Taas kiltti ja rauhallinen mies tappoi naisen

Anonyymi-ap

69

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koetko epätervettä kiinnostusta naisiin kohdistuvaa väkivaltaa kohtaan?

      • Anonyymi

        Samasta ipstä kaikki ilmoituksia poliisille vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta ipstä kaikki ilmoituksia poliisille vaan

        Mulla on vuokranantajan ip ja sitä käyttää kaks muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vuokranantajan ip ja sitä käyttää kaks muutakin.

        Ei auta ku pska osuu tuulettimee


      • Anonyymi

        Eihän se sitä tarkota jos jakaa aiheita tänne 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta ku pska osuu tuulettimee

        Mitä te riehutte täällä? Ihmeellisiä juttuja, kun joku jakaa vaan artikkelin ja herättää keskustelua. Jotain salattavaa itsellä vissiin?


      • Anonyymi

        Katkeroituneet femakkomummelit postailevat avauksia joiden avulla voi mieskuntaa syyllistää.


    • Anonyymi

      Muka kiltit ja apsolutistit on juurikin niitä kaikista pimeimpiä.

      • Anonyymi

        Liian puhtoisen ja paheettoman sekä pkkomielteisen käytöksen takana vasta pahuutta onkin. Olen sellaisen kanssa seurustellut nuorena. Nyppi autostaan lehdetkin 🤔 iik koivunlehti. Apua kuraroiske. Päällepäin oli kans oikea kultapoika. Työpaikka, Urheili, oli sivistynyt. Leikkisä hymyilevä ja oikea mussukka. Paitsi neljän seinän sisällä. Väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian puhtoisen ja paheettoman sekä pkkomielteisen käytöksen takana vasta pahuutta onkin. Olen sellaisen kanssa seurustellut nuorena. Nyppi autostaan lehdetkin 🤔 iik koivunlehti. Apua kuraroiske. Päällepäin oli kans oikea kultapoika. Työpaikka, Urheili, oli sivistynyt. Leikkisä hymyilevä ja oikea mussukka. Paitsi neljän seinän sisällä. Väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti.

        Ja oli äärimmäisen mustasukkainen tyyppi. Olin myös itse niihin aikoihin naiivi ja mustasukkainen. Hän vielä kehui jotain eksiään. Nautti tavallaan mun mustasukkaisuudesta jotta tuntisi itsensä tärkeäksi. Isäsuhteessa oli jotain hämärää.
        Joillain tämmöisillä käytösmalleilla peitellään erilaisia ongelmia. Joko lapsuuden traumoja tai vaan vaikka taloudellisia ongelmia. Hänen äitinsä sanoi niihin aikoihin että edellisissäkin suhteissa poliiseja jopa soiteltu jne.
        Tää mies halusi pikkutyttömäisen neitsyen tyyppisen naisen ja halusi tietynlaista hiusväriä ja vaatteita. Melkein suorastaan määräsi miten on hyvä pukee. Nii. Mitäs sellane 17-20v mitä suhteen aikana olin osaa tuohon sanoa kun sokeasti rakastuu.

        Lopulta meni uhkaavaksi huoritteluksi kun olin ollut ystävättären kanssa ulkona joku vklp että otin ja lähdin. Otin yhteyttä turvalliseen sukulaisnaiseen että saanko muuttaa hetkeksi sinne ennen kuin löydän asunnon ja paras ystävä tuli miehensä kanssa muuttamaan. Se kävi muuten sitten äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian puhtoisen ja paheettoman sekä pkkomielteisen käytöksen takana vasta pahuutta onkin. Olen sellaisen kanssa seurustellut nuorena. Nyppi autostaan lehdetkin 🤔 iik koivunlehti. Apua kuraroiske. Päällepäin oli kans oikea kultapoika. Työpaikka, Urheili, oli sivistynyt. Leikkisä hymyilevä ja oikea mussukka. Paitsi neljän seinän sisällä. Väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti.

        Nää tyypit osaa olla töissä, ystävien, sukulaisten ja muiden nähden jotain ihan muuta. Itse huitelee ties missä ja osa vielä pettää ihan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oli äärimmäisen mustasukkainen tyyppi. Olin myös itse niihin aikoihin naiivi ja mustasukkainen. Hän vielä kehui jotain eksiään. Nautti tavallaan mun mustasukkaisuudesta jotta tuntisi itsensä tärkeäksi. Isäsuhteessa oli jotain hämärää.
        Joillain tämmöisillä käytösmalleilla peitellään erilaisia ongelmia. Joko lapsuuden traumoja tai vaan vaikka taloudellisia ongelmia. Hänen äitinsä sanoi niihin aikoihin että edellisissäkin suhteissa poliiseja jopa soiteltu jne.
        Tää mies halusi pikkutyttömäisen neitsyen tyyppisen naisen ja halusi tietynlaista hiusväriä ja vaatteita. Melkein suorastaan määräsi miten on hyvä pukee. Nii. Mitäs sellane 17-20v mitä suhteen aikana olin osaa tuohon sanoa kun sokeasti rakastuu.

        Lopulta meni uhkaavaksi huoritteluksi kun olin ollut ystävättären kanssa ulkona joku vklp että otin ja lähdin. Otin yhteyttä turvalliseen sukulaisnaiseen että saanko muuttaa hetkeksi sinne ennen kuin löydän asunnon ja paras ystävä tuli miehensä kanssa muuttamaan. Se kävi muuten sitten äkkiä.

        Kohankun ei olisi hyymeet tapauksessa mukana?


    • Anonyymi

      Se oli oman elämänsä mikkojuhani:))))))))

      • Anonyymi

        Nyt kyllä täytyy kysyä, miksi Mikkis on sun hampaissa koko ajan? Mikä on se sisäinen tunne mikä sinua ajaa. Missä tilanteessa olet kokenut tuon tuntee aikaisemmin?


      • Anonyymi

        Siinä on semmoinen aikapommi eron tai fudujen hetkellä että heikompaa hirvittää


    • Anonyymi

      Paha otti vallan, possesoi kiltin ihmisen, joka peräti pesi autoakin monta kertaa päivässä, mutta tuollainen ei ehkä ole aivan tervettä, aika fanaattista toimintaa, jos pesee autoa monta kertaa päivässä.

      Tuolloinhan auton maalipintakin jo tuhoutuu ennenaikaisesti.

      Uusi sarja johon törmäsin ... Amityvillen murhat, uusi dokumenttisarja:
      https://www.imdb.com/title/tt26750834/

      Oikeasti kyllä tuon Ronald DeFeo;n silmät näyttävät riivatuille, kuin Charles Mansonin silmät :D

    • Anonyymi

      Iltalehden jutun mukaan viitteitä mustasukkaisuudesta on ollut:

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/243110b9-abf9-41af-9a4a-b5d8a0021470

      "Hän kertoo, että oli olemassa viitteitä epäillyn mahdollisesta mustasukkaisuudesta, mutta siitäkään huolimatta mitään merkkejä väkivaltaisuudesta ei ollut."

      Tuo nyt ainakaan mitään normaali-ihmisen toimintaa ole:

      "Hän saattoi pestä autoa joskus jopa useita kertoja päivässä, miehen naapuri kertoo."

      -harmiseikirj-

      • Onhan nyt mustasukkaisuus ihan normaalia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onhan nyt mustasukkaisuus ihan normaalia.

        Peseminen monta kertaa päivässä autoa, kertoo että se rauhoittaa mieltä.


      • Uskon oikeasti että nainen oli epäempaattinen että sai aikaan hermostumisen. Selkeä asiayhteys kyllä tässä on. Olisi kyllä se toisesta irtautuminen ollut parempi tilanne ettei ne tunteet käristy ja enemmän muita ihmisiä elämään että tajuaa on muitakin. Vaikea se rakkaudessa vältellä jos ei tunteitaan osaa säädellä ja rauhoittaa mikä nyt vsrmaan suurin syy tuossa oli.

        Huomaan lapsellani myös näitä vaikeuksia pettymyksiä sietää sitä ei pysty rauhoittumaan moneen tuntiin myös se näkyi 7lk kun tuli hakatuksi kun en ollut välitunnilla antanut aikaa ja meni ärsyttämään ulkomaan taustaisia mutta eipä ne sieltä koulusta henkilökunta sitäkään minulle kertoneet, vaikka ne jäi kiinni siitä hakkaamisesta. Lapsi avautui tuolloin hiihtolomilla tämmöisen tilanteen. Olisi erityisen aiheellista saada kuntoutusta tuohon tunteet saada rauhoitettua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Uskon oikeasti että nainen oli epäempaattinen että sai aikaan hermostumisen. Selkeä asiayhteys kyllä tässä on. Olisi kyllä se toisesta irtautuminen ollut parempi tilanne ettei ne tunteet käristy ja enemmän muita ihmisiä elämään että tajuaa on muitakin. Vaikea se rakkaudessa vältellä jos ei tunteitaan osaa säädellä ja rauhoittaa mikä nyt vsrmaan suurin syy tuossa oli.

        Huomaan lapsellani myös näitä vaikeuksia pettymyksiä sietää sitä ei pysty rauhoittumaan moneen tuntiin myös se näkyi 7lk kun tuli hakatuksi kun en ollut välitunnilla antanut aikaa ja meni ärsyttämään ulkomaan taustaisia mutta eipä ne sieltä koulusta henkilökunta sitäkään minulle kertoneet, vaikka ne jäi kiinni siitä hakkaamisesta. Lapsi avautui tuolloin hiihtolomilla tämmöisen tilanteen. Olisi erityisen aiheellista saada kuntoutusta tuohon tunteet saada rauhoitettua.

        Olen hyvin pelokas asian suhteen toisen kuohunta sisäinen ja väärässä seurassa voi olla kohtalokas.


      • Väärä ihmiseura on kohtalokas. Tottakai sellaiset jännä naiset innostaa monia miehiä koska ovat niin sähäköitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Väärä ihmiseura on kohtalokas. Tottakai sellaiset jännä naiset innostaa monia miehiä koska ovat niin sähäköitä.

        Suorastaa pelkään tuollaisia tulisi olemaan mielummin pidän väärän seuran erossa myös lapsistani mutta näyttävästi se on vaikeaa nykypäivänä suurin osa on jotain päihdekäytjiä.


    • Anonyymi

      Nainen varmaan vahingossa tahrasi autoa.

      • Anonyymi

        Ylempänä kirjoitin mun vastaavaa tarinaa.. En toki luule tietäväni tästä tapauksesta enempää mutta käytösmalleja on samoja. Auta armias jos kuule autoa mitenkään olisi kolhinut tai muuta.
        Karma kyllä koetteli häntä eromme jälkeen kun joku hullu oli ajanut hänen puskuriinsa auton ollessa parkissa. Huupps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempänä kirjoitin mun vastaavaa tarinaa.. En toki luule tietäväni tästä tapauksesta enempää mutta käytösmalleja on samoja. Auta armias jos kuule autoa mitenkään olisi kolhinut tai muuta.
        Karma kyllä koetteli häntä eromme jälkeen kun joku hullu oli ajanut hänen puskuriinsa auton ollessa parkissa. Huupps

        Enemmän tuo itkeminen kertoo sinusta ja katkeruudestasi kuin niinsanotusta "exästäsi"
        "Eron jälkeen joku kolhi hänen autoaan"
        Mitä hittoa sinulle eron jälkeen kuuluu toisten asiat ellet stalkkaa?
        Minä en tiedä erojen jälkeen yhdenkään exäni elämästä mitään, koska en näe tarvetta stalkkaamiseen.
        Lienet itse lateellinen hänen autostaan ja nautit, jos saat rikottua toisten omaisuutta. Tuo on jo sairasta. Puheittesi mukaan et siis itse välitä pätkääkään, jos joku rikkoo sinun omaisuuttasi josta et myöskään näe tarvetta pitää edes huoltakaan? Joopajoo🙄


    • Anonyymi

      TAI: kun valkoinen tuo autonsa: niin huomannut kauhistuksekseen että:koko kori on kauttaaltaan kaikki pellit täysin ruosteessa läpikotoisin, koska:

      valkoisesta ei näe niin helposti heijastumia ja lakan kulumista kuin mustasta... niin pestessään liian ahkerasti hionut koko kovan maalipinnan pois ja toteaa että koko Volvon koko korin pellit kaikki ovat läpiruosteessa!

    • Ennen oli vaan kiltti ja kunnollinen mutta nyt on jo kiltti ja rauhallinen. Muitatte varmaan hänet joka täällä aina kiltiksi ja kunnolliseksi esittäytyi. Mutta missä hän on nyt.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2023-05-01 14:47:19


    • Anonyymi

      Oikeasti tuollainen jos ei ole enää kovaa maalia pellin päällä sehän ruostuu välittömästi ja lujaa, kerran eräs kaveri muistitti kun erästä autoani laitoin, kattoon, että: käy hiomasas ja laittamassa kova maali siihen päälle jotta ei vesi pääse pohjamaalin sekä ruosteenestomaalin läpi heti :D

    • Anonyymi

      Piilevä pahuus asuu kaikissa

    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisillä paha olo voi voi mitkä tossakin on mahtanu tunnelmat olla tota ennen

    • Anonyymi

      Tuntuu että tuossa murhamysteerissä tuo valkoinen farmariVolvo on avainasemassa, syystä tai toisesta.

    • Anonyymi

      Ihmisille voi tulla paha olo jos tuntee ainoan oikean tien löytyvän omakotitalosta ja uudesta puhtaasta autosta. Siihen sitten kiva vaimo asumaan, voi esittää yhteiskuntakelpoista.

      On se monella kauhea halu näyttää ja esittää parempaa mikä olisi edes tarpeen.
      Vuonna 2022, 500 000 suomalaista oli ulosotossa. Vuonna 2023 tuon luvun odotetaan kasvavan.

      Ihmiset elävät yli varojensa, vaikkei tarvitse. Panostetaan maksimaalisesti etsien hyvää elämään asioista, jotka eivät oikeasti hyvää tuota.

      Epäonnistumiset ruokkivat toisten syyllistämistä, vaikka itsehän on lainansa ja naisensa valinnut? Rauha molempien sielulle, ei elämä aina helppoa ole.

      AV

    • Anonyymi

      No jos joku taloudellinen eli rahanpuute on syynä toisen ihmisen tappamiseen, niin silloin on ainakin viallinen ja kuuluu vankimielisairaalaan...

      • Anonyymi

        Jokainen sota on seurausta rahasta, sen palvonnasta.
        Sodissa kuolee satojatuhansia ihmisiä, eikä kukaan kyseenalaista sellaisen määrän tappamista?
        Rahaongelmat syöksevät ihmiset syvemmälle ongelmiin, yhteisvaikutus voi olla dramaattinen.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sota on seurausta rahasta, sen palvonnasta.
        Sodissa kuolee satojatuhansia ihmisiä, eikä kukaan kyseenalaista sellaisen määrän tappamista?
        Rahaongelmat syöksevät ihmiset syvemmälle ongelmiin, yhteisvaikutus voi olla dramaattinen.

        AV

        Niin, surmaa yhden ja on murhaaja. Surmaa 10 000 ja on juhlittu sankari. Ero yhteiskunnallisessa asemassa. Ensinmainittu alisteinen kansalainen ja toinen hallitsija, jota lauma ehdollistetaan katsomaan ylöspäin. Näinhän se järjestäytynyt yhteiskunta toimii.


    • Anonyymi

      noissa autojutuissa todellakin huvittaa kun joku turbo ulisee kuin pilli muta jos on joku remmiahdin.. niin ulvoo aina tarpeen mukaan ;LDD;

    • Anonyymi

      Oikein murhamysteeri joihin syyllistynyt vähintään 4 taksikuskia.

      Mutta tuo Farmi-killlpailu-ohjelma, kuin tosi-TV.... täysin tuirhaa katsoa koko juttua, katsoo vain viimeiset päätökset kuka aina tipahtaa.

      Olen kyllä harmissani jos Valavuori lähtee pois legendaariseswta Selviytyjät-kilpailuohjelmasta, hän oli erittäin hyvä.

    • Anonyymi

      Ei koskaan kannata ottaa kilttiä ja kunnollista miestä. Nehä on psykoja kaikki.

      • Anonyymi

        Joo, ennemmin otan ihanan juoppolallin 🥰


    • Anonyymi

      Ohjelmassaq Faermi... sellainen seikkailu-ohjelma muka realiry: Sampo Kaulaselle tulee tytöiltä turpiin hehehehh, kun liian ruma ja varaton sampo, rahanton raha-sampo, kaikki nauravat Sampo Kaulaselle hahahahha

    • Anonyymi

      Joo volvo-miehellä eivä aivat olleet aivot ajan tasalla...

      Mutta tuo farmi-ohjelma... itse katson vain kuka tipahtaa, koska niin surkea, mitään muuta jännitystä ole kunnes MEri tipahtaa heh.

    • Anonyymi

      manageri Meri Aalto

      Mitähän tuokin msnrghoi muuys kuin omss slkoholidmissn...

    • Anonyymi

      Eli volvossa oli kyydissä kaksi taksikuskia ja tuli riita ja nienen ohjasi vvolvon ojaan ja siten itse itlasin oman aksin jalavasti itsemurhansa...

    • Anonyymi

      arvaan että isäntä on pelannut nettipokeria ja ottanut miljoonia euroja lainawa ja hävinnyt kaikki vaimonsarahwansa ne miljardit ja siitä riitaa...

      Mutta joo aika hauska netti texas holdem-pokerikin tuo... riisu aina tyttö... säännät joo Texas holdem

      https://www.racypoker.com/strip-poker/video-poker

    • Anonyymi

      Kirjoitettiinhan siellä, että vaikutti mustasukkaiselta vieraidenkin mielestä.

      Kaikki, jotka ilmoittavat olevansa jotain kilttiä, kunnollista, hyväsydämistä, mukavaa, ystävällistä jne laittavat mulla hälytyksen soimaan ja lujaa. Itsestään voi olla ihan muuta mieltä kuin muut. Vaikkapa se Mikä Moring, joka on omasta mielestään mm. hyväsydäminen.

      Siis kaikkihan me olemme mukavia ja empaattisia ja positiivisia ja hyviä ihmisiä, ei sitä tarvitse erikseen mainita. Jos sitä tarvitsee alkaa itse kehumaan ja julistamaan, jotain on vialla. Oikeastaan kaikista rehellisin kyseenalaistaa itsessään noi ominaisuudet. Ei kenestäkään tule mitään sen perusteella, että nyt minä päätän olla vaikkapa mukava - puolelle porukasta olet siinäkin tapauksessa täys pershole, kun et erota oikeaa ja väärää, etkä osaa ottaa puoltasi.

      Sori Mikkojuhan, kun tää osui nyt suhunkin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kiltti ja rauhallinen.... no aivan minamistisestikaan normaali ei pese edes autoaan kahat MILJAOOONAA KERTAA TNNISSAKAAN.... jotain on aivoissaan vialla..

      Yhtä älykäs kuin joku hermostokirurgi hermostuneena jynssää pakastehernettä paniikissaan...

    • Anonyymi

      Kiltit ihmiset eli Kiltteihin pukeutuneet eli siiskin Skotlantilaiset ovat "muka kilttejä", kun hameet päälläkin kuin naisilla....

    • Anonyymi

      Yleensä on niin että tappaja on kiltteyden perikuva. Pahuuden perikuvat eivät ole pitkään vapaalla tai hengissä.

      Tässä avainvihjeitä ovat tapahtuneen lisäksi: Oulun seutu, äärimmäisen rakas auto, taxi ja mustasukkaisuus. Vaikuttaa moniosaajalta.

    • Anonyymi

      Epäilen että on tullut jotain hämminkiä suhteeseen ja nainen aikonut lähteä.
      Jättää, koko mies, tämä nyt päättyi vielä traakisemmin. Samalla elämä päättyi miehen mustasukkaisuuteen, jos en minä: niin ei kukaan mukaan.
      Narsisti, mikäli minä asian olen oikein ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      joop tyypillistä riehyuntaa taksien kanssa.... mutta ei nyt sentään murhiin... jotain on ollut pojalla päässä vialla...

    • Anonyymi

      "Hän oli tietyllä tavalla perfektionisti, ja esimerkiksi pesi autoaan monesti päivässä."

      Ei ollut normaali siis, eikä varsinkaan kiltteyden perikuva.

    • Anonyymi

      niin jännitävä ja käsitämätron.... suåper murha-musteeri, mutta kuka oli takseissa se 3. taksikuski, oli kolmiodraamaa...

    • Anonyymi

      Aika häiriintynyttä ainakin tuo auton peseminen..

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ihan on ku iltalehden skuupin otsikko

    • Ulkomalainen mies ei osaa olla naiset kanssa kaikki poisSuomessa

    • Uskon todella miehen olevan kiltti. Naisessa oli selkeä virhe leikkiä toisen tunteilla.

      • Anonyymi

        Vitsivitsi, mutta huono sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vitsivitsi, mutta huono sellainen.

        Eläs nyt mielummin tuollaisen kiltin seurassa ja erakon kuin päihdekäyttäjän.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eläs nyt mielummin tuollaisen kiltin seurassa ja erakon kuin päihdekäyttäjän.

        Vaan tappaja ei koskaan ole kiltti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan tappaja ei koskaan ole kiltti.

        Äläs nyt tuomitse kun et edes tiedä, mitä tapahtunut.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Äläs nyt tuomitse kun et edes tiedä, mitä tapahtunut.

        Tappaminen on tuomittavaa, vaikka mitä olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappaminen on tuomittavaa, vaikka mitä olisi tapahtunut.

        Tappaminen on äärinarsistinen teko, TOSI häiriintynyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappaminen on äärinarsistinen teko, TOSI häiriintynyttä.

        Ei se ole, olemmehan me miehet vannoneet valan joka velvoittaa tappamaan vankilan uhalla?
        Tappamatta jättämisestä voi saada vankeutta, ihan samalla tavalla mitä tappamisesta?
        Onko sitten millainen moraali missäkin tapauksessa, sellainen joka tekee teosta jotenkin hyväksyttävämpää...en tiedä.
        Moraalin kannalta ongelmallinen kysymys.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappaminen on äärinarsistinen teko, TOSI häiriintynyttä.

        En usko että on ollut tahallinen.


    • Anonyymi

      Joku kilahdus käynyt ja liioiteltu voimankäyttö. Tyyppi on selvästi ottanut tekonsa siinä määrin raskaasti, hän on facebookissa tuominnut naistenhakkaajat lavon taakse, joten itsariajo on ollut kenties reaktio tekoonsa. Äkkinäinen päätös sekin.

      En jotenkin näe paljon muita vaihtoehtoja tämän hetkisten tietojen pohjalta.

      ❄️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe