Aiotko katsoa käärijä viisuja

Anonyymi-ap

Minä katson vain sen kohdan jossa pisteitä jaetaan. Muuten ei kiinnosta viisuja katsoa.

43

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroviisubileet ovat toki illan ohjelmassa! 🪩👍🥳

🫲🟢🟢👱‍♀️🟢🟢🤌 Cha Cha Cha 🎶

• Anonyymi

Katsoin vain ne pelit, jotka soumi voittaa.

• Jääpä nähtäväksi saatan ehkä vilkaista välillä.🙂.

• Leijonien pelin katson ainakin varmasti.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Leijonien pelin katson ainakin varmasti.🙂.

Multa on menny jääkiekon MM-kisat ihan ohi. Ja varmaan menee jatkossakin. Joskus aiempina vuosina oon kattonu ja talviolympialaisten aikaan on katsonut Suomen pelit, jos olen jaksanut tai samaan aikaan ei ole tullut muuta kiinnostavaa teeveestä.

• Norppa83 kirjoitti:

Multa on menny jääkiekon MM-kisat ihan ohi. Ja varmaan menee jatkossakin. Joskus aiempina vuosina oon kattonu ja talviolympialaisten aikaan on katsonut Suomen pelit, jos olen jaksanut tai samaan aikaan ei ole tullut muuta kiinnostavaa teeveestä.

Jep. No eilen ne kisat vasta alko tosin hävittiin heti jenkeille 1-4 mutta se nyt oli vasta eka peli niin kaikkihan on täysin auki ja mahdollista.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. No eilen ne kisat vasta alko tosin hävittiin heti jenkeille 1-4 mutta se nyt oli vasta eka peli niin kaikkihan on täysin auki ja mahdollista.🙂.

Jep. Kaikki voi vielä muuttua. Muistan että viime vuonna Suomi voitti melkein kaikki pelit, joihin osallistui ja lopulta voittikin koko MM-kisat. Viime vuonna katsoin jonkun verran kisoja (Suomen pelit, kaikki pelit näkee vaan maksukanavilta eikä mulla oo).

Muistat varmaan vuoden 1995 lätkän MM-kisat? Muistan kun katoin isän kanssa. Jossain vaiheessa isä meni pihalle tekemään hommia ja mää jäin kattomaan yksin kisoja. KUn Suomi voitti, menin kertomaan isälle.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Toi oli 1995 kultaottelu, josta puhuin. Olin varmaan kattonu pelejä aiemminkin sinä vuonna isän kanssa, mutta loppuottelun muistan hyvin. Ysärinä kaikki pelit näkyi tavallisilta kanavilta. Silloin kyllä oli kaapeli-tv olemassa, oli kai jo kasarina, jolta näkyi esim. Music television ja neloskanava ennen kuin se tuli maksuttomaksi.

• Norppa83 kirjoitti:

Toi oli 1995 kultaottelu, josta puhuin. Olin varmaan kattonu pelejä aiemminkin sinä vuonna isän kanssa, mutta loppuottelun muistan hyvin. Ysärinä kaikki pelit näkyi tavallisilta kanavilta. Silloin kyllä oli kaapeli-tv olemassa, oli kai jo kasarina, jolta näkyi esim. Music television ja neloskanava ennen kuin se tuli maksuttomaksi.

Joo viime vuosi oli jymypaukku kun tuli peräkkäin olympiakultaa ekan kerran ja maailmanmestaruus kotikisoista. Ei oo maksukanavia meilläkään joten maksuttomalta mä niitä Suomen matseja seurailen ja jotain niitä muita mitä tulee. Onneks se on ihan lakiin kirjattu että ne Suomen pelit pitää näyttää maksuttomilta kanavilta. Kuinkahan monessa muussa massa on samanlainen laki? Eipä taida muita olla.🙂.

Juu tietenkin muistan -95 kisat nevör foget kuten niistä sanotaan.😄.

• Norppa83 kirjoitti:

Mä kattelin muksuna kun ne kaapelikanavat kasarilla tuli skychannelilta kaikki piirretyt g.i.joe ja transformers esimerkiksi ja showpainia hulk hoganeineen ja ultimate warrioreineen.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mä kattelin muksuna kun ne kaapelikanavat kasarilla tuli skychannelilta kaikki piirretyt g.i.joe ja transformers esimerkiksi ja showpainia hulk hoganeineen ja ultimate warrioreineen.😄.

Mää kattelin lapsena vaan ihan tavallisia maksuttomia kanavia. Sieltä kattelin lastenohjelmia (esim. Turtles, Varjoankka, Tikun ja Takun pelastuspartio), Ihmemies MacGyver (oon kattonu uusintanakin nyt 2000-luvulla, tää on yks mun suosikkisarjoista), elokuvia, luonto-ohjelmia, erilaisia visailuohjelmia jne.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo viime vuosi oli jymypaukku kun tuli peräkkäin olympiakultaa ekan kerran ja maailmanmestaruus kotikisoista. Ei oo maksukanavia meilläkään joten maksuttomalta mä niitä Suomen matseja seurailen ja jotain niitä muita mitä tulee. Onneks se on ihan lakiin kirjattu että ne Suomen pelit pitää näyttää maksuttomilta kanavilta. Kuinkahan monessa muussa massa on samanlainen laki? Eipä taida muita olla.🙂.

Juu tietenkin muistan -95 kisat nevör foget kuten niistä sanotaan.😄.

Joo, viimevuosi oli suomalaisessa jääkiekkohistoriassa siitä erikoinen, että voitettiin sekä Olympialaisissa että MM-kisoissa ja molemmissa kultaa. Ja Olympiavoitto tuli jääkiekossa eka kertaa Suomeen.

• Anonyymi

Satavarmasti tulee katsottua Euroviisut ja jääkiekko Suomi-Saksa. Veivattava jääkiekon loppuvaiheet 1/3 kaukosäätimellä.
      Tsemppiä Suomi!

• Anonyymi

Joo, ärsyttävää kun menevät päällekkäin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä ehdit näkee suomen esityksen sen pelin jälkeen. Ja netissä on kaikkiken maiden esitykset jos haluat kuunnella kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä ehdit näkee suomen esityksen sen pelin jälkeen. Ja netissä on kaikkiken maiden esitykset jos haluat kuunnella kaikki.

Tiiän, ois vaan kiva nähä molemmat ns. livenä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on. Ei oo samaa jos joutuu katsoon jääkiekon lopun jälkeenpäin.

• Anonyymi

En katso.

❄️

• Anonyymi

Höpsis, pidetään romanttinen euroviisuilta, katsotaan viisuja ja puhutaan tunteista. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis, pidetään romanttinen euroviisuilta, katsotaan viisuja ja puhutaan tunteista. :)

Iaskin..väärin

Pitäkää vaan. Me katsellaa elokuvia, pidetty useampi elokuvailta tässä viikon sisällä.

❄️

• Anonyymi

Kyllä meinasin. Kun vaan pysyis hereillä.

• Anonyymi

Taitaa alkaa tuo euroviisujen kilpailu liian myöhään minulle, on jo nukkumaanmeno aika tullut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jo vain tarkoituksena katsoa, niin kauan kuin silmät pysyvät auki :D Ja ääntenlaskenta tietty!

• Anonyymi

Kyllä huomattava piristys koko europop-kilpailuun Käärijä, tosiaan jopa amerikkalaisetkin huomasivat että euroopassakin tehdään musiikkia.

• Onhan Yhdysvaltoihin menny jo vuosikymmeniä bändejä ja artisteja Euroopasta ja joitain tullu siellä tosi suosituksikin niin kuin esim. Beatles tai Led Zeppelin. Vai ovatko luulleet näitäkin bändejä yhdysvaltalaisiksi?

Tosin ei mikään ihme, jos Usassa ei aina tiedetä mitä Euroopassa tapahtuu, kun kaikki siellä asuvat ei aina edes tiedä mitä oman osavaltion tai jopa oman kaupungin tai kylän ulkopuolella tapahtuu. Iso maa, niin sinne mahtuu kaikenlaista. Ei siis ihme, jos vaikka joitain maassakin suosittuja ulkomaalaisia artisteja ja bändejä on joskus luultu usalaisiksi, esim. joitain brittiläisiä.

• Anonyymi

musiikkia?

• Katson kyllä.

• Anonyymi

Olen kai niin humalassa etten näe katsoa. mutta ei se mitään koska eihän suomi ole voittamassa. Täysin turhaa hypetystä ollut koko viikko. Suomenkielisellä biisillä ei voiteta viisuja.

• Anonyymi

En katso. Ei kiinnosta.

• Palstakamu

Olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Mitään mahkuja ei voittoon ole, mutta hengessä mukana nyt kuitenkin.

• Näyttää siltä, että palsta hiljenee illaksi, joten kai tässä päädytään katsomaan viisuja.
      Puoliso tykkää kun katselen hänen kanssaan niitä.

Jos silmäilen samaan aikaan nettiä, hän hätääntyy ja toteaa "ekssä katokka tätä?"
      Yhdessa tekeminen on hyvän parisuhteen perusta.

• Anonyymi

En todellakaan noita homoviisuja katso. Sivistymättömät vihervasurit niitä seuraa. Suomen peliin taas on kisakatsomo katettu.

• Anonyymi

Muistakaa myös Farmi-Suomi, jossa yritävät selviytyä lehmien joukossa:
      Nelonen: 18.00 Farmi Suomi

Pitää olla jokaista kananippua kohden erillinen Digitaalinen viritin kokoaan jotta kaikkia voisi katsoa eli käytännössä noin 43 erillistä digiboxia.

• Anonyymi

Mulla ei ole telkkaa enkä ole hereillä enää kauaa yhdeksän jälkeen. Eli en katso.

xLiner

• Anonyymi

Katsoin juuri tuon Käärijän semifinaali-esityksen netistä... hyvin tulee räjähtävästi laaikon sisältä ja jos kerran englantilaiset ja Liverpoolilaiset tykkäävät, niin jokus virren veisaaja europop-hiuksien lakkaaja Loreen jää kakkoseksi helpostikinö.

• Anonyymi

Katson joo, mutta en luultavasti ihan keskittyen, ainakaan heti alusta. Muksu katsoo viisuja telkkarista ja mä katselen varmaan pelin loppuun koneelta, ennen kun keskityn viisuihin.

• Anonyymi

Yrittäisin kyllä valvoa ja katsoa pisteitä jos jaksan... miten käy...

• Vois kuunnella ja katsoa käärijän biisin ensimmäistä kertaa

• Anonyymi

Maailman mahvain ulostulo pahvilaagtikosta olisi;: räjähtäisi kokonaan ne pahvit siinä kokonaan ympäriltä ja sieltä tulee käärijä sisältä... vähän nyrkkeilyjuttuakin kehiin...

Pikkupoksu jotta koko pahvinen paketti räjähtää kokonaan ja sieltä tulee Cha Cha Cha...

• Anonyymi

Ei helvetti, veisujen seuraaminen vaatis ainakin 7 kpl bulmersseja putkeen

• Anonyymi

Noh, jos kunnon suukiva siihen alle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1542
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      140
      680
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      76
      639
    Aihe