Järkyttävää kauhua naisille

Anonyymi-ap

Nainen mitä jos rakastuisit ätmiin eli köyhään duunarimieheen ja joutuisit elämään köyhänä mutta aidosti rakastettuna ja syömään köyhien ruokaa rahaa ei olis ainoa mitä olis on aito rakkaus ja köyhyys

16

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaa tavan duunari, kunhan ei ole sekopää pelastaja.

• Mikä on sekopää pelastaja?!

• Anonyymi

Ei suomessa ole köyhiä muut kuin ne jotka ovat tuhlanneet rahansa viinaan ja päihteisiin ja sitten ovat ulosotossa etteivät saa edes asuntoa. Kyllä työtön mies pärjää kun käyttää rahansa viisaasti ja mies voi olla hyvä seurustelukumppani. Rikkaat ja rahattomat ohjelmassakin oli pariskunta jonka viikko budjetti on alle 80 euroa. Minä naisena voisin seurustella köyhän kanssa joka ei ole alkoholisti ja käyttää vähät rahansa fiksusti.

• Anonyymi

Kyl mä kai periaatteessa voisin duunariin rakastua, jos se on mun mieleen oleva miehekäs mies, mutta köyhä en olis siltikään, koska tienaan itte omat rahani ja sijoituksiakin on. Miestä en ala elättää, kyl sen pitää jotain duunata itekki.

• Anonyymi

Moni duunari tienaa erittäin hyvin ja pienemmälläkin palkalla tulee toimeen, jos osaa olla järkevä.
      Rakkaus ja onni ei riipu rahasta. Liika raha turmelee usein ihmisen.

• Anonyymi

No ... mulla on onneksi omakin työ ja omatkin rahat, joten ei tuohon maailmani kaatuisi.

• Anonyymi

Hallitusohjelmassa on tavoitteita kansan hyvinvoinnin edistämiseksi. Luokka yhteiskunta jaetaan kahteen osaan, ökyrikkaat ja köyhät. Näin jaetaan köyhille tuntuvasti valinnanvaraa toistensa parissa.
      - punakuano

• Ei kaikki tavalliset duunarit tienaa tosi vähän. Esim. putkimiehet ja jotkut raksatyöläiset ja muut tämmöiset voivat tienata ihan mukavasti. Se että on duunari ei nykyaikana tarkoita välttämättä enää sitä, että pitää kituuttaa pienellä palkalla. On isompituloisempiakin duunareita ja sitten pienempituloisempia. Joskus ennen vanhaan työmies ei tienannut kovin paljon, varsinkin jos oli tavallinen tehdastyöläinen tai raksahommissa yms. mutta nykyään voi tehtaassakin työskentelevä saada ihan hyvää palkkaa.

• Tottakai duunari kelpaa jos löytyy sitä oikeata kemiaa.😍😍 Rakkaus kyllä kantaa. Eikä se raha tee ihmistä onnelliseksi, toki helpottaa elämää..

• Rakkaus ja köyhyys on yhdistelmä, josta on kirjoitettu monta romanttista tarinaa.
      Rakkaus ja rikkaus kuulostaa tylsältä.

• Romanttisissa tarinoissa köyhä pääsee yleensä ryysyistä rikkauksiin. Niin kuin vaikka Tuhkimo. Tai muuten hieman alemmasta yhteiskuntaluokasta oleva kohoaa ylempään yhteiskuntaluokkaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Romanttisissa tarinoissa köyhä pääsee yleensä ryysyistä rikkauksiin. Niin kuin vaikka Tuhkimo. Tai muuten hieman alemmasta yhteiskuntaluokasta oleva kohoaa ylempään yhteiskuntaluokkaan.

Niin niissä yleensä käy. Väännetään happy end vaikka väkisin.

Mutta itse tarina kertoo rakkaudesta ja köyhyydestä. Niissä kohdissa herkimmät itkee ja vollottaa.

• Anonyymi

Siis onko jollekin jäänyt epäselväksi, että perinteinen keskiluokka on katoamassa yhteiskunnasta. Kansa alkaa olla kouluttamatonta, eikä heille tarvitse maksaa. Meillä on nyt omasta takaa halpatyövoimaa.

• Anonyymi

Joo ja älyköt ammutaan, niskalaukauksella.

• Anonyymi

Sinunlaisen typeryksen kanssa todellinen kauhutarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      29
      3665
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2161
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1690
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1448
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      77
      1368
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1255
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1066
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      984
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      918
    Aihe