No saitko sieltä naisen tai miehen?
Oletko ollut baarissa
8
83
Vastaukset
En ehtinyt saada, kun minua jo vietiin.
Baarissa pätee viidakonlaki. 🙂- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17832621X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
On siellä joskus tullut oltua, ihan äkkiä en muista koska viimeksi, varmaan Pirppiksen kanssa syssyllä levyjulkkareissa, luulisin. Toin sinne naisen ja vein sieltä naisen, enkä edes vaihtanut naista siinä välissä, kun baarihan se oli eikä kirjasto 😁
- Anonyymi
Nainen sai minut. Otti vaan ja vei kotiinsa ja täällä olen edelleen 5 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Sain viime yönä.
- Anonyymi
En käy paareissa kun en juo olutta ja en tupakoi. Suhteeni kanssa käytiin tanssimassa yö-ravintoloissa.Tilasimme kokista,kun hänkän ei juonut,eikä tupakoinut.Valitettavasti hän kuoli korona aika.Joten tannsitkin jäänyt väliin.
Otan osaa. Toivottavasti vielä uuden rakkauden elämääsi löydät ja tanssimaankin pääsisit jos sitä kaipaat.🙂.
- Anonyymi
Elämäni aikana useinkin. En ole koskaan löytänyt miesseuraa baareista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337