Jokaisen yksinäisen miehen unelma

Anonyymi-ap

Kuvittele itsesi 20-vuotiaaksi perusduunariksi, olet juuri päättänyt raskaan iltavuoron työpaikassasi, joka on omasta mielestäsi yksi surkeimmista paskaduuneista mitä yhteiskunta voi tarjota. Sori nyt vaan mutta et oo tarpeeks komea tai charmikas päästäksesi töihin Alkoon tai elektroniikkaliikkeeseen tai edes kaupan alalle niin kuin halusit. Jälleen kerran saa todeta että pakko oli taas vaan jaksaa painaa ettei tule ulosottoa ja joudu kadulle asumaan.

Istut surullisena ja yksinäisyyttäsi itseksesi kiroavana lähes täynnä olevan bussin penkille. Samalle penkkiriville istuu ikäisesi, söötin mutta ujon näköinen nuori nainen ja vilkaiset häntä kiinnostuneena. Nainen on pukeutunut vähiin vaatteisiin, selkeästi hän on tulossa kotiin bilettämästä kavereidensa kanssa. Katseenne kohtaavat, mutta nainen kaivaa välittömästi sen jälkeen kiusaantuneena puhelimen käsilaukustaan ja alkaa näpyttelemään. Samaan bussiin tulee kaksi kookasta miestä, sinua ainakin viisi vuotta vanhempia, mahdollisesti enemmänkin. Miehet ovat ilmeisen juovuksissa ja menevät suorinta tietä istumaan yksinäistä naista vastapäätä oleville penkeille. Miehet alkavat puhua tälle nuorelle naiselle ja heittävät kuuluvaan ääneen härskejä kommentteja hänen ulkonäöstään: "Vittu mitkä tissit ei saatana! Hei huora ootsä millon harrastanu viimeks ryhmäseksiä?" Näet kuinka nainen hätääntyy ja hänen silmiinsä nousee kyynel. Miesten hävytön käytös yltyy huippuunsa, kun toinen heistä nappaa kiinni naisen reidestä ja miehen käsi lähtee nopeasti kulkemaan kohti naisen intiimialueita. Nainen pelästyy kunnolla ja pomppaa ylös penkiltään. Huomaat että yllättäen tämä suunnattoman suloinen viaton tytsyli hakee turvaa sinusta! Istut itse käytäväpaikalla ja nainen pakenee miehiä ohitsesi viereesi ikkunapaikalle, yrittäen piiloutua taaksesi.

Miehet huomaavat tietysti tämän ja alkavat lähestyä jälleen naista, mutta itse sekunnin miettimisajan jälkeen avaat rohkeasti suusi:

"Jättäkää nyt hyvänen aika tää mimmi rauhaan!"
"Mitä vittuu sä änkytät!" reittä kourinut mies uhoaa sinulle. "Väisty tai mä panen suaki perseeseen!"
"Hahaha, luuletsä et mä pelkään sua? Iso mies, eiks sua yhtään hävetä tollanen käytös. Nyt kaikki täällä bussissa tietää millanen öykkäri sä oot. Ja mä en oo nousemassa tästä mun paikalta yhtään mihinkään."
"Vitun runkkari haluutsä turpaan?!"

Bussikuski kuultuaan tämän kommentin pysäyttää bussin lähimmälle pientareelle ja nousee paikaltaan. Hän pyytää tomeralla äänellä häiriköivää miestä poistumaan ajoneuvosta. Öykkäröivä mies näyttää keskisormea kuljettajalle ja tällöin pari muuta miespuolista matkustajaa liittyy mukaan sanaharkkaan ja vaativat juovuksissa olevia miehiä poistumaan välittömästi bussista. Öykkärin kaveri, joka on vähemmän juovuksissa tajuaa että he jäävät alakynteen jos jatkavat vielä uhoamista ja suostuttelee häntä jättämään sinut ja naisen rauhaan. Miehet astuvat ovesta ulos ja bussi pääsee jatkamaan matkaansa.

Bussissa kaikki kohtelevat sinua sankarina ja yksi ikäisesi mies sanoo sinulle vitsikkäästi: "Vitsi äijällä on munaa tollaseen! Panit vastaan sille isolle karhulle oikee kunnolla! Mikä sun nimi on?"
Kerrot nimesi ja esittäydytte toisillenne, sen jälkeen paiskaatte kättä kuin parhaat kaverit näkisivät toisensa kymmenen vuoden jälkeen. Nainen vieressäsi pitää sinua sankarinaan ja kysyy, haluaisitko tulla hänen luokseen yöksi. Vastaat myöntävästi, onhan nainen nyt kuin jumalatar. Ai että miten jännä yö on vielä tulossa, ehkä sinunkin elämälle on olemassa tarkoitus❤

LOPPU

Noniin, arvon kuulijat, kertokaa mitä tunteita tämä realistisen tuntuinen tarina teissä herätti, niin käydään yhdessä keskustelua :)

21

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuullosti ihan Varislaakson tarinoilta. 😁

      Eipä muuta....

    • Jaksoin lukea loppuun. Yleensä en jaksa noin pitkiä lukea.
      Panihan tuo miettimään, että mitä vittua?

      Vähän oli teinifantasian makua. Siinä ei ollut mummoja lainkaan. :/

    • Anonyymi

      Noinhan ne nuorisoleffoissa juonet menee, ei oikeassa elämässä. Oikeassa elämässä sankareita ei ole, sillä kaikki kuvaa vaan omalla kännykällä kuinka jollekin tapahtuu.

      Cool❄️

      • No olisin mä ainakin suuni avannu tossa tilanteessa ja tyttöä puolustanut mutta oikeassa elämässä dösäkuskia asia ei olis kiinnostanu eikä kovin montaa muutakaan ja todennäkösesti se olis pieneen käsirysyyn tai painiin päättyny ja se nyt on aina sitten vähän arpapeliä että miten siinä käy ellei se toinen oo niin sekasin ettei tarvii kun vähä tökätä ja antaa vauhtia niin se on nokillaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No olisin mä ainakin suuni avannu tossa tilanteessa ja tyttöä puolustanut mutta oikeassa elämässä dösäkuskia asia ei olis kiinnostanu eikä kovin montaa muutakaan ja todennäkösesti se olis pieneen käsirysyyn tai painiin päättyny ja se nyt on aina sitten vähän arpapeliä että miten siinä käy ellei se toinen oo niin sekasin ettei tarvii kun vähä tökätä ja antaa vauhtia niin se on nokillaan.🙂.

        Juu. Enemmistö ei tee mitään. Korkeintaan kuvaa tapahtumat ja linkittää nettiin. Ihmiset on nykyään melko munattomia.

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Enemmistö ei tee mitään. Korkeintaan kuvaa tapahtumat ja linkittää nettiin. Ihmiset on nykyään melko munattomia.

        Cool❄️

        Jep. Mua on aina ärsyttänyt se jos kukaan ei tee mitään tuollaisessa tilanteessa vaan on kuin ei huomaisikaan ja on niin kovin kiinnostunut muka siitä mitä puhelimessa, ikkunan ulkopuolella tai katonrajassa tapahtuu. Jo silloinkin kun en ite ollut todellakaan mikään yhteiskunnan mallikappale ja nykyään vielä enemmän. Sitten on vaan ite asialle jotain tehtävä vaikka se ei aina itteä ajatellen se kaikkein paras tai turvallisin ratkaisu oliskaan mutta en mä vois jättää ketään pulaan oli tilanne sitten millainen tahansa. Jos ajattelee että ite tai joku oma läheinen joutuis tilanteeseen missä apua kovasti tarvis niin kyllä mä ainakin toivoisin silloin että joku välittäisi ja auttaisi tilanteessa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mua on aina ärsyttänyt se jos kukaan ei tee mitään tuollaisessa tilanteessa vaan on kuin ei huomaisikaan ja on niin kovin kiinnostunut muka siitä mitä puhelimessa, ikkunan ulkopuolella tai katonrajassa tapahtuu. Jo silloinkin kun en ite ollut todellakaan mikään yhteiskunnan mallikappale ja nykyään vielä enemmän. Sitten on vaan ite asialle jotain tehtävä vaikka se ei aina itteä ajatellen se kaikkein paras tai turvallisin ratkaisu oliskaan mutta en mä vois jättää ketään pulaan oli tilanne sitten millainen tahansa. Jos ajattelee että ite tai joku oma läheinen joutuis tilanteeseen missä apua kovasti tarvis niin kyllä mä ainakin toivoisin silloin että joku välittäisi ja auttaisi tilanteessa.🙂.

        Joo, on tullut mentyä joskus väliin. Silloin vielä, kun liikuin kylillä ja ihmistenilmoilla.

        On tullut otettua riski käydä köplästi, muttei voi vaan katsella miten jotain riepotellaa.

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on tullut mentyä joskus väliin. Silloin vielä, kun liikuin kylillä ja ihmistenilmoilla.

        On tullut otettua riski käydä köplästi, muttei voi vaan katsella miten jotain riepotellaa.

        Cool❄️

        Jep. Sama juttu mutta ei oo kanssa tosiaan nyt enää vuosiin tullu käytyä sillain missään että olis joutunu menee väliin. Lähellä on ollu kyllä pari kertaa ihan perus arjessakin mutta tilanteet on kuitenkin sen verran aina rauhottunut onneks ettei oo sitten tarvinnutkaan mennä jonkun piinaamista lopettaan. Ainahan niissä on se vaara että ite joutuu sitten itteensä puolustaan myös mutta mieluummin niin kun kattelee vaan vierestä kun joku apua tarvii.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Sama juttu mutta ei oo kanssa tosiaan nyt enää vuosiin tullu käytyä sillain missään että olis joutunu menee väliin. Lähellä on ollu kyllä pari kertaa ihan perus arjessakin mutta tilanteet on kuitenkin sen verran aina rauhottunut onneks ettei oo sitten tarvinnutkaan mennä jonkun piinaamista lopettaan. Ainahan niissä on se vaara että ite joutuu sitten itteensä puolustaan myös mutta mieluummin niin kun kattelee vaan vierestä kun joku apua tarvii.🙂.

        Juu, ei kanssa ole tullut enää vuosiin vastaan mitään muuta kuin jotain nulikoita kiusaamassa toisia. Olen kyllä puuttunu niihinkin, tuossa koulumatkalla nähnyt retuutusta, niin stopannu auton tielle ja ollu tulossa autosta ulos, niin on jolpit ottanu jalat jo alleen.

        Pari kertaa oon huikannut ikkunasta. Ja tokihan oon joutunu puuttuu nytkin töissä näihin nujakointeihin.

        Mut nyt menen yöunille. Väsyttää. Hyvät yöt. 😊

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei kanssa ole tullut enää vuosiin vastaan mitään muuta kuin jotain nulikoita kiusaamassa toisia. Olen kyllä puuttunu niihinkin, tuossa koulumatkalla nähnyt retuutusta, niin stopannu auton tielle ja ollu tulossa autosta ulos, niin on jolpit ottanu jalat jo alleen.

        Pari kertaa oon huikannut ikkunasta. Ja tokihan oon joutunu puuttuu nytkin töissä näihin nujakointeihin.

        Mut nyt menen yöunille. Väsyttää. Hyvät yöt. 😊

        Cool❄️

        Hyvää yötä. Nukuhan hyvin ystäväiseni ja uneksi kauniita unia. Lepo tekee hyvää kun alla on huonosti nukuttu viime yö.🤗.


    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään

    • Anonyymi

      Hieno uni mutta tosielämässä nainen olisi lähtenyt niitten kahden miehen mukaan panemaan.

    • Anonyymi

      Minusta tämä oli hyvä stoori. Näin juuri sen pitäisi mennä,paisi ettei naisen pelastajan sänkyyn tarvii kiitollisuudesta missään tapauksessa lähteä💩

    • Anonyymi

      Tuntuu lähes sairaalta sadulta. Tosielämässä ei tapaa tuollaisia miehiä.
      Jos häiriköintiä on se tapahtuu yleensä miestä kohtaan, ovathan humalassa olevat toisinajattelijat usein hyökkäävää sorttia yrittäen nostaa omaa miehuuttaan, oman elämänsä arvoasteikolla.

      Ojennuksia harvoin tarvitaan, joskus se on paikallaan. Hyvät käyttäytymissäännöt kunniaan.

      Kerran olin naisen kanssa kaupungilla ja kolme parikymppistä miestä käyttäytyivät typerästi. Kun linja-auto tuli, me olimme jonossa ensimmäiset mutta nämä kaverit tulivat tönäisten naista ohi jonon. Yhdellä oli puhelin kädessä ja juttu kesken, otin kalliin näköisen älykännykän hänen kädestään ja heitin sen aidan yli rakennustyömaalle. Pojilla ei ollutkaan kiire bussiin, menivät etsimään kännykkäänsä.

      AV

    • No erikoinen tarina. Mutta tosta alkuosasta mä oon eri mieltä. Että toi perusduuni on se mikä on mahdollistanu suomen nousun ja tämän hyvinvointivaltion. Että mihinkään tälläseen ei oltas päästy jos kaikki ois vaan töissä Alkon kassalla. Ja niinkuin nyt näkyy, suomen talous romahtaa, kun kaupan ala on kasvanut kohtuuttoman suureksi.

    • Anonyymi

      Kaikki rehellinen työ on arvokasta ja tärkeää.
      Perusduunareita tarvitaan, eihän mistään tule mitään ilman heitä.

    • Anonyymi

      Niin, että jokaisen yksinäisen miehen unelma on, että joku nainen tulee ahdistelluksi. No sehän se onkin tosi tervehenkistä.

      • Anonyymi

        Ja päästä sitten itse hyväksikäyttämään nainen shokkitilaa. Juu, todella tervehenkistä on nämä haaveet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Noil öykkäreillä oli ennen puukot, nykyään aseet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe