Kaipaan piristystä!

Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?

188

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äkkiseltään kaikki vitsit, mitkä tulee mieleeni on julkaisukelvottomia. Näinollen toivottelen vaan tsemppiä ja voimia potkia takaisin.

      • Kiitos tästä👊🏻


      • Anonyymi

        Minä tykkään joskus laittaa pari, mutta toisten kustannuksella, niin se on epäeettistä tietenkin, vaikka kyseessä olisi kuinka epärealistiset, harhaiset tai ilkeyteensä sairastuneet piinatut sielut. Minä olen se hirveä ihminen


    • Mikä pingviini oli ennen jeesusta?
      -Pingvesi

    • Matti ja Teppo pysähtyivät keikkamatkalla tankkaamaan autoa. Veljeksille tuli riitaa, kumpi maksaa bensat. Teppo tokaisi Matille: Jää sää Matti autoon, kun tää on vaan teboil.

    • randombypasser

      Mistä erottaa aidon merirosvon ja turkulaisen? Turkulaiselle on silmälappu molempien silmien päällä.

      • 🤣🤣🤣


    • Opettaja palautti matikan kokeet. Hän ei ollut ollenkaan tyytyväinen tuloksiin ja sanoi, että koe meni niin huonosti, että piti antaa teistä 50 prosentille ala-arvoinen numero.

      Ääni takapenkiltä: ” Mutta opettaja, eihän meitä edes ole viittäkymmentä prosenttia.”

    • Anonyymi

      Ei oikei sovi kuvailuusi itsestäsi että väität olevasi introvertti ja silti itket täällä että elämä potkii päähän extrovertti kenties noin tekee kun ei osaa oman elämänsä hallintaa mu ehkä sulla käy tuuri ja joku ton lässytyksen uskoo onnea

      • Kiitoksia tästä!


      • Anonyymi

        Taas ätmiltä vähän itseprojisointia mikä tämä hengästyttävä ns murretyyli muuten on? Hyvää keskustelua mielikuvitusdooriksesi kanssa noin muuten


    • Noh.. minä en ole kovinkaan hauska. Itse asiassa olen hyvin tylsä tyyppi. Joten en osaa sinua piristää kuin jaarittelemalla jotakin turhanpäiväistä..

      Elämä tosiaan osaa potkia päähän, kokemusta aiheesta löytyy itsekultakin..

      Saat olla kiitollinen, ettei sulla ole palleja, sillä kun elämä potkii munille, nii.. se sattuu.
      Mulle auttaa moneen vaivaan ihan vaan kunnon unet. Siitä kun saa kunnon nokkaunet tsi yöunet, alkaa taas päivä paistamaan siihen risukasaankin.

      Väsyneenä sitä tuntuu asiat isommilta kuin on. Sitä tuppaa suurentelemaan asioita vääriin mittasuhteisiin.

      En tiedä mikä mieltäsi painaa, eikä tarvitsekaan. Sinä kuitenkin elät ja olet, niin ei kaikki ole vielä toivotonta tai mennyttä. Sitä sanotaan, et kuolema korjaa kaiken, mut kyllä se on niin, että vasta sit on kaikki toivo menetetty.

      Itse en vällää muutamasta potkusta päähän.. niitä jokunen on tullutkin. Se on osa elämää. Siinä missä ilo ja onnikin. Siitä potkusta pääsee eteenpäin vain ja ainoastaan käsittelemällä sen omassa päässään. Siinä ei auta pakeneminen hauskoihin juttuihin tai vitseihin.

      Tilapäisesti pakeneminen on ratkaisu, mutta se ei ole elämän kestävää kehitystä. Fakta on, että elämä potkii ja ensteks joudut käsittelemään sen.
      Se ei ole sinun syysi tai on turhaa kysyä miksi minä.. kaikki saavat osansa ja that's it.

      Suru ja pettymys ovat oikeastaan ihan kauniita tunteita kun niiden antaa tulla. Antaa itsenseensä sattua. Kipu ja tuska hellittävät vasta kun ne on käyty läpi. Mutta sen ymmärtääkseen pitää antaa itselleen lupa tuntea.
      Kai tajuat, että olet tunteva olento. Sinähän elät.

      Toki voit paeta kipua johonkin pisteeseen asti. Vaimentaa ja piilottaa tunteesi. Paeta. Mutta se tuska jää odottamaan ja nostaa päätään yhä uudestaan. Koska se on jäänyt käsittelemättä.

      Kun elämä potkii, on se valinnan paikka.. joutuu ihan itse päättämään miten siihen suhtautuu.

      Jos minä tulisin ja potkaisisin sinua yllättäen, miten toimisit? Pakenisitko? Vai puolustautuisitko?

      • Näitä asioita oma elämäni pitää sisällään mitä tuossa juuri mainitsitkin.

        Tämä Ei ehkä juurikaan piristänyt, mutta oikeastaan sanoitkin juuri ne oikeat sanat. Miten saan tästä elämästäni kaiken irti. On se, että osaisin surra. Tänään surin ja hyvä niin. Eli edistystä on tapahtumassa.

        Kiitos sinulle tästä💜


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Näitä asioita oma elämäni pitää sisällään mitä tuossa juuri mainitsitkin.

        Tämä Ei ehkä juurikaan piristänyt, mutta oikeastaan sanoitkin juuri ne oikeat sanat. Miten saan tästä elämästäni kaiken irti. On se, että osaisin surra. Tänään surin ja hyvä niin. Eli edistystä on tapahtumassa.

        Kiitos sinulle tästä💜

        Olet ihana.. ja juu.. kuten sanoin.. olen tylsä tyyppi. Ja realisti. Mutta kaikkea hyvää sinulle.💛


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet ihana.. ja juu.. kuten sanoin.. olen tylsä tyyppi. Ja realisti. Mutta kaikkea hyvää sinulle.💛

        🙏🙏🙏


      • Siskoseni, sä oot huikea, kiitos että olet elämässäni 😘❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        Siskoseni, sä oot huikea, kiitos että olet elämässäni 😘❤️

        Jaa .. mä vai? Höh..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa .. mä vai? Höh..

        Höh, just sä 😁


      • Anonyymi

        Karseeta duubaa monta sivua. Yrität vaan loppujen lopuksi päästä tuon aloittajan kanssa sänkyyn.
        Ja molemnat ootte luultavasti ihan sekopäitä.

        Joo, elämä potki Mika Moringiakin päähän kun joutui vankilaan. No nyt on muutama vuosi aikaa vankilasta kirjoitella kaipaavia haikuja nausille, jotka jostain älyttömästä syystä kirjoittelevat netissä kelle tahansa etsiessään sitä suurta ihanaa rakkautta.
        Tziisus naiset. Missä teidän itsetuntonne on?

        Kun menen ulos niin kaupungilla suurin osa miehistä on sellaisia etten niitten kanssa vaihtaisi ees hyvän päivän toivotuksua. Miks siis juttelisin mahdollisesti samojen kuvatusten kanssa netissä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karseeta duubaa monta sivua. Yrität vaan loppujen lopuksi päästä tuon aloittajan kanssa sänkyyn.
        Ja molemnat ootte luultavasti ihan sekopäitä.

        Joo, elämä potki Mika Moringiakin päähän kun joutui vankilaan. No nyt on muutama vuosi aikaa vankilasta kirjoitella kaipaavia haikuja nausille, jotka jostain älyttömästä syystä kirjoittelevat netissä kelle tahansa etsiessään sitä suurta ihanaa rakkautta.
        Tziisus naiset. Missä teidän itsetuntonne on?

        Kun menen ulos niin kaupungilla suurin osa miehistä on sellaisia etten niitten kanssa vaihtaisi ees hyvän päivän toivotuksua. Miks siis juttelisin mahdollisesti samojen kuvatusten kanssa netissä ?

        No ehkä ero on siinä, että voit vaihtaa ajatuksia anonyyminä. Ei täällä kaikkien kanssa tarvitse sentään keskustella.

        Enkä menisi muuten minäkään vieraille kadulla muutenkaan juttelee.

        Mikä sun ongelmasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karseeta duubaa monta sivua. Yrität vaan loppujen lopuksi päästä tuon aloittajan kanssa sänkyyn.
        Ja molemnat ootte luultavasti ihan sekopäitä.

        Joo, elämä potki Mika Moringiakin päähän kun joutui vankilaan. No nyt on muutama vuosi aikaa vankilasta kirjoitella kaipaavia haikuja nausille, jotka jostain älyttömästä syystä kirjoittelevat netissä kelle tahansa etsiessään sitä suurta ihanaa rakkautta.
        Tziisus naiset. Missä teidän itsetuntonne on?

        Kun menen ulos niin kaupungilla suurin osa miehistä on sellaisia etten niitten kanssa vaihtaisi ees hyvän päivän toivotuksua. Miks siis juttelisin mahdollisesti samojen kuvatusten kanssa netissä ?

        ” Kun menen ulos niin kaupungilla suurin osa miehistä on sellaisia etten niitten kanssa vaihtaisi ees hyvän päivän toivotuksua. Miks siis juttelisin mahdollisesti samojen kuvatusten kanssa netissä ?” In reality- vingut täällä joka kaupan kassan perään ja syytät tuntemattomia ihmisiä pettämisestä yms


    • Anonyymi

      Antaisin olla, vain, olen sairas ja jaksaminen ihan itsekseen, vaatii erittäin suuren määrän energiaa, N

    • Tämä on vanha vitsi, mutta liittyy erääseen keskusteluun palstalla tässä taannoin 😁

      "Minulla oli loppuviikosta varattuna aika gynekologille.
      Varhain aamulla sain vastaanotolta puhelinsoiton ja kerrottiin, että nyt aamuksi olisi peruutusaika klo 9.30. Otin sen.

      Olin juuri saanut kaikki perheenjäsenet lähetettyä töihin ja kouluun,kun huomasin, että kello on jo 8.45. Matka lääkärille kestäisi noin 35 minuuttia, joten yhtään ylimääräistä aikaa ei ollut.
      Kuten yleensä kaikki naiset mennessään gynekologille, otan hygienia-asiat hieman tarkemmin huomioon, mutta tällä kerralla en voinut käyttää siihen kovin paljon aikaa. Ryntäsin portaat ylös, heitin pyjaman nurkkaan ja kastelin pesualtaan reunalla olevan pesukintaan ja pesaisin ’alakerran’ pikaisesti varmistaen, että olisin jotakuinkin ’näyttökunnossa’. Viskaisin pesukintaan pyykkikoppaan, puin kiireesti jotain päälleni, hyppäsin autooni ja ajoin vastaanotolle.

      Jouduin odottamaan vuoroani hetken aikaa ennen kuin minut kutsuttiin sisään. Tietäen toimintatavan, kuten varmasti sinäkin, hyppäsin pöydälle, katselin huoneen toiselle puolelle ja kuvittelin olevani Pariisissa tai jossain muussa upeassa paikassa tuhansien kilometrien päässä.

      Hämmästyin hieman lääkärin sanoessa: ”Hyvänen aika sentään, sitä ollaan sitten nähty ekstravaivaa, vai mitä?” En vastannut mitään.

      Vastaanoton jälkeen huokaisin helpotuksesta ja menin kotiin. Loppupäivä kului normaaliin tahtiin, kaupassakäyntiä, siivousta, ruoanlaittoa jne.

      Eskarissa oleva kuusivuotias tyttäreni oli huoneessaan leikkimässä. Yhtäkkiä hän huusi kylpyhuoneesta: ”Äiti, missä mun peskukinnas on?” Käskin hänen ottaa puhtaan kaapista.

      Hän parkaisii: ”Ei!!!” Hän huusi:” Mä tarviin sen, joka oli tässä altaan reunalla. Siinä oli
      kaikki mun kimalteet ja hileet säästössä!”

    • Vanha mies soitti pojalleen
      ”Kuulehan. Äitisi ja minä aiomme erota. 40 vuotta kurjuutta on riittävästi.”

      Poika: ”Mitä ihmettä sinä nyt höpötät?”

      Vanha mies jatkaa: ”Emme voi kestää toisiamme. Olen kyllästynyt hänen naamaansa. Olen väsynyt puhumaan tästä, joten soita siskollesi ja kerro uutiset hänellekin”, ja vanha mies lopetti puhelun.

      Poika oli nyt huolissaan ja soitti siskolleen. Sisko sanoi veljelleen: ”Ja paskanmarjat he ovat eroamassa!”. Sisko soittaa myös isälleen kiivastuneena: ”Te ette ole eroamassa! Älkää tehkö mitään, minä ja veljeni otamme lentoliput ja tulemme kotiin keskustelemaan tästä. Älkää soittako lakimiehelle tai allekirjoittako mitään papereita! KUULITKO?” hän sanoi ja lopetti puhelun.

      Vanha mies kääntyy kohti vaimoaan ja huutaa hänelle: ”Selvä juttu, he ovat kummatkin tulossa jouluksi kotiin ja maksavat omat lentolippunsa!”

      • Naisen ja miehen halut koetuksella
        En ole täysin ikinä ymmärtänyt, miten miesten ja naisten seksuaaliset himot eroavat toisistaan. Enkä koskaan sitä maskuliininen-feminiininen juttua. Ja aina väitetään, että naiset muka ajattelevat sydämellään ja miehet ajattelevat peniksellään. Ei pidä paikkaansa! Esimerkiksi:

        Eräänä iltana menin tyttöystäväni kanssa nukkumaan. Himoni alkoi jyllätä kun näin hänet alasti ja ehdotin vaakamamboa hurmaavilla eleilläni ja casanovamaisella katseellani.

        Tyttöystävä torppasi suunnitelmani nopeasti: ”Sori kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin, että pitäisit mua lähellä, halaisit ja silittelisit mua.”

        Minä jo kovana innostuksesta jyrähdin: ”SIIS MITÄ?!” Ajattelin, että mitähän hittoa tämä nyt oli! Kalu on täydessä iskuvalmiudessa, rykmentti on valmiina laukaisemaan ammukset ja mitä: pitäisi vaan halailla ja silitellä? Ihan kuin olisit ollut vesi-greippi -dieetillä kolme viikkoa ja eteen tuodaan perhepitsa, sisäfilepihvi ja pekonilla terästetty herkkupurilainen, jota pitäisi tyytyä vain haistelemaan. Ei s.atana!

        Tyttöystäväni jatkoi: ”Et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeideni kanssa. Siksi en voi tyydyttää miehisiä tarpeitasi aina, kun sitä haluaisit. Etkö voisi vain rakastaa minua tällaisena, kuin olen? Ei sellaisena, mitä makuuhuoneessa teen vuoksesi?”

        Ymmärsin heti, ettei mitään seksuaalista tule tapahtumaan tänä iltana. Erektiooni pakkautunut veri palasi takaisin aivoihini pikkuhiljaa ja pystyin ajattelemaan taas asioita.

        Sitten kun olin 2 tuntia kieriskellyt sängyssä, sain mieleeni mestarillisen suunnitelman. Tällä punnittaisiin tyttöystäväni hengellinen kyvykkyys.

        Koitti seuraava päivä. Otin vapaata töistä ja ehdotin, että menisimme tyttöystäväni kanssa viettämään mukavaa päivää yhdessä. Vein hänet laadukkaaseen ranskalaiseen bistroon nauttimaan lounasta. Sitten suuntasimme Stockmannille. Vietimme aikaa ja hän kokeili useita erilaisia merkkivaatteita. Hän ei osannut päättää minkä ottaa, joten ehdotin hänelle: ”Otetaan ne kaikki!”

        Voi kuinka hänen katseensa kirkastui. Jokainen pusero, neule ja hame napattiin kyytiin. Pyysin Stockmannin henkilökuntaa auttamaan vaatteiden kantamisessa.

        Hän halusi myös uudet kengät. Ehdotin, että otetaan kengät jokaiselle uudelle asukokonaisuudelle joita hän löysi.

        Koruthan piti saada myös asuihin sopivaksi, eli suuntasimme koruosastolle. Hän valitsi itselleen timanttiset korvakorut, Rolexin kellon, kaulakorun timanteilla sekä tietenkin timanttisormuksen.

        Hän oli innostunut ja täynnä onnea. En ole koskaan nähnyt häntä näin onnellisena. Hän sanoi: ”Tämä on juuri sitä, mistä olen aina uneksinut! Rakastan sinua valtavasti!”

        Hän jopa ehdotti seksiä sovituskopissa. Mielenkiintoista.

        Kun Stockmannin henkilökunta oli kantanut kaikki hänen ostoksensa kassalle odottamaan, hän totesi: ”Nyt olen löytänyt kaiken mitä haluan. Mennäänkö kassalle?”

        Katsoin häntä syvälle silmiin, otin hänet lähelle ja sanoin: ”Sori kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä.”

        Tyttöystäväni kasvoilla hymy muuttui kulmien kurtisteluun, hänen suunsa loksahti auki ja hän sanoi epäluuloinen ilme kasvoillaan: ”SIIS MITÄ?!”

        Sanoin hänelle rauhalliseen äänensävyyn: ”Minä vain halusin, että pitäisit näitä vaatteita ja koruja sylissäsi. Minusta tuntuu, ettet ole samalla tasolla minun miehisten ja taloudellisten tarpeideni kanssa, jotta voisin tyydyttää sinun tarpeesi naisena.”

        Juuri kun hänen ilmeensä oli muuttumassa suuttumisen ja raivon partaalla olevan mielipuolen näköiseksi, sanoin hänelle: ”Mikset voi vain rakastaa minua tällaisena kuin olen, ei sellaisena, mitä voisin sinulle ostaa?”

        No, sanomattakin selvää, että seksiä ei tipu tänään, tai edes tämän kuun aikana. Mutta ainakin tyttöystävän tietää nyt, miltä miehestä voi tuntua.”


      • 🤣🤣🤣🤣 oli hyvä!!


      • Molemmat😂🤣😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Molemmat😂🤣😂

        Hyvä, että kelpaa.... Vieläköhän yhden nappasis?

        Murtovaras murtautui ja tunkeutui arvokkaalta näyttävään kotiin. Hänen epäonnekseen kotona oli pariskunta, mies ja nainen. Murtovaras otti aseella uhaten miehen ja naisen panttivangeikseen.

        Murtovaras sitoi miehen ja naisen tuoleihin, jotka olivat selkä vasten selkää. Varas alkoi etsimään kodista arvotavaraa jota ryöstää.

        Pian murtovaras on vienyt kaikki arvotavarat autoonsa ulkona ja on valmis lähtemään. Mies pian huutaa murtovarkaalle: ”Pyydän, päästä hänet irti ja anna hänen lähteä!”

        Varas vastaa: ”Ei onnistu. Nainen voisi soittaa poliisit enkä ehtisi karkuun. Ei hätää, naapurinne varmasti huomaavat, miksi teillä on valot päällä koko talossa ja tulevat tarkistamaan asiaa.”

        Mies edelleen anelee murtovarasta: ”Pyydän, teen mitä vain, vapauta hänet! Ole kiltti!”

        Murtovaras joutuu edelleen toteamaan miehelle: ”Olen pahoillani, en voi jättää mitään sattuman varaan. Se ei onnistu.”

        Mies yrittää nitkutella tuoliaan lähemmäksi murtovarasta ja anelee: ”Pyydän, ole armollinen! Irrota naiselta köydet. Lupaan sinulle äitini nimeen, ettei hän soita poliisille!”

        Murtovaras on hämillään, miksi mies on näin huolissaan naisestaan ja ajattelee hänen parastaan.

        ”Uskomatonta”, murtomies sanoo, ”sinä totisesti rakastat vaimoasi näin paljon, että haluat, että vapautan hänet.”

        ”Ei” vastaa mies hädissään, ”minun vaimoni on tulossa kotiin 15 minuutin kuluttua!”


      • Disseisback kirjoitti:

        Hyvä, että kelpaa.... Vieläköhän yhden nappasis?

        Murtovaras murtautui ja tunkeutui arvokkaalta näyttävään kotiin. Hänen epäonnekseen kotona oli pariskunta, mies ja nainen. Murtovaras otti aseella uhaten miehen ja naisen panttivangeikseen.

        Murtovaras sitoi miehen ja naisen tuoleihin, jotka olivat selkä vasten selkää. Varas alkoi etsimään kodista arvotavaraa jota ryöstää.

        Pian murtovaras on vienyt kaikki arvotavarat autoonsa ulkona ja on valmis lähtemään. Mies pian huutaa murtovarkaalle: ”Pyydän, päästä hänet irti ja anna hänen lähteä!”

        Varas vastaa: ”Ei onnistu. Nainen voisi soittaa poliisit enkä ehtisi karkuun. Ei hätää, naapurinne varmasti huomaavat, miksi teillä on valot päällä koko talossa ja tulevat tarkistamaan asiaa.”

        Mies edelleen anelee murtovarasta: ”Pyydän, teen mitä vain, vapauta hänet! Ole kiltti!”

        Murtovaras joutuu edelleen toteamaan miehelle: ”Olen pahoillani, en voi jättää mitään sattuman varaan. Se ei onnistu.”

        Mies yrittää nitkutella tuoliaan lähemmäksi murtovarasta ja anelee: ”Pyydän, ole armollinen! Irrota naiselta köydet. Lupaan sinulle äitini nimeen, ettei hän soita poliisille!”

        Murtovaras on hämillään, miksi mies on näin huolissaan naisestaan ja ajattelee hänen parastaan.

        ”Uskomatonta”, murtomies sanoo, ”sinä totisesti rakastat vaimoasi näin paljon, että haluat, että vapautan hänet.”

        ”Ei” vastaa mies hädissään, ”minun vaimoni on tulossa kotiin 15 minuutin kuluttua!”

        No tämäpä oli paha😅😂🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No tämäpä oli paha😅😂🤣

        Riipivää... :oD

        Kun olin 13-vuotias, toivoin, että minulla olisi tyttöystävä, jolla olisi isot tissit.

        Sitten kun olin 16-vuotias, minulla oli silloin tyttöystävä, jolla oli isot tissit. Mutta suhteesta puuttui jotakin. Halusin tyttöystävän, joka olisi kiihkeä ja intohimoinen sängyssä.

        19-vuotiaana kun minulla oli aivan uskomattoman kiihkeä ja intohimoinen tyttöystävä. Mutta hän oli turhan tunteellinen. Kaikki oli suurta draamaa. Hän uhkaili jopa itsemurhalla. Toivoin suhdetta, jossa olisi turvallisuutta ja tasapainoa.

        Kun olin 25-vuotias, sain tyttöystävän joka oli tasapainoinen ja turvallinen. Mutta hän oli kuolettavan tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki, oli täysin arvattavissa ennalta. Halusin paljon jännittävämmän tyttöystävän.

        30-vuotiaana löysin erittäin jännittävän tyttöystävän. Mutta. Hän petti minua selkäni takana. Hän ei myöskään halunnut vakiintua ja miettiä yhteistä tulevaisuutta ja unelmia. Halusin tyttöystävän, jolla olisi tavoitteita elämässään.

        35-vuotiaana sain vihdoin tyttöystävän jolla oli tavoitteita, minkä lisäksi hän oli älykäs ja kunnianhimoinen. Menimme naimisiin. Erosimme kuitenkin pian ja hän vei koko omaisuuteni.

        No. Nyt olen vanhempi ja viisaampi. Etsin nyt tyttöystävää jolla on isot tissit.


      • Disseisback kirjoitti:

        Riipivää... :oD

        Kun olin 13-vuotias, toivoin, että minulla olisi tyttöystävä, jolla olisi isot tissit.

        Sitten kun olin 16-vuotias, minulla oli silloin tyttöystävä, jolla oli isot tissit. Mutta suhteesta puuttui jotakin. Halusin tyttöystävän, joka olisi kiihkeä ja intohimoinen sängyssä.

        19-vuotiaana kun minulla oli aivan uskomattoman kiihkeä ja intohimoinen tyttöystävä. Mutta hän oli turhan tunteellinen. Kaikki oli suurta draamaa. Hän uhkaili jopa itsemurhalla. Toivoin suhdetta, jossa olisi turvallisuutta ja tasapainoa.

        Kun olin 25-vuotias, sain tyttöystävän joka oli tasapainoinen ja turvallinen. Mutta hän oli kuolettavan tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki, oli täysin arvattavissa ennalta. Halusin paljon jännittävämmän tyttöystävän.

        30-vuotiaana löysin erittäin jännittävän tyttöystävän. Mutta. Hän petti minua selkäni takana. Hän ei myöskään halunnut vakiintua ja miettiä yhteistä tulevaisuutta ja unelmia. Halusin tyttöystävän, jolla olisi tavoitteita elämässään.

        35-vuotiaana sain vihdoin tyttöystävän jolla oli tavoitteita, minkä lisäksi hän oli älykäs ja kunnianhimoinen. Menimme naimisiin. Erosimme kuitenkin pian ja hän vei koko omaisuuteni.

        No. Nyt olen vanhempi ja viisaampi. Etsin nyt tyttöystävää jolla on isot tissit.

        Taitaa lähteä tekemään uuden kierroksen😉🤣😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Taitaa lähteä tekemään uuden kierroksen😉🤣😂

        No jos on fiksu, niin pitäytyy niissä isoissa tisseissä. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No jos on fiksu, niin pitäytyy niissä isoissa tisseissä. :oD

        Joo kyllä se niin taitaa olla parasta🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo kyllä se niin taitaa olla parasta🤣

        Keep it simple! :oD


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 oli hyvä!!

        Näin se ätmi on, kun nauraa omille vitseilleen niin edes joku nauraa


    • Ei oo kivaa kun elämä tuntuu potkivan arkaan paikkaan. Jos ei oo ketään kelle jutella ja kaipaat kuuntelijaa niin mulla on kaks toimivaa korvaa ja suht tukeva olkapää.😊.

      Niin se vitsi.

      Kirppu asui Kari tapion viiksissä ja oli kyllästynyt keikkaelämään ja ainaiseen meteliin ja päätti muuttaa. No kirppu soitti asunnonvälittäjälle ja kyseli asuntoa. Asunnonvälittäjä sano että sulla on onnea että Juha Miedon parta vapautu just että muuta sinne mitään muita paikkoja ei oo. Se on iso ja tilava asunto ja rauhallinen paikka. Kirppu innostu okei hän ottaa sen ja muuttaa sinne. Sitten meni viikko ja asunnonvälittäjän puhelin soi ja se vastas niin sieltä kuulu että kirppu tässä terve nyt on sellanen juttu että ei hän pysty täällä Mietaan parrassa asuun täällä on niin älyttömän kylmä ja tilaakin on liikaa ei hän tarvi näin isoo asuntoo. Olisko yhtään mitään mihin muuttaa että hänen on täältä pois päästävä. Asunnonvälittäjä sano no nyt kävi sitten tosi älytön säkä että just vapautu Arja Korisevan häpykarvat mutta se on sitten ihan ainoo mikä on että mitään muuta ei todellakaan oo ja se olis sitä keikkaelämääkin taas mutta se on lämmin paikka asua ja ilmasto on kostea. No kirppu sano että hän ottaa sen kyllä ilomielin ei hän pysty siellä kylmässä viimassa asuun enään hetkeäkään kiitos vaan tosi paljon. Asunnonvälittäjä sano että ei mitään että hyvä että joku löyty mutta nyt ei sit oo yhtään mitään tosiaan. Meni viikko taas ja asunnonvälittäjän puhelin soi ja se vastaa niin kuuluu taas että no kirppu täällä. Sillon sillä asunnonvälittäjällä menee jo hermo vähän ja se korottaa ääntään että ei hemmetti että mähän sanoin ettei nyt sitten tosissaan oo mitään tarjottavaa enää että miks sä taas soittelet. No kirppu siihen että ei tässä mitään älä käsitä väärin kämppä on tosi upee ja hän on erittäin tyytyväinen. Asunnonvälittäjä ihmettelee että no sitten hän ei tosiaan ymmärrä että mitä sä soittelet niin kirppu siihen että no ongelma onkin se kun hän on taas täällä Kari Tapion viiksissä.🙂.

      • 🤣🤣 nää tämmöiset tuhmat vitsit onkin yleensä hauskoja.

        Kiitos, palaan kyllä asiaan jos tarvitsen kuuntelijaa.🙏🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣🤣 nää tämmöiset tuhmat vitsit onkin yleensä hauskoja.

        Kiitos, palaan kyllä asiaan jos tarvitsen kuuntelijaa.🙏🤗

        Juu yleensä ovat ihan hassun hauskoja riippuu toki ihan huumorintajusta että sattuuko tykkäämään.😀.

        Juu tee ihmeessä niin jos joskus siltä tuntuu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu yleensä ovat ihan hassun hauskoja riippuu toki ihan huumorintajusta että sattuuko tykkäämään.😀.

        Juu tee ihmeessä niin jos joskus siltä tuntuu.🙂.

        No siis tykkään kaikesta kaksimielisestä. Tuhmista vitseistä. Että semmoinen huumorintaju minulla. 🤗

        Joo varmasti nuo ei kaikille uppoa.🙄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No siis tykkään kaikesta kaksimielisestä. Tuhmista vitseistä. Että semmoinen huumorintaju minulla. 🤗

        Joo varmasti nuo ei kaikille uppoa.🙄

        No sitten meillä on samanlainen huumorintaju.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sitten meillä on samanlainen huumorintaju.🙂.

        Eli hyvä🤣🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Eli hyvä🤣🤣

        Nimenomaan lähes täydellinen.😊.


      • Anonyymi

        Hah hah, jukoplauta. 🤣👍

        Osu nauruhermoon kivasti tää vitsi!

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, jukoplauta. 🤣👍

        Osu nauruhermoon kivasti tää vitsi!

        ❄️

        Mukavaa että tykkäsit ystäväiseni.😊.


      • Anonyymi

        Ihan hyvä vitsi mutta onko se ihan soveliasta varatun miehen täällä jallitella olkapäitään tueksi naispalstailijoille? Alkaa mukavista kamupojista taas totuudet paljastumaan. No eihän se mulle kuulu mutta palstan epävirallisena moraalinvartijana pakko huomauttaa :D Jos ihan tosissasi olet sen etäsuhteesi kanssa niin kuin kerroit ei ehken kannattaisi hunajapurkkeja haalia ulottuville.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä vitsi mutta onko se ihan soveliasta varatun miehen täällä jallitella olkapäitään tueksi naispalstailijoille? Alkaa mukavista kamupojista taas totuudet paljastumaan. No eihän se mulle kuulu mutta palstan epävirallisena moraalinvartijana pakko huomauttaa :D Jos ihan tosissasi olet sen etäsuhteesi kanssa niin kuin kerroit ei ehken kannattaisi hunajapurkkeja haalia ulottuville.

        -harmiseikirj-

        Ei toisen auttamisessa, tukemisessa, ystävällisyydessä ja kuuntelemisessa kun hänen jollekin puhua tarvii ole mitään vikaa eikä siinä ole mitään romanttista tai seksuaalista että on ihminen toiselle ihmiselle.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä vitsi mutta onko se ihan soveliasta varatun miehen täällä jallitella olkapäitään tueksi naispalstailijoille? Alkaa mukavista kamupojista taas totuudet paljastumaan. No eihän se mulle kuulu mutta palstan epävirallisena moraalinvartijana pakko huomauttaa :D Jos ihan tosissasi olet sen etäsuhteesi kanssa niin kuin kerroit ei ehken kannattaisi hunajapurkkeja haalia ulottuville.

        -harmiseikirj-

        Mikkojuhanin parisuhde on enempi feikki 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä vitsi mutta onko se ihan soveliasta varatun miehen täällä jallitella olkapäitään tueksi naispalstailijoille? Alkaa mukavista kamupojista taas totuudet paljastumaan. No eihän se mulle kuulu mutta palstan epävirallisena moraalinvartijana pakko huomauttaa :D Jos ihan tosissasi olet sen etäsuhteesi kanssa niin kuin kerroit ei ehken kannattaisi hunajapurkkeja haalia ulottuville.

        -harmiseikirj-

        Minä kyllä ajattelen tätä ihan vilpittömänä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei toisen auttamisessa, tukemisessa, ystävällisyydessä ja kuuntelemisessa kun hänen jollekin puhua tarvii ole mitään vikaa eikä siinä ole mitään romanttista tai seksuaalista että on ihminen toiselle ihmiselle.🙂.

        Juurikin näin🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhanin parisuhde on enempi feikki 😂

        Jos sun on uskottava oman mielenrauhas ja itsetuntos vuoksi noin ettei ne aivan täysin romahda niin ei ne multa mitenkään oo pois tai mun onneani vähennä.😊.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minä kyllä ajattelen tätä ihan vilpittömänä.

        Jotkut vaan näkee pahoja ja ilkeitä asioita ja aikeita kaikkialla ja sielläkin missä niitä ei ole ja se on kovin surullista heidän kannaltaan mun mielestä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhanin parisuhde on enempi feikki 😂

        Asianosaiset varmasti tietää paremmin nämä asiat.

        Eiköhän nyt vaan meistä jokainen keskity omien asioiden hoitoon.😊👋🏻


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Minä kyllä ajattelen tätä ihan vilpittömänä.

        Eli jos olet suhteessa miehen kanssa sinulle on ihan ok jos se mies käy sillointällöin tarjoamassa olkapäätään jollekin naiskamulleen jota ei sinun tuttaviin kuulu? just :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olet suhteessa miehen kanssa sinulle on ihan ok jos se mies käy sillointällöin tarjoamassa olkapäätään jollekin naiskamulleen jota ei sinun tuttaviin kuulu? just :D

        -harmiseikirj-

        No siis jos nyt vaihdetaan esim ajatuksia palstan kautta niin asia ok😊

        Voishan se toki vähän kaihertaa. Mut jos keskustelee asiasta avoimesti. Niin sillä pitäis päästä jo pitkälle. Kyselee vähän tarkempaan puolisoltaan, että onko teidän juttu vaan ystävyyttä ilman, että on mielessään riisumassa jo toista. 😁

        Ainakaan siinä vaiheessa jos toisella on ollut jo nämä ystävät ennen minua. Niin ei siinä voi mennä mielestäni kenenkään välejä rikkomaan. Joko sen hyväksyy tai ei. Ja jos ei niin ei sitten sillä suhteella ole tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siis jos nyt vaihdetaan esim ajatuksia palstan kautta niin asia ok😊

        Voishan se toki vähän kaihertaa. Mut jos keskustelee asiasta avoimesti. Niin sillä pitäis päästä jo pitkälle. Kyselee vähän tarkempaan puolisoltaan, että onko teidän juttu vaan ystävyyttä ilman, että on mielessään riisumassa jo toista. 😁

        Ainakaan siinä vaiheessa jos toisella on ollut jo nämä ystävät ennen minua. Niin ei siinä voi mennä mielestäni kenenkään välejä rikkomaan. Joko sen hyväksyy tai ei. Ja jos ei niin ei sitten sillä suhteella ole tulevaisuutta.

        No kyllä tuo mikkojiin ehdotus vaikutti enemmän yksityiseltä kuin palstalla yleiseltä vuodatustenpurkumahdollisuudelta, jos vain palstalla silloinhan se kestääkin tarakstelun ja kilttinä & kunnollisena miehenä mikkoj. myös morsiamelleen laittaa linkin keskusteluihin joita sinun kanssa käy niin ei synny turhia epäilyksiä :)

        Minä en varmaan olisi ehkä niin avoin että jaksaisin katsella entisten panojen/kamumiesten luona hyppäämistä milloin mistäkin syystä. Varmaan sanoisin että se on nyt valittava ja kumpikin on ok eli valitsee minut tai sitten kamumiehensä, eihän siinä mitään.

        _harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuo mikkojiin ehdotus vaikutti enemmän yksityiseltä kuin palstalla yleiseltä vuodatustenpurkumahdollisuudelta, jos vain palstalla silloinhan se kestääkin tarakstelun ja kilttinä & kunnollisena miehenä mikkoj. myös morsiamelleen laittaa linkin keskusteluihin joita sinun kanssa käy niin ei synny turhia epäilyksiä :)

        Minä en varmaan olisi ehkä niin avoin että jaksaisin katsella entisten panojen/kamumiesten luona hyppäämistä milloin mistäkin syystä. Varmaan sanoisin että se on nyt valittava ja kumpikin on ok eli valitsee minut tai sitten kamumiehensä, eihän siinä mitään.

        _harmiseikirj-

        No siis joo kun en minäkään varsinaisesti ole ollut sellaisessa suhteessa jossa toisella olisi naisia kavereina/ystävinä. Näin haluan ainakin ajatella. Voi olla että toteutus on sitten aivan jotain muuta…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olet suhteessa miehen kanssa sinulle on ihan ok jos se mies käy sillointällöin tarjoamassa olkapäätään jollekin naiskamulleen jota ei sinun tuttaviin kuulu? just :D

        -harmiseikirj-

        Mitäs pahaa tai outoa siinä on? Ihmisillä on ystävinä niin miehiä kuin naisia ja parisuhteessa pitää olla luottamusta ja avoimuutta niin että toinen voi ystäviään tavata miten huvittaa olivat ne sitten miehiä tai naisia. Ei mua tuollainen häiritsisi ollenkaan kun en ole mustasukkainen ja omaan hyvän itsetunnonkin niin minkä siinä muka pitäisi häiritä?🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mitäs pahaa tai outoa siinä on? Ihmisillä on ystävinä niin miehiä kuin naisia ja parisuhteessa pitää olla luottamusta ja avoimuutta niin että toinen voi ystäviään tavata miten huvittaa olivat ne sitten miehiä tai naisia. Ei mua tuollainen häiritsisi ollenkaan kun en ole mustasukkainen ja omaan hyvän itsetunnonkin niin minkä siinä muka pitäisi häiritä?🙂.

        Se voi häiritä siinä vaiheessa kun kamumiehensä kanssa pitkän viikonlopun viettänyt morsiamesi kutsuu sinut keittiön pöydän ääreen ja sanoo "kuule Mikkojuhan, meidän pitäis varmaan vähän jutella"

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuo mikkojiin ehdotus vaikutti enemmän yksityiseltä kuin palstalla yleiseltä vuodatustenpurkumahdollisuudelta, jos vain palstalla silloinhan se kestääkin tarakstelun ja kilttinä & kunnollisena miehenä mikkoj. myös morsiamelleen laittaa linkin keskusteluihin joita sinun kanssa käy niin ei synny turhia epäilyksiä :)

        Minä en varmaan olisi ehkä niin avoin että jaksaisin katsella entisten panojen/kamumiesten luona hyppäämistä milloin mistäkin syystä. Varmaan sanoisin että se on nyt valittava ja kumpikin on ok eli valitsee minut tai sitten kamumiehensä, eihän siinä mitään.

        _harmiseikirj-

        Eikö toi oo vähän omistushaluista jos haluaa ruveta määräilemään että kenen kanssa toinen saa olla ystävä ja kenen kanssa ei tai sitten koko suhde loppuu.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eikö toi oo vähän omistushaluista jos haluaa ruveta määräilemään että kenen kanssa toinen saa olla ystävä ja kenen kanssa ei tai sitten koko suhde loppuu.🙂.

        No ei se ole vaan ihan normaali parisuhde jos ei halua kumppaninsa rypevän missä sattuu exiensä kanssa milloin vaan. Parisuhde tarkoittaa ainakin joillekin sitä että halutaan olla sitten sen kumppanin kanssa eikä seurustella muiden miesten kanssa mutta sehän toki on oma valinta kummin haluaa toimia.

        -harmiseikirj-


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mitäs pahaa tai outoa siinä on? Ihmisillä on ystävinä niin miehiä kuin naisia ja parisuhteessa pitää olla luottamusta ja avoimuutta niin että toinen voi ystäviään tavata miten huvittaa olivat ne sitten miehiä tai naisia. Ei mua tuollainen häiritsisi ollenkaan kun en ole mustasukkainen ja omaan hyvän itsetunnonkin niin minkä siinä muka pitäisi häiritä?🙂.

        Tämä! Jos omaa hyvän itsetunnon niin se kyllä vie ihmistä pitkälle. Niin ja juurikin se luottamus siihen kumppaniin pitäisi olla niin kunnossa. Niin ja sitäpaitsi jos on pettäjä tyyppiä, niin tekee sen sitten kumminkin jokun kanssa jos ei kerta kaverin. Ei ketään voi ”loputtomiin vahtia” eikä pidäkään.

        Jos minua ruvetaan rajoittamaan, niin kyllä siinä vaiheessa kumppani saa kenkää. Molemmilla täytyy ja pitää olla omiakin menoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se voi häiritä siinä vaiheessa kun kamumiehensä kanssa pitkän viikonlopun viettänyt morsiamesi kutsuu sinut keittiön pöydän ääreen ja sanoo "kuule Mikkojuhan, meidän pitäis varmaan vähän jutella"

        -harmiseikirj-

        Onko sulla harmis ihan omakohtaisia kokemuksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se voi häiritä siinä vaiheessa kun kamumiehensä kanssa pitkän viikonlopun viettänyt morsiamesi kutsuu sinut keittiön pöydän ääreen ja sanoo "kuule Mikkojuhan, meidän pitäis varmaan vähän jutella"

        -harmiseikirj-

        Miksi muka jotain tuollaista pitäis tapahtua eihän se mitään tuollaista tarkoita jos ihmisellä on ystäviä. Vai meinaatko että kun ruvetaan seurustelemaan niin toisen pitää kaikki ystävänsä hylätä ettei nyt vaan olisi mitään mahdollisuutta että voisi jonkun kanssa pettää tai ystäväänsä ihastua mikä olisi todennäköisesti jo tapahtunutkin jos olisi tapahtuakseen ja silti hän on sinut valinnut. Se kuulostaa mulle vaan suhteelta missä ei ole yhtään minkäänlaista luottamusta ja hirveesti vain mustasukkaisuutta ja toisen kontrolloimisen halua ja kun niin on niin se on jo tuomittu epäonnistumaan. Enkä edes ite sellaista suhdetta haluaisi missä niitä on.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole vaan ihan normaali parisuhde jos ei halua kumppaninsa rypevän missä sattuu exiensä kanssa milloin vaan. Parisuhde tarkoittaa ainakin joillekin sitä että halutaan olla sitten sen kumppanin kanssa eikä seurustella muiden miesten kanssa mutta sehän toki on oma valinta kummin haluaa toimia.

        -harmiseikirj-

        Harmis ei siis itse usko että mies ja nainen voisivat olla vain ystäviä? Ilman panoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole vaan ihan normaali parisuhde jos ei halua kumppaninsa rypevän missä sattuu exiensä kanssa milloin vaan. Parisuhde tarkoittaa ainakin joillekin sitä että halutaan olla sitten sen kumppanin kanssa eikä seurustella muiden miesten kanssa mutta sehän toki on oma valinta kummin haluaa toimia.

        -harmiseikirj-

        Eihän ne ystävät nyt mitään exiä ole vaan ystäviä ja kun ystävien kanssa ollaan tekemisissä niin eihän se nyt mitään jossain rypemistä tarkoita. Mä en käsitä miten sä voit nähdä normaalin ihmisten välisen ystävyyden tollasena. Jos ollaan vaan ystäviä niin eihän siihen sillon liity mitään romattisia ja seksuaalisia juttuja. Ja sehän on nimenomaan vaan hyvän ja kestävän parisuhteen merkki että siinä on luottamusta, avoimuutta ja rehellisyyttä.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämä! Jos omaa hyvän itsetunnon niin se kyllä vie ihmistä pitkälle. Niin ja juurikin se luottamus siihen kumppaniin pitäisi olla niin kunnossa. Niin ja sitäpaitsi jos on pettäjä tyyppiä, niin tekee sen sitten kumminkin jokun kanssa jos ei kerta kaverin. Ei ketään voi ”loputtomiin vahtia” eikä pidäkään.

        Jos minua ruvetaan rajoittamaan, niin kyllä siinä vaiheessa kumppani saa kenkää. Molemmilla täytyy ja pitää olla omiakin menoja.

        Kyllä...jos on pettäjä tyyppiä ja pettääkseen niin kyllä se sitten tapahtuu vaikka kuinka vahtisi ja kahlitsisi toista ja jos toiselle niin pitäisi tehdä niin sehän vssn osoittaisi ettei se toinen välitä ollenkaan susta.

        Juu ei oo toivoa suhteen toimimisesta jos siinä on rajoittamista ja kontrollointia ja mustasukkaisiutta. Enkä itekään sellaisessa suhteessa tahdo olla.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Harmis ei siis itse usko että mies ja nainen voisivat olla vain ystäviä? Ilman panoja

        Ei usko ei mikä on mun mielestä täysin virheellinen ja väärä käsitys mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei usko ei mikä on mun mielestä täysin virheellinen ja väärä käsitys mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa.🙂.

        Terve. Suomen Ätmit ry:n tämän vuoden jäsenmaksulasku on tulossa sähköpostilla.

        Untamo Reponiva, siht.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terve. Suomen Ätmit ry:n tämän vuoden jäsenmaksulasku on tulossa sähköpostilla.

        Untamo Reponiva, siht.

        No tulee kyllä täysin väärään osoitteeseen siinä tapauksessa ja turhaan. Mutta mitäpä te ätmit ette onnistuisi ryssimään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tulee kyllä täysin väärään osoitteeseen siinä tapauksessa ja turhaan. Mutta mitäpä te ätmit ette onnistuisi ryssimään.😄.

        😂😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Onko sulla harmis ihan omakohtaisia kokemuksia?

        On mulla silleen että minua on yritetty tehdä mustasukkaiseksi tuollaisella pelillä, siinä vaan menee vikaan se että en ala pelaamaan vaan annan olla. Minun vaikutuspiiristä on helppo päästä pois ja turha itkeä takaisin sitä mitä oli jos itse mokaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No tulee kyllä täysin väärään osoitteeseen siinä tapauksessa ja turhaan. Mutta mitäpä te ätmit ette onnistuisi ryssimään.😄.

        Kuvasi perusteella olet täysverinen ätmi.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Harmis ei siis itse usko että mies ja nainen voisivat olla vain ystäviä? Ilman panoja

        Kai se teoriassa on mahdollista, miten lie käytännössä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasi perusteella olet täysverinen ätmi.

        No eihän nyt sillä kuvalla mitään merkitystä ole kun ei sen perusteella kykene mitään päätteleen.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla silleen että minua on yritetty tehdä mustasukkaiseksi tuollaisella pelillä, siinä vaan menee vikaan se että en ala pelaamaan vaan annan olla. Minun vaikutuspiiristä on helppo päästä pois ja turha itkeä takaisin sitä mitä oli jos itse mokaa.

        -harmiseikirj-

        No tuohan nyt on sitten ihan tyhmää.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tuohan nyt on sitten ihan tyhmää.

        Ihmiset osaa olla tyhmiä toisinaan sillehän ei voi mitään, voi ainoastaan olla lähtemättä niiden tyhmyyksiin mukaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣🤣 nää tämmöiset tuhmat vitsit onkin yleensä hauskoja.

        Kiitos, palaan kyllä asiaan jos tarvitsen kuuntelijaa.🙏🤗

        Niin tällaisina tyhjänpäiväisiä naureskelijoina sinä miee tykkäät naisia performoida. Tuskin olet ainoa mies joka vetää herneet nenukkaan jos naiset ei olekaan ihan hiton amused


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhanin parisuhde on enempi feikki 😂

        Tämä koko keskustelu kaikkonen hahmoineen on ätmin teatteria. Tulkitsen kommentin niin, että ätmi olet riitaantunut taas yhden sivupersoonansa kanssa ja joku muu rekattu nicci supermankuuskuuskuus tms on nyt se miesten mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasi perusteella olet täysverinen ätmi.

        Kyllä tämä ätmi osaa näissä yhden miehen teattereissa rankata myös itseään ja sekös matalan… energian ihmisiä kiehtoo kun ne kokee näkevänsä jotain elämää suurempia draamankaaria liittyen omiin päähänpinttymiinsä ns. Tiedäthän sinä vai miten siellä Keski-Suomessa sinutellaankaan oikeaoppisesti, onko sinä sää sä vai miten no sama se. Joku ”hämeen höyräri” tiätää varmaan senkin paremmin har


    • Anonyymi

      Palstaile enemmän:))

      • Oliko tämä kutsu palstailemaan enemmän? 😅 Liian vähänkö täällä käyn? vai vaan vinoilua?


    • Anonyymi
      • Tää on kans kyl niin hyvää viihdettä😂


    • Anonyymi

      Mistä tietää että telefax on blondin lähettämä? Oikeassa yläkulmassa on postimerkki.

      • 👍🏼👍🏼👍🏼


      • Anonyymi

        Hyvä ettei oo kuorta revitty näyttävästi vasemmasta kulmasta kuitenkaan my muovikortti beholds the posti tms hui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei oo kuorta revitty näyttävästi vasemmasta kulmasta kuitenkaan my muovikortti beholds the posti tms hui

        EAT eiku wat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei oo kuorta revitty näyttävästi vasemmasta kulmasta kuitenkaan my muovikortti beholds the posti tms hui

        Aika spookya, itse perääntyisin heti varsinkin jos näkyisi siggen polttojälki


    • Anonyymi

      Kolme mummoa meni mustikkaan mutta yksi ei mahtunutkaan.

    • Anonyymi

      Vaari tuli aikoinaan sodasta ja mukana oli käsikranaatti. Kossit löysivät sen ja päättivät kokeilla sitä. Heittivät sen ulkohuusia päin.

      Hetken päästä vaari kömpi lautakasan alta: "Onneksi en pieraissut pirtissä"

      >simiti<

    • Anonyymi

      Sulla ei ätmi sitten yhtään omatunto vaivaa, että käytät muiden ihmisten kuvia näissä roolileileissäs? N 39 Uudeltamaalta🤭

      • Anonyymi

        Mikäs juttu tää on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs juttu tää on?

        Lue lause vaikka uudestaan, kyllä se siitä👍


      • Anonyymi

        Taasko sä aloitat tuon?

        Tasaisin väliajoin joku (sinä?) hyökkii rekkautuneiden kimppuun ja väittää naisoletettujen profiilikuvia jonkun toisen omiksi.

        Tervettä mieltä!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sä aloitat tuon?

        Tasaisin väliajoin joku (sinä?) hyökkii rekkautuneiden kimppuun ja väittää naisoletettujen profiilikuvia jonkun toisen omiksi.

        Tervettä mieltä!

        xLiner

        Kuulostaa pönttikseltä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sä aloitat tuon?

        Tasaisin väliajoin joku (sinä?) hyökkii rekkautuneiden kimppuun ja väittää naisoletettujen profiilikuvia jonkun toisen omiksi.

        Tervettä mieltä!

        xLiner

        Ehkä sinun ei kannattaisi näissä puolustuspuheenvuoroissasi ätmi laittaa koko arsenaalia kerralla pöytään, niin joku saattais jopa uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun ei kannattaisi näissä puolustuspuheenvuoroissasi ätmi laittaa koko arsenaalia kerralla pöytään, niin joku saattais jopa uskoa

        Olenko minäkin pöllinyt profiilikuvani sulta, häh? Mä olen kuule kova äijä, en ätmi alkuunkaan 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin pöllinyt profiilikuvani sulta, häh? Mä olen kuule kova äijä, en ätmi alkuunkaan 😄

        xLiner

        Aika monella on tuo sama kuva🤣🤣


    • Maistuvin vitsi on....Chewitsi, niitähän on vieläkin saatavilla

      • No niinpäs onkin😊
        joo ja ne olikin ihan hyviä 😄


    • Tälläinen vitsi :

      Kävin Jehovan Todistaja toistajien Valtakunnansalilla kymmenen vuoden aikana ja sanoivat että maailma on myös(!?) paholaisen vallassa...
      kun en käynyt paljoa -olen miettinyt seksuaalisuutta ja mikä siinä edelleen viehättää!?!?...

      ihmisviisausyhteiskunnan kiireellinen sokea muutoksen taju johtaa panetteluun silti. mutta älä nyt tätä usko.

      olen hyvä vaikkei kukaan maailmassa olisi uskonut- panettelijan vuoksi. Sen jälkeen kun mietin Jeesuksen uhrikuolemaa on iloista pyytää todellista oikeaa seuraa ja miettiä se seurustelu vapautuneesti. siis kun ei edes täydelliset isovanhempiensa mykkien kuurosokeiden aikuiset lapset kelpaa, joilta ovi suljetaan nenän edestä kiinni.

      Todellisuus on helposti havaittavissa, kuka haluaa kuurosokeamykän Disney hahmon puolisoksi täysin?!?!
      Oletko aina se ihmis yksilö suuresta joukosta jota ei voi lukea eikä laskea?!?!...
      Make

    • Anonyymi

      Palstavitsi: disse ja rande ovat pitkiä poikia.

      • Kuinkas pitkä tuo Disse on?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuinkas pitkä tuo Disse on?

        172cm


      • Anonyymi kirjoitti:

        172cm

        No nehän on sitten kummatkin ihan miehen mittasia😃👌🏻 mä tykkään🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No nehän on sitten kummatkin ihan miehen mittasia😃👌🏻 mä tykkään🤣

        Ei saa narrata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa narrata

        Ei kuulu tapoihini. 😊 jokaisella on omat pituus mieltymyksensä. Vaikka loppupeleissä noi on ihan vaan pikkuasioita..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuinkas pitkä tuo Disse on?

        Arvoitus: Mikä pöydän alla seisoo muttei makaa?















        Vast: Disse

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvoitus: Mikä pöydän alla seisoo muttei makaa?















        Vast: Disse

        -harmiseikirj-

        Aijaijai


    • Moi, en osaa kertoa vitsejä tällä hetkellä koska ei tule niitä mieleen. Mutta ajattelen sinua ja toivon että löydät piristystä sekä arjen hetkistä että muualta. Kesä on tulossa, meri kimaltaa ja kukat kukkivat ja kasvit kasvaavat. Toivotan sinulle kaikkea hyvää.

      • Kiitoksia tästä! 🙏

        Pikkuhiljaa mielenikin kirkastuu. Toivotan myös sinulle kaikkea hyvää.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitoksia tästä! 🙏

        Pikkuhiljaa mielenikin kirkastuu. Toivotan myös sinulle kaikkea hyvää.

        Kiitos itsellesi!


    • Anonyymi

      Demareilta saa piriä.

      • Jaa eli äidin luo on lähdettävä🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kaiva seksilelut esiin.

      • Ääh eihän sitä nyt yksin passaa leikkiä😉


    • Anonyymi

      haaveilija39 näyttää kuvansa perusteella 13-15 vuotiaalta.

      • Oho. No tuossa kuvassa olen kyl 25v. 😄 sen jälkeen olen ainainen 25vuotias😅🤣 yhdessä vaiheessa jopa muisti meni, että mitä seuraavaksi täytän. Niin ja ihana syksyllä täyttää pyöreitä🙌🏻


    • Anonyymi

      tuskimpa tuo numero 39 on ainakaan haaveilijan syntymävuosi, tai voihan se ollakin. silloin hän on 84-vuotias.

      voi olla myöskin haaveilijoiden sarjanumero, jos 1,2,3,4.... 1009 voi olla.

      On siiskin kyseessä haaveilija numero 39.

    • Anonyymi

      Täällä on jo näköjään piristelty niin kovasti etten taidakaan päästää eilistä mafiosohurmuria kullattuine käätyineen tänään liikenteeseen :), kohti parempaa päivää...joka on kyllä maanantai 🙄

    • Anonyymi

      En osaa kun pari huonoo
      Mikä on batman ranskaks?
      -le pakkomies

      • Anonyymi

        Oot muuten tosi kaunis


      • 😂🤣😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😂🤣😂

        Mikä on sushia vähän pienempi?
        -kethu


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😂🤣😂

        En usko että oot 39, 29 taitaa olla oikea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko että oot 39, 29 taitaa olla oikea?

        No tämän hetkinen profiilikuva on 15 vuoden takaa. Et kyllä sitä täytetään syksyllä jo 40🤣🙈


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tämän hetkinen profiilikuva on 15 vuoden takaa. Et kyllä sitä täytetään syksyllä jo 40🤣🙈

        Eli sitä ollaan vaan kaunistittu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitä ollaan vaan kaunistittu :)

        40 nainen parhaassa iässä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        40 nainen parhaassa iässä :)

        Jollain lailla on juurikin mukavaa kun on sinut itsensä kanssa. Nuorempana oli niin epävarma. Eli nyt on ikäni puolesta hyvä olla.☺️


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jollain lailla on juurikin mukavaa kun on sinut itsensä kanssa. Nuorempana oli niin epävarma. Eli nyt on ikäni puolesta hyvä olla.☺️

        Kiva kuulla 👍 mä oon alle 30 mut stressaan silti iästäni. Okei viel yks vitsi
        Miksi naisen ja miehen välinen suhde on psykologinen?
        - no toinen on psyko ja toinen looginen :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla 👍 mä oon alle 30 mut stressaan silti iästäni. Okei viel yks vitsi
        Miksi naisen ja miehen välinen suhde on psykologinen?
        - no toinen on psyko ja toinen looginen :D

        👌🏻 saako kysellä mikä siinä sun iässä stressaa sua eniten?

        Joskus 30-vuotiaana mulla, oli ihan hirveä ikäkriisi.. ei ollut miestä, eikä lapsia. Tuntui ettei ollut saanut oikein mitään aikaiseksi elämässään.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        👌🏻 saako kysellä mikä siinä sun iässä stressaa sua eniten?

        Joskus 30-vuotiaana mulla, oli ihan hirveä ikäkriisi.. ei ollut miestä, eikä lapsia. Tuntui ettei ollut saanut oikein mitään aikaiseksi elämässään.

        No tuopa juuri, ei ole naista ei lapsia ei mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuopa juuri, ei ole naista ei lapsia ei mitään

        Tiedän tunteen🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedän tunteen🤗

        Mutta sitten löysit miehen ja lapsiakin tuli 😊 ehkä mullekin vielä joskus..


    • Totinen totuus
      –Mitä eroa on pienellä ja suurella?
      –En minä tiedä.
      –Parempi pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään.

      • 🤣🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣🤣

        Tiedätkö mitä eroa on kolehdin keruulla ja rakastelulla?


      • Huitale kirjoitti:

        Tiedätkö mitä eroa on kolehdin keruulla ja rakastelulla?

        Jaa a no en🙊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jaa a no en🙊

        Kolehdin keruussa mennää pussit edellä ja varsi perässä. Rakastellessa varsi edellä ja pussit perässä.


      • Huitale kirjoitti:

        Kolehdin keruussa mennää pussit edellä ja varsi perässä. Rakastellessa varsi edellä ja pussit perässä.

        No nyt oli hyvä😂🤣🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt oli hyvä😂🤣🤣

        😜👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        😜👍

        Mihin tarvitset älyvapaa mies näitä rekisteritöoitujä nimimerkkejä mikset voi keskustella esim fantasiahahmosi haaveilija39n ja mitä näitä nyt milloinkin on ilman, että luot niccejä kuin sieniä sateella. Sienissä tietyt juttujesi lukijatkin tuntuu muuten olevan🤭


      • Anonyymi

        Juu hän on on aina sama kato jaettu harha on parempi👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitset älyvapaa mies näitä rekisteritöoitujä nimimerkkejä mikset voi keskustella esim fantasiahahmosi haaveilija39n ja mitä näitä nyt milloinkin on ilman, että luot niccejä kuin sieniä sateella. Sienissä tietyt juttujesi lukijatkin tuntuu muuten olevan🤭

        Sinähän mun juttuja eniten luet, sieni suu.


    • Anonyymi

      Ei ole. Pahaa mieltä olisi lisää jaossa :)

      • No antaa kuulua?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No antaa kuulua?

        No ei todellakaan. Ne eivät ole tänne jaossa ja juurihan niistä eroon pääsin :) Toivottavasti sinäkin omista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan. Ne eivät ole tänne jaossa ja juurihan niistä eroon pääsin :) Toivottavasti sinäkin omista.

        Minun ”murheeni ei poistu koskaan” mutta kyllä se tästä🙂


    • Anonyymi

      Ei elämä potki päähän vaan sinun elämäsi.

      • No tämäkin oli hyvä😅


      • Anonyymi

        Eli sinua potkii päähän jonkun naisena esiintyvän miehen jutut? Mikähän siihen sitten jeesaisi jaa-a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinua potkii päähän jonkun naisena esiintyvän miehen jutut? Mikähän siihen sitten jeesaisi jaa-a

        Laihialainen isäntä putsas kattoa lumesta ja emäntä alkoi laittaan ruokaa, isännän jalka lipesi ja hän alkoi luisia kohti räystästä, tippuessaan keittiön ikkunan ohi jossa vaimo alkoi laittaan sapuskaa hän huusi vaimolle, älä laita mulle ruokaa, syön sairaalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laihialainen isäntä putsas kattoa lumesta ja emäntä alkoi laittaan ruokaa, isännän jalka lipesi ja hän alkoi luisia kohti räystästä, tippuessaan keittiön ikkunan ohi jossa vaimo alkoi laittaan sapuskaa hän huusi vaimolle, älä laita mulle ruokaa, syön sairaalassa.

        🤭😂🤣


    • Anonyymi

      Noin.sinä olet hyvä tuossa et vain heti hoksannut Siis piristit päivää jo sillä,että etsit Hyvää. Hyvä lisä ei oon pahitteeksi.

    • Anonyymi

      Mies vei vaimolleen harvoin , jos koskaan , kukkia , mutta nyt vei.
      Vaimo ; ja nyt tietysti pitäs levittää jalat levälleen ...
      Mies : mitä... eikö meillä ole kukkamaljakkoa ?

      • 😂🤣 💐🍑🤪🥵


      • Järisyttävän hyvä 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Missä olet kuusisko suden silmä
      lanteilla hämärän hame tähtikoristeltu

      syyskesän usvan vaaleat suortuvat

      hymyssä
      kaipaavaa hyvästiä

      vieläkö liikehdit
      kuin jokainen askel olisi osa tanssiasi

      keveää kosketusta

      • Anonyymi

        Olipa hieno runo


      • 😊😊😊


    • Anonyymi

      Mikä eläin äännähtelee näin : am...am am...am ?
      Lehmä ilman muuta .

    • Anonyymi

      miksi olen iloton ?
      suru antaa poljennon...
      meitä on , meitä on.

      • 🙏🙏


    • Anonyymi

      Nieletkö?

      • Nielen monta kertaa päivässä.🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Nielen monta kertaa päivässä.🤣

        Kuulostaa hyvältä. Tuntuisi vielä paremmalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Tuntuisi vielä paremmalta.

        Joo kyllähän SE tuntuisi jos ei olis kurkku niin saakelin kipee😬


    • Anonyymi

      Essex girl

      On tutkittu, että miehet pitävät blondivitsejä merkittävästi hauskempina kuin naiset.

      Taas sitä ei ole tutkittu, mikä taho näitä blondivitsejä generoi.

      (hihitystä)

      • 👍🏼blondi vitsit kyllä uppoo, olen sen verran blondi itsekin🤣🤣


    • Anonyymi

      Neljä vuorokautta jo haaveilija haaveillut vitseillä.
      Onko fiilis parantunut?

      • No on paljon parempi fiilis. Kiitos kaikille vaan piristyksistä.🙏


    • Anonyymi

      Eikö voisi ottaa oikeasta elämästä sitä piristystä.

      Melkoisen legendaarinen tutustuminen oli kyllä tuo... jooh hammasjuttua odotellessa joku nainen tulee viereen istumaan, pöytä välissä: AMMUN sitä kohti kuulakärkikynällä pyödällä olvevan kirjan, sanon: LUE TUOTA KIRJAA.

      Ja pöytä oli liukkaampi kuin odotin sen olevan ja kirja ampaisi kovaa vauhtia, joka nauratti kumpaakin hassusti, jollaoin keskustelumme ja tutustuminen alkoikin.

      Ei paljon viinaa tarvita, missä tahansa voi tapahtua tuollaista. Ainakin minulle.

      • Tuohan oli hauska kohtaaminen😄


    • Anonyymi

      Miksi eronnut Barbie maksaa 199 € kuin tavallinen Barbie maksaa 14 € . Eronneen Barbien mukana tulevat Kenin auto, vene, talo ja paras kaveri .

      • Oho 👍🏼


    • Anonyymi

      Hammas. Ei Lammas. Hammas-Peikko.

    • Anonyymi

      Haaveilija, vai pitäisikö sanoa Matkustaja #39?

      On herännyt pilviseen maailmaan, jossa mörisevät lentoneet tekevät luvattomia ääniä pilvien yläpuolella taivaalla mörinää ja pörinää (kun tuo lentosotaharjoitus..).

      Mikäs olikaan eräs erikoinen musiikki, joka liittyi asioihin, eli kun päättäjä tajuaa että johtaa typeryksiä, silloin hän tajuaa että on typerysten kuningas, jonain päivänä pääministerikin sen voi käsittää, noh tämä harvinainen musiikkikappale:

      Twisted Sister: King of the Fools; https://www.youtube.com/watch?v=x5asns-VIW0

    • Anonyymi

      Kuka yllä pitää lintujen AA kerhoa?
      -selvä pyy.

    • Anonyymi

      Mistä ilotalot kärsii eniten?
      -asiakkaiden puutteesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe