Millä mielellä olet tänään

Anonyymi-ap

Ja mitä olet puuhaillut?

54

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hämärä hommia 😄😁

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­N­­­y­­m­­f­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17798130c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Ollut töissä, syönyt ja nukkunut. Mieli on maassa.

• Anonyymi

Niin kun kissi ei ollutkaan prinssin rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kun kissi ei ollutkaan prinssin rakas.

No ei ole kukaan muukaan täällä. Eikä se oikeakaan ihastus ole tippaakaan kiinnostunut tuntemaan minua. Joten se siitä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No ei ole kukaan muukaan täällä. Eikä se oikeakaan ihastus ole tippaakaan kiinnostunut tuntemaan minua. Joten se siitä.

Se että toinen toivottaa hyvää yö ei tarkoita että hän olisi sun ihastus.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että toinen toivottaa hyvää yö ei tarkoita että hän olisi sun ihastus.

Aijaa, minä ihan luulin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Aijaa, minä ihan luulin.

No niinhän sä luulit.

• Olen väsynyt.. kävin tekemässä työsopparin ja huomenna alkaa työt. Eli se siitä lomautuksesta.

Olen vähän kahden vaiheilla..mietteliäs ja haavoittuvainen uuden edessä.

Entäpä itse..? Mitäs olet puuhastellut?

• Hyvin se sujuu.👍. Älä pelkää.🤗. Rohkeasti vaan uutta kohti.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvin se sujuu.👍. Älä pelkää.🤗. Rohkeasti vaan uutta kohti.🙂.

Sä olet kyllä yx päivänsäde. Kiitos ja kiitos myös siitä,että olet tommoinen..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Aika rasittava rooli on paksulla pojalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsis.. ime katkeraa kalkkia.

Kyllä tänne yksi yltiöpose mahtuu. Tulee itsekin hyvälle mielelle, kun joku jaksaa.

Kyllähän se aika siirapiksi välillä menee, mutta paree se on niinpäin.

Ite olen kiitollinen hänen posestaan.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ole hyvä vaan ja kiitos kauniista sanoista.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se oo rasittavaa kun se ei oo rooli.😊.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti onhan niitä vittumaisiakin päiviä mutta ei silloinkaan sitä pahaamieltä muihin tarvi purkaa.🙂.

• Anonyymi

Oon toiveikkaalla mielellä! Kävin aamusta suorittaan tehtäviä mutta koska kaikkea ei päässyt tekeen, olin ajoissa kotona. Matka kotiin oli jännä. Ajoittain ei nähnyt kun valkosta.

• Ihan hyvällä mielellä. Nyt syön tässä eilisen ruuan jämiä (kanamureke ja perunamuussi) samalla, kun istun tässä tietokoneen äärellä.

• Anonyymi

Åänestin ja sen jälkeen söin vaalimakkaran. Oli lumipyry ja minusta se oli ihanaa. Kävin kaupassakin ruokaostoksilla, keittoa moneksipäiväksi tulee. Sain tietää muutamia asioita, eri henkilöiltä.

• Olen liekeissä uudesta työstä. Koko ajan homma avautuu enemmän ja enemmän, näyttää vielä paremmalle mitä luulin. Ihmiset on ihania persoonia ja olen sujahtunut porukkaan tosi helposti.

Muutenkin olen toiveikas. Uskon, että tästä vuodesta tulee vielä hieno monella tavalla.

• Anonyymi

Piessyt suutani, on niin paha

• Anonyymi

Köyttä rasvaillu.

• Anonyymi
    • G-LoveR

Aika uupuneena aamusta hoisin kipeää lastani, vein toisen mussukan kouluun, tein jauhelihakeittoa, moppasin lattiat ja pesin pesukoneella/kuivausrummutin 2 koneellista pyykkiä, menin töihin, tein töitä lasten parissa, tulin töistä, putsasin rappuset lumesta ja tulin eteiseen, riisuin kamppeita laitoin ulkovaatteita kuivumaan lumisateen jäljiltä... Kyselin lasten ja isovanhempien kuulumiset, hamsun ruokapolitiikkaa hoisin jne. Siinä nyt tärkeimmät.

Äsken hellittiin hamsua muksujen kanssa.

• Niin ja juttelin mieheni kanssa tovin noin tunnin soffalla kuulumisia ja arkisia.

Nyt huilaan hetken sängyssä. Toivottavasti en nukahda.

• Halasin minä häntäkin pari kertaa, kerran lyhyemmin ja kerran pidempään kädet ympärillä selkää silitellen paidan alta. Kuten teen joka päivä.

• G-LoveR kirjoitti:

Halasin minä häntäkin pari kertaa, kerran lyhyemmin ja kerran pidempään kädet ympärillä selkää silitellen paidan alta. Kuten teen joka päivä.

Pyrin näyttämään rakkauteni perheelleni päivittäin. Iloinen tai surullinen, terve tai kipeä, pirteä tai väsynyt.

• Sä oot ollu tosi ahkera tänään. Hienosti oot hommat hoitanu eikä oo ihmekään että vähän väsyttää.🙂. Ainiin käy ohimennessä rapsuttaan hamsua munkin puolesta.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sä oot ollu tosi ahkera tänään. Hienosti oot hommat hoitanu eikä oo ihmekään että vähän väsyttää.🙂. Ainiin käy ohimennessä rapsuttaan hamsua munkin puolesta.😊.

Teen joka päivä yhtälailla, enemmänkin, en vaan yleensä luettele tekimisiäni. 😛

Hamsu meni nukkumaan, taisi saada tarpeeksi halisuukkoja. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

En saa aikaani muuten kulumaan jollen tee jotain joka päivä. Pyykkihuoltoa, tiskihuoltoa, kodin siivousta, lattiakaivojen pesua, jne..muksujen kanssa näpertelyä.

Kesällä nurmikkoa ajellen, trimmeröiden, kasvimaan hoitoa ja ylläpitoa, ikkunanpesua, kourujen pesua, autonpesua ja huoltoa jne. noitten kotitöitten lisäksi.

Teen jatkuvasti jotain kun en nuku tai palstaile. 😄

Ehtii vaikka mitä.

• G-LoveR kirjoitti:

Niin no tietysti kun on muksuja ja töitä ja kotikin pitäis pitää kunnossa niin on siinä hommaa ihan tarpeeksi. Hienosti selviydytty jokatapauksessa.

No se on pienelle eläimelle iso määrä hellyyttäkin välillä rasittavaa.🙂.

• G-LoveR kirjoitti:

En saa aikaani muuten kulumaan jollen tee jotain joka päivä. Pyykkihuoltoa, tiskihuoltoa, kodin siivousta, lattiakaivojen pesua, jne..muksujen kanssa näpertelyä.

Kesällä nurmikkoa ajellen, trimmeröiden, kasvimaan hoitoa ja ylläpitoa, ikkunanpesua, kourujen pesua, autonpesua ja huoltoa jne. noitten kotitöitten lisäksi.

Teen jatkuvasti jotain kun en nuku tai palstaile. 😄

Ehtii vaikka mitä.

Vessareisulla saatan ottaa ja pestä käsialtaan, pöntön, pyyhkiä kosketuspinnat ja peilin, pestä sen lattiakaivon, pyyhkiä lattian.

Tulee tehtyä silleen vie mennessäs tuo tullessas. Kokonajan samalla jotain kun kotona liikun johku päin. Joskus mies sanoi, että ole välillä paikallas adhd. 😛

Toisia ärsyttää, kun toinen keksii ohjelmaa ittelleen, vaikka kattopölyjä pyyhkien.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin no tietysti kun on muksuja ja töitä ja kotikin pitäis pitää kunnossa niin on siinä hommaa ihan tarpeeksi. Hienosti selviydytty jokatapauksessa.

No se on pienelle eläimelle iso määrä hellyyttäkin välillä rasittavaa.🙂.

Mjoo, jos asuisin yksin ja jossain pienessä vuokrakämpässä, missä ei olis kun asuintilat huollettavana mä tulisin hulluksi. Sekoisin. Oon tottunut tekemään jatkuvasti jotain ja päivittäin enemmän kun jotkut tekee viikkoon kuulemma. Olen sellainen että tarvin tekemistä. 😊

• G-LoveR kirjoitti:

Mjoo, jos asuisin yksin ja jossain pienessä vuokrakämpässä, missä ei olis kun asuintilat huollettavana mä tulisin hulluksi. Sekoisin. Oon tottunut tekemään jatkuvasti jotain ja päivittäin enemmän kun jotkut tekee viikkoon kuulemma. Olen sellainen että tarvin tekemistä. 😊

Joo toiset on sellasia ettei kykene oleen oikein tekemättä mitään vaan ahdistuu jos pitää vaan olla. Ite kyllä taas oon sellanen että en tykkää kiireestä ja siitä jos kokoajan jotain pitäs väkertää eikä sais rauhottua ja vaan olla.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo toiset on sellasia ettei kykene oleen oikein tekemättä mitään vaan ahdistuu jos pitää vaan olla. Ite kyllä taas oon sellanen että en tykkää kiireestä ja siitä jos kokoajan jotain pitäs väkertää eikä sais rauhottua ja vaan olla.🙂.

En minäkään kiireestä tykkää, enkä muitten aikatauluista. Mutta kun itse teen oman mieleni mukaan, teen ja touhuan tasaiseen tahtiin ja saan paljon aikaan. 😋

Olen sitten joinain päivinä enemmän paikoillani ja huilaan, kipeempinä hetkinä. Mutta noin muutoin oon just ihmistyyppi joka tylsistyy, jos vaan olla möllötetään katsellen seiniin tekemättä mitään.

Sinkkuna tein sitten paljon töitä, vuoroja viikonloppunakin mitkä ei muille kelvannu ja liikuin fillarilla kymmeniä kilsoja päivässä. Helposti 15-50 km ihan vaan huvikseni työpäivän jälkeen.

• G-LoveR kirjoitti:

En minäkään kiireestä tykkää, enkä muitten aikatauluista. Mutta kun itse teen oman mieleni mukaan, teen ja touhuan tasaiseen tahtiin ja saan paljon aikaan. 😋

Olen sitten joinain päivinä enemmän paikoillani ja huilaan, kipeempinä hetkinä. Mutta noin muutoin oon just ihmistyyppi joka tylsistyy, jos vaan olla möllötetään katsellen seiniin tekemättä mitään.

Sinkkuna tein sitten paljon töitä, vuoroja viikonloppunakin mitkä ei muille kelvannu ja liikuin fillarilla kymmeniä kilsoja päivässä. Helposti 15-50 km ihan vaan huvikseni työpäivän jälkeen.

Niin no kyllä mäkin omaan tahtiini tykkään touhuta jotain mutta joskus pitää saada ihan vaan olla lukea jotain tai katsoo telkkaa/leffaa tai ihan vaan ajatella. Toki sellanen möllöttäminen mitään tekemättä päivästä toiseen on tosi tylsää eikä sitä jaksa. Joku yks päivä silloin tällöin kun ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua riittää loistavasti.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin no kyllä mäkin omaan tahtiini tykkään touhuta jotain mutta joskus pitää saada ihan vaan olla lukea jotain tai katsoo telkkaa/leffaa tai ihan vaan ajatella. Toki sellanen möllöttäminen mitään tekemättä päivästä toiseen on tosi tylsää eikä sitä jaksa. Joku yks päivä silloin tällöin kun ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua riittää loistavasti.🙂.

Jees. 👍

Mä olen huono kaikenkaikkiaan muutenkin elämään muiden laatimien tehtävien mukaan. Teen kyllä jos töissä niin on tehtävä, mutta tykkään mielummin vapaasti suunnitella itse ohjelmistoni. Silloin ei tuu sitä vittu miten tympee juttu ja turhauttaa.

Olen itseorientoituvaa ihmissorttia ja pitkästyn helposti huonosti suunniteltuun tai väkinäiseen tekemiseen. Määräilyyn ja pakkotyöhön. 😄

Jos joku on sujuvasti laadittu homma, voin viihtyä hyvinkin pitkään työntouhussa. 🙂

• G-LoveR kirjoitti:

Jees. 👍

Mä olen huono kaikenkaikkiaan muutenkin elämään muiden laatimien tehtävien mukaan. Teen kyllä jos töissä niin on tehtävä, mutta tykkään mielummin vapaasti suunnitella itse ohjelmistoni. Silloin ei tuu sitä vittu miten tympee juttu ja turhauttaa.

Olen itseorientoituvaa ihmissorttia ja pitkästyn helposti huonosti suunniteltuun tai väkinäiseen tekemiseen. Määräilyyn ja pakkotyöhön. 😄

Jos joku on sujuvasti laadittu homma, voin viihtyä hyvinkin pitkään työntouhussa. 🙂

Ja ykstoikkoisuus on rasittavaa, liukuhihna homma. Aivot narikassa. 😵

• G-LoveR kirjoitti:

Jees. 👍

Jep. Mua ärsyttää eniten just kiire jos ei saa rauhassa tehdä ja kokoajan on hirvee hoppu tai sitten sellanen jos pitää tehdä jotain vaan sen takia että pitää tehdä jotain. Siis sellasta tavallaan turhaa missä ei oo mitään pointtia vaan kunhan nyt tehdään kun pitää jotakin tehdä.🙂.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Vessareisulla saatan ottaa ja pestä käsialtaan, pöntön, pyyhkiä kosketuspinnat ja peilin, pestä sen lattiakaivon, pyyhkiä lattian.

Tulee tehtyä silleen vie mennessäs tuo tullessas. Kokonajan samalla jotain kun kotona liikun johku päin. Joskus mies sanoi, että ole välillä paikallas adhd. 😛

Toisia ärsyttää, kun toinen keksii ohjelmaa ittelleen, vaikka kattopölyjä pyyhkien.

Mä tarvisin sut mun huushollin kodinhuoltopäälliköksi 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tarvisin sut mun huushollin kodinhuoltopäälliköksi 😄

En tiiä olisko minusta huoltopäälliköksi, mutta olen ollut koulusiivooja 600 oppilaan koulussa. Meitä oli 3 ja puolikas siivoojaa. Työtahti aikas kova, kun kaikki tilat piti päivittäin siivota. Joten ainakin ripeesti luonnistuu. 😁

Puolikas siivosi hammashoitolan ja käsityötilat. Meille muille jäi 36 luokkaa, opettajan huoneet, käytävät, jumppasali, pukkarit ja suihkutilat, ruokala, lisäsiipi erkka lapsille, terkkarin tilat, kahviotila. Olihan tuota hommaa.

• G-LoveR kirjoitti:

En tiiä olisko minusta huoltopäälliköksi, mutta olen ollut koulusiivooja 600 oppilaan koulussa. Meitä oli 3 ja puolikas siivoojaa. Työtahti aikas kova, kun kaikki tilat piti päivittäin siivota. Joten ainakin ripeesti luonnistuu. 😁

Puolikas siivosi hammashoitolan ja käsityötilat. Meille muille jäi 36 luokkaa, opettajan huoneet, käytävät, jumppasali, pukkarit ja suihkutilat, ruokala, lisäsiipi erkka lapsille, terkkarin tilat, kahviotila. Olihan tuota hommaa.

Niin ja vessat, niitäkin oli 30 kpl.

• G-LoveR
        G-LoveR kirjoitti:

Niin ja välillä köksässäkin piti olla tiskissä 3h. välissä.

• G-LoveR kirjoitti:

Niin ja välillä köksässäkin piti olla tiskissä 3h. välissä.

2h korjaan. Lyöntivirhe.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Voi apua, miten valtava alue ja mulle kun tuottaa tuskaa siivota tämä pieni rivari säännöllisesti 😂 Teen kyllä aina viikkosiivon enkä pidä likaisesta kodista eli siivoan kyllä, mutta olen luonteeltani hieman huoleton, niin minulle tuottaa tuskaa pitää tavarat paikoillaan ja sitten siivouspäivänä on kauhea järjestely, kun olen jättänyt kaikkea pitkin kämppää 🙈 Muksu on samanlainen kuin minä, niin meitä on täällä kaksi pöhköä sotkemassa eikä ketään järjestelmällistä siivoamassa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Voi apua, miten valtava alue ja mulle kun tuottaa tuskaa siivota tämä pieni rivari säännöllisesti 😂 Teen kyllä aina viikkosiivon enkä pidä likaisesta kodista eli siivoan kyllä, mutta olen luonteeltani hieman huoleton, niin minulle tuottaa tuskaa pitää tavarat paikoillaan ja sitten siivouspäivänä on kauhea järjestely, kun olen jättänyt kaikkea pitkin kämppää 🙈 Muksu on samanlainen kuin minä, niin meitä on täällä kaksi pöhköä sotkemassa eikä ketään järjestelmällistä siivoamassa 😁

No onhan se mielipuolinen työtahti ja valtavasti neliöitä. Ei ollut epäselvää oliko päivän tehnyt töitä vai ei. 😄

Siivouskoneiden pesut ja pyykit päälle.

Semmosen 60 neliön kämpän siivoo helposti lattiasta kattoon vaikka joka toinen päivä. Jos on kunnon välineet. Muut kotityöt päälle, mutta harvoin on tarpeen. Ylläpitosiivous on riittävä.

Ja koti on paikka missä sotkujakin oppii sietämään. Koska lapset. Mä olen ollut aina siisti ittekseni asuja ja eläjä, mutta perheellisenä oon oppinut relaa sotkujakin. Se on elämää. 😛

Jos mä yksin asuisin, olis koti tip top. Tylsänkin siistiä ja värisävyt balansessa. 😄

Oon sellasen harmonian ystävä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No onhan se mielipuolinen työtahti ja valtavasti neliöitä. Ei ollut epäselvää oliko päivän tehnyt töitä vai ei. 😄

Siivouskoneiden pesut ja pyykit päälle.

Semmosen 60 neliön kämpän siivoo helposti lattiasta kattoon vaikka joka toinen päivä. Jos on kunnon välineet. Muut kotityöt päälle, mutta harvoin on tarpeen. Ylläpitosiivous on riittävä.

Ja koti on paikka missä sotkujakin oppii sietämään. Koska lapset. Mä olen ollut aina siisti ittekseni asuja ja eläjä, mutta perheellisenä oon oppinut relaa sotkujakin. Se on elämää. 😛

Jos mä yksin asuisin, olis koti tip top. Tylsänkin siistiä ja värisävyt balansessa. 😄

Oon sellasen harmonian ystävä.

Oi harmonia kuulostaa ihanalta 😄 Pidän siististä, skandinaavisen hillitysti sisustetusta valoisasta kodista, viherkasveista, puhtaudesta.. ja todellisuus on sitä, että paikat on täynnä pyykkiä, tiskejä kertyy hetkessä jopa meidän pienessä perheessä, koska teini syö koko ajan (siis ihan koko ajan!) ja harrastekamat täyttää kaikki kaapit ja kaappien edustat 🙈 Mutta koti on elämistä varten, niin en ole tuossa ottanut sen suurempaa stressiä 😊

Mutta sille kodin huoltopäällikölle olisi tilausta 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Oi harmonia kuulostaa ihanalta 😄 Pidän siististä, skandinaavisen hillitysti sisustetusta valoisasta kodista, viherkasveista, puhtaudesta.. ja todellisuus on sitä, että paikat on täynnä pyykkiä, tiskejä kertyy hetkessä jopa meidän pienessä perheessä, koska teini syö koko ajan (siis ihan koko ajan!) ja harrastekamat täyttää kaikki kaapit ja kaappien edustat 🙈 Mutta koti on elämistä varten, niin en ole tuossa ottanut sen suurempaa stressiä 😊

Mutta sille kodin huoltopäällikölle olisi tilausta 😁

Jep, minäkin pidän. Ylipäänsä sopusoinnusta kodin sisustuksessa ja sävyissä. Niin, että olo on rennon kodikas, mutta ehkä jopa vähän hienostunutkin. Pieni tätsi hienosteluakin on ok.

Mä tykkään isoista ikkunoista, lasiovista, tiloista joihin tulvii valoa ja luontoa, mutta ne tilat saa tarvittaessa pimennettyäkin niin, että tunnelmaa voi tehdä vaikkapa kynttilöin ja valaisimin. Tykkään myös hieman rustiikkisuudestakin.

Ja viherkasveista, vesielementeistä, bambusta, paahteisesta puusta.. Terasseista löhöilyyn ja ruokailuun sopien. 😆

Kesän tullen otat ison ison haavin ja lähdet pyydystämään huoltopäällikköä. 😉

• Hyvillä mielin on ollu ihan hyvä fiilis. Palstaillu, lukenut, syönyt ja uskaltauduin lenkillekin vaikka ensin meinasin että en tuonne tuiskuun lähde mutta kävimpä kuitenkin reippailemassa.🙂.

• Anonyymi

Söitkö uunimakkaraa?

• Anonyymi

Kiitos kysymästä, ihan hyvällä mielellä olen aloittanut tämän viikon 😊 Aamulla heitin teinin kouluun lumikaaoksen keskellä, sitten jäin kotiin tekemään etätöitä, tein lumityöt lounastauolla, jatkoin töitä, pesin pyykkiä, teinin kotiin tullessa valmistin päivällisen ja yritin udella päivän kuulumiset lapsoselta, lueskelin hetken päivän uutisia, palstailin hetken, tein äsken uudelleen lumityöt ja nyt ajattelin vielä joogata hetken. Normaali arkipäivä siis 😊

Miten oma päiväsi on sujunut?

• Anonyymi

Itsari mielellä liikkeellä

• Kiitos kysymästä, hieman väsynyt, mutta muuten ihan ok. Vähän harmittaa tulevat mätkyt, mutta se oli arvattavissakin ja ehkä siitä saa vielä jonkun siivun pois..🤔

Etäpäivä, luurit korvilla melkein koko päivän. Sitten kaivoin auton hangesta (oli ihan lumessa, vaikka se oli katoksessa), ajelin keskustaan yhteen läsnäpalaveriin. Sitten kaivoin auton hangesta ja tulin pyörähtämään kotona vajaan tunnin verran. Sen jälkeen lähdin laulutunnille. Sitten kaivoin auton hangesta ja ajelin huoltoaseman kautta kotiin. Täällä nyt sitten vajaan puoli tuntia viettäneenä pohdin olisinko järkevä ja menisin heti nukkumaan vai enkö olisi järkevä.

Ehkä en ole 🤔 Ilmoitin kuitenkin äsken töihin, että huomenaamuna en tod lähde ajamaan länsirannikolle kuten alun perin piti, vaan olen vielä huomisenkin etänä. - Se taas tarkoittaa sitä, etten lähde töihin seitsemältä, vaan nukun puoli kahdeksaan, mikä itse asiassa piristää kovastikin.

Mitäpä sinun päivääsi kuului?

• Anonyymi

Runsaan puolipäivää töissä. Kauppareissu ja Mimmin kanssa kotia. Pihatyöt tekemättä, joten auton jätin portin taakse parkkiin ja jäätiin Mimmin kanssa tekemään talkootyönä pihan kolaamista lumesta. Mimmilläkin oli sellainen pieni muovilapio, millä huitoi lunta lähinnä ilmaan. Välillä istui lumikolassa, kun vedin kolan tyhjänä, hakeakseni seuraavan satsin aidanvierustalle... saa siellä sulaa auringonpaisteessa keväällä.

Saatiin me lopulta jonkin näköiseksi piha puhdistettua, ja autokin mahtui portista hyvin pihalle. Mimmi hävitti jossain vaiheessa lapionsa, ja siitähän märinä alkoi, kiukkusi mulle omaa vahinkoaan. No, se kiukku hävisi kun päästiin sisälle tupaan ja poju tuli Mimmiä lohduttamaan.
      Kalasoppaa syötiin illalliseksi, pojulla lihakeiton liemet ja kuivamuona nappuloita kourallinen joukossa. Kissat saivat kolmen lohimedaljongin nahat ja kissoille tarkoitettua tonnikalaa. Ne lohimedaljongit mä käytin kalasoppaan, haukifileen kanssa ja paljon ruohosipulia sekä tilliä... ja tietty perunaa ja porkkanaa.

Suolaa kuulemma olisi saanut olla enemmän kalakeitossa, Faijan mielipide, joten mä tarjosin suolasirottimen hänen eteensä. Pari lautasellista kuitenkin näytti maistuvan hänellekin, ilmeisesti oli nälkäinen ja siksi myös ärtynyt... ihan tavallista häneltä.
      Luultavasti häntä harmitti se luminen piha... Emo oli kieltänyt Faijaa kolaamasta pihaa, kun muutoinkin on se sydän hiukan taas temppuillut, viime aikoina.

Mimmi ainakin sai purkaa tarmoaan pihatöissä, mun kanssani ja nyt nukkuu kuin torakka, tasainen tuhina, on syvässä unessa. Mä kaivoin toffee rasian esille, ja tein työvuorolistaa... ajan tuhlausta! Nyt saavat kyllä itse suunnitella työvuorolistansa itse, jossain välissä päivää ja iltavuoro heti töihin tullessaan, saman asian tiimoilta pähkäilemään. Jos mä joudun tällä kertaa ratkomaan työvuoroja, niin ne menee sitten mun suunnitelmieni mukaan.

Näistä toivomuksista ei mitenkään järkevää listaa ole mahdollista tehdä... joten tehkööt kokeeksi itsenäisesti vuorolistan, kunhan se on toimiva, vuorovastaavineen.
      Illan jatkoja kaikille, mä taidan käydä juomassa kotikaljaa lasillisen ja käyttää Pojun ulkona pihalla ja sitten mennä suihkun kautta nukkumaan.
      Hyvää yötä kaikille palstaa lukeville!
      trollikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      61
      4834
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      22
      3657
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3320
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      76
      2232
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1879
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1492
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      311
      1384
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      13
      1380
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      32
      1269
    Aihe