Mikä mättää? Miksi keminmaassa ei aurata jalkapallokenttää? Jotta lapset pääsisivät pelaamaan tekonurmelle.
Miksi keminmaassa ei jalkapallo kenttää aurata.
10
561
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu siitä, että päällikkö ei pelaa jalkapalloa.
- Anonyymi
Kenin maassa on kaikki ihan hyvin. Rahaa säästhävät.
- Anonyymi
Ota kola kouraan ja mee pukkaileen!
- Anonyymi
Teknisen johtajan yksi huonoista perusteista lumenpoiston epäämiselle.
Juoksuadan sivujen ohjauspuu ( nykyisin alumiiniprofiilia ) on alunperin ollut aivan turha tällä kentällä , koska rataviivat ja muut merkinnät ovat kiinteät. Murskeradoille viivat kalkittiin, jolloin radan reunassa olevaa ohjuria tarvittiin, ennen kalkkiviivojen tekoa ja reunalistaan merkittiin juoksumatkojen sisäradan lähtöpaikat, joista ulompien ratojen tasoitukset mitattiin.
Iltalehdestä poimittu Arto Bryggaren kommentti reunalistastan tarpeellisuudesta ja sen aiheuttamista loukkaantumisista.
(Ei haluttu, että nurmi kasvaa murskalle. Siitä se reunalista jäi sääntökirjoihin, Bryggare kertoo.
– Alumiiniteollisuus on vahvasti myötävaikuttanut siihen, ettei sitä poistettaisi, hän jatkaa.
Reunalistalla ei 2020-luvun yleisurheilussa ole mitään merkitystä.) - Anonyymi
ny ois hyä keli kolata... ;) ja ottais samalla kossunkolalla :D
- Anonyymi
mie voisin ny pilkka hinnalla käyä kolaamassa kentän puhtaaks lumesta. ;)
- Anonyymi
Ei Bryggaren arvioihin kannata luottaa. Kaveri sanoi että Reetta Hurske ei pärjää ja että noutaja tulee tänä kesänä ? No niin tuli Reetta itse ja nouti suomenennätyksen nimiinsä ! Upea urheilija.
- Anonyymi
Huono on lasten pelata jalkapalloa, kun kentällä on 15cm lunta. Näin tätä lasten liikkumista tuetaan...
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa etelään jos lumetonta pitäisi olla tai jos muutama kymmenen vaatii lumien poistamista niin kaivakaa kuvetta. Miksi se kunnan on maksettava kuntalaisten yhteisestä potista. Tärkeämpääkin on rahaa laittaa kuin lumien siirtoon. Kyllä nämä jalkapalloilijat on vaativaa porukkaa ja mitään ei ole itse valmiita kustantamaan.
- Anonyymi
Samanlaisia kitisijöitä hiihtäjätkin ovat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153679Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5693160- 961921
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211393Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021176
- 441123
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251122- 901109