Viinamies kertoi "vitsin"

Anonyymi-ap

Viinamies pahoitti kovin paljon mielensä kun Diplomi-Insinööri ei olekkaan naisten mieleinen vitsiniekka: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ee6847b7-8a99-468c-8655-72a0e41c4e07

Antakkee armoo miulle viinamiehelle kun oon niin tyhyhmä. En ole ikinä kuullutkaan ettei naisille saisi härskejä puhua. Mitä lie woke-kulttuurista on kyse kun ei incell-mies saa naisia lähestyä.

6

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joops jod slkomshooli maistuu, tulee hassujakin ajatuksia mieleen pikkuhiprakassakin..

Kerron jutun miten joskus... tulin juttuun KKK-ihmisten kanssa eli World Leading White Supremacy organixstion... en kerrokkaan, lällää mutta kerron mikä itseni titteli olisi tai on kai: Controller, eli alueen pikku-lohikäärme eli mini-DCragon :D

• Anonyymi

Joo, meillä buureillakin on hehkutinhauska visti siitä kuka on ampunut eniten n-ihmisiä. Siinä tuli sitten viinapäissään pikkuisen kinasteltua kuka voittaa ja seuraavan aamun sanomalehdet tiesivät kertoa useista poliisien suorittamista joukkomurhista Bantustaneissa.

Ettää, joo-o, tämmöitteit vitseit me buurit saamme aikaan.

• Kukaan nuori nainen ei innostu vanhan miehen härskeistä vitseistä.
      Eikä taida edes varttunut nainen sellaista sietää.

Miehen härski vitsailu toimii ainoastaan silloin, kun mies on nuori, komea ja sivistyneen oloinen. Silloin vanhempikin nainen lämpenee tuhmille jutuille.

• Itse pidän pienestä kaksimielisyydestä. Mutta siis rajansa toki siinäkin. 😅

• Täällä vielä tuli joku vuosi sitten joku mieslaulajien lehdykäinen ennen vappua, missä oli vähäpukeisia naisia, sekä alapäävitsejä. Eipä taida enää tulla.

En osaa sanoa, että mitä naiset 90-luvulla tai aikoinaan oli mieltä noista turhan räväköistä laukomuksista, mutta nyttenhän ne tuntuu mauttomilta jo itsekin.

Sikäli tuossa jutussa toi itseäänkin "setäksi" esittäytynyt toimari ihan otti asian hyvin vastaan kritiikkinä, eikä alkanut vinkumaan kuin kakara. Varmaan jatkossa vähän miettii mitä ja missä laukoo suustaan. Mutta suoraselkäisesti nosti virheen merkiksi kätensä pystyyn. Minusta siinä on oikeaa munaa... ei ole mikään "Mika Lintilä" ja ala sepostamaan naama punaisena satuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe