https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b00af33d-5b24-4888-895e-dc7c0d1eba38
Lidlin viestinnästä vahvistettiin STT:lle torstaina, että kyseessä ei ole virheellinen merkintä, vaan antipastolajitelmat ovat todella lähes vuoden vanhoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala-syo-tata-tuotetta-lidl-vetaa-pois-myynnista-vuoden-vanhoja-antipastoja/8671432
Lidl on myynyt lähes vuoden vanhoja antipastoja
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi olla, että kaupan ketjussa tuollainen virhe voi edetä niin pitkälle että päätyy kuluttajan pöytään asti. Ja että vielä kuluttaja on syönytkin. Eikö Lidlin ketjussa ole ketään joka tietäisi mikä vuosi on menossa?
Ihmetyttää myös missä varaston nurkassa niitä on säilytetty ja kuka ne löytänyt ja keksinyt laittaa tarjouksena myyntiin. Logistiikkaketju pettänyt. ” löydettiin laatikoita, laitetaan myyntiin” - Anonyymi
Halvalla ei saa hyvää, spr avustus kuormasta jääneitä varmaan?😁😁
- Anonyymi
Höpö höpö. Itse ostin noita. Söin ja hyviä olivat sekä täysin terveenä olen ollut.
- Anonyymi
Melkoisesti säilöntäainetta jos ei herkkusienetkin ole homeessa, taitaa kuitenkln päiväys olla väärä. Hyviä olleet ainakin silloin kun itse olen ostanut.
Vähintään yhtä huolestuttavaa kun suomalaisesta kaupasta ostetut ulkomaiset leivokset täysin homeessa vaikka aikaa lähes viikko jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694