Kohta on on

Anonyymi-ap

Kesä kesä kesä on pian täälä

12

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta on juhannus ja käännytään jo kohti talvea.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17836037E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei varmaan ole mukava kesä yksinäisillä sinkuilla. Viettävät aikaa lähinnä kotona netissä. Parisuhteessa olevat matkustelee ja käyvät juhlissa ja tapahtumissa ja niillä on rakkautta ja seuraa koko kesän.

    • Anonyymi

      Sinkuilla kun erilaisia naisia riittää on hauskaa iloita kesäisissä seksi-temmellyksissä erilaisten naisten kanssa aina viikoittainkin.

      Mutta itselleni olisi nyt tärkeää päästä mökille pistoolitarkkuusammuntaa harrastamaan, Magnum Research Desert Eagle .50" pistoolilla sekä muilla tarkkuutta ampumaan, purkamaan koko talven paineitakin tauluihinkin ampumalla.

      (voin ehkä vahingossa ampua jonkin kyykäärmeenkin pikku-ilma-pistoolillakin, vahingossa,oho) Tai ainakin vahingoittaa kuolettavasti.

      • Viattomia luontokappaleita, kuten käärmeitä, ei tapeta ja rääkätä. Piste.
        Osoitit tyhmyytesi.


      • Mikset osta piekkaria, tollasella ilmaaseella aiheuttaa vaan turhaa kärsimystä. Ihminen se käärmekin on.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä nyt vielä pompitaan, mutta odotas kun iskee ensimmäinen helleaalto.

    • Joensuussa tänään aamupäivällä oli vähän viileä ja ei kesäistä, mutta huomenna on toisin, kun on luvattu 20 astetta lämmintä. Etelä-Suomessa parhaimmilla paikoilla se on ollut jo totta eli kesä on jo tullut, eikä ole pian täällä. Noin 20 astetta on jo kesäinen lämpötila?

      Hyvää kevättä ja kesää kaikille sekä hienoa vappua! :)

      • Kiitos samoin sulle iloista ja onnellista vappua, kevättä ja kesää.🙂.


    • Anonyymi

      Hyppvä vappumusiikki: tuohon tahtiin kun menee sitn ja peruukit jo tipahtaa päästä kun hyppelehtii: https://www.youtube.com/watch?v=r6FVk2k4qsM


      MITEN niin viattomia luontokappaleita jotkut myrkylliset, käärmeet, toimin kuin NATO, polstan potentaalisen uhan, jotta ei pääse iskemään, olen puolustavalla puolella siis.

    • Ehkä kuolet huomenna etkä pääse näkemään enään kesää?
      Niinkin voi tapahtua joten kannattaa keskittyä tähän ihanaan kevääseen nyt mikä ainoa todellisuus on .

    • Anonyymi

      tuo että: "voin ehkä vahingossa ampua jonkun kyykäärmeenkin", oikeasti lanne oli sellainen että joitain pieniä sukulaistyttäjä olivat keräämässä metsämansikoita, ja oli sellaista kivikkoa, sitten isäkin näki sellaisen ison, pääsin lähelle, mutta lähti karkuun se, en ole varma osuiko, jotain 20 laukausta ammuin aika tehokkaalla ilmapistoolisla siihen kolon suuntaan vasrmuudenksi.

      Mutta heti kun vähänkin tömistin maata heti lähti karkuun tuo PETO eli kyykäärme..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe