Minusta tuntuu joku tahtoo minun olevan täällä kun tyrkkäsi minut tänne

Mitä halusit puurtaisin, pilkkosin tehtäviä kun halusit minut tänne. minua ei täällä kaivata. 😢

227

1292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksin puhelu ei oikein vedä., jotka jaksavat seurata minua.,ymmärtävät ja rakastavat. Eivät hauku minua kiusaa minua ole välittämättä. Ymmärtävät syy-seuraukset.. suojelevat terveyden kantokyvyn käyttämällä FFP2 pienillä teoilla.

• Anonyymi

Mistä se voisi johtua, ootsä tehnyt jotain?

• Anonyymi

Tämä ätmin kahdeksan lapsen äippä Rosa- hahmo ei oo oikein ollu huudossa baniitkin taisi tulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ätmin kahdeksan lapsen äippä Rosa- hahmo ei oo oikein ollu huudossa baniitkin taisi tulla

” Ensimmäinen nimimerkkini on rose18
        Olen Rose. 38v nainen, hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät.
        Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20 vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.
        22.02.2020 kihloihin.” Anteeksi, yhdeksän kpl

• Anonyymi kirjoitti:

Olisinpa saanut😁

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olisinpa saanut😁

Ai niin sehän olikin tämä toinen josta on ollut jo kolme versiota. Kuten aikoinaan eiMiaeiap sekä UusMarilyn, jonnet ei tiä

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin sehän olikin tämä toinen josta on ollut jo kolme versiota. Kuten aikoinaan eiMiaeiap sekä UusMarilyn, jonnet ei tiä

eiMiaeiap, UusMarilyn noi on jotain ikävä palstan tyyppejä ei sinkut. Tarkoitan olisimpa saanut bännit.😮‍💨 en tunne edes niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ristoa en ole nähnyt onkohan se juonut itsensä jo hautaan?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

eiMiaeiap, UusMarilyn noi on jotain ikävä palstan tyyppejä ei sinkut. Tarkoitan olisimpa saanut bännit.😮‍💨 en tunne edes niitä.

Kyllä nämä mies vaan sinun muutaman vuoden takaisia niccejä on ja tuosta m-naisesta olet jauhanut varmaan jo parikyt vuotta

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ristoa en ole nähnyt onkohan se juonut itsensä jo hautaan?

Onko tämä nicci saanut jo pysyvät bannit kun viittaa Otaniemen sijaan muualle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Rose. 38v nainen, hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät.

Onx toi sitä tosirakkautta? Pääseekö ukkosi vankilasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ke sun hiukset ja pakarat, häpyhuulet, tissot kiinnostaa?

T: "kysyn vaaan"

• Anonyymi

Mitä tehtäviä pilkot? Ohjelmointia?!?! DirectX:lläkö. Alifunktioihin tehtäviä pilkkova.

• valtakunta

Yhteiskunnan ongelmia.

• Anonyymi

Mitä sinä haluat?

Kirjoituksistasi ei saa mitään tolkkua, joten vaikea kaivata.

• Kyllä tänne kaikki mahtuvat. Avoin palsta, jossa on sijaa kaikkien mielipiteille. Ei ole oikeaa tai väärää mielipidettä.. on vain mielipide.

• Niin joskus minulle yhtä-äkkiä tämä sivu on aukeaa vaikka en täällä käy kun sivu päivittyy. Joku johdattaa minut tänne.

• valtakunta kirjoitti:

Niin joskus minulle yhtä-äkkiä tämä sivu on aukeaa vaikka en täällä käy kun sivu päivittyy. Joku johdattaa minut tänne.

Ilman ystäviä en täällä oikeastaan tee mitään. Yhteen hiileen puhaltaminen prioriteettini kun se on kaikkien kannalta sopivaa. sensuuri Suomessa missä ei saa kirjoittaa lehtiin. Kokeileppa kertoa kuinka heidän terveys on pistetty lääke- koronarokotustutkimuksiin.
        https://valtioneuvosto.fi/-//1271139/suomi-hyvaksytty-ensimmaisena-maana-solidarity-koronalaaketutkimuksen-toiseen-vaiheeseen

https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/koronavirusrokotteiden-immuunivasteet-suomessa

Tommi Parkkonen kuoli kun sai usein korona ja sai pitkän koronan oireetkin

https://twitter.com/tommiparkkonen

Korona hajoittaa.

• valtakunta kirjoitti:

Ilman ystäviä en täällä oikeastaan tee mitään. Yhteen hiileen puhaltaminen prioriteettini kun se on kaikkien kannalta sopivaa. sensuuri Suomessa missä ei saa kirjoittaa lehtiin. Kokeileppa kertoa kuinka heidän terveys on pistetty lääke- koronarokotustutkimuksiin.
        https://valtioneuvosto.fi/-//1271139/suomi-hyvaksytty-ensimmaisena-maana-solidarity-koronalaaketutkimuksen-toiseen-vaiheeseen

https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/koronavirusrokotteiden-immuunivasteet-suomessa

Tommi Parkkonen kuoli kun sai usein korona ja sai pitkän koronan oireetkin

https://twitter.com/tommiparkkonen

Korona hajoittaa.

Elämässä on muutakin kuin korona. Jokainen meistä lähtee täältä ajallaan, oli syy sitten mikä vain.

Elämä on tehty elämistä varten.

• valtakunta kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-147788
        Vain pieni osa ihmistä suojautuu koronaa ei kannata sairasta uudelleen.
        https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/koronaa-ei-kannata-sairastaa-uudestaan/

Hassua lapsen opettaja on melkein koko ajan koronassa kun sanoi viime syksynä ei siihen usein sairastu. Joutui seuraava päivänä sairaalaan koronasta. Karma osui omaan nilkkaan.

Elämistä varten muista sanoa tuo sitten kuolleen läheisille.
        Kukaan ei käskenyt olla elämästä. minä olen pyytänyt suojia työvoiman menetys kasvaa kun ei välitä ihmisten terveyden yhteiskunnan romahdus.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. mä luulen ettei minua linkkisi kiinnosta. Enkä kuulu twitteriin, niin en saisi ksi linkkiäsi auki.

Minulla on musta tuntuu tunne, että sinun kannattaisi yrittää levätä enemmän. Ihan oikeasti nukkua. Tunnut hieman pakkomielteiseltä.

Se minun linkki on vain parkkosen sivuille johon tuo ylekin ohjaa hänen twiitteihin. https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-147788

Noh.. mä luulen ettei minua linkkisi kiinnosta. Enkä kuulu twitteriin, niin en saisi ksi linkkiäsi auki.

Minulla on musta tuntuu tunne, että sinun kannattaisi yrittää levätä enemmän. Ihan oikeasti nukkua. Tunnut hieman pakkomielteiseltä.

Toivotaan muiden katsovan näkevät hänen elämän tarinansa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Hassua lapsen opettaja on melkein koko ajan koronassa kun sanoi viime syksynä ei siihen usein sairastu. Joutui seuraava päivänä sairaalaan koronasta. Karma osui omaan nilkkaan.

Elämistä varten muista sanoa tuo sitten kuolleen läheisille.
        Kukaan ei käskenyt olla elämästä. minä olen pyytänyt suojia työvoiman menetys kasvaa kun ei välitä ihmisten terveyden yhteiskunnan romahdus.

Kieltämättä, on menossa uusi uuden koronavarrantin aalto.
        Siihen sairastuu ainakin noin 10 % ihmisistä muutaman viikon sisällä, jo nyt ovat monet kipeinä.
        Korona on tullut jäädäkseen.

AV

Minä nukun joka yö. Hyvät unet. Pakkomielle sinulle toisille varoitus.

• valtakunta kirjoitti:

Totta. Olet oikeassa. Joku voi ihan oikeasti ottaa onkeensa sanoistasi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Miksi sä tappelet mies itsesi kanssa eri naisia esittäen onks tää fetissi tms?

• Anonyymi kirjoitti:

Pöhkis koko tuo sun kommenttisi.
        Joko sä olet herännyt psykoosistasi.. siis siitä palstapsykoosista jossa olen mies multinikki?

Joko saan mielessäsi olla nsinen?
        En edes ymmärrä itseäni, miksi vsivsudun vastaamaan sinulle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua toisten sukupuolet noin kiinnostaa? Millä tavalla sillä sukupuolella on sulle väliä?

xLiner

• valtakunta kirjoitti:

Minä en ole facessa mutta siltitiedän turhan kuormituksen näillä potilailla vie resusseja. Sairaalat ovat romahtaneet potilaita ei saa hoidettua, eivätkä saa hoitoa.
        https://twitter.com/ktanhuan/status/1651834281990168577?s=20

Sydänpotilaita siirretään saksaan

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua toisten sukupuolet noin kiinnostaa? Millä tavalla sillä sukupuolella on sulle väliä?

xLiner

Kunhan tekee kiusaa.. hälläväliä mitä joku entinen rekkautunut ajattelee minun palstapersoonastani.

Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa, myös minusta. Mutta tuo paskan suoltaminen minusta tuntuu jo typerältä hänen puoleltaan.

• valtakunta kirjoitti:

Minä en ole facessa mutta siltitiedän turhan kuormituksen näillä potilailla vie resusseja. Sairaalat ovat romahtaneet potilaita ei saa hoidettua, eivätkä saa hoitoa.
        https://twitter.com/ktanhuan/status/1651834281990168577?s=20

Sydänpotilaita siirretään saksaan

Seurakset on kaoottiset kun ei välitä kuin ei moni muukaan. Ihmisten arvo tipahtaa silmissä.

• valtakunta kirjoitti:

Seurakset on kaoottiset kun ei välitä kuin ei moni muukaan. Ihmisten arvo tipahtaa silmissä.

No.. koska ihmisellä olisi joku arvo ollut.. ?

Noin niinkuin oikeasti?

Noin niinkuin oikeasti?

Oletko tuota mieltä? Tavaran voi uusia mutta ihmisen menetät vai väitätkö lapsellasi ei ole arvoa sinulle tai pujottelijalla

• valtakunta kirjoitti:

Oletko tuota mieltä? Tavaran voi uusia mutta ihmisen menetät vai väitätkö lapsellasi ei ole arvoa sinulle tai pujottelijalla

Vaikka he ovat tuntemattomia sinulle jotka kuoli ihmisten välipitämättömän takia eikö voida oppia ja suuntaa kääntää toimimalla toisin säästää läheiset ja turvata heidän tulevaisuus.

Noin niinkuin oikeasti?

Näyttävästi sinulle tuli kiireitä.

• valtakunta kirjoitti:

Tarkoitin yhteiskunnallisessa merkityksessä .. jatkuvasti saakuulla tarinoita kuinka ihmisarvoa ei ole. Varsinkin eläkkeellä olevilta.

Kyllä ihmisillä jotka minä tunnen on minulle arvo. Mutta se että minä arvostan, ei tee toiselle arvoa yhteiskunnallisessa mielessä. Minun arvostukseni ei ole isossa mittakaavassa minkään arvoista. Olen vain pieni ihminen.

• valtakunta kirjoitti:

Näyttävästi sinulle tuli kiireitä.

No pitänee kohta lopettaa palstailu.. minulla on siivouspäivä ja pujottelija tulee treffeille illalla.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kunhan tekee kiusaa.. hälläväliä mitä joku entinen rekkautunut ajattelee minun palstapersoonastani.

Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa, myös minusta. Mutta tuo paskan suoltaminen minusta tuntuu jo typerältä hänen puoleltaan.

Ai niin, epäilit että tuo on Wuu? Mä en usko siihen. Wuu osasi kirjoittaa.

Joku pipipää...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, epäilit että tuo on Wuu? Mä en usko siihen. Wuu osasi kirjoittaa.

Joku pipipää...

xLiner

En usko että Wuu.. hän iskisi huomattavan tiukkasanaisemmin ja hänellä tähtäin olisi kohdillaan.

Pipipää.. hyvin sanottu. Epäilen häntä jonka nimeä ei saa mainita.

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen sairastuu ainakin noin 10 % ihmisistä muutaman viikon sisällä, jo nyt ovat monet kipeinä.

AV

Minusta tuntuu kun nämä viestit tulevat jäljessä, en näe kaikkien viestejä🙄 sensuuriko?

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Ihmiset ruokkii sitä silloin se on jäädäkseen mutta siltä pystyy suojautua FFP2, ilmahygienialla ja käsihygienialla.
        Tule joskus moikkaa minua kun tekee mieli jutella. https://twitter.com/valtakunta1

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En usko että Wuu.. hän iskisi huomattavan tiukkasanaisemmin ja hänellä tähtäin olisi kohdillaan.

Pipipää.. hyvin sanottu. Epäilen häntä jonka nimeä ei saa mainita.

Aah... Vai se. Osasihan tuokin kirjoittaa, ainakin tolkuissaan ollessaan.

Tuosta tulee mulle eniten Fletku mieleen.

Mulla on ikävä Wuuta. Laittoi taiten jauhot suuhun öyhöttäjille, samaa saivat takaisin vähän vahvempana mitä itse tarjoilivat. Otti monia tahtipuikon heiluttajia luonnon päälle, kun tulikin itselle turpaan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Aah... Vai se. Osasihan tuokin kirjoittaa, ainakin tolkuissaan ollessaan.

Tuosta tulee mulle eniten Fletku mieleen.

Mulla on ikävä Wuuta. Laittoi taiten jauhot suuhun öyhöttäjille, samaa saivat takaisin vähän vahvempana mitä itse tarjoilivat. Otti monia tahtipuikon heiluttajia luonnon päälle, kun tulikin itselle turpaan.

xLiner

No en voi sanoa että olisi ikävä häntä, olin jostakin syystä tikku hänen pyllyssään. Mutta olen sitä mieltä, että kaikki sopivat palstalle.. tänne mahtuu.

Wuu oli kieltämättä tiukkasanainen.. tosin hiukan kitkerä ja hapan minun makuuni. Silti toivon, että palsta saisi vanhoja kirjoittajiaan takaisin. Myös Wuun.

No en voi sanoa että olisi ikävä häntä, olin jostakin syystä tikku hänen pyllyssään. Mutta olen sitä mieltä, että kaikki sopivat palstalle.. tänne mahtuu.

Wuu oli kieltämättä tiukkasanainen.. tosin hiukan kitkerä ja hapan minun makuuni. Silti toivon, että palsta saisi vanhoja kirjoittajiaan takaisin. Myös Wuun.

Minulle jäi todella paha mieli Wuusta. Kiusasin häntä loppuaikoina aika rankasti. Toivottavasti se ei ollut syy hänen poistumiseensa täältä ;(

• Palstakamu kirjoitti:

Minulle jäi todella paha mieli Wuusta. Kiusasin häntä loppuaikoina aika rankasti. Toivottavasti se ei ollut syy hänen poistumiseensa täältä ;(

Ymmärrän. Toivotaan että hän vielä palaa ja pääset tekemään sopua.

Mutta en pahemmin usko, että sinä olet se syy, miksi hän lähti palstalta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oliskohan ollut niin, että tuo osui aikaan jolloin olit juuri tullut palstalle? Minäkin epäilin silloin sun olevan trolli, että vedätit Pujista. Et sitten ollut, hyvä niin.

Kurja kun sulle jäi Wuusta huono kuva.

Ehkä multa on jäänyt jotain lukematta, mutta mun mielestäni Wuu oli hyvä juurikin ääriaineksen kanssa. Oli sitten kyseessä incelit, naisviha, rasismi tai salaliittoteorioita kylvävät... Tunsivat varmasti itsensä nolatuiksi Wuun pyörityksen jälkeen.

Kaikki eivät ehkä ymmärtäneet Wuun huumoria.

Kyllä mä kaipaan Wuun tyhjentäviä kommentteja.

xLiner

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä v*ttua sä sille oikein teit? Multa meni ohi ne teidän kuuluisat riidat.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Voi helv.

Joo vai?

Mun äiti tuli yht'äkkiä hirveän kipeäksi. Kauhea kuume, makaa vaan peiton alla.

Mietti, et onko korona?

Sanoin ettei sitä enää ole..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Joko sä olet herännyt psykoosistasi.. siis siitä palstapsykoosista jossa olen mies multinikki?

Se on kyllä ihme tapaus. Kaikki täällä muka sama henkilö tai feikkaa. Luuleeko se ihan oikeasti noin.. Ei sitten mitään sairauden tuntoa, että on noin paranoidinen. Ja nuo saavat kulkea täällä vapaana.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan ollut niin, että tuo osui aikaan jolloin olit juuri tullut palstalle? Minäkin epäilin silloin sun olevan trolli, että vedätit Pujista. Et sitten ollut, hyvä niin.

Kurja kun sulle jäi Wuusta huono kuva.

Ehkä multa on jäänyt jotain lukematta, mutta mun mielestäni Wuu oli hyvä juurikin ääriaineksen kanssa. Oli sitten kyseessä incelit, naisviha, rasismi tai salaliittoteorioita kylvävät... Tunsivat varmasti itsensä nolatuiksi Wuun pyörityksen jälkeen.

Kaikki eivät ehkä ymmärtäneet Wuun huumoria.

Kyllä mä kaipaan Wuun tyhjentäviä kommentteja.

xLiner

Joo, se osui juuri siihen. Wuun kanssa tavallaan tuli sellainen yhteisymmärrys, että elä ja anna toisten elää..

Tosin hän pitänee minua kai vieläkin miehenä.. on tosi, että jotkut ajatusmallini muistuttavat hyvinkin miesmäisiltä. Mutta en tunne kaunaa häntä kohtaan laisinkaan, sillä en oikeastaan oppinut tuntemaan häntä ollenkaan. Sen verran, että tiedän hänen kielensä terävyyden.

Ja mitä pujottelijaan tulee, häntä en vedättäisi. Se on niin kiltti ja kunnollinen ihan oikeasti, että hänen vedättämisensä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.

Itseasiassa pujis lähti juuri hetki sitten .. hän on mielestäni yksi ihanimmista miehistä joita tunnen. Ihan paras.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä ihme tapaus. Kaikki täällä muka sama henkilö tai feikkaa. Luuleeko se ihan oikeasti noin.. Ei sitten mitään sairauden tuntoa, että on noin paranoidinen. Ja nuo saavat kulkea täällä vapaana.

Aina sama laulu. Kuka milloinkin juttelee itsensä kanssa ja palstalla ei ole kuin multinikkejä.

Ihmettelen hänen älykkyyttään, että osaa olla niin tyhmä, jos oikeasti luulee moisia.

Todellisuudessa mielipiteellä ei ole sukupuolta ja yksi hevon hailea minkä sukupuolinen kukakin on. Mutta tuollainen paskan kaataminen toisen niskaan alkaa pikkiriikkisen ärsyttämään. Ja se kai onkin hänen tarkoituksensa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Aina sama laulu. Kuka milloinkin juttelee itsensä kanssa ja palstalla ei ole kuin multinikkejä.

Ihmettelen hänen älykkyyttään, että osaa olla niin tyhmä, jos oikeasti luulee moisia.

Todellisuudessa mielipiteellä ei ole sukupuolta ja yksi hevon hailea minkä sukupuolinen kukakin on. Mutta tuollainen paskan kaataminen toisen niskaan alkaa pikkiriikkisen ärsyttämään. Ja se kai onkin hänen tarkoituksensa..

Aika aikaisin Pujis on lähtenyt, heti kukonlaulun jälkeen.
        Aika outo suhde teillä on, yleensähän voisi viettää yhdessä enemmän aikaa sängyn ulkopuolella, mitä sängyssä:)
        Olisi ollut aikaa nauttia yhdessäolosta kun on juhlapäivätkin?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Aika outo suhde teillä on, yleensähän voisi viettää yhdessä enemmän aikaa sängyn ulkopuolella, mitä sängyssä:)

AV

Kyllä.. meidän suhteemme perustuu vällyjen heiluttelulle. Ei tässä mitään seurustelua harrasteta.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

” Todellisuudessa mielipiteellä ei ole sukupuolta ja yksi hevon hailea minkä sukupuolinen kukakin on. ” älä ny ätmi noin sano, toisilla ei one mitään muuta keinoa kampanjoida toisia ihmisiä vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Miten niin outo suhde? Mulle sopisi varmasti kaikista mahdollisista suhdekuvioista juuri tuollainen. Täydellistä.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin outo suhde? Mulle sopisi varmasti kaikista mahdollisista suhdekuvioista juuri tuollainen. Täydellistä.

xLiner

AV katsoo asioita oman maailmankuvansa kautta. Hänen mielestään on outoa, ettemme seurustele, vaikka harrastamme säännöllistä seksiä.

Se on hänen mielipiteensä ja saa ollakin. Jokaisella tyylinsä, niin minullakin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Joo, se osui juuri siihen. Wuun kanssa tavallaan tuli sellainen yhteisymmärrys, että elä ja anna toisten elää..

Tosin hän pitänee minua kai vieläkin miehenä.. on tosi, että jotkut ajatusmallini muistuttavat hyvinkin miesmäisiltä. Mutta en tunne kaunaa häntä kohtaan laisinkaan, sillä en oikeastaan oppinut tuntemaan häntä ollenkaan. Sen verran, että tiedän hänen kielensä terävyyden.

Ja mitä pujottelijaan tulee, häntä en vedättäisi. Se on niin kiltti ja kunnollinen ihan oikeasti, että hänen vedättämisensä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.

Itseasiassa pujis lähti juuri hetki sitten .. hän on mielestäni yksi ihanimmista miehistä joita tunnen. Ihan paras.

En minä sinua epäile yhtään. Näitä trolleja ja jopa psykonarsuja kuitenkin riittää eikä kaikki osaa varoa. Niitäkin tapauksia on täällä nähty. Luultavasti vakiporukka osaa jo varautua kaikkeen ja epäillä kaikkea...

Sulla on hyvä tilanne, olet varmasti sen ansainnut.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

En minä sinua epäile yhtään. Näitä trolleja ja jopa psykonarsuja kuitenkin riittää eikä kaikki osaa varoa. Niitäkin tapauksia on täällä nähty. Luultavasti vakiporukka osaa jo varautua kaikkeen ja epäillä kaikkea...

Sulla on hyvä tilanne, olet varmasti sen ansainnut.

xLiner

Kiitos. Toi merkitsee. Oikeasti.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

AV katsoo asioita oman maailmankuvansa kautta. Hänen mielestään on outoa, ettemme seurustele, vaikka harrastamme säännöllistä seksiä.

Se on hänen mielipiteensä ja saa ollakin. Jokaisella tyylinsä, niin minullakin.

Mies on tehtävänsä tehnyt, mies saa lähteä:)
        Ei sitä haitaksi asti olemaan. Toimiva ajatus, en moiti. On vain harvinaisempaa että nainen tuollaista haluaisi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Voi helv.

Joo vai?

Mun äiti tuli yht'äkkiä hirveän kipeäksi. Kauhea kuume, makaa vaan peiton alla.

Mietti, et onko korona?

Sanoin ettei sitä enää ole..

Kyllä sitä on kolo ajan tulee uusi variantti koronasta ja sen vuoksi suojauskeinot kannattaa pitää en ole saanut koronaa tietääksenk testi eivät ole näyttänyt mutta koroa ja RS-virusta(todenäköisesti)

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä sitä on kolo ajan tulee uusi variantti koronasta ja sen vuoksi suojauskeinot kannattaa pitää en ole saanut koronaa tietääksenk testi eivät ole näyttänyt mutta koroa ja RS-virusta(todenäköisesti)

Otetaan uudestaan
        ”Kyllä sitä on koko ajan tulee uusi variantti koronasta ja sen vuoksi suojauskeinot kannattaa pitää en ole saanut koronaa tietääksenk testi eivät ole näyttänyt mutta noroa ja RS-virusta todenäköisesti.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

samanlaiset kirjoitusvirheet kuin dissellä rai rai päivinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä haitaksi asti olemaan. Toimiva ajatus, en moiti. On vain harvinaisempaa että nainen tuollaista haluaisi.

AV

En usko että on harvinaisempaa. Mihin nainen nykyään miestä tarvitsisi, riesakseen? Miehet tässä niitä parisuhteita kaipaavat.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Tälläinen on ihan täydellinen juttu minulle. Kummallakin oma elämä ja siitä otetaan aina välillä yhdessä oma hetkemme, johon ei sekoiteta sitä omaa elämää.

Täydellinen kombo.

Juu, naiset yleensä haluaa sen prinssinsä, joka on täydellinen. Mutta ei kaikki naiset ole samanlaisia.

Minulla ja pujottelijalla on omissa elämissämme omat juttumme, miksi tämä tapailusuhde on juuri tälläinen. Se palvelee molempia osapuolia hyvin. Olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että on harvinaisempaa. Mihin nainen nykyään miestä tarvitsisi, riesakseen? Miehet tässä niitä parisuhteita kaipaavat.

xLiner

Itse saan aina vähän ihottumaa yhdessä asumisesta, oireet ovat yleensä pahentuneet 15 vuodessa tai sitä aikaisemmin niin pahoiksi, ettei auta muu kuin vieroitushoito.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

A ja s.. sekoittuvat kännyllä kirjoittaessa. Joskus ässästä tulee d. Siinä minun yleisimmät ohilyöntini.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse saan aina vähän ihottumaa yhdessä asumisesta, oireet ovat yleensä pahentuneet 15 vuodessa tai sitä aikaisemmin niin pahoiksi, ettei auta muu kuin vieroitushoito.

AV

On harmillista jos viet pujottelijan paikan.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Varmasti löytyy ihan samallainen joka on pirpanan ei tuo mikään harvinaisuus ole. Vapaita suhteita nykyään paljon parisuhteita pysyviä harvinaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Pujottelijaa tässä suojelen en muuten tähän väliin tipahtaisi muutaman sanan vastaan. Tottakai te teette aikuisena ihmisenä teette mitä haluatte. Pujottelija tarvitsee paremman naisen jos se jää matkasta tai Saatte sitten jakaa saman naisen. Jos kaikille sopii.

• valtakunta kirjoitti:

Pujottelijaa tässä suojelen en muuten tähän väliin tipahtaisi muutaman sanan vastaan. Tottakai te teette aikuisena ihmisenä teette mitä haluatte. Pujottelija tarvitsee paremman naisen jos se jää matkasta tai Saatte sitten jakaa saman naisen. Jos kaikille sopii.

Olet hyvinkin ymmärtänyt väärin..

Pujottelija ei vaihdu AVseen. Ei.

Pujottelija on minulle rakas ja tärkeä yksityisessä elämässäni. AV on keskustelukumppani palstalla.

Olet hyvinkin ymmärtänyt väärin..

Pujottelija ei vaihdu AVseen. Ei.

Pujottelija on minulle rakas ja tärkeä yksityisessä elämässäni. AV on keskustelukumppani palstalla.

Toivottavasti pelkään kovin pujottelijan tunteiden puolesta AV on täydellinen.

• valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti pelkään kovin pujottelijan tunteiden puolesta AV on täydellinen.

Ihan turhaan pelkäät. AV llä on ihan omat säätönsä ja minä en kuulu niihin.

Me ollaan tapailtu pujottelijan kanssa jo yli kaksi vuotta, eikä hän ole menossa kiertoon, jos minulla on valta päättää.

Ihan turhaan pelkäät. AV llä on ihan omat säätönsä ja minä en kuulu niihin.

Me ollaan tapailtu pujottelijan kanssa jo yli kaksi vuotta, eikä hän ole menossa kiertoon, jos minulla on valta päättää.

🥰 se on hyvä.

Hyvin sujui kotimatka, ja hyvät oli treffit kanssasi ihanainen

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvin sujui kotimatka, ja hyvät oli treffit kanssasi ihanainen

Kiitos samoin ihamies.. hyvä että pääsit kotio turvallisesti. 💋

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä v*ttua sä sille oikein teit? Multa meni ohi ne teidän kuuluisat riidat.

xLiner

Parempi kun ei muistele enää niitä riitoja. Wuu herätti kärkkäine mielipiteineen ärtymystä minussa, joten kostin omaa pahoinvointiani hänelle. Se on yksi iso katumuksen aihe elämässäni, ja haluaisin vielä joskus päästä sanomaan hänelle kuinka pahoillani olen.

• Palstakamu kirjoitti:

Parempi kun ei muistele enää niitä riitoja. Wuu herätti kärkkäine mielipiteineen ärtymystä minussa, joten kostin omaa pahoinvointiani hänelle. Se on yksi iso katumuksen aihe elämässäni, ja haluaisin vielä joskus päästä sanomaan hänelle kuinka pahoillani olen.

Hei Kamu, oles yhteydessä Elisakettuun, hää kaipaili sua, palstallekin. Laita vaikka meiliä suoraan, niin saatte tasaisemman kontaktin.

Enkä mää muuten, mutta Ellu pyys kertomaan nuo terveiset sulle kun sut ens kerran bongaan täältä, kun Ellukin on vähemmän aktiivinen palstalla 😉

• randombypasser kirjoitti:

Hei Kamu, oles yhteydessä Elisakettuun, hää kaipaili sua, palstallekin. Laita vaikka meiliä suoraan, niin saatte tasaisemman kontaktin.

Enkä mää muuten, mutta Ellu pyys kertomaan nuo terveiset sulle kun sut ens kerran bongaan täältä, kun Ellukin on vähemmän aktiivinen palstalla 😉

Oho. Nyt alkoi ujostuttamaan. Olen todella epäsosiaalinen erakko. Mutta Ellu on kyllä lämmöllä jäänyt mieleen. Mitä hän minusta?

• Palstakamu kirjoitti:

Oho. Nyt alkoi ujostuttamaan. Olen todella epäsosiaalinen erakko. Mutta Ellu on kyllä lämmöllä jäänyt mieleen. Mitä hän minusta?

Lady-E on koko palstan rakastama. Tai niin ainakin minun mielestäni. Aivan paras tyyppi mitä tiedän. Ota ihmeessä häneen yhteyttä.

-sivusta-

• Palstakamu kirjoitti:

Ellu pitää kirjoituksistasi, on kaivannut sinun palstailuasi kovasti. Vaan kun kumpikin käytte täällä harvakseltaan, niin ette ole osuneet yksiin. Siksipä minä sain kunnian toimia viestintuojana.

Ellu on mitä loistavin hahmo ja ihminen, on käsittämätöntä miten upeita naisia palstalle on päätynyt. Itse koen olevani varsinainen lottovoittaja heidän parissaan.

Vähän kuten tuo Pirpana tuossa, palstasiskoni, melkein jopa livesiskoni, kuten Ellukin.

Lady-E on koko palstan rakastama. Tai niin ainakin minun mielestäni. Aivan paras tyyppi mitä tiedän. Ota ihmeessä häneen yhteyttä.

-sivusta-

Ellu on ihana, kuten sinäkin siskoseni ❤️

Ellu on ihana, kuten sinäkin siskoseni ❤️

Kiitos kunniasta, mutta ihana..? Minäkö..?
        Katsellaan sitä ihanuutta sitten hieman kriittisemmin kun sen aika tulee.

Oikeastaan en usko sinua tuossa ihanuusasiassa. Mutta olkoon. Meiltä puuttuu veriside, mutta olet silti minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Vai oliko se sielunveli? Robotti ja peltirumpu.

Kai sä ymmärrät,ettei sun tarvitse makeilla mulle.. mä olen jo myytynä sillain sisarellisesti.
        Ja luulen että tästä voi syntyä vuosisadan erikoisin ystävyyssuhde. Jää nähtäväksi..
        Katsellaan.

Mutta kun sä olet tommoinen pöhkö, ja täällä toinen pöhkö, niin koskaan ei voi tietää mikä lopputulema missäkin asiassa. Todennäköisesti lopputulema on ihan pöhkö. Eikös niin rakas palstaveljeni?

Kiitos kunniasta, mutta ihana..? Minäkö..?
        Katsellaan sitä ihanuutta sitten hieman kriittisemmin kun sen aika tulee.

Oikeastaan en usko sinua tuossa ihanuusasiassa. Mutta olkoon. Meiltä puuttuu veriside, mutta olet silti minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Vai oliko se sielunveli? Robotti ja peltirumpu.

Kai sä ymmärrät,ettei sun tarvitse makeilla mulle.. mä olen jo myytynä sillain sisarellisesti.
        Ja luulen että tästä voi syntyä vuosisadan erikoisin ystävyyssuhde. Jää nähtäväksi..
        Katsellaan.

Mutta kun sä olet tommoinen pöhkö, ja täällä toinen pöhkö, niin koskaan ei voi tietää mikä lopputulema missäkin asiassa. Todennäköisesti lopputulema on ihan pöhkö. Eikös niin rakas palstaveljeni?

No kaikki on suhteellista, ihmissuhteellista, asia jota edes suhteellisuusteoria ei kykene hanskaamaan.

Sielunveljes kai, eikö näin? Jotkin maagiset legot vaan napsahti kohdilleen heti ensi sanoilla ja se oli menoa sitten, uskomaton ilta kaikkinensa. Voittajan on helppo hymyillä 😁

Pari pöhköä, niin paljon muuta ei voi odottaakaan kuin pöhköä tulosta. Hyvä ettei sentäs muksuja olla tekemässä... 🤣

Niin siis tuo Ellun pentele päätti melkein yksipuolisesti eilen, että olen hänen palstaveljensä, kuten joku palstan PP on hänen palstasiskonsa... Niin en minä tietenkään voi sellaiseen vastata kieltävästi, kiltti kun olen...

Niin nyt mulla on kaksi palstasiskoa, molemmat ihaneja, niin sanotusti ❤️

No kaikki on suhteellista, ihmissuhteellista, asia jota edes suhteellisuusteoria ei kykene hanskaamaan.

Sielunveljes kai, eikö näin? Jotkin maagiset legot vaan napsahti kohdilleen heti ensi sanoilla ja se oli menoa sitten, uskomaton ilta kaikkinensa. Voittajan on helppo hymyillä 😁

Pari pöhköä, niin paljon muuta ei voi odottaakaan kuin pöhköä tulosta. Hyvä ettei sentäs muksuja olla tekemässä... 🤣

Niin siis tuo Ellun pentele päätti melkein yksipuolisesti eilen, että olen hänen palstaveljensä, kuten joku palstan PP on hänen palstasiskonsa... Niin en minä tietenkään voi sellaiseen vastata kieltävästi, kiltti kun olen...

Niin nyt mulla on kaksi palstasiskoa, molemmat ihaneja, niin sanotusti ❤️

Juu, se on jännää miten tälläisellä alustalla voi syntyä oikeita ja aitoja tunnesiteitä.

En ole kovin paljoa Lady-E:n kanssa jutellut, mutta tunnen häntä kohtaan syvästi. Ihan kuten sanoit.. ensimmäisistä sanoista lähtien olen tuntenut vetoa häntä ja persoonaansa kohtaan.

Hän on ihana. Se on totta. Ja kuten olen monasti kertonut, ihastun ihmisiin. Persooniin.
        Mutta en romanttisesti.

Viimeaikoina Lady-E on ollut vähemmän palstalla, enkä halua tunkea väkisin hänen seuraansa.. koska syyt. Mutta olen iloinen, että hän on takaisin. Se kertoo minulle paljon.

Arvostan hänen näkemystään suuresti ja pidän häntä kovin viisaana. Meillä on aikaa kovinkin vaihtaa kuulumisia ja tutustumisia. Hänen kanssaan minun ei ole kiire.

Toivon hänelle pelkkää hyvää, sillä hänelläkään ei ole ollut helppoa. Sen mitä tiedän. Toivoisin hänellekin karman suomaa tilipäivää.

Juu, se on jännää miten tälläisellä alustalla voi syntyä oikeita ja aitoja tunnesiteitä.

En ole kovin paljoa Lady-E:n kanssa jutellut, mutta tunnen häntä kohtaan syvästi. Ihan kuten sanoit.. ensimmäisistä sanoista lähtien olen tuntenut vetoa häntä ja persoonaansa kohtaan.

Hän on ihana. Se on totta. Ja kuten olen monasti kertonut, ihastun ihmisiin. Persooniin.
        Mutta en romanttisesti.

Viimeaikoina Lady-E on ollut vähemmän palstalla, enkä halua tunkea väkisin hänen seuraansa.. koska syyt. Mutta olen iloinen, että hän on takaisin. Se kertoo minulle paljon.

Arvostan hänen näkemystään suuresti ja pidän häntä kovin viisaana. Meillä on aikaa kovinkin vaihtaa kuulumisia ja tutustumisia. Hänen kanssaan minun ei ole kiire.

Toivon hänelle pelkkää hyvää, sillä hänelläkään ei ole ollut helppoa. Sen mitä tiedän. Toivoisin hänellekin karman suomaa tilipäivää.

Tää on hassu paikka, täällä syntyy kohtaamisia, jotenkin. Ja mä en ole joutunut pettymään vielä kertaakaan.

Ellu on ihana, kiva ja kova, olen pitänyt hänestä alusta alkaen, oliko se nyt sitten vuodesta 2012 tms., vaikkei silloin kovin paljon keskenämme juteltukaan. Mutta sama persoona oli silloin jo, turvallinen ja hauska. Turvallinen on se, mikä veti puoleensa.

Siskoseni, sun tarttee laittaa Ellulle meiliä, kuten minäkin tein. Ei se ole härkkimistä tai kiirehtimistä, vaan yhteydenotto.

Ja jos multa kysytään, niin Ellu ilmestyy Mummikseen johonkin kesän miiteistä. Tai sanotaan niin päin, että Ellulta ei kysytä 😂

Älä huoli, kyllä karma kuittaa, kun aika on oikea. Aina ❤️

Tää on hassu paikka, täällä syntyy kohtaamisia, jotenkin. Ja mä en ole joutunut pettymään vielä kertaakaan.

Ellu on ihana, kiva ja kova, olen pitänyt hänestä alusta alkaen, oliko se nyt sitten vuodesta 2012 tms., vaikkei silloin kovin paljon keskenämme juteltukaan. Mutta sama persoona oli silloin jo, turvallinen ja hauska. Turvallinen on se, mikä veti puoleensa.

Siskoseni, sun tarttee laittaa Ellulle meiliä, kuten minäkin tein. Ei se ole härkkimistä tai kiirehtimistä, vaan yhteydenotto.

Ja jos multa kysytään, niin Ellu ilmestyy Mummikseen johonkin kesän miiteistä. Tai sanotaan niin päin, että Ellulta ei kysytä 😂

Älä huoli, kyllä karma kuittaa, kun aika on oikea. Aina ❤️

Olen mä laittanutkin meiliä, mutta se on oma tarinansa. Annan tilaa. Minä koen ettei nyt ole oikea aika mennä tykö. Lady- E tulee kuvioihin sitten kun taas tulee.

Olen kirjoittanut hänelle meilejä, joita en ole lähettänyt. Ihan siksi, kun kunnioittanut häntä niin paljon.

Toisinaan törmää ihmiseen jota kuvittelee ymmärtävänsa jopa muutaman viestin perusteella. Ja hän on sellainen. Tai luulen niin.
        Olen surrut ja itkenyt hänen vuokseen ja nytkin vierähtää kyynel silmäkulmaan. Koska syyt.

Ei ole minun asiani tungetella omilla huolillani ja murheilla. Hän on kuitenkin sellainen ihminen jolle tuppautuu avautumaan. Olemaan rehellinen.

Olen mä laittanutkin meiliä, mutta se on oma tarinansa. Annan tilaa. Minä koen ettei nyt ole oikea aika mennä tykö. Lady- E tulee kuvioihin sitten kun taas tulee.

Olen kirjoittanut hänelle meilejä, joita en ole lähettänyt. Ihan siksi, kun kunnioittanut häntä niin paljon.

Toisinaan törmää ihmiseen jota kuvittelee ymmärtävänsa jopa muutaman viestin perusteella. Ja hän on sellainen. Tai luulen niin.
        Olen surrut ja itkenyt hänen vuokseen ja nytkin vierähtää kyynel silmäkulmaan. Koska syyt.

Ei ole minun asiani tungetella omilla huolillani ja murheilla. Hän on kuitenkin sellainen ihminen jolle tuppautuu avautumaan. Olemaan rehellinen.

No juu, se on hyvä kohdella toista haluaisi itseään kohdeltavan, semminkin kun on selvillä toisen tilanteesta edes jossain määrin. Kyllä se siitä aikanaan iloksi muuttuu, vaikka matka voi ollakin pitkä ja kuoppainen, kuten usein tuppaa olemaan.

Ellu on... turvallinen, kuten aiemmin sanoin. Sen vaan tietää, jotenkin. Ihme mimmi siinäkin, mutta en valita, mullahan on jo nyt täyskäsi, sillä voittaa miltei aina.

No juu, se on hyvä kohdella toista haluaisi itseään kohdeltavan, semminkin kun on selvillä toisen tilanteesta edes jossain määrin. Kyllä se siitä aikanaan iloksi muuttuu, vaikka matka voi ollakin pitkä ja kuoppainen, kuten usein tuppaa olemaan.

Ellu on... turvallinen, kuten aiemmin sanoin. Sen vaan tietää, jotenkin. Ihme mimmi siinäkin, mutta en valita, mullahan on jo nyt täyskäsi, sillä voittaa miltei aina.

Ei se ole.😁

-sivusta-

Ei ole.

• Palstakamu kirjoitti:

Wuu ei ollut hirveän rehellinen , alistui minua kiusaamaan koska pidin harmaanritarin mielipidettä oikeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta on entinen Rose. Hänellä on omien kertomustensa perusteella AD-HD ja kirjoitusvirheet johtunevat siitä. Kysymyksessä ei ole Disse.

• Anonyymi

Kirjoita selkeämmin, jos kirjoitat.

• Opeta minua.🤪

• valtakunta kirjoitti:

Opeta minua.🤪

Minustahan voi sitten tulla vaikka mitä🥹

• Anonyymi

Mitä väliä sinullekin on taistelumarsu sillä, kuinka koherenttista tekstiä joku trollaava ätmi kirjoittaa, ootko tulkki ym?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minustahan voi sitten tulla vaikka mitä🥹

Kenestäkään ei voi tulla "vaikka mitä", etenkään jos sillä tarkoitetaan kaikkea hyvää ja hienoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenestäkään ei voi tulla "vaikka mitä", etenkään jos sillä tarkoitetaan kaikkea hyvää ja hienoa.

Ei. Perheellenni se on kaikkea hyvä, pakenen pois yhteiskunnan pakotteita.

• Kiva että Valtakunta olet vielä täällä. Sinulla on aina ollut suuri sydän. Toivon että elämä on kohdellut sinua hyvin.

• itken paljon huomaan todella miten erilainen olen se on surullista ettei kaikki ole. maailma olisi paljon parempi jos olisi. Maailma kohtelee minua rankasti koska olen niin tunnollinen. Sain 4lastensuojelu ilmoitusta. Lasten poissa olojen takia koulusta. Kaksi ylireagoinnista myös toinen tarvitsee kuntoutusta, kaksi murrosiän iän takia myös sen lapsen kuntoutuksen puutteesta. Koululääkäriä ei ole. Toivotaan ettei lasta viedä kun on erilainen.

• valtakunta kirjoitti:

itken paljon huomaan todella miten erilainen olen se on surullista ettei kaikki ole. maailma olisi paljon parempi jos olisi. Maailma kohtelee minua rankasti koska olen niin tunnollinen. Sain 4lastensuojelu ilmoitusta. Lasten poissa olojen takia koulusta. Kaksi ylireagoinnista myös toinen tarvitsee kuntoutusta, kaksi murrosiän iän takia myös sen lapsen kuntoutuksen puutteesta. Koululääkäriä ei ole. Toivotaan ettei lasta viedä kun on erilainen.

Eli nykyään kaikki on hyvin ikävää. Myöhästyminenkin mistä kärsin koko ikäni siitäkin saan lastensuojelu ilmoituksia. Elämäni on kirjaimellisesti minulle kärsimystä. Myös lapseni kärsii siitä. 7vuotias on pelokas kuin minäkin pelkää lokkeja ja ampiaisia myös hänelle tapahtui myös tapaturma sekä kärsii kovin päänsäryistä säälin häntä todella se että enemmän sairaana ja sen vuoksi lastensuojelu ilmoitukset ovat olleet hänen kohdallaa todella ikävää. Myös hänellä löytyi kysta päästä jota ei edes tutkita. Sekä tarvitsee kipeästi tukea kuntoutusta tunteista kun panikoi pitkään myös kun veljensä(esikoinen).

• Olen revittynä. Se ei helpota yhtään koronat ja kuntoutuksen puutteet. myös esikoinen on hakattu monesti sen vuoksi 7luokalla yllätyin kovin kun kertoi myöhemmin kun en antanut peliaikaa välitunnille meni ärsyttämään sanoin ja joutui ulkomaalaisten poikien potkimiseksi hakatuksi 7-luokalla monesti välitunnilla. Vain koska en antanut aikaa hänelle eikä kukaan välitunninvalvoja kertonut kotio vaikka pysäytti kuulemma monesti.

• Äitini pistin välit poikki koska ei välittänyt käyttä FFP2 kotonani kun piti auttaa minua kehtasi myös kiristää minua jos joutuu FFP2 käyttämään ei tule auttamaan. Kuljin pyörätuolissa kun en pystynyt kävelemään hyvin kun selkäni venähti ristiluun kohdilta kun vedin ylös motivaatiota kadonnut esikoiselta, en 10 päivää pystynyt kävelevään vaan konttasin sen ajan kivuissa myös nousut ja lasku sekä housut kintuissa koska sattui housujen nostaminen.

Voin sanoa kuin uudelleen joutunut oppimaan kävelemään eikä selkäni kestä kuormaa kun käytin kantoliinaa taas kivuissa kävelen.

• Elämäni on kirjaimellisesti kärsimystä kun ihmiset eivät välitä ja äitini on henkisesti minulle kuolleena saa pysyä en niin vaaralista ihmistä ota lähelleni johon en pysty luottamaan. Kunnioituksen, luottamuksen puute on myrkkyä minulle.

• En ihmettele, tämä elämä on pelkkää kärsimystä kun ihmiset eivät välitä. Rahaa ei ole korvata puutteita ja kohta lapsiakaan ei saa hoitaa kotona kun tekevät senkin pakolliseksi. Enkä edes saa vaikuttaa lapsien hoitoon.

• Välitän liikaa nyky ihmisiin verrattuna pitäisi olla tyhmempi. Etten välittäisi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En ihmettele, tämä elämä on pelkkää kärsimystä kun ihmiset eivät välitä. Rahaa ei ole korvata puutteita ja kohta lapsiakaan ei saa hoitaa kotona kun tekevät senkin pakolliseksi. Enkä edes saa vaikuttaa lapsien hoitoon.

Sori yt Valtis, mutta hyvä jos todellakin joku ulkopuolinen taho lopultakin puuttuu teidän elämään. Niin kuin itsekin totesit, ei teidän omat keinot toimi.

Ota se apu vastaan.

Kyllä sä kohta ymmärrät tuon koronavouhotuksesikin turhaksi. Pyydä sitten äidiltäsi anteeksi ja koita korjata välit. Toivottavasti et ole mokannut mitään lopullisesti mihinkään suuntaan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sori yt Valtis, mutta hyvä jos todellakin joku ulkopuolinen taho lopultakin puuttuu teidän elämään. Niin kuin itsekin totesit, ei teidän omat keinot toimi.

Ota se apu vastaan.

Kyllä sä kohta ymmärrät tuon koronavouhotuksesikin turhaksi. Pyydä sitten äidiltäsi anteeksi ja koita korjata välit. Toivottavasti et ole mokannut mitään lopullisesti mihinkään suuntaan.

xLiner

En todellakaan ota äitiäni enää elämää takaisin. Mokannut en ole olen pyytänyt lastensuojelua niitä puuttumaan kuntoutuksen puutokseen ja varmistaa että lapsi saa kuntoutusta. Olen valmis menettämään kaikki lapset ja kuolemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota se apu vastaan.

xLiner

X-liner kuuluu näihin ihmisiin minkä takia on parasta kuolla, joiden takia kärsitäänkin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En todellakaan ota äitiäni enää elämää takaisin. Mokannut en ole olen pyytänyt lastensuojelua niitä puuttumaan kuntoutuksen puutokseen ja varmistaa että lapsi saa kuntoutusta. Olen valmis menettämään kaikki lapset ja kuolemaan.

Ethän vaan suunnittele tekeväsi lapsillesi jotain pahaa?

xLiner

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

X-liner kuuluu näihin ihmisiin minkä takia on parasta kuolla, joiden takia kärsitäänkin.

Mä toivon että saat apua.

xLiner

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ota nyt rennommin, kirjoituksesi heijastaa kohtuullisen suurta ahdistusta.
        Ihmiset ovat eläneet kymmeniätuhansia vuosia, on ollut ruttoa ja espanjantautia, vaikka mitä. Korona ei ole sen kummoisempi, tai on, se on mukavampi mitä rutto. Rutostakin ihmiskunta selvisi, miksei siis koronasta?

On mukavampaa elää elävänä, mitä kuolleena elävänä. Sitähän ihminen on jos ja kun alkaa pelkäämään liikaa kaikkea? Saa sitten zombina kävellä kesäterassille kondomi valmiina mulkussa, kasvomaski kasvoilla käsidesipullo taskussa. Jättää sen kondominkin käyttämättä, niin ei ainakaan sairastu. Itseasiassa kannattaisi pysyä kotona, lukita ovet ja hakata laudat ikkunaan, ettei mitään pahaa pääse sisälle.

Kesä tulossa, Valtakunnan tulee nyt vapautua ahdistuksistaan, ottaa vaikka viikon loma jonnekin muualle ilman lapsia. Arjesta pois toiseen ympäristöön, ajatukset muuttuvat jo huomattavasti.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat eläneet kymmeniätuhansia vuosia, on ollut ruttoa ja espanjantautia, vaikka mitä. Korona ei ole sen kummoisempi, tai on, se on mukavampi mitä rutto. Rutostakin ihmiskunta selvisi, miksei siis koronasta?

On mukavampaa elää elävänä, mitä kuolleena elävänä. Sitähän ihminen on jos ja kun alkaa pelkäämään liikaa kaikkea? Saa sitten zombina kävellä kesäterassille kondomi valmiina mulkussa, kasvomaski kasvoilla käsidesipullo taskussa. Jättää sen kondominkin käyttämättä, niin ei ainakaan sairastu. Itseasiassa kannattaisi pysyä kotona, lukita ovet ja hakata laudat ikkunaan, ettei mitään pahaa pääse sisälle.

Kesä tulossa, Valtakunnan tulee nyt vapautua ahdistuksistaan, ottaa vaikka viikon loma jonnekin muualle ilman lapsia. Arjesta pois toiseen ympäristöön, ajatukset muuttuvat jo huomattavasti.

AV

Ajattelet ihmiskuntaa minun on tarkoitus selvityä ei uhrata itseäni ihmiskunnan itsekkyyden takia. Minuun korona tekee vahinkoa jos aion elää lasten takia minua on suojeltava.

Minulle käy samoin kuin tommi parkkoselle kuin myös jari pippurille.
        https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/koronaa-ei-kannata-sairastaa-uudestaan/

• valtakunta kirjoitti:

Ajattelet ihmiskuntaa minun on tarkoitus selvityä ei uhrata itseäni ihmiskunnan itsekkyyden takia. Minuun korona tekee vahinkoa jos aion elää lasten takia minua on suojeltava.

Minulle käy samoin kuin tommi parkkoselle kuin myös jari pippurille.

Minä en vaan tule tyhmentymään koronasta. Minä kuolen siihen.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Jos olet AV silloin ymmärrät sen. Korona ei kohtele kaikkia tasapuolisesti.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-nain-koronan-sairastaminen-useamman-kerran-voi-vaikuttaa-terveyteesi/8464246#gs.wpvk3l

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miksi sinä kuolisit koronaan?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No, kyllä kuolet jos noin kovasti sitä pelkäät. Et kuole koronaan, vaan sen pelkoon.
        Monella korona on ollut jo kahdesti. Ovat selvinneet siitä.
        Jatkavat elämäänsä kuten ennen koronaa kaikesta huolimatta.

Onko elämäsi nyt sellaista josta nautit? Jos ei ole, onko se muuttunut koronan pelon vuoksi?
        Älä pelkää, elä samalla tavalla mitä ennen koronaa, ja alat taas nauttimaan elämästä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No, kyllä kuolet jos noin kovasti sitä pelkäät. Et kuole koronaan, vaan sen pelkoon.

Onko elämäsi nyt sellaista josta nautit? Jos ei ole, onko se muuttunut koronan pelon vuoksi?
        Älä pelkää, elä samalla tavalla mitä ennen koronaa, ja alat taas nauttimaan elämästä.

AV

Thl päivittää riskiryhmäläiset vakavat.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmat

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, aivan samoin mitä ne tuhannet bakteerit ja virukset joita ympärillämme pörrää.

Nehän pyörii korona taas ei anna keretä parantua kun saa jo seuraavan, minulla kesti kaksi vuotta ja arpia jäi keuhkoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä kuolisit koronaan?

korona taas ei anna keretä minun parantua kun saa jo seuraavan jos en estäisi sitä, minulla kesti yli kaksi vuotta parantua ja arpia jäi keuhkoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Kannattaa käydä läpi Tommi Parkkosen elämä ehkä ymmärtäisit paremmin https://twitter.com/tommiparkkonen/status/1591020080527196161?s=20

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Onko elämäsi nyt sellaista josta nautit?
        Miehestäni ja perheestäni

Jos ei ole, onko se muuttunut koronan pelon vuoksi?
        Ongelmat lisääntynyt

”Älä pelkää, elä samalla tavalla mitä ennen koronaa, ja alat taas nauttimaan elämästä.”

Huonoin neuvo mitä koskaan saanut tässä tilanteessa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

korona taas ei anna keretä minun parantua kun saa jo seuraavan jos en estäisi sitä, minulla kesti yli kaksi vuotta parantua ja arpia jäi keuhkoihin.

miksi et kestäisi? Onko lääkäri tosiaan sinulle noin sanonut?

• valtakunta kirjoitti:

Välitän liikaa nyky ihmisiin verrattuna pitäisi olla tyhmempi. Etten välittäisi.

Minusta kuulostaa että sinulla on paljon huolia. Vaikka Linerin kanssa ollaan monesta asiasta eri mieltä, olen hänen kanssaan siinä mielessä samoilla linjoilla, että kannattaa ottaa apua vastaan kun sitä tarjotaan. Ite olen käynyt hyvin vaikeita asioita elämässäni läpi ja olisin tehnyt itsemurhan jo kauan sitten, jos en olisi saanut apua. Minusta kuulostaa todella pelottavalta, että puhut kuolemasta. Aina ei tarvitse pärjätä yksin. Anna muiden auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ihana kommentti.
        😁😀🥰😍😋🥳

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minusta kuulostaa että sinulla on paljon huolia. Vaikka Linerin kanssa ollaan monesta asiasta eri mieltä, olen hänen kanssaan siinä mielessä samoilla linjoilla, että kannattaa ottaa apua vastaan kun sitä tarjotaan. Ite olen käynyt hyvin vaikeita asioita elämässäni läpi ja olisin tehnyt itsemurhan jo kauan sitten, jos en olisi saanut apua. Minusta kuulostaa todella pelottavalta, että puhut kuolemasta. Aina ei tarvitse pärjätä yksin. Anna muiden auttaa.

Minusta kuulostaa, että valtiksella on liian paljon ja aivan turhiakin huolia. Hän ei kykene ottamaan apua vastaan, koska ei luota keneenkään.

• Palstakamu kirjoitti:

Kuule muruseni x-liner on mustamaalaja kuin jo sanoin tuolla. Olen pyytänyt kuntoutuksia siltä ja tukea lastensuojelulta.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17839963/minusta-tuntuu-joku-tahtoo-minun-olevan-taalla-kun-tyrkkasi-minut-tanne#comment-120621842

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Valtakunnan ahdistus ja pelko ei lopu viikon lomalla eikä millään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana kommentti.
        😁😀🥰😍😋🥳

Kunhan metsästä hänet palouhisi. Voitte luoda kauneuden ympärille.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minun pysyminen hengiin jäämiseen riippuu vain ympärilläni olevien ihmisten sitkeydestä välittää terveydestäni.
        https://twitter.com/jhgliytu/status/1591025783019298818?s=20
        Se on ikävä totuus.

Sinulla on pakkomielle koronasta. Se on ikävä totuus! Hoitoon sinut pitäisi ohjata, ennen kuin romahdat kokonaan, sinun lapsesikin siitä kärsivät, kun sä olet aivan vauhkona.
        Pahoin pelkään sulla olevan jonkin asteisen hermoromahduksen, kyllä nyt suoraan sanottuna "lataamo" olisi viisain ratkaisu sun kohdallasi, koko sinun perheellesi.

En ole lääkäri, joten ehdotonta ja oikeaa diagnoosia en ole oikeutettu antamaan, mutt ole hyvä itsellesi/perheellesi ja hakeudu hoitoon! Elämä hymyilee jälleen lepokauden jälkeen teille kaikille. Enkä mä sano tätä pahalla, olen ihan tosissani.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on pakkomielle koronasta. Se on ikävä totuus! Hoitoon sinut pitäisi ohjata, ennen kuin romahdat kokonaan, sinun lapsesikin siitä kärsivät, kun sä olet aivan vauhkona.
        Pahoin pelkään sulla olevan jonkin asteisen hermoromahduksen, kyllä nyt suoraan sanottuna "lataamo" olisi viisain ratkaisu sun kohdallasi, koko sinun perheellesi.

En ole lääkäri, joten ehdotonta ja oikeaa diagnoosia en ole oikeutettu antamaan, mutt ole hyvä itsellesi/perheellesi ja hakeudu hoitoon! Elämä hymyilee jälleen lepokauden jälkeen teille kaikille. Enkä mä sano tätä pahalla, olen ihan tosissani.
        trollikka

Sinähän tässä vauhkoat.

• Anonyymi

Mitä haluat lastesi muistavan sinusta? Senkö, ettet tehnyt mitään muuta kuin pelkäsit koronaa tajuttomasti ja vihasit muita ihmisiä, esimerkiksi lasten mummoa, joka ei halunnut käyttää FFP2 maskeja?

• Lapseni ymmärtää koska myös haukkui lapsien FFP2. Mistä tiedän että käyttävät yms muuta ei usko kun ei näe.

• valtakunta kirjoitti:

Lapseni ymmärtää koska myös haukkui lapsien FFP2. Mistä tiedän että käyttävät yms muuta ei usko kun ei näe.

Itse olen valmis luopumaan lapsesta jos ei käytä FFP2 ja peräti löhtemään perheestä asia on jo käyty ja puitu läpi.

• Olet vaan yksi henkilö jota en arvosta. Ihmisen kuran heittäminen päälle mitä ala-arvoisimmista mitä tiedän. Joka myös menettää läheiset varsinkin turvalliset jonka kanssa en eläisi pätkääkään hengissä hänen kanssaan itsekkyytensä takia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Itse olen valmis luopumaan lapsesta jos ei käytä FFP2 ja peräti löhtemään perheestä asia on jo käyty ja puitu läpi.

Pakotat siis lapsesi käyttämään maskeja?

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan valitsemaan kodin väliltä vapaaehtoista se on. Muuten vien sen pois toiseen turvalliseen kotiin.🙄 minäkin voin lähteä mies ei siihen suostunut.

• valtakunta kirjoitti:

En vaan valitsemaan kodin väliltä vapaaehtoista se on. Muuten vien sen pois toiseen turvalliseen kotiin.🙄 minäkin voin lähteä mies ei siihen suostunut.

Ikävä kyllä minä en halua koronaa. Minusta tämä yksinkertaista. Tyhmää on kuvitella että kotini on ainoa turvallinen pidän vain tiukempaa linjaa myös lapseni tietää. Minusta se on etuoikeus olla turvassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsi itse saa punnita, myös poliisillekin soitti äiti vie lastenkotiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja tämä sen takia, että sinulla on perusteeton kuolemanpelko. Vai onko lääkäri kertonut sinulle, että uusi koronatartunta olisi sinulle varmasti kuolemaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Viekää menessänne vapaasti lastensuojeluun, pidän turvalliset ihmiset lähellä en muita.
        Pidän lapset jotka haluavat olla kanssani turvassa jotka pitävät äitinsäkin turvassa myös pidin äitinikin mutta nyt se on minulle henkisesti kuollut.🥹

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä sen takia, että sinulla on perusteeton kuolemanpelko. Vai onko lääkäri kertonut sinulle, että uusi koronatartunta olisi sinulle varmasti kuolemaksi?

En halua sairastua terveys on tärkeä minulle ei kuoleman pelko. Minua tarvitaan vielä. Sitten kun lapset ei enää tarvitse voin kuolla rauhassa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En halua sairastua terveys on tärkeä minulle ei kuoleman pelko. Minua tarvitaan vielä. Sitten kun lapset ei enää tarvitse voin kuolla rauhassa.

Onko lääkäri sanonut sinulle, että koronatartunta olisi sinulle varmaksi kuolemaksi .

• valtakunta kirjoitti:

Mieheni kanssa elän jos se tarvitsee minua mielummin terveenä. Eipä tässä muuta tarvita kuin pysyä terveenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko lääkäri sanonut sinulle, että koronatartunta olisi sinulle varmaksi kuolemaksi .

Ei sen tarvitse kertoa minulle riitti yksi korona viemään terveyttä ja hajoittamaan, miehelle se oli vain flunssa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei sen tarvitse kertoa minulle riitti yksi korona viemään terveyttä ja hajoittamaan, miehelle se oli vain flunssa.

Sinulla ei siis ole mitään perustetta maskimääräyksillesi.

Tämän perusteella, mitä olet kertonut, sinä käytät henkistä väkivaltaa lapsiisi vain oman perusteettoman sairaudenpelkosi takia. Minusta tämä tuntuu todella pahalta.

En halua tietää enempää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämän perusteella, mitä olet kertonut, sinä käytät henkistä väkivaltaa lapsiisi vain oman perusteettoman sairaudenpelkosi takia. Minusta tämä tuntuu todella pahalta.

En halua tietää enempää.

Olen riskiryhmäläinen. Eipä se muuta tarvitsekkaan. Thl sen kertoo.
        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmat

• Anonyymi kirjoitti:

En halua tietää enempää.

Olet vain sairas yksilö. Vakavan koronavirustaudin riskiryhmät on nimetty.

• Anonyymi kirjoitti:

En halua tietää enempää.

Typeryytesi
        ”Tietyt taustasairaudet suurentavat riskiä saada vakava koronavirustauti eli joutua sairaala- ja tehohoitoon tai menehtyä tautiin.”
        Lääkäri ei minulle tarvitse sanoa eipä mitään äitinikin kuuluu tähän sarjaan ja olen kertonut sen sille pelkkä ikä riittää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ikävä kyllä minä en halua koronaa. Minusta tämä yksinkertaista. Tyhmää on kuvitella että kotini on ainoa turvallinen pidän vain tiukempaa linjaa myös lapseni tietää. Minusta se on etuoikeus olla turvassa.

Ajattelitko loppuelämäsi olla kotona piilossa koronalta?
        Moni muukin on joutunut sairaalahoitoon koronan takia ja palannut sitten töihin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Nosofobia tai sairaalloinen sairauksien pelko
        Kuten sanoimme aikaisemmin, nosofobia on sairaalloista tietyn sairauden tai yleisesti ottaen minkä vain olosuhteen pelkoa. Nosofobiasta kärsivät ihmiset kehittävät liioitellun sairauksien pelon ja heihin tekee usein vaikutuksen jokin tietty sairaus tai tapaus.

Tässä joitakin nosofobian oireita:

-Liioiteltu hermostuneisuus ennen mitä tahansa pientä fyysistä oiretta.
        -Äärimmäiset toimenpiteet bakteerien kanssa kosketuksessa olemisen välttämiseksi.
        -Säännölliset ja toistuvat käynnit eri lääkäreillä, vaikka he myöskin välttelevät lääkäreitä.
        -Voimakas pelko siitä, että lääkäri vahvistaa heidän kärsivän pelätystä sairaudesta.

Terveyshuolet voivat olla hallitseva ongelma, jota esiintyy kognitiivisella tasolla (jatkuva sairaudesta märehtiminen). On myös säännöllisiä henkisiä oireita, kuten ahdistuksen kokemista tai dysforista mielialaa, joka johtuu voimakkaasta pelosta sekä käyttäytymisestä, kuten perusteettomista sairauskonsultoinneista.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Käyttääkö sun mies töissä tai kodin ulkopuolella ffp2?

• Anonyymi kirjoitti:

Käyttääkö sun mies töissä tai kodin ulkopuolella ffp2?

Tottakai.🥰😷 me koko perhe käytetään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Typeryytesi
        ”Tietyt taustasairaudet suurentavat riskiä saada vakava koronavirustauti eli joutua sairaala- ja tehohoitoon tai menehtyä tautiin.”
        Lääkäri ei minulle tarvitse sanoa eipä mitään äitinikin kuuluu tähän sarjaan ja olen kertonut sen sille pelkkä ikä riittää.

Voi sinua reppanaa. Et todellakaan ymmärrä, mitä tuolla kerrotaan. Todennäköisesti aiheutat lapsillesi elinikäisiä traumoja, mutta sellaista elämä on. Vanhempiamme kun emme voi valita. Joikaisen meistä tulee selviytyä lapsuudesta ja toiset meistä pärjäävät ihan hyvin, vaikka lapsuudessa joutuisikin kokemaan kamalia epäoikeudenmukaisuuksia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei kukaan HALUA sairastua koronaan.

Kyllä se on kuoleman pelko yhdessä lasten kontrollin menettämisen pelon kanssa, joka sinussa jyllää. Sinulla menee pasmat sekaisin, jos joudut sairaalaan. Lapset voivat sillä aikaa olla vapaammin kotona käyttämättä FFP2 maskeja, se sinua hiertää eniten. Valta ja kontrolli lastesi suhteen, niistä et halua luopua. Korona on "hyvä" tekosyy, mahdollistaa niitä sinulle lisää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

THL ei pakota eikä edes suosittele riskiryhmäläisiä käyttämään maskeja kotonakin, eikä tietysti heidän perheenjäseniäkään. Keksit omasta päästäsi noita juttuja, joilla voit kontrolloida ihmisiä ympärilläsi ja estää lapsiasi käymästä missään.

Minun lähes kaikki läheiset ml työkaverit kuuluvat johonkin koronan riskiryhmään. Muutama käyttää maskia julkisissa kulkuväleineissä, se on oma valinta, aivan kuten sekin, ettei käytä.

Yhdelle tutulleni on tehty tuplaelinsiirto, hän on erittäin riskiryhmää. Hänellä oli korona ja hän joutui sairaalaan. Hän joutuu yleensäkin sairaalaan, jos tulee jotain, kuten tavallinen vatsatauti tai tavallinen flunssa. Sairaalassa hoidetaan ja sitten pääsee kotiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Epäilen tuota, sori vaan. Miehesi ainakin laittaa maskin vasta tullessaan kotiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet niin luulotautinen, että sinun kannattaisi asua erillään muusta perheestä. Aivan kamalaa miten lapsesi joutuvat kokemaan, kerrassaan sietämätöntä. Eikä vain koronan ja maskien vuoksi vaan sinun muidenkin jäykkien ajatusten.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Aika raskasta, säälin lapsiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet niin luulotautinen, että sinun kannattaisi asua erillään muusta perheestä. Aivan kamalaa miten lapsesi joutuvat kokemaan, kerrassaan sietämätöntä. Eikä vain koronan ja maskien vuoksi vaan sinun muidenkin jäykkien ajatusten.

Tommi parkkonen kuoli koronaan toistojen kautta https://twitter.com/valtakunta1/status/1653010925845094407?s=20
        Mitä pahinta te olette niin moraalittomia ja empatitaidottomia ettekä uskalla pistää vastaa jos empatiataitoa olisi olisitte puolustamassa heikkoja. Haluatte vaan viedä ihmisten itsetunnon se on hyvin ikävää. Tuollaisten itsekkäiden ihmisten takia täällä on romutettu terveydenhuolto. Jäätte hyvin lopulta.

• valtakunta kirjoitti:

Tommi parkkonen kuoli koronaan toistojen kautta https://twitter.com/valtakunta1/status/1653010925845094407?s=20
        Mitä pahinta te olette niin moraalittomia ja empatitaidottomia ettekä uskalla pistää vastaa jos empatiataitoa olisi olisitte puolustamassa heikkoja. Haluatte vaan viedä ihmisten itsetunnon se on hyvin ikävää. Tuollaisten itsekkäiden ihmisten takia täällä on romutettu terveydenhuolto. Jäätte hyvin lopulta.

Se että koronaa ei kannata sairastaa uudelleen

Teillä ei kyllä ole mitenkään äly loista jos ei ymmärrä mitä seuraa jatkuvat korona infektiot.
        FFP2,ilmahygienia ja käsihygienia hidastava perheessäni täydellistä ssuorittumista en voi vaatia.

Idiotteeja olette noin selkeä syyseuraus rumpa se on siltikin odotatatte kuin lampaat että joku isompi herra sanoo puhkuu joka puolelta.

Olen aina uskonut ihminen ei ole tyhmä mutta te olette todistaneet aivan toisin. Ei mikään ihme että jäätte yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä mikään ihme ettet saa edes hyviä tuloksia älykkyystesteitä, se pohjautuu syyseuraus rumpaa.
        En ihmettele ihminen pystyy ennustamaan jos tietävät miten ihmiset reagoivat.

Olen. Pahoillani etten opiskellut psykologiaa. En osaa manipuloida teitä niin helppoja lampaita olette.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika raskasta, säälin lapsiasi.

Te olette erittäin laiskoja ajattelemaan kun ette osaa edes pitää huolta hygieniasta sen vertaa. Tyhmenette entisestään koronasta. Nekin tulee olemaan pysyviä tiloja kun tulee usein putkeen.

Ihminen tarvitsee aikaa parantuakseen ja myös oireeton koronakin laukasta long covid olisitte opetellut enemmän.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008160592.html

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen tuota, sori vaan. Miehesi ainakin laittaa maskin vasta tullessaan kotiin.

Miksi se pitää minusta kiinni.🙄 tuollaisen takia ei kannata pitää kiinni minusta. Olen täysin melkein hajonnut. Edes seksikään ei ole tällä hetkellä mitenkään hohkokasta.

• Anonyymi kirjoitti:

THL ei pakota eikä edes suosittele riskiryhmäläisiä käyttämään maskeja kotonakin, eikä tietysti heidän perheenjäseniäkään. Keksit omasta päästäsi noita juttuja, joilla voit kontrolloida ihmisiä ympärilläsi ja estää lapsiasi käymästä missään.

Minun lähes kaikki läheiset ml työkaverit kuuluvat johonkin koronan riskiryhmään. Muutama käyttää maskia julkisissa kulkuväleineissä, se on oma valinta, aivan kuten sekin, ettei käytä.

Yhdelle tutulleni on tehty tuplaelinsiirto, hän on erittäin riskiryhmää. Hänellä oli korona ja hän joutui sairaalaan. Hän joutuu yleensäkin sairaalaan, jos tulee jotain, kuten tavallinen vatsatauti tai tavallinen flunssa. Sairaalassa hoidetaan ja sitten pääsee kotiin.

Olet lammas kun tarvitset siihen henkilön ohjastamaan etkä osaa arvioida itse.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirus-sars-cov-2#Miten_koronavirusta_voi_ehkäistä?_

Arvioi riskisi, käytä tarvittaessa maskia ja pidä etäisyyttä. Maski suojaa maskityypistä riippuen jonkin verran myös kantajaansa.
        Tietoa suu-nenäsuojuksesta ja hengityksensuojaimista (Työterveyslaitos)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan HALUA sairastua koronaan.

Kyllä se on kuoleman pelko yhdessä lasten kontrollin menettämisen pelon kanssa, joka sinussa jyllää. Sinulla menee pasmat sekaisin, jos joudut sairaalaan. Lapset voivat sillä aikaa olla vapaammin kotona käyttämättä FFP2 maskeja, se sinua hiertää eniten. Valta ja kontrolli lastesi suhteen, niistä et halua luopua. Korona on "hyvä" tekosyy, mahdollistaa niitä sinulle lisää.

Ensinnäkin lapsi joutuu lähtemään, jos ei halua noudattaa kodin sääntöjä. Lapsi joutuu lähtemään jos ei mene kouluun.

Nämä on säännöt.
        Mitkä pidetään suoraan sanottuna kaikkien turvallisuuden ja yhteisolon takia. Tämä onse syy miksi olemme miehen kanssa oltu jo 20 vuotta.

Kotonani on omat säännöt kuin kaikilla muillakin kunnioita kodin sääntöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko loppuelämäsi olla kotona piilossa koronalta?
        Moni muukin on joutunut sairaalahoitoon koronan takia ja palannut sitten töihin.

Mitäh joo tottakai käytän maskia ihmisten ilmoilla myös vaadin oman huoneekin sairaalassa ja vetosin ottaaa poliisiin yhteyttä jos ei saa myös se että toivoin FFP2 käyttävän hoitajat. Sain nämä kun synnytin.

• valtakunta kirjoitti:

Mitäh joo tottakai käytän maskia ihmisten ilmoilla myös vaadin oman huoneekin sairaalassa ja vetosin ottaaa poliisiin yhteyttä jos ei saa myös se että toivoin FFP2 käyttävän hoitajat. Sain nämä kun synnytin.

Ainiinterveellä ei ole samallaisia oikeuksia vain riskiryhmäläisillä.
        Lapsetkin viedään terveiltä pois jos ne käyttää maskia.

• valtakunta kirjoitti:

Ainiinterveellä ei ole samallaisia oikeuksia vain riskiryhmäläisillä.
        Lapsetkin viedään terveiltä pois jos ne käyttää maskia.

Yksi tervekin äiti haluaa lapset pitää turvassa käyttämällä maskia mutta joku saakelin es estää. Mikäs siinä sitten. On hyvin ikävää ettei anneta ihmisten päättää lastensa turvallisuudesta minä ainakin päätän.

• valtakunta kirjoitti:

Yksi tervekin äiti haluaa lapset pitää turvassa käyttämällä maskia mutta joku saakelin es estää. Mikäs siinä sitten. On hyvin ikävää ettei anneta ihmisten päättää lastensa turvallisuudesta minä ainakin päätän.

Omani kokemukseni on pahempi myös 8v lapsikin kärsi todella kovin pääsärystä, että haluaa pitää jo senkin vuoksi maskia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lapseni ymmärtää koska myös haukkui lapsien FFP2. Mistä tiedän että käyttävät yms muuta ei usko kun ei näe.

Tsiisus siunatkoon! Ei kai teillä kotona käytetä FFP2 maskeja, aamusta iltaan. Kyllä nuo maskit on tarkoitettu lähinnä; kauppamatkoille ja lääkäri/ laboratorio, käyntejä varten.
        Kotona riittää yleensä käsihygienia, ihan pelkällä vedellä ja nestesaippualla... ja ainoastaan silloin jos joku on jo sairastunut koronaan, ymmärrän minä maskien käytön, hoitotilanteessa. Mulla oli sisar koronassa ja me asutaan samaa taloutta, eri makuuhuoneet.
        Minä en siihen koronaan sairastunut, mutt mun käteni olivat kuin santapaperia. Desinfiointiaineella pesujen jälkeen, joten siirryin pesemään käsiäni ainoastaan vedellä ja saippualla!
        Toimi, en saanut koronaa ja kun vein hänelle ruokaa huoneeseensa, silloin mulla oli maski.
        Mä näet varoin, ettei hänen saadessaan yskänpuuskan, mä en ollut täysin suojaamaton ja hengittänyt niitä lentäviä basilleja keuhkoihini. Niin ett omakohtaisesta kokemuksesta mä kerron ja systeri on jo täysin parantunut!
        trollikka

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Omani kokemukseni on pahempi myös 8v lapsikin kärsi todella kovin pääsärystä, että haluaa pitää jo senkin vuoksi maskia.

-8v lapsikin kärsi todella kovin pääsärystä.

Ehkä kärsii happivajeesta sen maskin takia ja siksi päätä särkee. Melkoinen syy yhteys.

• Anonyymi

Maskisuositus on loppunut jo aikoja sitten.... kun melkein kaikki ovat jo rokotettuja niin ei se viruskaan enää pääse niin iskemään.

Aina tulee kuitenkin uusia viruksia... joihin ei ole hoitokeinoa, oikeastaan voisi ajatella viruksia kuin ihmisiäkin :)

Kun heilläkin (viruksilla) on selviytymistaistelua, kuin ihmisilläkin, pitää selviytyä hengissä ja muuntautua aina tarpeen mukaan...

• Rokotus ei kuin hetken ja eikä ole päivitettyjä rokotteita myös rokotuksessa on haittapuolensa ja ei kaikille sovi Tommi Parkkonen kuoli myös koronaan https://twitter.com/valtakunta1/status/1652956788323409923?s=20

Minua oikeasti pännii että puhtain sydämin voin tunnustaa kuinka ihmiset on tyhmistynyt, liian lepsun elämän takia kun eivät joutuneet haastamaan aivojaa päin vastoin tuhoavat sitä eikä ne välitä. Lopulta tulee päivä kun toivovat eutanasiaa.

Minä ainakin haluan terveellisen elämän ja nauttia onnellisesti perheestä suojien kera.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Rokotus ei kuin hetken ja eikä ole päivitettyjä rokotteita myös rokotuksessa on haittapuolensa ja ei kaikille sovi Tommi Parkkonen kuoli myös koronaan https://twitter.com/valtakunta1/status/1652956788323409923?s=20

Minua oikeasti pännii että puhtain sydämin voin tunnustaa kuinka ihmiset on tyhmistynyt, liian lepsun elämän takia kun eivät joutuneet haastamaan aivojaa päin vastoin tuhoavat sitä eikä ne välitä. Lopulta tulee päivä kun toivovat eutanasiaa.

Minä ainakin haluan terveellisen elämän ja nauttia onnellisesti perheestä suojien kera.

Miksi sä jumitat tommiin? Linkiä niitä jotka kertovat selvinneen koronasta.

Koronasta on tullut sulle pakkomielle ja syy eristäytyä. Ihmettelen jos et tuota menoa joudu pakkohoitoon. Tuo sun hysteria vaikuttaa lasten koulunkäyntiin ja haittaa heidän elämää. Sä rajoitat lasten normaalia elämää ja kehitystä, voi olla jopa syy lasten kiusaamiseen ja sitä myötä koulunkäyntiongelmiin. En ihmettele jos lastensuojelu puuttunut.

Jos sä pelkäät, älä ruoki lasten pelkoa, anna heidän olla lapsia.

Riski sairastua ei ole sama kuin varmasti sairastut.

• Anonyymi kirjoitti:

Koronasta on tullut sulle pakkomielle ja syy eristäytyä. Ihmettelen jos et tuota menoa joudu pakkohoitoon. Tuo sun hysteria vaikuttaa lasten koulunkäyntiin ja haittaa heidän elämää. Sä rajoitat lasten normaalia elämää ja kehitystä, voi olla jopa syy lasten kiusaamiseen ja sitä myötä koulunkäyntiongelmiin. En ihmettele jos lastensuojelu puuttunut.

Tajuatko se kuoli vasta vajaa kuukausi sitten

• Anonyymi kirjoitti:

Lasten pelkoa ruokkia.😁 ne ei pelkää koronaa mutta tietää että tässä ei ole kiire jättää pois maskeja koska eivät halua äitiä sairaalaan eikä riskiä ottaa eikä halua levittää koronaa eikä halua saada koronaa vaan ne suojelee kaikkia kuin itseäkin tyhmentymästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä minun tarvitse pitää lapsia, jotka ei ymmärrä pitää ffp2. Eikä ihmisiä lähellä. Lapselle riittää sanoa ettei haluta sairastua.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Rokotus ei kuin hetken ja eikä ole päivitettyjä rokotteita myös rokotuksessa on haittapuolensa ja ei kaikille sovi Tommi Parkkonen kuoli myös koronaan https://twitter.com/valtakunta1/status/1652956788323409923?s=20

Suurempi riski on kuolla tai vammatutua liikenteessä. Vasta uutisoitiin kuinka norsu oli tallonut ihmisen kuoliaaksi. Lapsi tukehtui porkkananpalaan. Nainen hukkui. Mies murhasi vaimonsa.
        Onhan näitä.

• valtakunta kirjoitti:

Eikä minun tarvitse pitää lapsia, jotka ei ymmärrä pitää ffp2. Eikä ihmisiä lähellä. Lapselle riittää sanoa ettei haluta sairastua.

kuin sanoin lapselle 18vuoteen asti minulla vain mahdollista pitää huolta sitten yhteiskunta ei pakota enää mutta koti pitää olla turvallinen kaikille. Mutta minulla on kumminkin tunteita lapsia kohtaan kuin lapsilla on tunteita toisia kohtaan ja minua kohtaan. ne pitää meidät yhdessä.

• Anonyymi kirjoitti:

sitä myötä koulunkäyntiongelmiin. Joo ne ei halua kouluun. oppinut ajattelemaan omilla aivoilla.

• valtakunta kirjoitti:

sitä myötä koulunkäyntiongelmiin. Joo ne ei halua kouluun. oppinut ajattelemaan omilla aivoilla.

Eipä mitään eipä niiden päitä saa kääntymään minkään paitsi että lastensuojelu tulee silloin viemään. Ei ole minun asiani jos kiukuttelee ettei mene kouluun oppivathan sitten kun menetti perheensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suurempi riski on kuolla tai vammatutua liikenteessä. Vasta uutisoitiin kuinka norsu oli tallonut ihmisen kuoliaaksi. Lapsi tukehtui porkkananpalaan. Nainen hukkui. Mies murhasi vaimonsa.
        Onhan näitä.

Sen vuoksi siihen puututtu
        https://yle.fi/a/3-12409810

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan näitä.

Noihin pystyy varautumaan muuttamaan tapaansa.

• valtakunta kirjoitti:

Noihin pystyy varautumaan muuttamaan tapaansa.

tyhmennytte teitä pystyy vetää kuin pässiä narusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuo sun hysteria vaikuttaa lasten koulunkäyntiin ja haittaa heidän elämää. Sä rajoitat lasten normaalia elämää ja kehitystä, voi olla jopa syy lasten kiusaamiseen ja sitä myötä koulunkäyntiongelmiin. En ihmettele jos lastensuojelu puuttunut."

Juuri näin. Vahvemmin pitäisi lastensuojelu puuttua. Valtakunta pelottelee lapsensa hengiltä hysteriallaan, se oli paha jo ennen koronaa, mutta nyt ihan käsistä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Vaikka käyttäisi FFP2 maskia yötä päivää, korona voi silti tulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän se mikään mahdottomuus ole mutta 2020/3 sairastumisen jälkeen ei ole koronaa tullut. Vaikka moni muu on sen sairastanut. Ja kuollut siinä vieressä seurannut, jos ei pidä yhteyttä ei tiedä.

Lapseni pitää FFP2 ihan mielellään. Ei ole turhia riskejä enää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Omilla aivoilla vai aivopestyjä?

• Anonyymi kirjoitti:

Korona tarvitsee ratsun leviäkseen kuin aerosolin

” Hengitystie-eritteistä syntyvällä aerosolilla tarkoitetaan minipisaroita, joiden hiukkaskoko on alle 5 mikrometriä (µm) ja jotka leijuvat kauemmas kuin isommat pisarat, yli 1–2 metrin päähän. COVID-19 tarttuu myös pienten pisaroiden välityksellä ainakin, jos viruspitoiselle aerosolille altistutaan useiden minuuttien ajan.”

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01193/kasihygienia-hengityssuojaimet-ja-suojakasineet-virusinfektion-torjunnassa

• Anonyymi kirjoitti:

Ootte niin söpöjä kuvittelette että pelkään koronaa en nyt vaan halua sairastua edes pyrkiä näihin tutkimuksiin lääke rokotetutkimuksiin voitte suorittaa ne ihan itse puolestani.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ootte niin söpöjä kuvittelette että pelkään koronaa en nyt vaan halua sairastua edes pyrkiä näihin tutkimuksiin lääke rokotetutkimuksiin voitte suorittaa ne ihan itse puolestani.

Et siis ota rokotteitakaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis ota rokotteitakaan?

En tällä kertaan ainakaan koronarokotetta kiitos vaan ehotuksesta minulle ne ei sovi kun saan haittavaikutuksen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tällä kertaan ainakaan koronarokotetta kiitos vaan ehotuksesta minulle ne ei sovi kun saan haittavaikutuksen.

Sitten sä olet ihan oikeasti vaarassa kuolla koronaan!

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lasten pelkoa ruokkia.😁 ne ei pelkää koronaa mutta tietää että tässä ei ole kiire jättää pois maskeja koska eivät halua äitiä sairaalaan eikä riskiä ottaa eikä halua levittää koronaa eikä halua saada koronaa vaan ne suojelee kaikkia kuin itseäkin tyhmentymästä.

Oikeesti; sinua tyhmemmäksi on mahdotonta tulla! Sulla on pakkomielle tuohon koronaan; tai sitten se vaan on keino alistaa koko perhe sun komentoosi. Joka puolestaan viittaa narsismiin. Ihan oikeesti mä alan tosissani huolissani, sun lapsistasi!
        Mä kyllä tulen näyttämään nämä kirjoitukset ammatti ihmiselle, joka voi pyytää viranomaisten apua -> jäljittää sinut sekä perheesi. Jos olet trollaillut, ???
        OK, mutt aika tyhmällä asialla silloin leikittelet!

Muussa tapauksessa sinä ja perheesi tarvitsette ulkopuolista apua, ettei vielä pahempaa katastrofia ole odotettavissa. Merkit siitä ovat todellakin huolestuttavia.
        trollikka

• Anonyymi

Valtakunta: joku tykkäämällä "tökkää" palstalle...

• 🥰 niihän se tekee.

• Anonyymi

valtakunjta miten itselläsi mene ja miten lapset no itse minä olen pitää hammasjuttuja sellaisia, aika kalliita nuo juurihoidot hamapisiin... mutta hah; mukava oli kuula kirjoitustasi.

• Elä.. itsellänikin juurihoito oli n, 150€🙄 ja se jatkuu vielä sekä tuntu että räpsii vaan kuvia poski syöpä vielä siitä tulee. Sekä sen verta tärkeä hammas oli että, jos se lähtee lähtee myös rivistö hampaita samalla. Vanha paikka lähti raskauden aikana. Lapsia ei kouluun halua on kuulemma vaikeutunut niin paljon koulu se on raskasta ja vaikeaa.

• valtakunta kirjoitti:

Elä.. itsellänikin juurihoito oli n, 150€🙄 ja se jatkuu vielä sekä tuntu että räpsii vaan kuvia poski syöpä vielä siitä tulee. Sekä sen verta tärkeä hammas oli että, jos se lähtee lähtee myös rivistö hampaita samalla. Vanha paikka lähti raskauden aikana. Lapsia ei kouluun halua on kuulemma vaikeutunut niin paljon koulu se on raskasta ja vaikeaa.

Ainiin ekaluokkalainenkin kuulemma tippuu pisteet🤪 vaikka lukee kirjoittaa ja laskee.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ainiin ekaluokkalainenkin kuulemma tippuu pisteet🤪 vaikka lukee kirjoittaa ja laskee.

Lastenne koulunkäyntiongelmien syy on muu kuin korona. Versus syyttää peiliä jos naama on vino.

• Anonyymi kirjoitti:

Lastenne koulunkäyntiongelmien syy on muu kuin korona. Versus syyttää peiliä jos naama on vino.

Sinä se syytät koronaa en minä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinä se syytät koronaa en minä.

Päinvastoin, sanoin että syy on muualla kuin koronassa. Keskity luetun ymmärtämiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin, sanoin että syy on muualla kuin koronassa. Keskity luetun ymmärtämiseen.

Kuka sitten syytti koronaa?? Minä en kertaakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä syy on kuntoutuksien puuteessa koulusta ei tukea tipu ja tuo poissa oloja ja kyllä tuo opettajan vika on jos ei anna läksyjä kun on kipeänä siiten nämä kiukuttelu aamut. ”En mee kouluu” aamu lähtee sanoin. Kerkeää tunteja kulumaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Meillä syy on kuntoutuksien puuteessa koulusta ei tukea tipu ja tuo poissa oloja ja kyllä tuo opettajan vika on jos ei anna läksyjä kun on kipeänä siiten nämä kiukuttelu aamut. ”En mee kouluu” aamu lähtee sanoin. Kerkeää tunteja kulumaan.

Voisiko olla vanhemmassa mitään vikaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko olla vanhemmassa mitään vikaa?

Ei tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Töissäkäyvien vanhempien lapsilla ei ole tuota ongelmaa. Lapset oppivat pienestä pitäen, että aamulla on lähdettävä töihin tai kouluun halusi tai ei, eikä siitä neuvotella.
        Piste.

Liian suuri lapsimäärä suhteutettuna omiin voimavaroihisi? Onko teitä yksi vai kaksi vanhempaa? Ota ihmeessä tuki ja apu vastaan mitä tarjotaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei tässä tapauksessa.

Sinun vastuulla on, että lapsi lähtee kouluun ajallaan.

• Anonyymi

Ei tahdo. Häivy!

• Anonyymi

Kannatan.

• Anonyymi

Ilmeiseen tarpeeseen, olet vastannut.
      Itselläkin, taipumusta maailmanparantamistalkoisiin

• Joo siis onhan tämä käsittämätöntä kun vaan pongahtaa sivu nenän eteen tyhjästä sinkut keskusteluun twitterissä tavoittaa vain yhden ihmisen kerralla.

Minusta olisi hyvin tärkeää olla suojat käytössä en ole mikään täydellinen mutta kyseiset toimet vähentää reilusti koronaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo siis onhan tämä käsittämätöntä kun vaan pongahtaa sivu nenän eteen tyhjästä sinkut keskusteluun twitterissä tavoittaa vain yhden ihmisen kerralla.

Minusta olisi hyvin tärkeää olla suojat käytössä en ole mikään täydellinen mutta kyseiset toimet vähentää reilusti koronaa.

Eristäytykää koko perhe kotiin. Kotikoulu ja kauppaostokset kotiinkuljetuksella eikä mitään kodin ulkopuolista kontaktia.
        Älä vaadi muilta vaan toimikaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eristäytykää koko perhe kotiin. Kotikoulu ja kauppaostokset kotiinkuljetuksella eikä mitään kodin ulkopuolista kontaktia.

Televisiossa on sarja jossa perhe eristäytyi maailmasta. Tosin aikuistuttuaan lapset lähtivät maailmalle ja katkeroituneina katkaisivat välit vanhempiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kela voisi eristää tukirahat eikä maksaa etuisuuksiaan tuommoisille vanhemmille.

• Anonyymi kirjoitti:

En pysty ei ole niin paljoa rahaa että pystyisin en ole opettaja. En saa opettajan materiaalia.

• Anonyymi

Reptiliaanit tietävät, näkevät ja kuulevat. Brannenburgin linnan kellarista sinua valvotaan ja tekosi tiedetään.

• Olisipa totta että muuttaisivat maailmaa, ettei yksinään tarvitsisi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      42
      7362
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3662
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      46
      3544
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3288
    5. 51
      2974
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      51
      2812
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2464
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      185
      1820
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe