äänen.
- Anonyymi
Mikä se semmoinen Piia on. Onko näitä valta kuuluu kremlille naisia.
- Anonyymi
Kunnon kokemusta se olla pitää ja kun no:n 70 lappuselle piirtää, niin Tapio vallan orrelle kiitää.
- Anonyymi
Ettei vaan nahkurin orrelle?
- Anonyymi
oikeasta työstä ei ole tietoakaan. Rehtoria pitäs kenneen äänestää, äänestän muita jos ei parempaa ole.
- Anonyymi
Kertoo että kirjoittajalla jäi alakoulu käymättä.
Kyllä rehtoriksi pitää olla yliopisto tutkinto ja kova luotto koulussa osaamisesta.
Mitenhän sitten koulu pärjää, kun Piia on Arkaadianmäellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo että kirjoittajalla jäi alakoulu käymättä.
Kyllä rehtoriksi pitää olla yliopisto tutkinto ja kova luotto koulussa osaamisesta.
Mitenhän sitten koulu pärjää, kun Piia on Arkaadianmäellä?Kirjoitus ja lukutaidotonta persutolloja niistä tulee kuten ed nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitus ja lukutaidotonta persutolloja niistä tulee kuten ed nähtiin.
Mutta ilman perussuomalaisia olisi paljon enemmän otettu mamuja Suomeen ja paljon enemmän olisi suomalaisten veronmaksajien rahaa annettu Kreikkaan jne ja enemmän.olisi tehtaita ilmastosyistä suljettu.
- Anonyymi
Rehtorien paikka on koulussa ei eduskunnassa.
- Anonyymi
Inkeri Yritys pitää valita, erityisesti vasemmistolaiset äänestäkää häntä, nyt on Vasemmistoliitto puolue menettämässä ainoan paikkansa, kun Mustajärvi ei ole suostunut ehdokkaaksi. Sitoutumattomalle listalle pitää saada Inkerille eniten ääniä.
- Anonyymi
Kenenkään ei pitäisi äänestää punikkeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro566459Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3373566Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1521977- 1331802
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu731733Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1361255Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2891252Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata82905Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111863Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis95842