Tekisitkö jotain

Anonyymi-ap

Hölmöä ja älyttömältä tuntuvaa ihan vain siksi, että voit eikä kukaan sitä sinulta kiellä?

29

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatan tehdäkin, jos se ei ole rikollista eikä ketään satuteta ja idea tuntuu siinä tilanteessa minusta kivalta.

• Anonyymi

Olen jo tehnyt 🤭

-Anonyymi sivusta

• Tuskin tekisin. Olen aika harkitseva ja punnitsen tarkkaan, mihin juttuihin lähden mukaan. Mihinkään laittomaan ja kiusaamiseen en missään tapauksessa lähtisi.

• Anonyymi

Tottahan toki tekisin

• No riippuu vähän mitä se nyt sitten olisi mutta jos se ei ketään loukkaisi tai satuttaisi ja se hauskalta ja hyvältä silloin tuntuisi niin ehkäpä voisin tehdäkin.🙂.

• Anonyymi

Maine on mennyt jo kauan sitten ja kunnia perässä, siitä vaan :)

• Anonyymi

En yleensä sorru hölmöyksiin, liian ajatteleva olento. Mutta hauskuuksiin saatan joskus ihan ryhtyä.

Cool❄️

• Anonyymi

En.

• Parikymppisenä, humalassa hölmöily johti usein tilanteisiin, joita vieläkin muistelen lämmöllä.

Kolmikymppisenä itsekontrolli kasvoi, enkä enää osannut hölmöillä humalassa.
      Alkoi elämäni tylsimmät vuodet. Istuin baarissa miettien Platonin ideaoppia.

Neljäkymppisenä lopetin "bilettämisen", turhana touhuna.

• Anonyymi

En tee mitään hölmöä enkä etenkään älytöntä, olen vahvasti tolkun ihminen.

- Sheena

• Anonyymi

Eettisyys, moraali, usko määrittelevät suunnan. Aina ei pysty kymppiin, mutta tavoiteltava elämänasenne pitää kunkin valita. Se on vapaaehtoista.

• Anonyymi

Aika mielenkiintoista, että moni olisi valmis tekemään ihan hölmöjä, älyttömiä asioita vain siksi, että voi ja ettei jäisi kiinni.

Jos tekisin jotakin sen kaltaista älytöntä, tekisin koska niin haluaisin. Että jotakin elämän maustetta siitä saisin. Mutta en hölmöile ainostaan, että voisin.

• Anonyymi

Olen useinkin tehnyt asioita ihan vaan "just because I can". Se on sitten itse kenestäkin kiinni, että mitä pitää hölmönä ja älyttömänä, mutta tuoskin nuo nyt kaikkien mielestä maailman järkevimpiä juttuja ovat aina olleet. Sen sijaan, että tekisin jotain "koska kukaan ei sitä minulta kiellä", no enpä oikeastaan. En mä muiden kieltoja muutenkaan kuuntele, että eipä niitä tarvitse erikseen tollai pohtiakaan. Tosin en mä noin yleisesti tee mitään, josta olisi muille jotain haittaa, ihan vaan koska se nyt on asiatonta.

• Anonyymi

Kyllä. Vähän siinä rajoilla voinko katua jälkeenpäin.

• Totta helvetissä tekisin!Teinkin ja tulen tekemään vastakin. Koska mä voin! And fuck 'em all, yaiii!!

• Anonyymi

Oikeastaan tekisin. Johtuneeko sitten vuosien kertymisestä ja sen mukana seurannut kasvava piittaamattomuus siitä, mitä muut ajattelevat.

• Anonyymi

Puit sen paremmin sanoiksi 😅👍

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloittaja, tuollainen on hyvin lapsellista ja yleensä kuitenkin aiheuttaa hankaluuksia kaikille.

• Anonyymi

Juu, paljonkin. Esimerkiksi tässä energiakriisin aikana innostuin tarkkailemaan sähkön päivähintoja. Pyöritän pyykit pienten senttien tunneilla viikonloppuisin tai öisin ja pesen astiat käsin.

Onhan se ehkä aika hölmöä, jos muutaman euron säästää kuukaudessa nykyisillä hinnoilla. Keräilen pantilliset pullot ja tölkitkin, siinä sama muutama euro hyötyä.

Astioiden käsinpesu on kuitenkin ihan kivaa. Ja jätesäkillisellä tyhjiä tölkkejä saa viikon tai parin ruuat kaupasta 😁

xLiner

• Anonyymi

Mikähän siinä käsin tiskaamisessa yleensä on niin vaikeaa. Olen mies ja aina kotona tiskannut käsin. En ole kaivannut konetta siihen hommaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän siinä käsin tiskaamisessa yleensä on niin vaikeaa. Olen mies ja aina kotona tiskannut käsin. En ole kaivannut konetta siihen hommaan.

Jos vain omat tiskinsä tiskaa, niin ei siinä mitään vaikeaa olekaan. Ruuanvalmistuksessa syntyy tiskiä, ja jos syö pääasiassa vain valmisruokia, ei ehkä tiedosta kauanko käsintiskaamiseen kuluu aikaa - paljon.

Eikä isonkaan perheen tiskien peseminen käsin ole vaikeaa, vaan aikaa vievää. Konepesu antaa aikaa johonkin muuhun.

xLiner

• Anonyymi

Pienistä puroista kasvaa iso virta.

• Anonyymi

Ehdottomasti kyllä! Pyrin tekemään joka päivä. Se on elämää.

• Anonyymi

Voi kuule, jatkuvasti touhuilen monenlaista normi-ihmisen rajamailla viriävää tekemistä. Meen ja tuun oman pään mukaan, satuttamatta/loukkaamatta kuitenkaan.

• Anonyymi

Palauttaisin koiranpaskat postiluukun kautta esimerkiksi.

• Anonyymi

Riippuu mitä tarkoitetaan hölmöllä ja älyttömällä.

Täytän kesällä pyöreitä ja päätin järjestää isot juhlat, joihin menee isosti rahaa. Ei mitään järkeä. Järjestän vain koska voin ja ennenkaikkea haluan. Kerran elämässä on hyvä repäistä.

• Aina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe