Kananmunan keitto kahvinkeittimellä

Anonyymi-ap

Kananmunien keittoon tarkoitetut laitteet perustuvat vesihöyryyn. Mutta kyllähän kahvinkeitinkin laskee läpi miltei kiehuvaa vettä. Vaan riittäisikö esimerkiksi täysi vesimäärä suppiloon laitetun kananmunan kypsentämiseen?

8

480

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha juttu jos joudut haaksirikkoizeksi autiolle saarelle missä sähköä ja kahvinkeitin, voit kajvinkeittimelläsi valmistaa keittoja ym.ruokaa kunnes joku
      Siinut pelastaa Suomi24 Ruoka ja juoma keskusteluihin..Tarkkaile onko munasi jo kovettuneet kahvi keittimessä.

• Anonyymi

Autoilevien saarella lienee vain viiriäisenmunia tarjolla. Niitähän joutuu sitten syömään hiton monta versus tavan kananmunaan.

Australia on kyllä myös saari. Siellä on strutseja. Mutta ne voi futasta naamaan munaa kerättäessä.

Ei ole helppa tuo autiolla saarella asuminen missään tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoilevien saarella lienee vain viiriäisenmunia tarjolla. Niitähän joutuu sitten syömään hiton monta versus tavan kananmunaan.

Australia on kyllä myös saari. Siellä on strutseja. Mutta ne voi futasta naamaan munaa kerättäessä.

Ei ole helppa tuo autiolla saarella asuminen missään tapauksessa.

Australia ei tosin ole saari, vaan manner, toki pienin sellainen.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17805241O

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Australia ei tosin ole saari, vaan manner, toki pienin sellainen.

Australia on itse asiassa maanosa, ei manner.

• Anonyymi

Vaimoni kanssa olemme jo vuosikymmenet tehneet näin. Aamulla juomme kupin kahvia, laitamme kaksi munaa kahvipannuun, sitten kymmenkunta minuuttia aamulehden lukua, jonka jälkeen aamiainen, ja taas loput lehdestä lukemaan.
      Säästyy paljon sähköä, kun munat kypsyvät ilmaiseksi.

• Anonyymi

Ei ole suositeltavaa kypsentää kananmunia kahvinkeittimellä. Kahvinkeittimen design ja toiminta perustuvat kahvin valmistukseen eikä se ole tarkoitettu ruoan kypsentämiseen. Lisäksi kananmunat voivat rikkoutua kuumassa vedessä, jos niitä ei keitetä oikealla tavalla. On parempi käyttää perinteisiä keittoastioita tai höyrykeitintä kananmunien keittämiseen varmistaakseen niiden kypsymisen tasaisesti ja turvallisesti.

• Anonyymi

Tulee mukavan värisiä munia, mutta kahvin joutuu siivilöimään jos menee munia rikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1703
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe