Hyvää maanantaita!

Se olis jälleen uusi maanantai ja uusi viikko. Uudet mahdollisuudet auttaa, tukea, ilahduttaa, lohduttaa, kuunnella, kertoa että välittää, rakastaa ja näin tehdä elämästä hiukan parempaa ja onnellisempaa itselle ja muille. Ei hukata niitä mahdollisuuksia vaan käytetään ne hyväksi. Oikein hyvää ja onnellista alkavaa viikkoa jokaiselle.🙂. https://youtu.be/wRMrAQuccEo

36

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähemmän siirappia kiitos 🤐

• Jos on hyvä fiilis niin on hyvä fiilis. Ei sitä kaikkien synkistellä tarvii aina.🙂.

• Siellähän Mr Aurinkoinen jaksaa meitä taas ilahduttaa, kiitos 🌞😘

Oikein mukavaa maanantaita ja alkanutta myös sinulle Mikkojuhan! 🤗

https://youtu.be/gbjC9Co0pBc

• Anonyymi

Isä Aurinkoinen 😹

• Kiitos muru.😘.

• Tiedäkkö.. olet ihanan positiivinen. Se ilahduttaa kaiken tämän negan ja kiireen keskellä.

Rehellisesti silti minun täytyy myöntää, että jos olisin diabeetikko, joutuisin ottamaan lisää insuliinia tekstisi päälle.. heh.

Mutta pidä pintasi ja pysy tuollaisena kuin olet. Vaikka mikä olisi.

• Kiitos paljon.😊. On niin paljon katkeraa ja kitkerää niin ehkä vähän reippaampi makeus vähän tasoittaa tilannetta.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon.😊. On niin paljon katkeraa ja kitkerää niin ehkä vähän reippaampi makeus vähän tasoittaa tilannetta.😄.

Juu.. sitä sulta piisaa, mikä on hyvä juttu.
        Koskaan ei voi olla posea liikaa, vaikka sitten siirapiksi menisikin.. heh.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. sitä sulta piisaa, mikä on hyvä juttu.
        Koskaan ei voi olla posea liikaa, vaikka sitten siirapiksi menisikin.. heh.

Joo ja välillä ehkä ihan tarkoituksella vaikka saattaa se vahingossakin lipsahtaa makeemman puolelle.🙂.

• Anonyymi

Nyt on hyvä päivä aloittaa viikko päihteiden parissa <3

• Anonyymi

Makkaraa unohtamatta.

• Niin ne on niitä elämän valintoja mitä jokainen joutuu ja saa tehdä. Jokainen voi tehdä niin kuten parhaaksi näkee ja mikä onnellisimmaksi tekee.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Niin ne on niitä elämän valintoja mitä jokainen joutuu ja saa tehdä. Jokainen voi tehdä niin kuten parhaaksi näkee ja mikä onnellisimmaksi tekee.🙂.

Essoo, valkosta pollee.. tiätsä

• Anonyymi kirjoitti:

Essoo, valkosta pollee.. tiätsä

Ikäväkyllä on tuttuja.🙂.

• Anonyymi

Oletko sinä Mikkoj sosiaalialan ammattilainen? Jos et vielä, voisit siirtyä alalle.

• Mikkojuhan

On mulla nuoriso ja vapaa-ajanohjaajan paperit vaikka en niitä hommia oo valmistumisen jälkeen tehnyt ja tuskin kyllä tuun tekemäänkään.🙂. En tiedä osuuko se nyt sitten tarpeeksi lähelle.😄.

• Anonyymi

Asiakas ennemmin

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

On mulla nuoriso ja vapaa-ajanohjaajan paperit vaikka en niitä hommia oo valmistumisen jälkeen tehnyt ja tuskin kyllä tuun tekemäänkään.🙂. En tiedä osuuko se nyt sitten tarpeeksi lähelle.😄.

Kokemusasiantuntijaksi? 🤔

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kokemusasiantuntijaksi? 🤔

xLiner

Niin miksipä ei.🤔. Siinä vois olla kyllä hyödyksi.🙂.

• Anonyymi

Mikko ala palstaätmin terapeutiksi

• Hhhmmm....niin kyllä mä kuunnella osaan mutta siitä neuvomis puolesta en oo sitten ihan niin varma.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hhhmmm....niin kyllä mä kuunnella osaan mutta siitä neuvomis puolesta en oo sitten ihan niin varma.😄.

Että olet itse itsesi paras asiantuntija kuitenkin?😉

• Anonyymi kirjoitti:

Että olet itse itsesi paras asiantuntija kuitenkin?😉

Eikös jokainen vähän niin kuin ole vaikka kyllä jotkut aika hukassakin itsensä kanssa tuntuu olevan välillä.🙂.

• Anonyymi

Menkää työkkäriin hakemaan töitä. Mitä te täällä palstalla kulutatte aikaa.

• Anonyymi

Tee töitä äläkä sinäkään maleksi palstalla!

• Haist home. Mulla lomautus päällä ja työllistyin lomautuksen ajaksi toiseen yritykseen.. työt alkaa huomenna. Ainoa vapaapäivä tänään.

Ulkona sellainen talvimyrsky, ettei sinne hotsita. Sinä voisit työntää pääsi jonnekin minne aurinko ei paista..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Haist home. Mulla lomautus päällä ja työllistyin lomautuksen ajaksi toiseen yritykseen.. työt alkaa huomenna. Ainoa vapaapäivä tänään.

Ulkona sellainen talvimyrsky, ettei sinne hotsita. Sinä voisit työntää pääsi jonnekin minne aurinko ei paista..

Tänäänkin pitäisi yrittää olla yhteiskunnan hyödyllinen jäsen!

• Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin pitäisi yrittää olla yhteiskunnan hyödyllinen jäsen!

Joo.. mä käyn tekemässä työsopparin, että pääsen huomenna aloittamaan työt.. tämä nyt on tälläinen palkaton ja tueton päivä tässä välissä...

Säkin voisit olla sanojesi mukainen.

• Anonyymi

Ei tarvinnut olla täyttä päivää töissä, kun tuli aiemmin valmista. Hyvä, kellojen siirtäminen sumuttaa pahasti päässä 😴😵

Harvinaisen pska keli oli kotiin ajellessa. Useampi ajoneuvo ojassa pitkin matkaa, puoli kaistaa suljettu yhdessä kohtaa ja liikenteen ohjaus kiertotietä, kaksi isoa ajoneuvoa jumissa, ei onneksi mun suuntaani... Ja pihat pääkallo-liukkaat, lumen alla jää.

Kotona on kuivaa ja lämmintä. Mikäs tässä kisusten kanssa lötkötellessä 🤗

Hyvää maanantaita ja viikon alkua sullekin!

xLiner

• Kiitos. No hyvä oli että pääsit ajoissa kotiin rentoutuun jos väsyttää. On joo ikävä keli ja harmittelinkin tossa kun ei viittis millään lähtee tonne tuiskuun reippaileen niin tarvii tänään jättää väliin vissiin. Rapsuta kisuja korvan takaa ja paijaa vähäsen mun puolesta.🙂.

• Anonyymi

Täytyykin heti mennä ehdottamaan muorille että rakastaisi vähän veitikkaa.

Toivottavasti sillä on lääkitys yhtä hyvällä mallilla kuin sulla :)

-keinovaginamies-

• Toivotaan näin.😄. Ja että on suopealle tuulella rakkauden suhteen.🙂.

• Kiitos. Sää oot aina niin ystävällinen ja kohtelias. Pidä lippu korkealla. Tsemppiä alkavaan viikkoon =)

• Kiitos paljon. Hyvin mukava oot itsekkin.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon. Hyvin mukava oot itsekkin.😊.

Kiitos ja kumarrus =)

• Kiitos vaikka nyt onkin jo tiistai. 😊 Tai ettei tuu paha mieli seattlelaisille, niin sanotaan samaan hengenvetoon ettei se välttämättä vielä ole tiistai 🙂

Mä tein eilen vuoden ekat kaupat kun viime torstaina lykkäsin osan ilmoituksistani taas näkyville. Antaa samalla jonkinlaisen käsityksen omasta jaksamisesta tällä hetkellä, en usko että nyt melkeinpä lusikalla söisin lääkkeitäni kun on vähemmän epävarma elämäntilanne, ja toki antaa enemmän liikkumavaraa euroistettunakin. Mahtoiko joku 30 min homma olla, ja sanotaan että tein ns. korkeiden kymppien kaupat asteikolla 0-100. 🙄 Valeo-komponentit vanhaan pieneen partaveden pahvipakkaukseen, ja paketti postiin 2.0 147hp Honda Accordin näköisellä ja kokoisella autollani.

Ja oli muuten pirun huono keli, takuulla huonoin tuon auton kanssa, eli parin viime talven aikana 😯 Kun oli "isoillakin" teillä lunta oikein kunnolla, tuuli pöllytti sitä entisestään, ja menomatkalla aurinko paistoi jotenkin pilvien läpi suoraan silmiin. No luistonesto pois, ja ajoin vähän pienellä vaihteella ja isoilla kierroksilla, niin hyvin tolla pärjäsi vaikkei crossoverien maavaraa tai nelivetoa olekaan.

Kyllä ne lumihommatkin siinä jotenkuten meni keskellä maanantaita, tarpeeksi otsa kurtussa, prkleitä hampaiden välistä tiuskien, naapurien sähkösoppareita yksinäni naureskellen, ja hommien päätteeksi kahvi, nortti ja pari Lrcaa maistui erittäinkin hyvälle 🤗
      Ja illemmalla pelasin varsin haastavan suomalaisen clubin "endurance" rallin läpi Kreikan vuoristoteiden kivisillä kinttupoluilla, ja pelkkä maaliinpääsy tietänee jo kohtuu hyvää tulosta. Muutama oli aloittanut, ja 12 pätkää ajettuani (suppea huolto 6. pätkän jälkeen) olin maalissa toisena, muistaakseni komiat 18 minuuttia perässä, mutta maalissa 😅
      Tarjoutui maanantaina kätevästi uusi mahdollisuus hämmentää, häiriköidä, sabotoida, ja näin tehdä muiden mestaruustaistelusta hiukan hankalampaa 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1739
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1091
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      779
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe