Panostatteko wc-paperiin

Anonyymi-ap

Vai kelpaako jopa halvin mahdollinen?

27

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tavallaan joo. Emboa olen osteskellut. Tosin itse en kovin paljoa sitä käytäkkään, että sama olla se pienikin määrä mukavantuntuista...sekä sen tötterönkin voi vippasta vessanpyttyyn mainitussa tuotteessa...

• Anonyymi

Heehe!
      Miksi DDR:ssä käytettiin kaksikerroksista vessapaperia?
      Koska piti lähettää kopio Moskovaan.
      Heehehe-ööh

(telkkarissa vitsi huvitti, en osaa kertoa sitä oikein 🤔)

• Anonyymi

En panosta, enkä katso hintaa. Ostan sitä vessapaparia, jonka olen hyväksi todennut.

• Anonyymi

Hyvä panostaa, herkät paikat voi paremmin!

• Anonyymi

Bidee on keksitty

• Ite ostan halvinta paperia, kun suurimmaksi osaksi tulee suihkuteltua. Ei jää tahmaiseksi persaus.

• Olen muistaakseni sanonut tästä ennenkin. Minä juoksen tarjousten perässä. Jos siellä on korkealaatuinen- ja hipiää hellivä tarjouksessa, tai jokin hiekkapaperia muistuttava tuote, niin sitä sitten ostetaan. Eikä kukaan ole vielä valittanut. Ei ne uskalla! 😀

• " Ei ne uskalla! 😀"

😮
        Huh, sehän tuli jämäkästi 😀

• Gattino kirjoitti:

" Ei ne uskalla! 😀"

😮
        Huh, sehän tuli jämäkästi 😀

Heh! Tämä on aika selvä asia. Mikäli meillä haluaa käyttää wc-paperia, otetaan sitä mitä on tarjolla. Tämä EI ole mikään monivalintakysymys.
        On muita asioita, mistä voidaan neuvotella. Tämä ei ole sellainen. 😂

• Anonyymi

Lambiin petyin, emboa ostin, kunnes löysin hinta/ laadultaan vielä paremman floralysin.

• Anonyymi

Kyllä ei kelpaa, hesari on kallista paperia, typistettynäkin:)

AV

• Xtra tai Rainbow on yleensä ja ihan hyvin asiansa ajavat.

• Anonyymi

Jos on persesuihku ja pyyhe niin ei tarvi paperia käyttää. Tulee puhdasta eikä pyttykään mene tukkoon.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä, hyvin pyyhkii halvemmallakin.

• Anonyymi

En wc- vaan talouspaperiin, talouspaperi on THE kutipaperi!

• Tuli vaan mieleen pitäisikö vieraille ostaa parempaa vessapaperia? Kaikki kattaukset ja muut tarjoilut ovat aina olleet luksusta.

• Anonyymi

Pyh. Pitää olla oma eriö vieraille, kemiallinen vessa riittää ja on huomaavaista antaa vieraiden käydä tyhjentämässä se ennen kuin poistuvat.

• Anonyymi

wc-paperin rullan telineen vessasa voi aina panostaa eli ladata laittamalla uusi rulla siihen, joo minäkin taisin ostaa liikaa serlaa, kestää kauan 8 rullaa huono investointiohde

• Anonyymi

Panostus paperiin tarkoittaa tosin runkrunk-tointa paperiin, mutta jatka toki.

;D

• Anonyymi

Halpaa ja hyvää. Jos muistan nimen oikein, olen ostanut pitkään Gladys -merkkistä paperia. Poikkeus linjassani, että kotimaista pitää olla. Käytän sitä myös talouspaperina.

Täytyykin katsella löytyisikö vastaavaa suomalaista.

xLiner

• Anonyymi

Muistin väärin. Wc-paperini on nimeltään Grite.

xLiner

• Anonyymi

minä taisin ostaa 8 rullaa serlaa.... liikaa ostin kerralla.... panostaa eli lataa sitä telinettäkin vessassakin laittamalla uusi rulla. harvoin

• Anonyymi

Mikä tahansa paperi käy ja rulla miten päin perin tahansa telineessä, käsisuihku on säännöllisesti käytössä. Puhtaalla perällä pysyy pirteänä.

• Anonyymi

Just katson YLE areenasta ilmaston muuttajat, jakso 4, metsäteollisuus. Siellä mainitaan, että suomalaiset käyttävät keskimäärin 60- rullaa wc- paperia/ vuosi? Ja amerikkalaiset tuplaten enemmän? Olenko minä poikkeus, kun laskin, et itse käytän keskimäärin kymmenesosan tosta Suomalaisten määrästä (6 rll/ vuosi).

• No tästä meillä oli mieheni kanssa eri näkemys. Hän halusi sellaista keltaista karheaa paperia ja minä valkoista pehmeää, kuten Embo.
      Niinpä hän osti kotiinsa keltaista sekä vähän valkoista minua varten ja toi myös omaa keltaista santapaperiaan meillekin vessoihin altaiden aluskaappiin 😄

• Anonyymi

Tavallinen ja edullinen wc-paperi on käytössä, ei tarvitse olla luksustuote.
      Miksi ihmeessä monessa kaupassa suomalainen wc-paperi on liian kallista, vaikka kyseessä on perustarvike.

• Anonyymi

Ostan hyvää vessapaperia, maksaa mitä maksaa.

Halvin vessapaperi on usein oikeasti kalleinta, hylsyn päälle on vedetty murenevaa paperia muutama kerros, yksi rulla kestää max puoli päivää.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1809
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1116
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      982
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      152
      844
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      761
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      691
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    Aihe