Niin oletko juonut itsesi humalaan etkä jaksanut odottaa vappua?
Oletko tänään humalassa
35
95
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tänään, enkä vappunakaan. 🙂
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841143m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En. Rambon katseluksi meni.
En ole, enkä aio olla.
En ole koskaan ollut humalassa, joten en ole nytkään.
En oo tänään ja tuskin huomennakaan. Edellisestä kerrastakin on myös jo 9v vierähtänyt. Voisin kyllä hieman olla jos joku mukava nainen kanssaan juhlimaan pyytäisi.🙂.
- Anonyymi
En ole katselen televisiota.Ei viinaa koko pyhinä on tärkeämpääkin tekemistä.
- Anonyymi
En. Olin töissä. Huomenna vois vapailla. Yrittäjän elämä tällaista. Ei kiinnosta kännääminen enää.
- Anonyymi
Niin, en ole. Nyt aukes eka ja todennäkösesti vika juoma. Edellisestä liki vuosi. Onkohan mulla ongelma alkoholin kans. 😁
- Anonyymi
Olin jo eilen, ei tänään.
Enpä ole tänään ollut humalassa. Vettä, teetä, kahvia ja simaa on tullut juotua. 🙂
- Anonyymi
Käynyttä simaa? Ai kauhee!
Anonyymi kirjoitti:
Käynyttä simaa? Ai kauhee!
Juu. Käymisprosessin avulla sitä valmistetaan. - Mutta tämä sima on kyllä vasta juuri ja juuri valmista, ei vielä mitenkään liikaa käynyttä.
- Anonyymi
Onko sun sima jo valmista? Laitoin siman jääkaappiin varmaan viime maanantaina, mutta ei ole vielä valmista. Osa erästä oli myös parvekkeella muutaman päivän, missä oli välillä auringonpaistetta, mutta ei kyllä vielä ole valmista. Usein siihen menee 7 päivää että sima on valmista, mutta joskus voi viedä 10 päivää että kuplii kunnolla. Annoin kuitenkin käydä astiassa yli 24h ennen kuin pullotin, ja vaahtoa kyllä nähtävissä hieman, joten kyllä käyminen on alkanut hyvin. Käytän tavallista tuorehiivaa.
T. Lidl-mies Anonyymi kirjoitti:
Onko sun sima jo valmista? Laitoin siman jääkaappiin varmaan viime maanantaina, mutta ei ole vielä valmista. Osa erästä oli myös parvekkeella muutaman päivän, missä oli välillä auringonpaistetta, mutta ei kyllä vielä ole valmista. Usein siihen menee 7 päivää että sima on valmista, mutta joskus voi viedä 10 päivää että kuplii kunnolla. Annoin kuitenkin käydä astiassa yli 24h ennen kuin pullotin, ja vaahtoa kyllä nähtävissä hieman, joten kyllä käyminen on alkanut hyvin. Käytän tavallista tuorehiivaa.
T. Lidl-miesIhan juuri ja juuri valmista. Yleensä teen sen 20. päivä, jolloin laitan heti pullotuksen jälkeen jääkaappiin, niin se hidastaa vähän käymistä. Nyt tein vasta 22. päivä, joten jätin pullot huoneenlämpöön ja laitan niitä jääkaappiin vasta muutama tunti ennen juomista. - Käytin kuivahiivaa. Se on niin helppoa ja sitä mulla on aina kaapissa.🙂
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Juu. Käymisprosessin avulla sitä valmistetaan. - Mutta tämä sima on kyllä vasta juuri ja juuri valmista, ei vielä mitenkään liikaa käynyttä.
Hyvä niin. Taispa tossa käyneen siman maininnassa olla ripaus mitä nyt onkaan, irvailua, hassuttelua. Mut parempi joo sitä liikaa käynyttä välttää, saattaa käydä masun päälle.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Taispa tossa käyneen siman maininnassa olla ripaus mitä nyt onkaan, irvailua, hassuttelua. Mut parempi joo sitä liikaa käynyttä välttää, saattaa käydä masun päälle.
Niinhän tuossa taisi olla, mutta helpompaa, kun ei sitä huomaa 😉
Ja kyllä, olen vuosi vuodelta yrittänyt pienentää tekemääni sima-annosta, ettei sitä mene hukkaan. - Vaikka kyllä nuoriso kävi tänäkin iltana hakemassa pari pulloa simaa ja vastapaistettuja munkkejakin. 👍- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Lidl-miesKiljuako sä teet? 10 päivää että kuplii kunnolla? Miten paljon hiilihappoa on juomassa.
Mä teen lähes koko kevään simaa, vanhukset tykkää juoda sitä, tai kotikaljaa.
Kyllä mun sima käy aivan tarpeeksi kahden päivän aikana. Sitt mä vaihdan varovaisesti astiaa, jotta se hiiva mitä juomaan on käynnin jälkeen jäänyt ja laskeutunut astian pohjaan myös pysyy siellä pohjassa. Uuteen astiaan lisään hieman sokeria ja rusinoita, enkä sulje vielä astian korkkia kovin tiukkaan... ja kanisteri kylmäkaappiin. Nyt neljäntenä päivänä, (aloitus päivästä) mä pullotin sen. Maistoin sitä ½-lasillista ja se on jo juomakelpoista, tosin huomenna ja ylihuomenna varmaan parhaimmillaan... sopivasti juuri vapuksi ja muutaman päivän vapun jälkeenkin, jos sitä edes sinne riittää.
********* - Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Niinhän tuossa taisi olla, mutta helpompaa, kun ei sitä huomaa 😉
Ja kyllä, olen vuosi vuodelta yrittänyt pienentää tekemääni sima-annosta, ettei sitä mene hukkaan. - Vaikka kyllä nuoriso kävi tänäkin iltana hakemassa pari pulloa simaa ja vastapaistettuja munkkejakin. 👍Homma hansikkaassa sit. Aattelin jo, ettet vaikuta yhtään pehmeeltä jänikseltä. Huh.
Anonyymi kirjoitti:
Homma hansikkaassa sit. Aattelin jo, ettet vaikuta yhtään pehmeeltä jänikseltä. Huh.
En varmaankaan. Mutta pidän sellaisesta kyllä 😉
Olen tylsä, enkä käytä kahvia lukuun ottamatta päihteitä.
- Anonyymi
En ole tänään humalassa ja enkä aio olla huomennakaan. Juon aika harvoin ylipäätään mitään, mutta nyt vappuna otan muutaman viinilasillisen, kun sisko perheineen tulee kylään. Talossa on teinejä, joten jo sen takia humala ei tule kyseeseen.
- Anonyymi
En käytä alkoholia ollenkaan ja sima on myös ei listalla kuten kaikki muutkin aineet.
Lehdestä luin, että vanhat onnelliset avioparit kertovat toisilleen huonoja vitsejä ja nauravat niille yhdessä.
Sitä voisi kokeilla, sitten skumppaa, humppaa ja puoliyhdeksän uutiset.- Anonyymi
Eipä huvita juominen. K mies
- Anonyymi
En ollut eilen humalassa enkä tule olemaan tänäänkään. En käytä alkoholia.
Enkä katsele humalaisia. Yhtään. Ovat niin idiootteja, että pysytkööt kaukana musta...
xLiner- Anonyymi
Sinun kanssasi voisi olla aika kivat juhlat:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssasi voisi olla aika kivat juhlat:)
AVMä en myöskään juhli 👹
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en myöskään juhli 👹
xLinerJaa, salin jälkeen suihkun kautta sänkyyn venyttelemään? Eikö se olisi jo yhtä juhlaa?
Voihan juhliminen olla erilaista, mitä yleisesti siitä ajatellaan?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, salin jälkeen suihkun kautta sänkyyn venyttelemään? Eikö se olisi jo yhtä juhlaa?
Voihan juhliminen olla erilaista, mitä yleisesti siitä ajatellaan?
AVTreenin jälkeen ei venytellä.
Arkeahan tuo on. Hyvää sellaista.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treenin jälkeen ei venytellä.
Arkeahan tuo on. Hyvää sellaista.
xLinerVoi sitä jo tunnin kuluttua varovasti kokeilla, silleen hellästi ettei koske.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä jo tunnin kuluttua varovasti kokeilla, silleen hellästi ettei koske.
AVParempi tosiaan olla koskematta ☝️
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi tosiaan olla koskematta ☝️
xLinerVoisi olla aika kuuma pinta, palaisi näpit.
AV
- Anonyymi
Ilman viinaa ei ole hauskaa vappua.
- Anonyymi
Tenukeppi on aina päissään ja rähisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890