Lukee tai kirjoittaa Suomi24:ään tai molempia?
Kuinka monta prosenttia Suomen ihmisistä?
13
70
Vastaukset
- Anonyymi
80 prosenttia on lähellä totuutta, 10 prosenttia ei omaa luku- kirjoitustaitoa. 10 prosenttia elää niin kiireistä arkea, ettei heillä ole aikaa täällä oloon.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17803825n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Se on fify-sixty. Fakta tieto!
😁Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä. Masa sen tiesi.😄.
Tuo vastaus on siitä helppo ja universaali, se sopii tyhjentävästi vastaukseksi moneen kysymykseen. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Tuo vastaus on siitä helppo ja universaali, se sopii tyhjentävästi vastaukseksi moneen kysymykseen. 😊
Joo näin on.🙂.
- Anonyymi
99% mut ei meidän jami joka on niin fiksu.
- Anonyymi
Ainakin minä ja sitten sinä, joka kirjoitat sadoilla nimimerkeillä ja välillä ano muumina. 🤣
>simiti<- Anonyymi
Mjoo
Tosiasiassa Simppa ja Funis ovat menneen kirjoituskasan sen 100%.
(reps)
Veikkaan että hyvin vähän, anonyymeistähän ei koskaan tiedä kuinka monen kirjoituksen takana on se yksi ja sama henkilö. Maksimissaan 2 % sanoisin.
Kaikki aihealueet huomioiden ehkä noin 10-15% lukee, 2-5% kirjottaa. Korkeintaan.
Riippuu aikavälistä. Moni suomalainen on vuosikymmenien aikana riipustanut tänne tarinansa.
S24 on kansakuntamme kronikka.- Anonyymi
No mä oikeasti toivon että tämä käyttäjäkunta olisi varsin suppeaa laatua, sillä jos palstan synnyttämä kokonaismielikuva kattaa koko suomen niin ei hyvin mene...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1313891Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83269Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122792Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 502104
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131182Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139