Ylittääkö kepun kannatus vielä 50% ?

Anonyymi-ap

On todella mielenkiintoista nähdä sillä ko.puolueen kannatus on koko maassa 10 %,
vieläkö ”metsäkuntien” asukkaat elävät pimennossa kuin Venäjällä Puttepojan
valtakunnassa jossa ainoa oikea tieto tulee Putinilta !

23

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskusta loppuu. Vasemmisto loppuu. Eli tulevina vuosina meillä on edessä paljon kivempi tulevaisuus

      • Anonyymi

        Vasemiston on aika loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemiston on aika loppua.

        Kaikki loppuu joskus


    • Anonyymi

      Onpa ikävä jos Ollikkalalta menee puolue !!!
      hehee!!

      • Anonyymi

        Eikait enää Ylitorniolta löydy niin tyhmiä että äänestää Vasemmistoliittoa tai Vihreitä Niiden päättäjät on herrojen kakaroita.Ei koskaan töissä vaan elävät apurahoilla ja apurahoilla ja ovat aina jonkun taskusta kerjäämässä.Joo kyllä se on surkea asia kun se SKDL loppui.Se oli viimeinen kunnon haalarikansan etuja ajava puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikait enää Ylitorniolta löydy niin tyhmiä että äänestää Vasemmistoliittoa tai Vihreitä Niiden päättäjät on herrojen kakaroita.Ei koskaan töissä vaan elävät apurahoilla ja apurahoilla ja ovat aina jonkun taskusta kerjäämässä.Joo kyllä se on surkea asia kun se SKDL loppui.Se oli viimeinen kunnon haalarikansan etuja ajava puolue.

        Älä ota enää, nyt jo jutut alkavat olemaan sitä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikait enää Ylitorniolta löydy niin tyhmiä että äänestää Vasemmistoliittoa tai Vihreitä Niiden päättäjät on herrojen kakaroita.Ei koskaan töissä vaan elävät apurahoilla ja apurahoilla ja ovat aina jonkun taskusta kerjäämässä.Joo kyllä se on surkea asia kun se SKDL loppui.Se oli viimeinen kunnon haalarikansan etuja ajava puolue.

        Mie olen rasvakouranen duunari enkä ole eläissäni ollu kortistossa enkä jouten. Töitä olen tehny yli 40 vuotta ja ÄÄNESTÄN VIHREITÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikait enää Ylitorniolta löydy niin tyhmiä että äänestää Vasemmistoliittoa tai Vihreitä Niiden päättäjät on herrojen kakaroita.Ei koskaan töissä vaan elävät apurahoilla ja apurahoilla ja ovat aina jonkun taskusta kerjäämässä.Joo kyllä se on surkea asia kun se SKDL loppui.Se oli viimeinen kunnon haalarikansan etuja ajava puolue.

        Varo sanojasi, ketku. Sinun puheesi kostautuvat elämän varrella vielä sinulle itsellesi.
        Monelle on käynyt niin.
        Pidä pienempää suuta, paskiainen, iljettävä ihminen, oikea saasta, oikea paskakärpänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikait enää Ylitorniolta löydy niin tyhmiä että äänestää Vasemmistoliittoa tai Vihreitä Niiden päättäjät on herrojen kakaroita.Ei koskaan töissä vaan elävät apurahoilla ja apurahoilla ja ovat aina jonkun taskusta kerjäämässä.Joo kyllä se on surkea asia kun se SKDL loppui.Se oli viimeinen kunnon haalarikansan etuja ajava puolue.

        Ketkä inhottavat niljakkeet hajoittivat SKDL:n?


    • Anonyymi

      Kepun ja vasemmiston lisäksi myös vihreät kuopataan sinne turvesoille kun tää meno on näin hullua

      • Anonyymi

        Kyllä Vihreät on yhteiskunnan loisia, häiritsevät muiden työn tekoa, itse eivät kehtaa tehdä töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Vihreät on yhteiskunnan loisia, häiritsevät muiden työn tekoa, itse eivät kehtaa tehdä töitä

        Koko yön olen taas ollu töissä ja sunnuntaina äänestän vihreitä.
        VIHREÄT ON PARAS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko yön olen taas ollu töissä ja sunnuntaina äänestän vihreitä.
        VIHREÄT ON PARAS.

        Yäk jaa suojatyöpaikassa yhteiskunnan tukirahoilla ja kehtaat sen kertoa häpeäisit.


    • Anonyymi

      Hyväpalkkaiset suojatyöpaikat ovat nykyään eduskunnassa ja EU:ssa.

    • Anonyymi

      Vihreät on kokoomuksen apupuolue.

      • Anonyymi

        Tämä on totta.


    • Anonyymi

      Vasemmistoliittolaiset on iät ja ajat roikkunneet työttömyyskassalla tai olleet työllistetyn hommissa, pakon edestä
      Ne vaan puhuu työnteon puolesta mutta ite välttelevät työtä viimiseen asti

      • Anonyymi

        Joo pummiahan ne on muitten vihreitten kanssa.


      • Anonyymi

        Varo puheitasi, röyhkimys.
        Pelkäänpä pahoin:Taidat olla itse juuri sellainen, mistä muita arvostelet.
        Oletko uusnatsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo puheitasi, röyhkimys.
        Pelkäänpä pahoin:Taidat olla itse juuri sellainen, mistä muita arvostelet.
        Oletko uusnatsi?

        Miehän olen kunnon suomalainen elätän itteni työnteolla en elä yhteiskunnan elättinä niinkuin Vihervasurit.


    • Anonyymi

      Täällä äänestetään varmaan SKP:tä.Mitä enemmän rötöksiä sen enemmän ääniä

    • Anonyymi

      Kyllä näyttää näissä paikallisissa lehdissä olevan tyrkyllä jos jonkinmoista pallinaamaa.Osaisivatko edes koko eduskuntatalolle ilman navigaattoria.Tuskinpa ja tuskinpa tulevat edes valituksi

      • Anonyymi

        jokainen saapi ainaki sen yhen äänen itteltänsä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe