Seuran löytäminen keski-iässä

Anonyymi-ap

Mistä ihmeestä voi löytää fiksuja ja asiallisia kontakteja keski-ikäiset naiset että miehet.
Onko kokemuksia nettisivustojen seuranhaku sivustoista ?

45

575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihminen tulee keski-ikään 35 vuotiaana. Ja silloin niistä tulee niin tylsää ja ikävää seuraa, ettei ne kelpaa kenellekään. Näen elämän sellasena jatkumona jossa 35-50 vuotiaat on sellanen tasasen harmaa ja mitään sanomaton jakso. Nuoremmat on kekseliäämpiä ja innovaatisempia ja me vanhemmat taas kokeneempia taitavampia.

    • Anonyymi

      Tinderi on sellainen paikka

      • Ei todellakaan ole. Viiskymppinen on siellä ihan roskaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Viiskymppinen on siellä ihan roskaa.

        Kyllä kun teinit ei ole kiinnostuneet 50 vuotiaasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun teinit ei ole kiinnostuneet 50 vuotiaasta

        Eipä näytä olevan 30v eikä 40 vuotiaatkaan sen enempää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä näytä olevan 30v eikä 40 vuotiaatkaan sen enempää.

        Voisko johtua susta ettei naiset lähestyä sua edes treffeissä. Ite olen susiruma ja juttelen miesten kanssa.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko johtua susta ettei naiset lähestyä sua edes treffeissä. Ite olen susiruma ja juttelen miesten kanssa.

        Olen varmaan maailman vastenmielisin olento...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen varmaan maailman vastenmielisin olento...

        Jos oma asenne on tollanen niin kukaan ei kiinnostu edes juttelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma asenne on tollanen niin kukaan ei kiinnostu edes juttelee.

        Ei ole ollut kukaan halukas juttelemaan tuolla treffeissä. Eikä Tinderissä. Paitsi huijarit ja semmoiset jotka ei ole kiinnostanut oikeasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen varmaan maailman vastenmielisin olento...

        Jos et itse arvosta itseäsi, ei kukaan muukaan sitä tee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen varmaan maailman vastenmielisin olento...

        Kuka tietää. Saattaahan se olla totta.


    • Anonyymi

      Tinderissä on meno kun sirkuksessa. Ei normaalia juttelua, vaan esittämistä. En tykkää. Naurettavaa olla joku ns sisällöntuottaja jossain somealustalla, ihan helvetin säälittävää. En kiihotu pelleistä.

      Tavalliset ihmiset haluaa olla kun julkkiksia omissa parisuhteissaan. Ei hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Jos joku naapurin nainen ottaa aurinkoa pihalla, oikein tarkastelun kohde

    • Anonyymi

      Keski-ikä taitaa olla nykyään 40 vuotta eli puoli-iästä ennen kuin kuolet on keski-ikä
      '

      • Naapurinpoika oli keski-iässä kymmenvuotiaana.
        Ajoi autolla junan alle.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Naapurinpoika oli keski-iässä kymmenvuotiaana.
        Ajoi autolla junan alle.

        Tää oli hyvä joke. Huumoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä joke. Huumoria.

        Ei oikeastaan, sillä se naapurin poika jäi oikeasti junan alle.


    • Tältä palstalta olen löytänyt erittäin mielekästä ja mieluisaa seuraa. Moneen lähtöön..

      • Anonyymi

        Ap etsikin "fiksuja ja asiallisia " :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap etsikin "fiksuja ja asiallisia " :D

        -harmiseikirj-

        Ottaako Pirpanan vapaa suhde noin koville että pitää nälviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako Pirpanan vapaa suhde noin koville että pitää nälviä?

        Harmis on ollut pahalla päällä koko viikonlopun 🤭

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis on ollut pahalla päällä koko viikonlopun 🤭

        xLiner

        Harmis hyväntuulisena hymyilee sun tulkinnalle. väärinhän se tuokin meni niin kuin aina palstatulkinnat :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap etsikin "fiksuja ja asiallisia " :D

        -harmiseikirj-

        sinäkään et siis ole fiksu ja asiallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinäkään et siis ole fiksu ja asiallinen.

        En kuulu palstan seuraa hakeviin :)

        -harmiseikirj-


    • Moni pystyy näyttelemään fiksua ja asiallista. Niitä löytyy joka puolelta.
      En luottaisi siihen, mitä selaimesta näkyy.

      Intuitiivinen luotaus IRL on nopea ja luotettava.

      Tanssiravintoloissa on kuhinaa. Harva äijä siellä kännää, kun ei saa hetkeäkään olla rauhassa. Pariutumispeli on kiivasta, tanssimaan joutuu vaikka ei halua eikä osaa.

      "Höpöhöpö" sanoo naiset kun yrittää selitellä.

    • Anonyymi

      Pannukakku ehkä rehellisin vaikka meno haiskahtaa tinderöinnille paikoitellen.

    • Anonyymi

      kuplivaa vettä kuin joku olut-purkki on kuplivaa vettä


      mutta todella huvittavia juttuja... joku galactica original... että mistä sellaisia sarjoja saa.... hassuja juttujakin ja seikkailuja

    • Anonyymi

      Fiksut ja asialliset vapaat keski-ikäiset eivät enää halua pariutua. Sun kannattaa hakea jotain muuta...

      xLiner

      • Anonyymi

        Asiattomia typeryksiä... no nitä kyllä on tarjolla ollut ja en ole aloittaja, mutta sanonpahan vaan.


    • Anonyymi

      Itse en mene deittisivustoille tarjolle. Jollei löydy "luomuna", niin olkoon sitten.

    • Anonyymi

      Mies tutustuu naisiin baarissa ja nainen tutustuu miehiin baarissa. Viinaa juomalla mies ja nainen kohtaavat baarissa ja tutustuvat. Rohkea pitää olla ja mennä juttelee koska muuten ei kumppania löydä. Nyttenkin lauantaina oli baareissa paljon ihmisiä joten moni varmaan löysi kumppanin.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      tuollainenkin on vähän hassua jos menet kauppaan ja pyydät myyjältä: janojuomaa jossa on kuplia eli siis niin sellaista juomaa mitä ehdottaisi

    • Olen vahvasti sitä mieltä, että aidot kontaktit luodaan livessä, eikä missään nettien epämääräisillä deittisivustoilla. Miten ihmiset kohtasivat ennen nettiä ja deittisivustoja?
      Nostettiin peppu penkistä ja lähdettiin kaikenlaisiin rientoihin mukaan. Osallistuttiin ja vaivauduttiin erilaisiin tapahtumiin.
      Eikä pelkästään kotikulman baariin, vaan ihan oikeasti ihmiten ilmoille. Avoimin mielin.

      Itselläni ei ole koskaan ollut deitti-ilmoitusta, joten olen jäävi neuvomaan ketään, mutta kuitenkin, ikuisena romantikkona uskon edelleen ihmisten aitoon kohtaamiseen ja onnelliseen lopputulokseen IRL.

      • Anonyymi

        ...onnelliseen lopputulokseen?

        Ja kun sen henkilön on löytänyt, se arkisuus ei kauaa kiinnosta. Ja eikun jätetään ja petetään.

        Aika loppui sitten.

        Sen pituinen se.


    • Esimerkiksi tältä palstalta löytyy vallan hyvin. Mulla ei ole kuin hyviä kokemuksia palstatutustumisista tähän mennessä 13 vuoden kokemuksella, niin muita kohtaamispaikkoja en virtuaalista edes tarvitse.

      Kyllä mä sanoisin, että ne seuran löytämisen avaimet ovat täysin omien korvien välissä, eivät siinä mistä sitä seuraa etsii.

    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa baarissa.
      Me viinamiehet olemme baarissa juomassa viinaa. Baarin tupakkakopissa on helppo aloittaa jutustelu naisten kanssa ja siitä sitten hiljalleen edetään parisuhteeseen asti.
      Raitis mies vain haaveilee yksin kotona että tapaisi kumppanin jossain harrastuksissa. Vuodesta toiseen hän aloittaa uusia harrastuksia kumppanin löytämisen toivossa, mutta on edelleen yksin.

      t. viinamies

    • Keski ikäisen 35-50 vuotias pitäs opetella ensinnäkin hymyilemään ja toisekseen elään vähän rennommin. Eikä käyttää mitään tylsää pukua tai jakkupukua. Kattella elämää vähän laajemmalla näkemyksellä eikä pelkästään omista ympyröistä.

      • "hymyilemään ja toisekseen elään vähän rennommin"

        Olen pian tuon 35 ja hymyilemään herkemmin pitäisi vielä oppia. Lapsenahan olin vielä todella hymyileväinen, se ominaisuus pitäisi vain saada luonnollisesti takaisin.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "hymyilemään ja toisekseen elään vähän rennommin"

        Olen pian tuon 35 ja hymyilemään herkemmin pitäisi vielä oppia. Lapsenahan olin vielä todella hymyileväinen, se ominaisuus pitäisi vain saada luonnollisesti takaisin.

        Mehän ollaan ihan eri sukupolvee. Mä luisun ton haarukan vanhemmalle puolen jo. Kyllä nuoremmissakin tulee vielä joskus sellasia eläviä tyyppejä vastaan. Mutta on aika masentavaa, kun moni nuorempi, joka on asunu samoilla seuduilla kun mä. Niin ihan erilainen lapsuus. Kun mä olin melkein aina ulkona ja mä tiesin kaikki lähimetsät, joka ikisen kivijalan ja kaivonpohjan. ja tiesin autiotalot ja maanalaiset putkikanavat ja kiipeilypaikat. Että oman ikäluokan kanssa kun puhuu, niin on aika samat aiheet vaikka olisi kotoisin eri paikkakunnilta tai vaikka ulkomailta. Mutta onko nuoremmista tullu ainakin osasta vähän sellasia pikkuvanhoja, että onko jääny sellanen normaali seikkailu vaihe väliin.


    • Jos paritteluseuraa haluat, niin nuo nettideittipalvelut ja baari ovat parhaita.

      Jos taas haet kumppania, niin erilaiset harrastukset ja yhteisöt.

    • Anonyymi

      Voisi aloittaa ensin mitä sinä haluat parisuhteesta. Sitten selailemaan vaikka suomi24ssä. Realistinen kannattaa olla. Jokaisessa suhteessa tulee skismaa, ei pidä heti startata, että tämä oli tässä. Aika moni tekee niin ja sinkkuna pysyy.
      Deittailu on aika kivaa, siitä sitten yhden kanssa alkaa viihtyä parhaiten. Profiilista kannattaa tehdä todellinen.

    • Harrastustoiminta tai aktiivisuus jossain muussa touhussa ihmisten ilmoilla on paras konsti.

      Kyllähän varmaan jostain treffiäppien maailmasta voi jonkun helmen löytää, mutta uskoisin sellaisiin tupsahtavan sellaiset, jotka yrittävät helpoimman kautta sitä.

      Vaikka ei treffi-ilmoituksien selaaminen ja sitä kautta yhteyksien ottaminen edes ole helppoa. Nykyään jopa arvelluttavaa, kun huijarit ovat samoilla apajilla.

      Itse jos intoutuisin, miettisin vakavissani tanssihommia. Minusta tanssilavameininki on tervettä touhua, jos mikä ja sosiaalista. Joutuis vähän ottaa tanssikursseja varmaan ja sit eikun lavoille kiertämään. Ja jos sieltä löytyis joku Irmeli, niin olispahan jotain yhteistä harrastusta jo. 😁

      • Anonyymi

        Mulla tanssilavoista käsitys. Sinne menee uudet ja he löytävät toisensa, jatkavat vähän aikaa tanssimista ja häipyvät omiin yhteisiin oloihinsa. Sinne jäävät sellaiset jotka eivät halua pariutua lainkaan. Tai toiset heistä sanovat että jos joku ihana sattuu kohdalle niin sitten... Muttei niin ihanaa vaan satu. Siellä he taituroivat tanssinkiemuroissa niin että kun käyn pari kertaa vuodessa, tunnistan tyyppejä.
        Mutta joo on liikkuva, terve ja hieno harrastus, sosiaalista kanssakäymistä. Sulle tietenkin toivon että bongaat heti jonkin tuoreen tulijan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tanssilavoista käsitys. Sinne menee uudet ja he löytävät toisensa, jatkavat vähän aikaa tanssimista ja häipyvät omiin yhteisiin oloihinsa. Sinne jäävät sellaiset jotka eivät halua pariutua lainkaan. Tai toiset heistä sanovat että jos joku ihana sattuu kohdalle niin sitten... Muttei niin ihanaa vaan satu. Siellä he taituroivat tanssinkiemuroissa niin että kun käyn pari kertaa vuodessa, tunnistan tyyppejä.
        Mutta joo on liikkuva, terve ja hieno harrastus, sosiaalista kanssakäymistä. Sulle tietenkin toivon että bongaat heti jonkin tuoreen tulijan.

        No mä en etsiskele mitään suhinoita, mutta mietin, että sellainen muummoassa vois olla ihan jees mesta törmätä suht mukaviin ja fiksuihin ihmisiin. Samoin vois olla, että frisbeegolf, golf, pyöräily, retkeily, lintubongaus jne. vois olla sellaisia harrastuksia, missä törmäilee ihan kaikenikäisiin ja ihan fiksuun porukkaan. Usein sellaiset ihan tumpelot ja sosiaalisesti ummikot ei harrastele mitään, eikä pelimiehet ja naiset välttämättä jaksa lähteä tuollaisista mestoista kalastelemaan suhteita. :o)


    • Anonyymi

      Pitää vaan olla liikkeessä siten natsaa kohalle jos on tullakseen.Etsimällä tuskin löytää sopivaa.Asenne pitää olla kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2307
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      223
      1873
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1260
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1162
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1073
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      32
      1072
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      56
      989
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      902
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      896
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      840
    Aihe