Isä hakee kelkalla ja reellä pikkupojan koulusta!! Katuja ja kevyenliikenteen väyliä ajetaan. Eipä tarvii ihmetellä mistä ne lakia rikkovat ihmiset tulevat jatkossakin. Tosi hyvää esimerkkiä näytetään.
Muutenkin on kelkkailu holtitonta ja rikollista. Maanomistajien lupia ei kysytä, ajetaan toisten pihoilla yms. Leikkipuistossa ajetaan, kelkalla on ajettu jopa ulkokuntosalissakin. Alaikäiset ajelevat kaduilla vanhempien myötävaikutuksella. Kohta taas rysähtää!!!!
Hengenvaarallista kelkkailua
16
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa niin
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17800315R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mikä siittä kelkala ajamisesta tekkee hengenvaarallista?
- Anonyymi
Minä olen vetänyt vaijerit tieni ylin ja laittanut kieltotaulut.ovat lakanneet ajamasta.kelkkareitit on sitä varten
- Anonyymi
ahdistaako ...
- Anonyymi
No vaijerin vetäjä siinä edesvastuussa on jos jotaki sattuu.
- Anonyymi
No voiko näiltä laiskoilta Lappalaisilta muuta odottaa? Haluavat koko maailmalle julistaa tyhmyyttään, pelkäävät kait ettei muuten huomata heidän tyhmyyttään?
- Anonyymi
No nyt on pipo tiukalla jollakulla :) Varmaan sama kirjottaja ko tuo koiraverohuutelijaki toisessa ketjussa. Ja jos ei ole, niin ens talveksi numeroa isompi pipo, jooko.
- Anonyymi
Jep,pohjois-Ruotsissa Etelä-Suomen varikset ajelevat kelkoilla miten huvittaa ,harjoittaen ihmisten porotokkia.eiköhän grannin miehet laita etelän varikset ruotuun
- Anonyymi
Faktahan on se että kelkalla on pakollista ajaa jalkakäytävällä siirtyäkseen viralliselle reitille vai asutko niin että kelkkareitti menee pihallasi
- Anonyymi
No ei ole fakta. Auto ja kärrykin on keksitty.
- Anonyymi
Ensiksi ajat auton ja kärrysi koulun pihalle parkkiin?
Sieltä sitten kelkalla jäälle.
Kun voisit vain hissukseen ajaa kelkalla sen muutaman satametriä suoraan jäälle.- Anonyymi
Nii ja jättää se auto kärryineen sinne koulun pihalle jos menee kelkalla lasten kanssa kotio. Kyllä kelhään ei kiinosta jos joku siirtyy jalkakäytävältä loogisesti kotiinsa tai bensa asemalle jatkaen matkaa lähimmälle sallitulla ajoradalle. Perseaukisethan näistä itkee ja valittaa lakikirja kourassa kun eivät itse ole saaneet kelkkailla tai ovat jo osamaksutehoskoitinhelvettinsä kanssa kykenemättömiä lapsiaan kelkalla kuskaamaan.
- Anonyymi
pöljä on pöljä, ja se vielä periytyy
- Anonyymi
Sitäpaitsi muutat kurtakhon tai koivuun niin eihän sielä ole ees jalkakäytäviä. Herrojen kitinää kun puhutaan jalkakäytävillä kaahaamisesta
- Anonyymi
Missä on koivu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 86916
- 11885
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730