Pitäisikö lähteä Brasiliaan

Anonyymi-ap

16

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Brassitytöt ovat keskimäärin todella paljon miehen ulkonäön ja moni myös varallisuuden perään. Iskämahainen suomimies laitetaan ensimmäisenä laihdutuskuurille ja treenaamaan. Latinalaisen Amerikan maat ovat muutenkin keskimääräistä ulkonäkökeskeisempiä, varsinkin kaupunkialueilla.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833691K

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Jestas, oliko tuossa videossa joku 4K-tarkkuudella toteutettu 3D-efekti, kun nuo naiset ihan pursuivat silmille.
      Jos olisin kissa, käpälöisin näyttöä.

• Anonyymi

Tuon rumanpainoinen/käunispainoinen tyypin mielestä lähestulkoon kaikkin tuonkin videon naiset olivat rumanpainoisia.

• Anonyymi

Brasiliassa käyneenä sanoisin että paikalliset naiset oli hyvinkin kiinnostuneita minusta.. Juttuseuraa sai helposti ja kyselivät mistä olen ja pyysivät juhliin ja paikallinen ransabaarissa töitä tekevä nainen pyysi myös kotiinsa.
      Myös portugalissa oli sama juttu.- Paikallisiin naisiin pääsi helposti tutustumaan.

• Anonyymi

Brasialiassa vuoden asuneena totean, että rahalla saa ja hevosella pääsee ja jo kuvitelma rahasta vie pitkälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brasialiassa vuoden asuneena totean, että rahalla saa ja hevosella pääsee ja jo kuvitelma rahasta vie pitkälle.

Sama se suomessakin.
        Kyllä minulla rahaa on ollut koska sain perintöä ja huomasin että kyllä naiset tyrkytti itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se suomessakin.
        Kyllä minulla rahaa on ollut koska sain perintöä ja huomasin että kyllä naiset tyrkytti itseään.

No voin todeta, että Suomessa ollaan hyvin kaukana siitä mitä se tuolla on. Vaan mene ihmeessä itse katsomaan, niin näet itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se suomessakin.

Itse olin Sao Paulossa ja siellä tuntui, että lähestulkoon jokainen keskiluokkaisen perheenkin tytär oli jonkin plastiikkakirurgisen operaation läpikäynyt ja ne olivat nimenomaan panostusta siihen että pitäisi löytää varakas mies.

• Anonyymi

Juu jos on rahaa.

- Sheena

• Anonyymi

Thaimaassa sanalla rahalla myös muut herkut, kuten shemalet.

• Brassileidit ymmärtää laadun päälle, niin kannattaa kyllä varata sitä massia messiin sitten ihan huolella, ihan pikkurahalla et sieltä naista saa paitsi jostain favelasta.

• Anonyymi

Suvela on favela.

• Ainahan sitä voi yrittää, mutta onnistumisesta en sitten tiedä.

• Aurinkorasvaa kannattaa kuitenkin varata mukaan, ettei tule takaisin ihan punanahkaisena =D =D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      108
      2298
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1425
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1208
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1145
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1108
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe