Yksinäisiltä sinkuilta? Sitten menisitte etsii seuraa tuolta ulkoa jostain.
Pitäisikö palstailu kieltää
25
93
Vastaukset
- Anonyymi
Huom! Yksinäiset sinkut eivät välttämättä ole yksinäisiä ja jos ovatkin, niin mieti, ovatko omasta tahdostaan kuten minä. Onko toi järkevä peruste kieltää palstailu siis?
- Anonyymi
Tukiälyä tarvitaan vastaamaan tähän kysymykseen..se ei osaa toimia ihmismäisesti ja laaja-alaisesti..
Kunhan kulutan aikaani, ei kaikki ole yksinäisiä :) viihdyn muutenkin itsekseni. Eikä ole mikään pakko pakko löytää kumppani. Eli jos oikea sattuu ilmestymään eteeni, niin siinä harkitsen uudestaan.. ;) haluanko olla viellä yksin. Mut tosiaan kiire ei oo.
Ei ole järkeä vaan olla jonkun ihan kenen kanssa vaan. Kun ei osaa olla yksin. Toivon, että muutkin sinkut malttaa odottaa sitä oikeaa. ;)- Anonyymi
Mielummin huonossa suhteessa kuin yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehdottomasti täysin vastakkaista mieltä. Kuolleenakin on parempi kuin huonossa suhteessa.
Anonyymi kirjoitti:
No ei helvetti.. eiiii kiitos. Mutta jokainen toki tyylillään.
Yksinäisyys ei toki ole hyvästä.. ihmisen ei pitäisi olla yksinäinen. Toiset kokee yksinäisyyttä enemmän, kuin toiset. Jos joku itsensä yksinäiseksi kokeva sinkku haluaisi kertoa enemmän aiheesta.?Haaveilija39 kirjoitti:
No ei helvetti.. eiiii kiitos. Mutta jokainen toki tyylillään.
Yksinäisyys ei toki ole hyvästä.. ihmisen ei pitäisi olla yksinäinen. Toiset kokee yksinäisyyttä enemmän, kuin toiset. Jos joku itsensä yksinäiseksi kokeva sinkku haluaisi kertoa enemmän aiheesta.?En mäkään itseäni sillätavalla yksinäiseksi koe mutta kumppania ja parisuhdetta kaipaan kovasti ja ne on ainakin mun mielestä aivan täysin eriasioita.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
En mäkään itseäni sillätavalla yksinäiseksi koe mutta kumppania ja parisuhdetta kaipaan kovasti ja ne on ainakin mun mielestä aivan täysin eriasioita.🙂.
Juu kyllä tuota yksinäisyyttä saattaa silloin tällöin olla. Mutta ei onneksi liiaksi. 😊 ehkä sitä kaipaa viikonloppuisin, että sais pientä hemmottelua. Aamupalan sänkyyn, kainalossa kyhnyttämistä.. tuo tuli mieleeni siitä sinun viikonlopun aloituksesta.
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu kyllä tuota yksinäisyyttä saattaa silloin tällöin olla. Mutta ei onneksi liiaksi. 😊 ehkä sitä kaipaa viikonloppuisin, että sais pientä hemmottelua. Aamupalan sänkyyn, kainalossa kyhnyttämistä.. tuo tuli mieleeni siitä sinun viikonlopun aloituksesta.
Joo juuri tuollaisia juttuja sitä välillä kovastikin kaipaa ja myös että voisi toista hemmotella ja tehdä hänet iloiseksi ja onnelliseksi ja just varsinkin viikonloppuisin ja iltaisin kun on enemmän aikaa ajatella eikä tarvi arjessa olla niin kiinni.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo juuri tuollaisia juttuja sitä välillä kovastikin kaipaa ja myös että voisi toista hemmotella ja tehdä hänet iloiseksi ja onnelliseksi ja just varsinkin viikonloppuisin ja iltaisin kun on enemmän aikaa ajatella eikä tarvi arjessa olla niin kiinni.🙂.
Ei kukaan halua mielistelevää ripustautujaa
Anonyymi kirjoitti:
No silläpä ei olekaan onneks noiden asioiden kanssa mitään tekemistä.😂.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei ei. Eihän siitä ole nyt kysymys…😳
- Anonyymi
Kummallisia kuvitelmia, että sinkku olisi yksinäinen. Mä ainakin saan enemmän kuin tarpeeksi sosiaalista elämää jo ihan työpäivienkin aikana. En todellakaan lähde työpäivän päälle enää mihinkään muuten vaan pyörimään.
No ainakin sellaiset miehet, jotka eivät ole henkisesti sukukypsiä, voitaisiin palauttaa takaisin luontoon.
buddy-love kirjoitti:
Johan ne ovat baareissa valmiiksi.
Baari on villeintä luontoa, missä uros voi kohdata naaraan fyysisesti.
Pitää vaan vierottua palstan naisista, panna kännykkä povariin ja katsoa vetääkö luonto tikanpojan puuhun.
Kyllä se yleensä vetää muutaman tuopin jälkeen.
- Anonyymi
Niin siis tarkoitat että Sinkut-palsta olisi tarkoitettu vain EI-sinkuille?
- Anonyymi
Palstailu ja puhelimessa aikaa kuluttaminen on melko turhaa ja siksi ihmiset ei löydä kumppania koska ovat laiskoja lähtemään ulos ihmisiä tapaamaan. Pitäisi rajoittaa netissä olemista vaikka 3 tuntiin päivässä.
- Anonyymi
Rajoita ihmeessä omaa nettiaikaasi, jos koet sen tarpeelliseksi. Minä löydän halutessani seuraa vaikka töissäollessani, että mulla ei tollasta ongelmaa ole. Ongelma on enemmän tahtopuolella ja siihen ei mikään auta.
- Anonyymi
Monesti tuntuukin siltä että EI-sinkut ovat niin tyytymättömiä vapauden puutteeseen, jos on lapsia jäänyt tai on avoliitossa tai peräti naimisissa, niin kateellisia sinkuille vapaudesta, että:
Yrittävät löytää epätoivoisesti joitain keinoja millä tavoin sinkkuus olisi jotenk huonoa eikä ollenkaan mahtavan mukavaa kuten se on :D - Anonyymi
Mulla on takuulla tuo asdic hajonnut , kaiku vastaa kauempaa muttei tästä lähettyviltä...
- Anonyymi
Lasten tekeminen pitää kieltää kaikilta joilla ei ole jo säästössä yhtä miljoonaa euroa jo yhtä synnytettyä lasta varten varastssa, platnaharkkoina.
Jotta valtion ei tarvitse maksaa lapsilisiä, siinä säästökohde. Mitä suotta, ei kukaan jaksa olla kumppaniehdokkaita metsästämässä "tuolla ulkona jossain" 24/7, välillä pitää vaan himmailla. Ja silloin voi tulla palstallekin himmailemaan, etenkin tänne Sinkkuihin.
Tää palstailu ei lopu täältä ennen kuin koko S24 lopetetaan. Aina täällä on edes muutama ihminen kommmentoimassa. Eikä tää Sinkut-palsta ole varmaan edes koko S24:n vilkkain. Mene valittamaan tuonne Julkkisjuorut-palstalle, siellä sitä vasta palstaillaankin ja varmaan läpi yön. Ja varmasti sielläkin on sinkkuja palstailijoiden joukossa.
- Anonyymi
Ei. Hyvä, että heilläkin on edes jossain jonkinlaista sosiaalista elämää.
Mutta mitä nämä yksinäiset sinkut voisi tehdä on se, että hyödyntäisivät palstaa sosiaalisten taitojen kehittämiseen. Mahdollisuudet yksinäisyyden loppumiseen paranisivat huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579497Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh143833Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313161Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht892468Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3961974Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731138Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115