Minulla on todettu skitsoaffektiivinen häiriö tai jopa skitsofrenia, koska ilman lääkitystä elän omassa todellisuudessa. Olen hieman turhautunut elämääni, koska en pääse hyödyntämään henkisiä kykyjäni juuri missään. Sairaus vaikuttaa mm. siihen, että teen helposti virheitä, kun väsyn. Siis tavanomaista enemmän ja motivaationi on nolla asioita kohtaan, jotka eivät kiinnosta minua.
Saan kuulla usein olevani älykäs ja älykkyyteni arvio on noin 150. Älykkyys numerona ei ole minulle muuten tärkeä tieto kuin siten, että se selittää omalaatuiset kiinnostuksen kohteeni.
Mitä teen työkseni? Olen korkeakoulutettu ja opettaja. Työni on silloin ihan jees, kun teemme yhdessä jotain kehittävää, mutta rankkaa on kasvatuksellinen vastuu vähän joka asiasta enkä koe sitä mitenkään mieluisaksi. Olen kuitenkin enimmäkseen pidetty opettaja, koska opetan hyvin.
Kommentteja liittyen taustaani. Olen vähän väliinputoaja, kun älykkäiltä ihmisiltä oletetaan aika paljon. Kysytään kysymyksiä ja ihmetellään, kun en välttämättä osaa vastata. Olen aika monta vuotta elämästäni viettänyt mielisairaalassa, ja joidenkin on vaikea uskoa, että tarvitsen jonkin verran henkistä tukea. En niinkään ajattelussa, vaan arkisissa asioissa ja monille itsestäänselvissä näkemyksissä.
Sairauteni on salaisuus, koska emme ole vielä valmiita hyväksymään mielenterveysongelmia. En ole yhtään väkivaltainen ja tunne-elämäni vaihtelusta huolimatta empaattinen sekä eettisesti ajatteleva.
Skitsofrenia ja älykkyys; elämäni
Anonyymi-ap
2
230
Vastaukset
- Anonyymi
Jaksamista.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819825e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708