Takaako salilla käyminen miehelle pillun saannin? Jos menen salille ja treenaan itselleni tappajan leuan, metsästäjän silmät sekä lisää pituutta (sen verran että pääsee yli 180cm), pääsenkö vihdoin onnelliseen parisuhteeseen ja rakkauteen?
Salilla käyminen on kuitenkin eräs useimmiten vastaantulevista ehdotuksista naisettomuuttaan valittaville. Tälle pitäisi olla myös jotain perusteita ja takeita, harva meistä kuitenkaan haluaa mennä salichadien pilkattavaksi ilman lopullista palkintoa.
Salilla käyminen ja nussimaan pääseminen
52
359
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä takaako mutta luulen, että jollekin säkille saattaa kelvata samanmuotoinen säkki?
- Anonyymi
Ei.
Ei todellakaan, mutta se on silti hyvä ja kehittävä harrastus.
- Anonyymi
Voe tokkiinsa. Kun puntilla buustattu sporttinen mies menee ihmisten ilmoille, esim. baariin niin naisimmeiset tulevat ihan jutulle itse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varmasti, jos olet nuoriaikuinen. Mutta ei tälläista harmaapäätä kukaan neito lähesty.
Itsesääli karkottaa.
Mikähän liikesarja kasvattaa leuan ja viruuttaa pituutta lisää? Ja luulisi sellaisen jälkeen ennemmin katsekin muistuttavan Hessu Hopon tasoista tarkkaavaisuutta. 🤣
Disseisback kirjoitti:
Itseasiassa varmaan koko olemus vastaisi kyllä Hessu Hopoa. 😁
Korvatkin venyisivät ja treffikutsun saatuaan kaveri voisi ytimekkäästi todeta "Hö höö!"😄
Xena-183 kirjoitti:
Korvatkin venyisivät ja treffikutsun saatuaan kaveri voisi ytimekkäästi todeta "Hö höö!"😄
Joo ja kompastuis jalkoihinsa, sekä pistäis kompuroidessa koko paikan sekaisin. Ja sit kuuluis vaan sitä Hopomaista naurua. 😁
https://youtu.be/0kAEthfslsE
Mä sanoin mun poikaa Hessu Hopoks...se kun kasvo nopeesti pituutta, niin koordinaatio katos hetkeks... se törmäili vaikka mihin. 🤣Disseisback kirjoitti:
Joo ja kompastuis jalkoihinsa, sekä pistäis kompuroidessa koko paikan sekaisin. Ja sit kuuluis vaan sitä Hopomaista naurua. 😁
https://youtu.be/0kAEthfslsE
Mä sanoin mun poikaa Hessu Hopoks...se kun kasvo nopeesti pituutta, niin koordinaatio katos hetkeks... se törmäili vaikka mihin. 🤣Toisaalta sekin voisi olla aika söpöä, joten saattaahan tuossa olla ideaa 😄👍
Xena-183 kirjoitti:
Toisaalta sekin voisi olla aika söpöä, joten saattaahan tuossa olla ideaa 😄👍
No saattais luonnossa olla muuta kuin söpöä, mutta katsojan silmässä. :oD
- Anonyymi
No ei ainakaan sinulle.
On naisia, jotka metsästävät yhden illan miehiä. Heille on tärkeintä miehen lihallisuus, jota myös bodari edustaa.
Bodari joutuu usein julman hyväksikäytön uhriksi. Hän tapaa iltaisin naisia, jotka antavat tyhjiä lupauksia paremmasta tulevaisuudesta. mutta aamulla hän herää yksin, perse arkana puristelusta. 😥- Anonyymi
tuskinpa, edes, puristelua,
pelkkää tyhjää vain,
N - Anonyymi
Kiitos röhönauruista, Gattino!
- Anonyymi
Lopettakaa tuo höpön jauhaminen, onko levy jäänyt päälle vai onko teillä elämässä mitään muuta kuin tuo nussimisesta haaveilu!
- Anonyymi
Naiset ohittaa ne salimaket ja panevat viinamiehiä. Vuosia kävin salilla ja olen hyvässä kunnossa. Silti vain baarista olen naisia saanut ja oman tyttöystävän löysin baarista.
- Anonyymi
Mustasuden legendaa, herttasta not
Anonyymi kirjoitti:
Mustasuden legendaa, herttasta not
Minä en edelleenkään kirjoittele täällä anonyymisti. Joten älä.
- Anonyymi
ei, ole, varaa kuntosaliin millään tavalla,
joten, miksi te hoette, aina, välillä kuntosalista?
tai, muutkin ihmiset,
jos, ei ole järkeä päähän suotu, ei sitä väkisinkään tule,
N - Anonyymi
Tuollsinrnkin jännä juttu kun Texssdista, Houstonista joku tyttö ja miehensä sanoi että: stay clear of those people eli siis ku klux klan, thei are dadly dangerous.
- Anonyymi
Noi incelien ajatusradat on kyl ihan omissa oudoissa sfääreissään. Patriarkaalinen rakenteellinen misogynia ajatusmalli. En usko että ovat edes samassa todellisuusuniversumissa mitä tavan normot on.
- Anonyymi
mielenvikaisuus on aina psykologin omasas päässään.
Nykyaikana luontaisesti velttouteen pyrkivän laiskan apinaeläimen on helppo olla ulkoisesti huono tai vielä huonompi versio itsestään. Historian saavutukset ovat vapauttaneet meidät fyysisistä ponnisteluista. Kukaan ei anna mitään takeita, mutta on vaikea keksiä helpompia tapoja tehdä itsestä houkuttelevampi parittelunhaluisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kannalta, kuin pitää maallinen tomumajansa kunnossa.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mikään salimake saadakseen pillua 😊 monet naiset eivät edes tykkää sellaisista, niissä paistaa sellainen ”ego” jota en osaa kuvailla mutta se on luotaantyöntävää. Olen nainen itse. 😊
Joo ei kyllä liian bodatut tuo itselleni sellaista fiilistä että uuh… ehkä niillä käytöstavoilla on enemmän väliä. Jos keskustelet, niin kuuntele mitä toinen sanoo ja ole läsnä siinä hetkessä.
Xena-183 kirjoitti:
Tuo on niin totta. 👍 Ja jos toinen kirjoittaa jotakin, niin lue sekin ajatuksella. 🙂
Tämäkin on täyttä totta😊 loppupeleissä niillä käytöstavoilla pärjää jo melko pitkälle.
- Anonyymi
Elätkö jotain 90-luvun haaremihousuaikakautta. Jos ei ulkonäöllä voi hurmata niin kannattanee panostaa itsetuntoon älyllisin keinoin ja pyrkimällä pois misogyniasta, se onkin vaikeampaa eikö
- Anonyymi
yksi sanonta, jostain joo texas, houston.... yritä olla pois noiden ihmisen tekemisistä, tarkoitten kkk... "you're good as dead if you mess with em"
- Anonyymi
Heikoikon lenkki jos voima onpullonkaula
Taloudellinen menestys akateeminen menestys mikä lie pullonkaula - Anonyymi
Mulla on liikesarja, jolla olen saanut penikseen paksuutta ja pituutta, mutta voimaa siinä ei ole. Ei se perhana jaksa seistä!
No ei takaa.😂.
- Anonyymi
Pääsin nussimaan kun kävin salilla pitkään. Siellä kävi samaan aikaan yks nätti nainen ja varmaan vuoden käytiin aina aamuisin samaan aikaan. Joskus tervehdittiin ohimennen mutta muuten ei puhuttu. Kunnes kerran nainen alkoi kyselee mun treeneistä jotain ja selitin että treenaan lähinnä ajankuluksi ilman tavotteita.
Kyllä minä siinä 10 kg olin laihtunut ja kuntokin oli noussut muuten ja nostelin penkistäkin 80 kg 15 toistoa että huomasin että olin treenannut. No se nainen sitten jatkoi kyselemistä ja tultiin juttuun. Se pyysi että mentäiskö syömään jonnekkin. Minä lähdin muuten vaan enkä minä ajatellut että se yrittää iskeä. Parin päivän päästä meillä oli toiset treffit ja ne johti seksiin. - Anonyymi
En tiedä auttaako se. Joissain tilanteissa parempi kroppa voi varmaan olla se ratkaiseva tekijä, mutta se on silti vain yksi osa-alue.
Kyllä minua tunnutaan katsovan paljon enemmän, mutta ujona en tee aloitteita kuin todella harvoin. Tykkään kuitenkin siltä miltä näytän, selkä voi paremmin ja jaksan nostella painavia juttuja, joten ihan hyvin on silti asiat. - satunnainen tee - Anonyymi
Jaa, vähä-älyinem ap herännyt, huoh!
- Anonyymi
Mjaa, salilla käydään oman kunnon vuoksi.
Ei muuta kommentoitavaa.
AV Mä lähtisin miettimään asiaa toisin päin, eli miksi se pillu on ainoa arvollinen target omassa elämässä ja miten sitä tilannetta voisi muuttaa, koska se ei itsessään ole kovin järkevä tavoite. Toki sekin kyllä selittyy mm. sillä, ettei ole koskaan saanut...
- Anonyymi
Noista kolmesta et salilla saa ainuttakaan.
- Anonyymi
Kaikki sen tietää. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin ja pääsee nussimaan.
T: viinamies- Anonyymi
Vinaa juomalla saa pubiruusun ja maksakirroosin.
- Anonyymi
Tänään kävin salilla, siellä oli kaksi noin 35-40 vuotiasta naista jotka treenasivat nasu punaisina trendikkäissä vermeissään.
Hyviltä näyttivät, siis ulkoisesti, Sisäisestä kunnosta en tiedä.
He panostivat selvästi oman kehon muokkaamiseen, melkoisella vakavuudella.
Itse penkkasin lämmittelyjä, 10 x 90, 10 x 100, 8 x 110. Sen jälkeen muutamat voimaa tuottavat nostot. 4 x 120, 2 x 130 ja 1 x 140 pidemmillä tauoilla.
Pikaiset hauisten herättelyt ilman lämmittelyjä käsipainoilla, 6 x 35 kg x 2 molemmille käsille. Ojentajatalja, ylätalja eteen sarjat. pystynostoja kepeillä painoilla (60, 70 ja 80). Jalkalihasten lämmittelyyn vain ojentajaliikkeitaä15-20 toiston sarjoja.
Herättelyä kesän kuntokuuria varten.
Tuli mukava olo, keskimäärin parempi olo, mitä huonon nainnin jälkeen voisi tulla, jos sellaisia olisi olemassa:)
AV - Anonyymi
aika yställinen sanonta tietokone kun sanoo, ilmaisee huolestuneensta... HP, eli hewlett..pakacdin juttu
Jos tietokonekin oin huolissaan kun ei ole näkynyt pitkään aikaan... - Anonyymi
mitä suuremmat lihakiset, sitä poinempi pippeli
- Anonyymi
NFL pelaaja Tom Bradyllekin tuli avioero. Voit olla maailman paras, rikas ja atlaattinen, mutta nainen ottaa eroa, kun haluaa enemmän tai tylsistyy.
- Anonyymi
Se ei juonut viinaa ja oli tylsä mies ja siksi nainen lähti lätkimään.
T- viinamies
- Anonyymi
Oikea elämä alkaa pillun saannista.
- Anonyymi
Vuosirenkaat eivät lähde lihaskuntoliikkeillä vaan lenkillä ja dieetillä😄
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723