Oletko sinä tai tuttavasi saanut jonkun haitan koronarokotteesta?
Onko täällä koronarokotehaitan saaneita?
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
En, mutta olen ollut rokotteen ottamisen jälkeen terveempi kuin koskaan. Ei flunssia ym.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17797885E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Magneettisuus on pikkuhiljaa jo vähenemään päin. Eno sai rautatangon irti isomummusta jo ennen joulua.
Mitään hätää ei ole ollut missään vaiheessa, vaikka kauppojen vartijoiden kanssa otetaan juoksukisaa välillä vieläkin.
xLiner - Anonyymi
Toisen piikin jälkeen veritulppa vasemmassa pohkeessa, nyt neljä piikkiä takana ja olen syöpähoidoissa. Pitäskö hakea viides rokote ??
- Anonyymi
No en tiedä, onko tämä varsinainen haitta, mutta vaikutus joka tapauksessa. Kuukautiseni menivät aivan sekaisin rokotusten jälkeen. Ehdin jo epäillä aikaisia vaihdevuosia, mutta koska kuukautiset palautuivat n 4-6kk sisällä normaaliksi, niin laitan sen rokotteen piikkiin. Sama tapahtui siis jokaisen rokotteen jälkeen.
- Anonyymi
Sain vain haitan vastakohdan, eli olen ollut terveempi kuin koskaan.
- Anonyymi
Noup. Haitat löytyvät vain foliohattujen herneen kokoisista aivoista.
- Anonyymi
Voi viddu mikä aasi!
Neljä piikkiä ihan ilman haittoja.. tosin koronankin olen sairastanut kahdesti.. hyvin lievänä kylläkin.
Influenssapiikkikin otettuna ja jos noita kahta koronaa ei lasketa, olen välttynyt räkätaudeilta viimeiset kaksi-kolme vuotta.- Anonyymi
Rullatuolissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,614834Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk223657Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223320- 762232
- 241879
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271551Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401492Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3111384Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔131380Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?321269