Jopa Riikka Purra oli nuorena kaunis

Anonyymi-ap

24

938

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen kauniit vuodet on 15-20 vuotiaana mutta sitten se alkaa kurppaantumaan äkkiä.

• Anonyymi

No näinhän se on, mutta perhe perustetaan tuossa iässä kun nainen on kauneimmillaan. Mitä väliä sitten enää kun kurppaantuu, on perhe ja mies saatu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se on, mutta perhe perustetaan tuossa iässä kun nainen on kauneimmillaan. Mitä väliä sitten enää kun kurppaantuu, on perhe ja mies saatu.

Ja sen jälkeen haluavat vain top 10 miestä. Mielenkiintoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä maan tilastoja mahdat lukea? Suomessa ensimmäinen lapsi saadan tällä hetkellä noin kolmekymppisenä.

• Ei pidä paikkaansa. Mä olen ollut aika poikamainen aina liki kolmekymppiseksi, kunnes naisistuin eli lihoin ja kasvonikin naisistui. Enkä näyttänyt enää parrattomalle isälleni ja teinipoika vartalolle.

Joten elähän yleistä.

• Anonyymi

Enpä minäkään todellakaan ole ollut kauneimmillani tuon ikäisenä, vaan vasta kolmekymppisenä. Alle parikymppisenä olin ihan yksinomaan vain nolo, pukeuduin huonosti ja ihoni oli todella huono, vaikka sille mitä teki. Lähes koko kakkosella alkava kymppikin meni samoissa merkeissä, mutta kahden viiden jälkeen tilanne alkoi sitten pikkuhiljaa parantua.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mä olen ollut aika poikamainen aina liki kolmekymppiseksi, kunnes naisistuin eli lihoin ja kasvonikin naisistui. Enkä näyttänyt enää parrattomalle isälleni ja teinipoika vartalolle.

Joten elähän yleistä.

Niin varmaan sinusta tuli tosi haluttava, kun edelleen sinkut palstalla kommentoimassa

• Anonyymi

Sisäinen kauneus heijastuu ulkonäköön.
      Kun Riikasta tuli perussuomalainen hänen kasvonsa kouristuivat tuskalliseen irvistykseen.
      Persujen identiteettipolitiikka rumentaa ihmistä.

• Anonyymi

Ja sitä Hän on edelleen ulkoisesti ja sisäisesti

• Anonyymi

Omaa sardonisen hymyn. Ei hyvä.

• Politiikkaan en ota pienintäkään kantaa. Minusta pilkkaamasi sisko on edelleen kaunis ja viehättävä. 🌹👀

• Anonyymi

Kyllä Purra on vaan komistunut vanhemmiten, vau, kyllä mulle ainakin kelpaisi🥳💯 t:keski ikäinen
      kuntoileva & raitis mies

• Anonyymi

Hän ei ollutkaan silloin persu vaan viherpiipertäjä ja maailmanparantaja. Se kaunistaa. Persuus aiheuttaa hymyn muuttumisen irvistykseksi😫

• Anonyymi

Hän on kaunis ja edustava nainen. Kommenttisi olisi täysin toinen jos hän olisi vasemman laidan puolueissa.
      Naisvihaa lietsot mitä on teille vasureille hyvin tyypillistä.

• Anonyymi

Sanovat häntä kylmäksi ja tunteettomaksi.

• Anonyymi

Niin on miehetkin. Miksi maalitat naisia kun olet itse kuivunut rusina. Vai etkö omista peiliä? Mikä harmaa harppu se sieltä katsoo? Hyvä jos rypyiltä mieheksi kurtturuususta erottaa? Heppikin on enää pelkkä keppi. Oi voi. On se niin hyvä ruikuttaa kun ei muuhunkaan enään kykene💩

• Anonyymi

"Enään" hehhehhehhehheh. "Enään" Hehhehhehhehheh.

• Anonyymi

Purra on todella hyvännäköinen, kaunis nainen.
      Itsevarma ja sinut itsensä kanssa.

T: nainen

• Riikalla ja Lillä ovat kummatkin periaatteessa tosi kauniita, mutta hirveät silmäpussit.

• Anonyymi

Kelläpä ei olisi poliitikkona tai muitakin töitä paiskivilla ihmisillä.

• Anonyymi

Naisviha-aloitus. Riikka Purra on edelleen kaunis. Jos hän eroaisi miehestään, ottajia löytyisi, komeita ja kunnollisia miehiä.

• Eikös tuo ole aika samannäköinen?

• Anonyymi

Persu mamma jyrää,.neuvottelut ovat olleet hyvin pitkiä!😍😍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe