Kananmunan keitto kahvinkeittimellä

Anonyymi-ap

Kananmunien keittoon tarkoitetut laitteet perustuvat vesihöyryyn. Mutta kyllähän kahvinkeitinkin laskee läpi miltei kiehuvaa vettä. Vaan riittäisikö esimerkiksi täysi vesimäärä suppiloon laitetun kananmunan kypsentämiseen?

8

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha juttu jos joudut haaksirikkoizeksi autiolle saarelle missä sähköä ja kahvinkeitin, voit kajvinkeittimelläsi valmistaa keittoja ym.ruokaa kunnes joku
      Siinut pelastaa Suomi24 Ruoka ja juoma keskusteluihin..Tarkkaile onko munasi jo kovettuneet kahvi keittimessä.

      • Anonyymi

        Autoilevien saarella lienee vain viiriäisenmunia tarjolla. Niitähän joutuu sitten syömään hiton monta versus tavan kananmunaan.

        Australia on kyllä myös saari. Siellä on strutseja. Mutta ne voi futasta naamaan munaa kerättäessä.

        Ei ole helppa tuo autiolla saarella asuminen missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilevien saarella lienee vain viiriäisenmunia tarjolla. Niitähän joutuu sitten syömään hiton monta versus tavan kananmunaan.

        Australia on kyllä myös saari. Siellä on strutseja. Mutta ne voi futasta naamaan munaa kerättäessä.

        Ei ole helppa tuo autiolla saarella asuminen missään tapauksessa.

        Australia ei tosin ole saari, vaan manner, toki pienin sellainen.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17805241O

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Australia ei tosin ole saari, vaan manner, toki pienin sellainen.

        Australia on itse asiassa maanosa, ei manner.


    • Anonyymi

      Vaimoni kanssa olemme jo vuosikymmenet tehneet näin. Aamulla juomme kupin kahvia, laitamme kaksi munaa kahvipannuun, sitten kymmenkunta minuuttia aamulehden lukua, jonka jälkeen aamiainen, ja taas loput lehdestä lukemaan.
      Säästyy paljon sähköä, kun munat kypsyvät ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Ei ole suositeltavaa kypsentää kananmunia kahvinkeittimellä. Kahvinkeittimen design ja toiminta perustuvat kahvin valmistukseen eikä se ole tarkoitettu ruoan kypsentämiseen. Lisäksi kananmunat voivat rikkoutua kuumassa vedessä, jos niitä ei keitetä oikealla tavalla. On parempi käyttää perinteisiä keittoastioita tai höyrykeitintä kananmunien keittämiseen varmistaakseen niiden kypsymisen tasaisesti ja turvallisesti.

    • Anonyymi

      Tulee mukavan värisiä munia, mutta kahvin joutuu siivilöimään jos menee munia rikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe