Kuka palstalainen osaa hoitaa

Anonyymi-ap

Palstanaisten hysteriaa ja parantaa sen?

-flowersreally-

70

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AV ='D

• Anonyymi

Historia on täynnä Hysteriaa. Historia = Hysteria.

• Anonyymi

Historia on HIS STORY

• Anonyymi

Mutta niin jooh hauska seikkailu-pokeripeli, missä voi tytötkin pelata ottamalla tyttöhahmon on: governor of poker 2: peli: https://www.governorofpoker.com/

Ja kannattaa jos lataa niin ilmainen offline-peli kokopeli versio, voi pelata ilman nettiä sitten.

Mikäs tämä huvittava poikien korttipeli... strip-poker ja blackjack:
      https://www.racypoker.com/

Texas holdem, draw poker, blackjack, valitse pelisi?

• Anonyymi

Historian mukaista hysterian hoitoa? No hoidettiinhan sitä ihan asianmukaisesti aikoinaan hierovilla laitteillakin, nykyään noita löytyy myynnistäkin ihan yleisesti reseptivapaana :)

• Niinpä, niitä myydään ihan terveystuotteiden nimellä.

Olisiko itse Freud joka keksi hysterian syyn ja tavan hoitaa sitä? En muista. Aika pervot metodit.

• Gattino kirjoitti:

Niinpä, niitä myydään ihan terveystuotteiden nimellä.

Olisiko itse Freud joka keksi hysterian syyn ja tavan hoitaa sitä? En muista. Aika pervot metodit.

Seksinukke, jolta puuttuu pää, kädet ja jalat, ei löydy terveystuotteiden listalta.
        Minusta sellainen on sairaustuote.

• Gattino kirjoitti:

Elokuvassa Hysteria se on englantilainen keksijä Mortimer Granville, joka keksi vibraattorin, koska kärsi itse rannevammasta ja käsikrampeista, kun hän opiskeli tohtori Dalrymplen vastaanotolla naisten vaivojen hoitamista tehokkaalla lantionpohjan hieronnalla 😄
        Että ihan miesten viitsimättömyydestä lienee ollut kyse tuossakin keksinnössä, eikä varsinaisesti naisten tarpeesta.. 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Elokuvassa Hysteria se on englantilainen keksijä Mortimer Granville, joka keksi vibraattorin, koska kärsi itse rannevammasta ja käsikrampeista, kun hän opiskeli tohtori Dalrymplen vastaanotolla naisten vaivojen hoitamista tehokkaalla lantionpohjan hieronnalla 😄
        Että ihan miesten viitsimättömyydestä lienee ollut kyse tuossakin keksinnössä, eikä varsinaisesti naisten tarpeesta.. 😉

Ahaa, käsissä on parantavaa voimaa.

Nykyään kun psykologeista on pulaa, voitaisiin tuoda Thaimaasta hierontaan erikoistuneita osaajia. Monen sinkkumiehen masennus päättyy, kun pääsee kerran viikossa hoitoon.

(kylläpä mä taas innostuin näistä seksijutuista 🤔)

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Freudista ei ole jäänyt muuta mieleen kuin tarve pistää kaikki elämän epäonnistumiset oidipuskompleksin ja äidin niskoille tai jotain sinnepäin...

• Anonyymi kirjoitti:

Freudista ei ole jäänyt muuta mieleen kuin tarve pistää kaikki elämän epäonnistumiset oidipuskompleksin ja äidin niskoille tai jotain sinnepäin...

Älä unohda peniskateutta. Sen tähden kaikki naiset äksyilee.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Se onkin elokuvaversio, tosielämässä laite luotiin nimenomaan naisten hysterian hoitoon ja kehittelyvaiheessa huomattiin sen auttavan myös rannevaivoihin. Tietolähteenä ei toimi mikään tylsä wikipedia vaan Mustanaamio nro.5 vuodelta 1965 :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako Freudin tapausselostusta olet malttanut lukea, alusta loppuun? Saattaisi avautua hänenkin ajattelu. Pelkkä dissaaminen perehtymättä sen syvällisemmin kirjoittajan omaan tekstiin, ei hjuva.

• Anonyymi kirjoitti:

Montako Freudin tapausselostusta olet malttanut lukea, alusta loppuun? Saattaisi avautua hänenkin ajattelu. Pelkkä dissaaminen perehtymättä sen syvällisemmin kirjoittajan omaan tekstiin, ei hjuva.

Freud ei julkaissut kuin muutaman noita ja ne eivät ole millään tavalla tieteellisiä.
        Myöskään noissa olleet potilaat eivät olleet samaa mieltä Freudin kanssa ja varsinkaan eivät olleet tyytyväisiä saamaansa "hoitoon".

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Freud ei julkaissut kuin muutaman noita ja ne eivät ole millään tavalla tieteellisiä.
        Myöskään noissa olleet potilaat eivät olleet samaa mieltä Freudin kanssa ja varsinkaan eivät olleet tyytyväisiä saamaansa "hoitoon".

Oletko sinä lukenut ne mitä on julkaistu?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä lukenut ne mitä on julkaistu?

Olen lukenut niistä tehdyn kriittisen arvion ja siinä oli tuotu esille myös ne Freudin tekemät selvät virheet.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Olen lukenut niistä tehdyn kriittisen arvion ja siinä oli tuotu esille myös ne Freudin tekemät selvät virheet.

Voisi olla hyväksi lukea myös ne alkuperäiset.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kriittinen arvio on yksi näkökulma, jossa voidaan esittää väitteitä suuntaan tai toiseen. Se ei ole sama asia kuin alkuperäinen kirjoittajansa allekirjoittama teksti. Freud nimenomaisesti tuottaa itse avointa kritiikkiä omaa ja työtoverinsa työtä kohtaan, kuten huolellisen ja lahjomattoman tutkijan tuleekin tehdä.

Silti, jättäessään kirjoittamatta ja mikäli kirjoituksia ei olisi koskaan julkaistu, ei tätä elämäntyötä olisi. Ja ketäpä vastaan sinäkin sanoillasi silloin nousisit? Hän on kuitenkin yhä edelleen, yli satavuotta sitten kirjoittamansa elämäntyön vuoksi, eräs maailman siteeratuimmista ja arvostetuimmista, jos kiistanalaisimmistakin lääkäritutkijoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla hyväksi lukea myös ne alkuperäiset.

Tuskin, sillä Freud oli väärässä niin monissa asioissa (eli en suostu lukemaan).
        Jung oli fiksumpi.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tuskin, sillä Freud oli väärässä niin monissa asioissa (eli en suostu lukemaan).
        Jung oli fiksumpi.

Mistä sä sen Jungin repäisit? Tässä ei ollut kyse vertailusta, ainoastaan siitä, että pään aukominen ilman riittävää perehtymistä aiheeseen on yksinkertaisesti vain älyttömän dorkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kriittinen arvio on yksi näkökulma, jossa voidaan esittää väitteitä suuntaan tai toiseen. Se ei ole sama asia kuin alkuperäinen kirjoittajansa allekirjoittama teksti. Freud nimenomaisesti tuottaa itse avointa kritiikkiä omaa ja työtoverinsa työtä kohtaan, kuten huolellisen ja lahjomattoman tutkijan tuleekin tehdä.

Silti, jättäessään kirjoittamatta ja mikäli kirjoituksia ei olisi koskaan julkaistu, ei tätä elämäntyötä olisi. Ja ketäpä vastaan sinäkin sanoillasi silloin nousisit? Hän on kuitenkin yhä edelleen, yli satavuotta sitten kirjoittamansa elämäntyön vuoksi, eräs maailman siteeratuimmista ja arvostetuimmista, jos kiistanalaisimmistakin lääkäritutkijoista.

Freudin tapausselostukset kuvaavat eniten Freudin omia psykologisia ongelmia, eikä niinkään sitä mitä hänen potilaillaan oli.
        Jos potilas itse kertoo pelkäävänsä koiria siksi, että hän on nuorempana pelästynyt vihaista koiraa, niin ei siihen pidä sotkea mitään seksiteorioita.

Psykologia ei muutenkaan täytä tieteellisiä kriteereitä ja meillä menee vielä pitkään, ennen kuin saamme mittausvälineillä aivoista puolueettomasti näkyviin sen mistä mikin asia johtuu. Nykyisten systeemien ongelma on siis se, että psykologin oma henkilökohtainen mieli ja siinä piilevät asenteet vaikuttavat aivan liikaa siihen miten psykologi toimii potilaansa kanssa.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Freudin tapausselostukset kuvaavat eniten Freudin omia psykologisia ongelmia, eikä niinkään sitä mitä hänen potilaillaan oli.
        Jos potilas itse kertoo pelkäävänsä koiria siksi, että hän on nuorempana pelästynyt vihaista koiraa, niin ei siihen pidä sotkea mitään seksiteorioita.

Psykologia ei muutenkaan täytä tieteellisiä kriteereitä ja meillä menee vielä pitkään, ennen kuin saamme mittausvälineillä aivoista puolueettomasti näkyviin sen mistä mikin asia johtuu. Nykyisten systeemien ongelma on siis se, että psykologin oma henkilökohtainen mieli ja siinä piilevät asenteet vaikuttavat aivan liikaa siihen miten psykologi toimii potilaansa kanssa.

Ja sen sinä päättelit Freudin julkaisujen kriittisestä arviosta?

Lue nyt kuitenkin ne alkuperäisetkin. Tietäisit vähän paremmin mistä puhut.

Ps. Minäkään en ole mikään Freudin fani, mutta minunkin mielestä sinä olet dorka. Perustat mielipiteesi jonkun toisen mielipiteeseen.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Älä unohda peniskateutta. Sen tähden kaikki naiset äksyilee.

Okei 😁, selvisi tuokin aiemmin hämärän peitossa ollut fakta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhunkin mielikuvista, jätän epikriisit muitten murheeksi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sen sinä päättelit Freudin julkaisujen kriittisestä arviosta?

Lue nyt kuitenkin ne alkuperäisetkin. Tietäisit vähän paremmin mistä puhut.

Ps. Minäkään en ole mikään Freudin fani, mutta minunkin mielestä sinä olet dorka. Perustat mielipiteesi jonkun toisen mielipiteeseen.

Pelkkää humpuukia, enkä suostu lukemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja huumeista puheenollen, olet varmaan huomannut tämänkin.

https://www.duodecimlehti.fi/duo15480

Tietysti olen, mutta mahdolliset hyödyt kyllä häviävät jos noita käytetään jatkuvasti.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Pelkkää humpuukia, enkä suostu lukemaan.

Tämän takia sinä olet dorka. Et suostu katsomaan asioita kuin yhdestä perspektiivistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se onkin elokuvaversio, tosielämässä laite luotiin nimenomaan naisten hysterian hoitoon ja kehittelyvaiheessa huomattiin sen auttavan myös rannevaivoihin. Tietolähteenä ei toimi mikään tylsä wikipedia vaan Mustanaamio nro.5 vuodelta 1965 :)

En yhtään tiedä mistä puhutaan.. - Hysterialla ei liene tekemistä masennuksen kanssa🤔
        Mutta tuon elokuvan joskus näin ja luulin sen perustuvan tositapahtumiin. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😁, selvisi tuokin aiemmin hämärän peitossa ollut fakta

Ja tuossakin väitetyssä ilmiössä tulevat esille lähinnä Freudin omat mielen ongelmat.

Ajatelkaapa, jos Freud olisikin ollut pääsääntöisesti agorafobinen ja jos olisi, niin kaikki ihmisen mielen ongelmat olisivatkin hänen mielestään peräisin pelosta joutua liian avoimiin tiloihin.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tietysti olen, mutta mahdolliset hyödyt kyllä häviävät jos noita käytetään jatkuvasti.

Ja tässä näkyy sinun huumepelko.

Huumeita käytetään tänäpäivänä koko maailmassa enemmän kuin koskaan ennen. Eikä kaikki käyttäjät ole piritorin nistejä. Niin kuin ei kaikki alkoholia käyttävät ole rappioalkoholisteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia sinä olet dorka. Et suostu katsomaan asioita kuin yhdestä perspektiivistä.

Maailmassa on paljon humpuukia ja niihin yksityiskohtainen perehtyminen on pelkästään ajanhukkaa.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Maailmassa on paljon humpuukia ja niihin yksityiskohtainen perehtyminen on pelkästään ajanhukkaa.

Vähän niinku sinun mielipiteet täällä. Mikkojuhani kakkonen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä näkyy sinun huumepelko.

Huumeita käytetään tänäpäivänä koko maailmassa enemmän kuin koskaan ennen. Eikä kaikki käyttäjät ole piritorin nistejä. Niin kuin ei kaikki alkoholia käyttävät ole rappioalkoholisteja.

Kyllä minä olen saanut morfiinia leikkauksen jälkeen, enkä pitänyt siitä.
        En myöskään kaivannut sitä, vaikka hoitajien mielestä kipujeni pitäisi olla niin kovia, että niitä pitää poistaa. No, minä nyt vain satun kestämään kipuja.
        Eivätkä nuo aineet edes toimi minuun normaalilla tavalla, sillä minun olisi kuulemma pitänyt olla leikkausta edeltävällä esilääkityksellä jo tokkurainen, mutta en ollut.

Ei normaali ihminen tarvitse huumeita mihinkään ja pään sekoittaminen on yksilölle pelkästään haitallista.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku sinun mielipiteet täällä. Mikkojuhani kakkonen.

Kukaanhan ei kehota sinua perehtymään niihin millään tasolla:
        ;)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä minä olen saanut morfiinia leikkauksen jälkeen, enkä pitänyt siitä.
        En myöskään kaivannut sitä, vaikka hoitajien mielestä kipujeni pitäisi olla niin kovia, että niitä pitää poistaa. No, minä nyt vain satun kestämään kipuja.
        Eivätkä nuo aineet edes toimi minuun normaalilla tavalla, sillä minun olisi kuulemma pitänyt olla leikkausta edeltävällä esilääkityksellä jo tokkurainen, mutta en ollut.

Ei normaali ihminen tarvitse huumeita mihinkään ja pään sekoittaminen on yksilölle pelkästään haitallista.

Minäminäminä...

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kukaanhan ei kehota sinua perehtymään niihin millään tasolla:
        ;)

Kuka sanoi edes perehtyvänsä? Eihän sinulla ole kuin muiden mielipiteisiin perustuvia mielipiteitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäminäminä...

Huomaatko, että harrastan Freudin tapaa heijastaa kaikki omaan itseen liittyvät ilmiöt muihin ihmisiin.
        Ehkäpä kehitänkin tästä uuden psykologisen teorian ja kerron, että koska minä en kaipaa alkoholia, tupakkaa, huumeita tai mitään muutakaan vastaa, niin ne jotka noita kaipaavat kärsivät peitetystä algofobiasta.

Lisäksi teoriani mukaan suklaa on ihmisen mielenterveydelle välttämätön aine ja sitä pitää käyttää säännöllisesti, ja varsinkin suklaakakkujen muodossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoi edes perehtyvänsä? Eihän sinulla ole kuin muiden mielipiteisiin perustuvia mielipiteitä.

Kaikki muiden mielipiteisiin perustuvat mielipiteeni ovat omiani.
        ;)

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En yhtään tiedä mistä puhutaan.. - Hysterialla ei liene tekemistä masennuksen kanssa🤔
        Mutta tuon elokuvan joskus näin ja luulin sen perustuvan tositapahtumiin. 😄

Ehkäpä on koittanut henkisen heräämisen aika tämän henkevän ketjun myötä ja siirtyä ainoan tosiperustaisen kirjallisuuden pariin, eli Vaeltavan Aaveen tarinoihin :), no Tarzan kelpaa myös...

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kaikki muiden mielipiteisiin perustuvat mielipiteeni ovat omiani.
        ;)

Jepjep.

Mutta jos olisit halunut keskustella Freudista, sinun olisi pitänyt tuoda ehkä jokin esimerkki hänen kirjoituksissa ja kertoa meille kaikille mikä siinä oli sinun mielestäsi väärin. Sen jälkeen olisimme voineet käydä debattia siitä, että onko niin tai onko näin. Mutta sitä sinä et tehnyt. Joten sinä olet dorka, joka esittää ymmärtävänsä enemmän kuin todella ymmärtää.

Btw. Jung on todennut joskus näin:

"Ajatteleminen on vaikeaa. Sen takia suurin osa ihmisistä tuomitsee."

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä on koittanut henkisen heräämisen aika tämän henkevän ketjun myötä ja siirtyä ainoan tosiperustaisen kirjallisuuden pariin, eli Vaeltavan Aaveen tarinoihin :), no Tarzan kelpaa myös...

Täytyypä lukea jatkossa Mustanaamion stripit tarkemmin.. 👍 - Kuuluin kyllä muistaakseni joskus Tarzanin Viidakkokerhoon tms., mutta en huomannut tämän tulleen puheeksi.🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Jepjep.

Mutta jos olisit halunut keskustella Freudista, sinun olisi pitänyt tuoda ehkä jokin esimerkki hänen kirjoituksissa ja kertoa meille kaikille mikä siinä oli sinun mielestäsi väärin. Sen jälkeen olisimme voineet käydä debattia siitä, että onko niin tai onko näin. Mutta sitä sinä et tehnyt. Joten sinä olet dorka, joka esittää ymmärtävänsä enemmän kuin todella ymmärtää.

Voisimmehan me keskustella vaikkapa Hare Krishnojen perusteoksen näkemyksestä, mutta humpuukia sekin on (ja minusta ne ovat väärässä kun väittävät, että on oikein tappaa sukulaisia sodassa vaikkei halua).

Etkä sinä ole tuonut tänne ainuttakaan Freudin näkemystä esille, emmekä siksi voi olla siitä samaa tai eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jepjep.

Tuo on hyvä puolueettomasti arvioiden "Ajatteleminen on vaikeaa. Sen takia suurin osa ihmisistä tuomitsee.", lisään tuon hyväksyttyjen kirjastooni josta löytyy ennestään tuo: “Kaksi asiaa ovat äärettömiä: Universumi ja ihmisen tyhmyys. Universumista en ole kuitenkaan täysin varma.” Näillä eväillä kohti huomista 😎

• buddy-love kirjoitti:

Voisimmehan me keskustella vaikkapa Hare Krishnojen perusteoksen näkemyksestä, mutta humpuukia sekin on (ja minusta ne ovat väärässä kun väittävät, että on oikein tappaa sukulaisia sodassa vaikkei halua).

Etkä sinä ole tuonut tänne ainuttakaan Freudin näkemystä esille, emmekä siksi voi olla siitä samaa tai eri mieltä.

Minä niin tykkäät että olet täällä🥰🥹

• Anonyymi

Aika ei ei ikinä parannsz mitään, aika arpeuttaa.... mutta mitä pitäisi parantaa..

• Aika kyllä parantaa.

• Anonyymi

käteinen platiinaharkot parantavat haavat paremmin kuin aika.

• Anonyymi

Aika ei paranna haavojsa, vsin käteinen raha parjantaa...

• Anonyymi

Vain käteinen raha parantaa vammasi ja vammasi.... ja traumasi..

• Anonyymi

niinhän, ne parantavatkin,

se, on, päivän selvää, se,

N

• Anonyymi

Kyllä kunnon rentouttava öljyhieronta auttaa moneen hysteriaan.
      Simmut kiinni ja nauttimaan:)

AV

• Anonyymi

Pervosetäkin innostui. :)

• Anonyymi

Sottasta puuhaa..

• Eihän täällä mitään hysteriaa ole. Jäätävä liiottelua sitäkin enemmän.
      Mielestäni palstanaiset ovat hyvin rauhallisia ja "viilipyttymäisiä" tapauksia, jotka asiallisesti vastaavat hyvin monimutkaisiin(kin) palstan ketjuihin ja kysymyksiin.
      Jäitä hattuun vaan!

• Anonyymi

Eikös se ole aika helppo homma? Vähän vaan riippuu hysteerikosta kannattaako siihen alkaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Joku realistinen arvio pitäis tehdä, hmm. Jos vaikka taivas tippuu niskaan, vaikka eihän sillä sitten väliä saako hoitoa vai ei. Tai jos toinen asuu 50 km päässä, niin ei ennätä hätiin, voi ei :\

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku realistinen arvio pitäis tehdä, hmm. Jos vaikka taivas tippuu niskaan, vaikka eihän sillä sitten väliä saako hoitoa vai ei. Tai jos toinen asuu 50 km päässä, niin ei ennätä hätiin, voi ei :\

Joo, toki hysteriakohtauksen iskiessä pitäisi olla sen verran liki että ehtii hätiin kohtauksen päälläollessa vaikka voihan sitä ennaltaehkäisevääkin hoitoa harjoittaa, sitäkin varmaan pitäisi olla sen verran usein ettei kyllä kestä valtavaa välimatkaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, toki hysteriakohtauksen iskiessä pitäisi olla sen verran liki että ehtii hätiin kohtauksen päälläollessa vaikka voihan sitä ennaltaehkäisevääkin hoitoa harjoittaa, sitäkin varmaan pitäisi olla sen verran usein ettei kyllä kestä valtavaa välimatkaa.

-harmiseikirj-

No joo, muuten vaan halusin kiusata sinua kun itse vastasin samat ja kerran aikasemmin yhdestä toisesta :)

Aika yllättävää, tämä. Voisitko olla ihan toisenlainen kuin sinusta saa kuvan, et mitenkään niin kova, vaan mukava ja aika ujo :)

Sen verran meissä samaa, että lueskelin joskus nuorena isän vanhat Pohjolan Poliisi kertoo ensyklopediat ja irto Alibit, jotka sain käsiini. Myöhemmin kiinnostanut enemmän mielen kummallisuuksista, etenkin dokumenteista joissa aitoja haastatteluja, mutta nykyisin on onneksi muita mielenkiinnon aiheita, eikä noita yksin kannata edes katsoa o=

Mutta kumpi olisit mieluummin, Sherlock Holmes vai Doctor Watson? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, muuten vaan halusin kiusata sinua kun itse vastasin samat ja kerran aikasemmin yhdestä toisesta :)

Aika yllättävää, tämä. Voisitko olla ihan toisenlainen kuin sinusta saa kuvan, et mitenkään niin kova, vaan mukava ja aika ujo :)

Sen verran meissä samaa, että lueskelin joskus nuorena isän vanhat Pohjolan Poliisi kertoo ensyklopediat ja irto Alibit, jotka sain käsiini. Myöhemmin kiinnostanut enemmän mielen kummallisuuksista, etenkin dokumenteista joissa aitoja haastatteluja, mutta nykyisin on onneksi muita mielenkiinnon aiheita, eikä noita yksin kannata edes katsoa o=

Mutta kumpi olisit mieluummin, Sherlock Holmes vai Doctor Watson? :)

Niin no minähän en ole vastuussa siitä minkälaisen kuvan itsekukin täällä muodostaa omissa harhoissaan :D vaikka siis oikeasti olen kiltti & kunnollinen, toki joissakin asioissa mielipiteet ehkä jyrkkiä jonkun mielestä mutta ei ne ketään asiallista ihmistä kohtaan ole sellaisia. Olen aika tarkka reviiristäni niin vastaavasti en myöskään itse kenenkään muun reviirille halua väkisin tunkea, sen ehkä joku voi nähdä ujoutena. No joskus sitten taas ehkä vähän yllättävältäkin taholta on lipsahtanut että arvostaa sitä kun osaan olla oma itseni enkä juuri taivu joukkopaineen alla jos sellaista on, se kai ei ole kovin ujon ihmisen käytöstä niin enpä tuosta tiedä .

Tuo on paha, ei yhtään reilu kysymys, ehkä vähn molempia olisi hyvä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no minähän en ole vastuussa siitä minkälaisen kuvan itsekukin täällä muodostaa omissa harhoissaan :D vaikka siis oikeasti olen kiltti & kunnollinen, toki joissakin asioissa mielipiteet ehkä jyrkkiä jonkun mielestä mutta ei ne ketään asiallista ihmistä kohtaan ole sellaisia. Olen aika tarkka reviiristäni niin vastaavasti en myöskään itse kenenkään muun reviirille halua väkisin tunkea, sen ehkä joku voi nähdä ujoutena. No joskus sitten taas ehkä vähän yllättävältäkin taholta on lipsahtanut että arvostaa sitä kun osaan olla oma itseni enkä juuri taivu joukkopaineen alla jos sellaista on, se kai ei ole kovin ujon ihmisen käytöstä niin enpä tuosta tiedä .

Tuo on paha, ei yhtään reilu kysymys, ehkä vähn molempia olisi hyvä.

-harmiseikirj-

No ei se ollut kovin reilu kysymys, enkä itse haluaisi olla kumpikaan, mutta nautin valtavasti Ilkka Heiskasen roolisuorituksesta Tampereen Komediateatterissa Sherlock Holmesina :)

Jonkinlaisissa harhoissahan täällä aina enemmän ja vähemmän ollaan ja tulin vain uteliaaksi kurkata hieman sinne savuverhon taakse, että mikä tekee ihmisistä niin samanlaisia ja täysin erilaisia... vai tekeekö sittenkään, intohimot vain eri asioihin :) Ehkä oman itsensä havainnointi on vaan muiden ihmisten tarkkailua paljon vaikeampaa:)

https://komediateatteri.fi/ohjelmisto/baskervillen-koira/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se ollut kovin reilu kysymys, enkä itse haluaisi olla kumpikaan, mutta nautin valtavasti Ilkka Heiskasen roolisuorituksesta Tampereen Komediateatterissa Sherlock Holmesina :)

Jonkinlaisissa harhoissahan täällä aina enemmän ja vähemmän ollaan ja tulin vain uteliaaksi kurkata hieman sinne savuverhon taakse, että mikä tekee ihmisistä niin samanlaisia ja täysin erilaisia... vai tekeekö sittenkään, intohimot vain eri asioihin :) Ehkä oman itsensä havainnointi on vaan muiden ihmisten tarkkailua paljon vaikeampaa:)

https://komediateatteri.fi/ohjelmisto/baskervillen-koira/

Heiskanenhan on kyllä hyvä näyttelijä, taitaa vaan terveyshuolia olla jokin verran mutta hyvä jos jaksaa painaa hommia. Itse lukaisin tuon joskus e-kirjana kun oli ilmaisena imasitavissa elisalla, olikin yllättävän hyvä ja todisti sitä asiaa että klassikot kestää aikaa hyvin. Voisihan tuon teatterissakin katsoa ihan mielenkiinnosta vaikkei ole vielä niin suurta mielenkiintoa teatteriin tullut että olisi tullut koskaan käytyä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heiskanenhan on kyllä hyvä näyttelijä, taitaa vaan terveyshuolia olla jokin verran mutta hyvä jos jaksaa painaa hommia. Itse lukaisin tuon joskus e-kirjana kun oli ilmaisena imasitavissa elisalla, olikin yllättävän hyvä ja todisti sitä asiaa että klassikot kestää aikaa hyvin. Voisihan tuon teatterissakin katsoa ihan mielenkiinnosta vaikkei ole vielä niin suurta mielenkiintoa teatteriin tullut että olisi tullut koskaan käytyä :D

-harmiseikirj-

Pahoin pelkään, että Heiskasen terveyshuolet näkyivät tylysti hänen kappoisessa olemuksessa, mutta se sai Holmesin esiin juuri sellaisena, kuin hän on aina mielikuvissani. Pystyin katsomaan häntä tarkkaan, luisia poskipäitään ja ilmeitään, sillä istuin eturivissä. Teatteri on oma taiteenlajinsa. Pidin sitä pitkään kömpelönä ja yksinkertaisena esittämisen muotona pitkään, enkä oppinut nauttimaan sen erilaisuudesta vasta kuin myöhemmin :) Mutta yllytän siihen sinunkin, voihan sieltä palata ainakin yhtä kokemusta rikkaampana, "ei ikinä koskaan tätä enää". :'D

• Enpä tiedä. Kuka sen osaisi. 🥰🤪 täällähän on sekaisin olevia naisia että hyökkää rinnuksii, heittää maahan ja talloo kuoliaaksi. Myös tappo uhkauksiakin tulee.

• Anonyymi

niinkö er4yyä jod yukrhyuu hrimlivhd oyr ysi joysin .....

muyyws oiwdyikin, jotain sydänsärkyä eli hoitaa sditten, atkkausdsäkyä

• Sydän särkyä naiset ovat kovin hyviä siinä.

• Anonyymi

I strongy suvggerst that leave him be until doctor Beshrir arives... He might be dyiung... took a hit ftom Jem-Hasdfar.... mr bashir, dogtor, Yesx , we vcan save hime... thoser jem-hajas disruptors....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe