https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b00af33d-5b24-4888-895e-dc7c0d1eba38
Lidlin viestinnästä vahvistettiin STT:lle torstaina, että kyseessä ei ole virheellinen merkintä, vaan antipastolajitelmat ovat todella lähes vuoden vanhoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala-syo-tata-tuotetta-lidl-vetaa-pois-myynnista-vuoden-vanhoja-antipastoja/8671432
Lidl on myynyt lähes vuoden vanhoja antipastoja
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi olla, että kaupan ketjussa tuollainen virhe voi edetä niin pitkälle että päätyy kuluttajan pöytään asti. Ja että vielä kuluttaja on syönytkin. Eikö Lidlin ketjussa ole ketään joka tietäisi mikä vuosi on menossa?
Ihmetyttää myös missä varaston nurkassa niitä on säilytetty ja kuka ne löytänyt ja keksinyt laittaa tarjouksena myyntiin. Logistiikkaketju pettänyt. ” löydettiin laatikoita, laitetaan myyntiin” - Anonyymi
Halvalla ei saa hyvää, spr avustus kuormasta jääneitä varmaan?😁😁
- Anonyymi
Höpö höpö. Itse ostin noita. Söin ja hyviä olivat sekä täysin terveenä olen ollut.
- Anonyymi
Melkoisesti säilöntäainetta jos ei herkkusienetkin ole homeessa, taitaa kuitenkln päiväys olla väärä. Hyviä olleet ainakin silloin kun itse olen ostanut.
Vähintään yhtä huolestuttavaa kun suomalaisesta kaupasta ostetut ulkomaiset leivokset täysin homeessa vaikka aikaa lähes viikko jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744688- 332621
- 402424
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin231884Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401772- 821613
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1521455
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190