Kolme toivomusta..

Anonyymi-ap

Jos saisit toivoa mitä vaan, niin mitä toivoisit? (Siis 3 asiaa..) Veljenpoika kysyi tätä minulta. Tässä rehellinen vastaus:

1. Haluaisin olla maailman kaunein nainen.
2. Haluaisin, ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua.
3. Onnellinen parisuhde.

Veljenpoika kysyi, että enkö haluaisi asua kartanossa, tai että vaikeat sairauteni paranisivat? 😀 Hyvä kysymys!

Mitkä ovat sinun 3 toivomusta? (Rehellisesti!)

98

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Että lapseni eläisivät onnellisen elämän.
      2. Ettei isälläni olisi syöpä.
      3. Tulisin itse terveeksi

      • Anonyymi

        Vanha kansakoulufakta oli ettei tarvitse kuin yhden toivomuksen.
        (Ettei toivomukset lopu koskaan...)


    • Anonyymi

      1. Olisin fyysisesti teini
      2. Omistaisin äärettömästi rahaa
      3. Älykkyyteni ratkaisee maailman ongelmat

    • En mitään. Ei saa antaa periksi. Tämä on nähdäkseni myös se Buddhan löytämä tie. Pitää vapautua haluista. Elävän olennon ainoat oleelliset asiat ovat merkityksellisyys ja onnellisuus. Jälkimmäinen on pitkällä aikavälillä sisäsyntyinen ja suht vakio. Sitä ei voi uusia asioita toivomalla ja haluamalla muuttaa. Eikä edellistäkään oikein voi mistään ulkoa tuoda.

      Käänteisesti voisi aina 3. toivoa 3 uutta toivomusta. Näinhän se maailma käytännössä toimii. Tyydyttämättömät tarpeet aiheuttavat itkua, valitusta ja paljon hikeä ja kyyneleitä.

    • Anonyymi

      - saisin rahaa, jotta voisin maksaa velat pois
      - hoitaisin, tutkituttaisin terveyttä/sairautta
      yksityispuolella, jotta olen terve ja hyväkuntoinen
      - eläisin hedonistisen nautinnollista elämää
      loppuaikani maan päällä maalliset nautinnot:
      virikkeet, koti, ruoka, juoma, taidenautinnot,
      vaatteet, kampaaja, hieronta, itseni hemmottelu,
      kulttuuri, tiede, ainiin tietty
      teatteritaide, tanssitaide, näyttelyt, konsertit,
      tapahtumat, hyvät ruokaravintolat

      • Anonyymi

        Tää olis ihanaa! Onko sulla joku, jonka kanssa käydä noissa kulttuuririennoissa? Mua kiinnostais myös, mutta mies tykkää maata sohvalla.


    • Anonyymi

      Minä taas haluaisin, että kaikki rakkaani kuolisivat ennen minua, jotta kukaan ei jäisi suremaan minua. Eli käytännössä se kai tarkoittaa pitkää elämää...

      • Anonyymi

        Minua tuskin jää kukaan suremaan. 😀
        (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua tuskin jää kukaan suremaan. 😀
        (ap)

        Sitten täytyy vain toivoa, että kuolet mahdollisimman pian.


    • Anonyymi

      niin ei tietystikään saa toivoa lisää toivomuksia... no minä mietin...

      1. varmaankin haluaisin auttaa nuoria naisia omalla elämänkokemuksellani
      2. hyviä pelottavia kuin kauhuelokuvia yön unia... vivid dreams.
      3. oma terveys..

    • Anonyymi

      Viinamies toivoisi: viinaa, naisia, seksiä naisilta.

      • Anonyymi

        Tai asuisi baarin ja viinakaupan yläpuolella, jotka omistaisi. Yksi toive vois olla, että alkoa saisi ruokakaupoista verovapaasti 24/7. Siis myös väkeviä. Uusi maksa vois olla myös kova sana...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Terveyttä ja rahaa. Kolmannen toivomuksen jätän varastoon.

    • Anonyymi

      Nyt oli sen kaliiberin nolot toivomukset että ätmi paljasti itsensä jo ensimmäistä rustatessaan. Auttaako tämä naisena esiintyminen johonkin syvälle juurtuneeseen traumaan kenties

      • Anonyymi

        Ätmi haluaisi olla voimaantunut nainen, todennäköisesti on miehenä kaikkea muuta. Vaikka nämä naisena esiintymiset on aina naisia yksinkertaistavia kuolemalla höystettynä, tulee niissä silti ilmi alemmuuskompleksi naisiin nähden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi haluaisi olla voimaantunut nainen, todennäköisesti on miehenä kaikkea muuta. Vaikka nämä naisena esiintymiset on aina naisia yksinkertaistavia kuolemalla höystettynä, tulee niissä silti ilmi alemmuuskompleksi naisiin nähden

        No voi v**** taas. Mene lääkäriin, jos on noin paranoidista jälleen kerran.

        Itse olet ihan v*tun NOLO ja päästäsi PIMEÄ, kuten olen jo monta kertaa ennenkin sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi v**** taas. Mene lääkäriin, jos on noin paranoidista jälleen kerran.

        Itse olet ihan v*tun NOLO ja päästäsi PIMEÄ, kuten olen jo monta kertaa ennenkin sanonut.

        Ätmi laittaa sitä turpaansa soukemmalle. Pääset betonia yytsii ihan kohta


    • Anonyymi
    • Toivoisin löytäväni itseni hyvästä parisuhteesta.
      riittävästi rahaa.
      pitkää ja hyvää elämää kaikille rakkaille ihmisille.

    • Anonyymi

      1. Toivon ettei minulla tai kellään muullakaan olisi toivomuksia.

    • Anonyymi

      1. Olisin täysin terve sekä mieleltäni, että fyysisen olemukseni kannalta. Mielenterveys ehkä etusijalla, koska kaikki sosiaaliset ja fyysiset ongelmani johtuvat mielenterveyden tilastani.
      2. Hyväksyntä ja rakkaus, sekä itseltäni että muilta.
      Kolmatta toivomusta en saa keksittyä, kaikki pystytään kiteyttää noihin kahteen❤️

    • Anonyymi

      1) Perheenjäseneni eli mies ja kumpikin lapsi pysyisi terveinä.
      2) He elävät hyvän onnellisen elämän vanhoiksi asti.
      3) Minä saan elää hyvän onnellisen elämän heidän kanssaan vanhaksi asti.

      ❄️

    • Anonyymi

      1.Että tuo jälkikasvu kompuroisi vähemmän elämässään kuin isukkinsa
      2. Edellämainittu isukki saisi kunnian kompastua ja kaatua johonkin pehmeään...vaihteeksi
      3. No rahaahan ei normimuumilla yleensä liiemmin ole, pientä korotusta tähän puoleen

    • Anonyymi

      1. Mikkojuhanille nainen
      2. Jazulille munat
      3. Valtakunta pois palstalta

      • Anonyymi

        2. ja 3. On mahdollisuuksien rajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. ja 3. On mahdollisuuksien rajoissa.

        Mutta se 1. olisi ehkä kaikkein tärkein. Kohtaisi Mikkojuhanikin realiteetit.

        Kaksi tossukkaa johtaisi siihen, että mikään ei toimisi. Kumpikin olisi täysin kykenemätön päätöksentekoon tarvittaessa.

        Vahvemman tahdon omaavalle naiselle Mikkojuhani olisi kotiorja ja kynnysmatto, johon nainen lopulta kyllästyisi, jos olisi alunalkaen edes kiinnostunutkaan.

        Kolmatta vaihtoehtoa en edes osaa nimetä. Ne kaksi edellistä sulkee rakkauden pois.

        Toisaalta voisihan sitä yrittää kuvitella Mikkojuhanin vahvempitahtoisena päällepäsmärinä, mutta aika mahdoton kuvitelma sellainen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se 1. olisi ehkä kaikkein tärkein. Kohtaisi Mikkojuhanikin realiteetit.

        Kaksi tossukkaa johtaisi siihen, että mikään ei toimisi. Kumpikin olisi täysin kykenemätön päätöksentekoon tarvittaessa.

        Vahvemman tahdon omaavalle naiselle Mikkojuhani olisi kotiorja ja kynnysmatto, johon nainen lopulta kyllästyisi, jos olisi alunalkaen edes kiinnostunutkaan.

        Kolmatta vaihtoehtoa en edes osaa nimetä. Ne kaksi edellistä sulkee rakkauden pois.

        Toisaalta voisihan sitä yrittää kuvitella Mikkojuhanin vahvempitahtoisena päällepäsmärinä, mutta aika mahdoton kuvitelma sellainen. :)

        On Jazulin munatkin tärkeät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Jazulin munatkin tärkeät

        Se voi hommata sträppärin, sitoa sen vyötärölleen ja uskoa että sillä on munat ja sen että on setä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi hommata sträppärin, sitoa sen vyötärölleen ja uskoa että sillä on munat ja sen että on setä. :D

        Lapsellinen oot. Kakara!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen oot. Kakara!

        Sen lähemmäksi setää jazuli ei ikinä pääse, vaikka kuin uskoisi ja toivoisi. Mutta sträppärillä saisi edes etäisesti tuntea sen miltä tuntuu kun on munat jalkojen välissä. :)


    • Saaks miehetkin toivoo. Ja ymmärsin että tässä nyt toivotaan itelle ja unohdetaan ne valtion velat. No ensimmäisenä nää omat synnit anteeks. Sitten jonkinlaisen terveyden ja sitten kun oon kuvannu niin paljon, että ne säilyis, eikä putin riko tätä konetta.

      • Anonyymi

        Mitä kuvaat? Parkour?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuvaat? Parkour?

        Oon vähän liian vanha johonkin parkour. mutta vanhoja tehtaita oon kuvannu, ja useammat niistä purettu ja siksi ois kiva jos jotain niistä säästyisi. Pakosti joutuu joskus vähän kiipeileen että kuvia saa, muttei mitään temppuja kuitenkaan. Putinin suunnitelmat kun tietäis, niin ois vähän helpompi miettiä tulevaa.


    • Anonyymi

      Oikeasti on totta, haluasin tovoaa tytöille mukavaa, sillein niin sen taitaa jo ymmärtääkin...minunkaan valta ei ole ääretön, mutta mitä pyxxtyn'

    • 1. Toivon, että lapseni saa elää pitkän, terveen, onnellisen ja itsensä näköisen elämän
      2. Toivon, että kaikki läheiseni saavat elää terveinä ja onnellisina
      3. Toivon vähemmän pahuutta, ahneutta ja itsekkyyttä maailmaan

      Bonustoiveenani on, että kohtaisin miehen, joka tuntuisi syvällä sydämessä.

      • Anonyymi

        Sydänkirurgi olisi sitten perfect match.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sydänkirurgi olisi sitten perfect match.

        😂 Kyllä, sydänkirurgin huomaan ehkä uskaltaisi antaa sydämensä.


    • Anonyymi

      Itselläni ensimmäinen toive että tytöillä olisi mukavaa, koska eivät tiedä mitä maailma on...

      ..hmm tuo autopeli... interstate... tuhosin vahingossa siviilin auton ammuin ja järähti se.... epäonnistuin siis ehtävässä...

    • Anonyymi

      Suurimmat toiveeni ovat jo toteutuneet, joten olen vaatimaton, en toivo mitään erityistä. Rahaa tietysti voisi enemmänkin olla, mutta nykyinen tilanne ihan ok.

      Tuota "ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua." ihmettelin hiukan. Sinulla ei ilmeisesti ole vanhoja rakkaita.

      • Anonyymi

        Minäkään en ymmärrä sitä "ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua". Minä päinvastoin toivon, että kaikki rakkaani kuolisivat ennen minua. Noh, paitsi lapseni. Se on luonnotonta, että vanhemmat elävät pitempään kuin lapset. Mutta muuten mieluummin näin, että minä suren rakkaitani eikä he minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ymmärrä sitä "ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua". Minä päinvastoin toivon, että kaikki rakkaani kuolisivat ennen minua. Noh, paitsi lapseni. Se on luonnotonta, että vanhemmat elävät pitempään kuin lapset. Mutta muuten mieluummin näin, että minä suren rakkaitani eikä he minua.

        Aivan näin. Itse toivon eläväni oikein vanhaksi. Siinä on jonkunnäköinen riski, että lapset kuolevat aiemmin, mutta sille ei vaan voi mitään. On mahdotonta elää hirmu vanhaksi ilman että kukaan rakkaista kuolee aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ymmärrä sitä "ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua". Minä päinvastoin toivon, että kaikki rakkaani kuolisivat ennen minua. Noh, paitsi lapseni. Se on luonnotonta, että vanhemmat elävät pitempään kuin lapset. Mutta muuten mieluummin näin, että minä suren rakkaitani eikä he minua.

        Kaikki iäkkäät sukulaiset ovat jo kuolleet, paitsi vanhemmat. Tein testin, jonka mukaan oma elinaikani on 6v. (Olen tänäänkin saanut 2 sairauskohtausta. ) En ymmärrä, miten kukaan pystyy kestämään sen, että oma äiti tai isä kuolee! En vaan haluaisi olla näkemässä sitä päivää.


    • 1. Rakkauden täyteinen onnellinen parisuhde.
      2. Terveyttä ja pitkää ikää molemmille että saisimme vanheta ja toteuttaa unelmiamme yhdessä.
      3. Terveyttä ja onnellisuutta myös kaikille läheisille.

      • Anonyymi

        Rakkauden saamiseksi pitäisi vähän miehistyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden saamiseksi pitäisi vähän miehistyä.

        Jos muhun viittaat niin mä olen kyllä ihan tarpeeksi miehekäs ja miehistynyt ja aikuistunut paljon kun elämänsuuntaani entisistä elämäntavoista muutin sekä myös ymmärtänyt mitä se oikeasti tarkoittaa ja vaati olla mies ja että on selkärankaa. Kuka tahansa voi olla paha, ilkeä, kohdella toisia huonosti ja väkivaltainen mutta oikea mies on kiltti, hyväntahtoinen, rehellinen, avoin, auttaa ja suojelee heikompiaan, käyttäytyy hyvin ja kohtelee muita hyvin ja oikein sekä on oma aito itsensä se vaatii oikeasti rohkeutta ja selkärankaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos muhun viittaat niin mä olen kyllä ihan tarpeeksi miehekäs ja miehistynyt ja aikuistunut paljon kun elämänsuuntaani entisistä elämäntavoista muutin sekä myös ymmärtänyt mitä se oikeasti tarkoittaa ja vaati olla mies ja että on selkärankaa. Kuka tahansa voi olla paha, ilkeä, kohdella toisia huonosti ja väkivaltainen mutta oikea mies on kiltti, hyväntahtoinen, rehellinen, avoin, auttaa ja suojelee heikompiaan, käyttäytyy hyvin ja kohtelee muita hyvin ja oikein sekä on oma aito itsensä se vaatii oikeasti rohkeutta ja selkärankaa.🙂.

        Sä olet niin ihana! ❤️ Just hyvä juuri tuollaisena!
        (ap)


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos muhun viittaat niin mä olen kyllä ihan tarpeeksi miehekäs ja miehistynyt ja aikuistunut paljon kun elämänsuuntaani entisistä elämäntavoista muutin sekä myös ymmärtänyt mitä se oikeasti tarkoittaa ja vaati olla mies ja että on selkärankaa. Kuka tahansa voi olla paha, ilkeä, kohdella toisia huonosti ja väkivaltainen mutta oikea mies on kiltti, hyväntahtoinen, rehellinen, avoin, auttaa ja suojelee heikompiaan, käyttäytyy hyvin ja kohtelee muita hyvin ja oikein sekä on oma aito itsensä se vaatii oikeasti rohkeutta ja selkärankaa.🙂.

        Ei noilla eväillä saa naisen pimppii kostumaan. Ura kaveripoikana odottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet niin ihana! ❤️ Just hyvä juuri tuollaisena!
        (ap)

        Kiitos paljon sulle kauniista sanoista.❤. Se tuntuu aina niin hyvältä kuulla tuollaista.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla eväillä saa naisen pimppii kostumaan. Ura kaveripoikana odottaa.

        Aivan sama mitä sä kuvittelet kun mä tiedän toisin olevan.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Aivan sama mitä sä kuvittelet kun mä tiedän toisin olevan.😄.

        Xenankin muruttelu oli pakko lopettaa kun ei kaveripoika napannut;))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xenankin muruttelu oli pakko lopettaa kun ei kaveripoika napannut;))

        Mistäpä sä sitä tietäisit ettenkö mä muruttele sitä ihan yksityisesti mutten vaan täällä palstalla.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mistäpä sä sitä tietäisit ettenkö mä muruttele sitä ihan yksityisesti mutten vaan täällä palstalla.😄.

        Pikkuhiljaa haipui muruttelu pois kun vastakaikua ei tullut tapaamisen jälkeen 😕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuhiljaa haipui muruttelu pois kun vastakaikua ei tullut tapaamisen jälkeen 😕

        Niin tai sitten se on vaan siirtynyt yksityiseksi sitähän sä et voi tietää mutta kuten ennenkään niin mä en tähän asiaan ota sen enempää kantaa suuntaan tai toiseen koska se ei tänne palstalle mitenkään kuulu.🙂.


    • Anonyymi

      En välitä toivoa mitään, paitsi ehkä jotain mukavaa yllätystä elämässä.

    • Voi vihvilä... En mä kyllä nyt tiedä oikein. Tulee valinnan vaikeus. Ja oikeastaan maailmassa on keskimäärin kaikki just niin hyvin tai huonosti kuin tällä hetkellä voi, niin onkohan järkevää mennä sorkkimaan sitä himmeliä? Luulen, ettei olisi.

      Ainoa mitä voisin vakaasti harkita toivovani, on että ihminen oppisi elämään maapallon kannalta kestävillä tavoilla, keinolla millä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Noista tuo kakkonen on aika vaarallinen toive kun heität sitten lusikan nurkkaan ensimmäisenä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Amen.

        Mitkä ovat omat toiveesi?


      • Anonyymi

        Paha sanoa kun ihan välttämättä tarvitse mitään. No ehkä joku rauhaa maailmaan mutta se vaatisi Ukrainassa kiovan hallinnon kaatumisen ja usa:n ja ehkä parin muunkin suurvallan täydellisen tuhoamisen niin siinä menisi paljon viattomiakin sitten. Ei siis sitten sitä. No ehkä sitten se että vanhuksia, lapsia ja eläimiä ei kukaan huijaisi ja hyväksikäyttäisi mutta taitaisi olla aika mahdoton, no se voisi olla yksi. En minä oikeastaan muita keksi, jos pakko on niin voisihan sitä sitten ottaa jonkun sadan miljardin yllätysvoiton jostain arvonnasta johon en edes osallistunut, olkoon se sitten kakkosena. Terveyttä kai sitä kaikki toivoo itselleen, kai sitten minäkin tai sitten sitä että kun löhtö aikanaan koettaa että se kävisi kivuttomasti, olkoon kolmosena.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha sanoa kun ihan välttämättä tarvitse mitään. No ehkä joku rauhaa maailmaan mutta se vaatisi Ukrainassa kiovan hallinnon kaatumisen ja usa:n ja ehkä parin muunkin suurvallan täydellisen tuhoamisen niin siinä menisi paljon viattomiakin sitten. Ei siis sitten sitä. No ehkä sitten se että vanhuksia, lapsia ja eläimiä ei kukaan huijaisi ja hyväksikäyttäisi mutta taitaisi olla aika mahdoton, no se voisi olla yksi. En minä oikeastaan muita keksi, jos pakko on niin voisihan sitä sitten ottaa jonkun sadan miljardin yllätysvoiton jostain arvonnasta johon en edes osallistunut, olkoon se sitten kakkosena. Terveyttä kai sitä kaikki toivoo itselleen, kai sitten minäkin tai sitten sitä että kun löhtö aikanaan koettaa että se kävisi kivuttomasti, olkoon kolmosena.

        -harmiseikirj-

        Rauha vaatisi Putinin kupsahtamisen, sitä sun kannattaa toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha vaatisi Putinin kupsahtamisen, sitä sun kannattaa toivoa.

        Siitä se vasta ralli alkaisi, siellä on muutamia tosikiiihkoilijoita tulossa sitten tilalle, rauhallisimmasta päästä taitaa olla niistä jotkut Medvedev ja Patrusev ja nekin on aika sotakiihkoilijoita Putiniin verrattuna.

        -harmiseikirj-


      • Jaa, kakkosta se kilttimieskin toivoo!!!!

        JÄIT KIINNI! :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa, kakkosta se kilttimieskin toivoo!!!!

        JÄIT KIINNI! :oD

        Nyt sulla kyllä viiraa jo pahasti :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sulla kyllä viiraa jo pahasti :D

        -harmiseikirj-

        Kilttimies haluaa kokeilla vaarallisia asioita....

        "Noista tuo kakkonen on aika vaarallinen toive"

        :oD

        Aijai....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kilttimies haluaa kokeilla vaarallisia asioita....

        "Noista tuo kakkonen on aika vaarallinen toive"

        :oD

        Aijai....

        Mitä siinä ap:n viestissä oli:

        "2. Haluaisin, ettei kukaan rakkaistani kuolisi ennen minua."

        Niin, siinä on kakkonen ja sitten perustelin miksi se on vaarallista :) Toki se sulle varmaan tarkoittaa aina vaan sitä yhtä kun olet varmaan aina sitä yrittänyt saada muttet ikinä ole saanut :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      1. terveyttä itselle
      2. terveyttä läheisille
      3. ISO lottovoitto

    • Anonyymi

      justiin joo mitä niin itse että toivoisin tytöille mukavaa elämää, oikein paras toivomus jos toisille hyvää.

    • Anonyymi

      Olen jo saanut kaiken ja vielä enemmän, en keksi mitään lisää. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan (ja vie mennessään.. kukaan kun ei nuorene).

      - Sheena

    • 3 toivomusta:
      - Hyvää terveyttä
      - Läheisille ja rakkaille onnellista elämää
      - 3 lisätoivomusta

      jatkuu:
      - Riippumatonta taloudellista tilannetta
      - Läheisille ja rakkaille menestystä elämään
      - 3 lisätoivomusta

      jatkuu:
      - Maailman rauhaa
      - Rakkautta
      - 3 lisätoivomusta

      jne., jne. jne.,

      Jatkan toivelistaa myöhemmin, lisämällä aina 3 lisätoivomusta. 🌺

      • Sinä ja sun kilpailuviettisi 🤣

        Etkö voisi ihan ekana toivoa esim. miljoona lisätoivomusta, niin niillä saattaisit pärjätä noin kymmenen vuotta? Toki kirjanpitoa se edellyttäisi, niin olisko miljardi parempi heti kättelyssä... 🤔😂


      • Anonyymi

        Laita joku yllättävä!


      • randombypasser kirjoitti:

        Sinä ja sun kilpailuviettisi 🤣

        Etkö voisi ihan ekana toivoa esim. miljoona lisätoivomusta, niin niillä saattaisit pärjätä noin kymmenen vuotta? Toki kirjanpitoa se edellyttäisi, niin olisko miljardi parempi heti kättelyssä... 🤔😂

        Mitäs hauskaa siinä olisi, jos heti toivoisi miljoonan lisätoivomusta? Pitää olla jännitystä elämässä.

        Pienet haasteet on elämän suola. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mitäs hauskaa siinä olisi, jos heti toivoisi miljoonan lisätoivomusta? Pitää olla jännitystä elämässä.

        Pienet haasteet on elämän suola. 😁

        Pah, paljon jännittävämpää olis se, että pysyikö kirjanpitäjä laskuissaan vai pitääkö periä kirjanpitomaksuja takas 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita joku yllättävä!

        3 toivomusta:
        - Toivoisin kykyä turvalliseen teleporttaamiseen (aikamatkailuun)
        - Kävisin menneisyydessä korjaamassa 2 virhettä (ei tästä tämän enempää)
        - 3 lisätoivomusta


      • randombypasser kirjoitti:

        Pah, paljon jännittävämpää olis se, että pysyikö kirjanpitäjä laskuissaan vai pitääkö periä kirjanpitomaksuja takas 😂

        Minulla on kirjanpitotaidot hyvin hallussa. Ei tule ongelmaa ja tuota lisätoivetta voi aina muokata mielensä mukaan. 😀


      • tosi.typy kirjoitti:

        Minulla on kirjanpitotaidot hyvin hallussa. Ei tule ongelmaa ja tuota lisätoivetta voi aina muokata mielensä mukaan. 😀

        Sehän on hyvä, voisit siis palkata itsesi tuohon tehtävään, jolloin voit laskuttaa itseäsi ja tarvittaessa syyttää itseäsi virheistäsi ja periä maksuja takaisin 😂


    • Anonyymi

      toivoo... olemattomuutta, mitä sitten

      Hewlett-Packardin tietokeno sanoi hyvin, Tervetuloa Omisajani, mitä haluaisit tehtä tänään?=

      • Elä ole olematon.☺️


    • Omat toiveeni olisi
      1. Lapsista kasvaa onnellisia ja pärjääviä aikuisia
      2. Rakkauden täyteinen ja vahvalla tunneyhteydellä varustettu pitkä parisuhde
      3. Viimeinen toive menee Ukrainaan, Afrikkaan, Etelä-Amerikaan, Intiaan ja myös Suomeen: Kurjuuden loppuminen tai ainakin merkittävä väheneminen maailmasta. Kurjuutta aiheuttaa esim. kaikenlainen väkivaltaa, huumehelvettiå, päideongelmat, sotaa, nälänhätä, yksinäisyys, vaikeat mielenterveysongelmat, lasten kaltoinkohtelua jne.

    • Anonyymi

      1. Nukkuisin pian pois.
      2. Nukkuisin pian pois.
      3. Nukkuisin pian pois.

      Johanna

      • Anonyymi

        Älä nyt.. Miksi? 😞 Voinko mä jotenkin auttaa sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt.. Miksi? 😞 Voinko mä jotenkin auttaa sua?

        Et voi, kukaan ei voi minua enää auttaa. Olen tullut tieni päähän.

        Johanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi, kukaan ei voi minua enää auttaa. Olen tullut tieni päähän.

        Johanna

        Sinä olet johanna oikeasti mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi, kukaan ei voi minua enää auttaa. Olen tullut tieni päähän.

        Johanna

        Ilmeisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti

        Jaa ootko sä fleda? Älä nyt siitä masennu, jos jossain peliyhteisössä takkuaa. Ei sillä mitään väliä ole.


      • Älä nuku pois.


    • Anonyymi

      1. Saisin elämäni hänen kanssa ketä rakastan
      2. Ei riideltäisi vaan oltaisi ystäviä
      3. Olisi paikka missä voitais elää ilman ulkopuolisia paineita

    • Anonyymi

      - Toivon, että pysyn terveenä

      - Että jaksan tämän kaiken läpi mitä nyt on

      - Jonkinlainen loppuelämän edes lohdulliselta tuntuva olotila

    • Anonyymi

      Aika hyvä toivomus että jos toivoo mukaville tytöille mukavaa elämää.

    • Anonyymi

      is unnrlisbvsbnr... some harhs lkkk-dragon, well so sweöö fascin<att to girls and tryis to help them...

    • Anonyymi

      tottakai... by of course he häs some konnections to the Klan, as he wishes to be.

    • Anonyymi

      mutta niin maailmassa... jos yrität auttaa toisia... tulee takaisinkin, sitten jos tulee joskus.

    • Anonyymi

      teksasilaiset varoittivat j oskus joo tiedän eli näitä joka itsekin olen: älä mene edes lähelle hneitä eli kkk-ihmisiä :D

    • Anonyymi

      1 Että kerrankin saisin ja voisin kunnolla tyydyttää nymfomaanin.
      2 Sama toiseen kertaan.
      3 Edelliset tuplana

    • Anonyymi

      3 toivomusta

      Toivoisin kaikille toivomaan kykeneville ihmisille yhden toivomuksen, siten etten olisi paikalla nkokemassa annetun toivomussuman seurauksia, ennen kuin toteutuneiden toivomusten aiheuttama kaaos raukeaisi.

      Eikö tässä jo ole kolme toivomusta yhdessä?

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Yksi toivomus olisi voinut olla se, että olisin saanut antaa öljyhieronnan Citrinellalle:)
      Onneksi se oli vain hetken mielentilahäiriö (mitähän siitäkin olisi seurannut).
      Toinen toivomus, ei mielentilahäiriöitä.
      Kolmas, lämmin aurinkoinen kesä, tykkään auringonpaisteesta.

      AV

    • Heh.. minulla on yksi toive ylitse muiden..

      Se, että saisin elää näin kuin nyt elän loppuuni asti.

      Toisena toiveenani olisi, että saisin hyvän kuoleman.

      Ja kolmannen toiveen lahjoitan jollekin, joka sitä tarvitsee enemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      39
      1905
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      118
      977
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      835
    6. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe