Onko tietoa sellaista automaattista laitetta, joka näyttää päivämäärän

Erillistä laitetta seinää kiinnitettävää

53

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei puhelin

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17877155q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      onko laite automaatti?

    • Anonyymi

      On momia kuin esim. kalenteri, mutta jos oikeaa aikaa unversumissa niin joku muisaaksine "solar time" joku

      • Anonyymi

        aikaako?


    • Anonyymi

      Vastaus on auto.

      • Anonyymi

        Raketti se on


    • Tarkotatko siis jotain automaatti päivyriä. Tapsa laitto vanhan tietokoneen näytön seinälle ja ohjelmoi siihen päivämäärän ja kellon. Tosin aika paljon virtaa vie kun koko ajan pitää tietokone olla päällä. Voiskohan tollasen rakentaa vaikka kellosta. Että se joka toinen kerta kun ohittaa kello 12.00 eli yöllä. Niin mekaanisesti kääntää päivyrilehden. Eli viisari kääntää sellasen pylpyrän ja joka toinen kerta on tyhjää ja joka toinen uuden lapun. Ja laput kiertää niin, että vuoden alusta alkaa taas alusta. Tosin karkausvuonna menee sekaisin. Voi myös tehdä niin että päivät ja kuukaudet kääntyy erikseen. Tarvii vaan tehdä niin että lyhyinä kuukausina kääntää päivää aiemmin. Siihen voisi rakentaa sen karkaupäivänkin, mutta sitä en nyt tarkemmin ehtiny suumnitella.

      • Anonyymi

        Sinulla on joku virhe tässä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on joku virhe tässä...

        Ei oo, kun kello ohittaa puolen päivän kaks kertaa vuorokaudessa. Että jos se päivä vaihtuis aina kun 12 ohittaa, niin menis päivät nopeaan ja viiskymmppisenä ois jo sata tän kalenterin mukaan. Mutta en tota tarkemmin ehtiny suunnitella. Kun mulla oli päiväkodin remontti kesken ja se oli ihan täys lapsia niin aika haastavaa.


      • Niin olen miehelle ehdottanut että ohjelmoisi näytön jossa näkyisi menot. Pysyisi mukana päivässä. Ei ole toteutunut.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei oo, kun kello ohittaa puolen päivän kaks kertaa vuorokaudessa. Että jos se päivä vaihtuis aina kun 12 ohittaa, niin menis päivät nopeaan ja viiskymmppisenä ois jo sata tän kalenterin mukaan. Mutta en tota tarkemmin ehtiny suunnitella. Kun mulla oli päiväkodin remontti kesken ja se oli ihan täys lapsia niin aika haastavaa.

        taas virhe


    • Anonyymi

      Miten olisi ihan kalenteri? Vaikka sellainen, jossa on aina yksi päivä per yksi sivu ja se sivu sitten vaikka aina repäistään päivän lopuksi pois.

    • Anonyymi

      Kuinka sinä sen kanssa rakastelisit kun on erillinen ja seinään kiinnitetty?

      • Anonyymi

        Panokonepäivät erikseen merkittyinä.


    • Anonyymi

      Matti kuin auto-Matti ja Tepoi.

    • Anonyymi

      Kävisikö dementiakello? Näyttää kyllä mm. ajankin.

      • Anonyymi

        Anopilla on sellainen, sanottakoon nyt sitten vaikka dementiakelloksi. Näyttää kellonajan, päivämäärän, viikonpäivän selväkielisenä kuten tiistai torstai jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anopilla on sellainen, sanottakoon nyt sitten vaikka dementiakelloksi. Näyttää kellonajan, päivämäärän, viikonpäivän selväkielisenä kuten tiistai torstai jne.

        Minkälainen se on? Onko sitä saatava mistä. Eipä se nimi tuota minulle ongelmaa vaan se että pysyn päivissä mukana.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minkälainen se on? Onko sitä saatava mistä. Eipä se nimi tuota minulle ongelmaa vaan se että pysyn päivissä mukana.

        Laita vain tuo "dementiakello" vaikka googlen hakuun. Niitä on useita erilaisia.


      • Tuo on parempi sen verta iso saisi kyllä olla ainoa ongelma harjoitella enkunkieliset päivien nimet, myös näkisi sääkin kerralla. Sen verta hajamielinen että tärkeä ajat menee jo ohi. Kännykkä saisi olla joku hälyytys päälle napin painamisesta. En jaksa etsiä sitä enää tai kenkää tai vaatteitani tai rintaliivejä tai sukkia tai paitaa joka ihmisen näköinen ainoa ehjä. Olen jo vihainen.


      • Olen kauhuissani nuoreni käytöksestä. Pitäisi olla rahoittava, joka pitää aloillaan. Ahdistunut olen todella.


      • Hyvä tää mielialan vaihtaminen näkyy hyvin tässä ketjussa tunteikasta täysin. Sitten olen ihan lukossa ja kysyn lapseltakkn minun pitää puuttua tämä lukee ohjeissa enkä pysty olemaan kuin ihan lukossa.


      • Minä olen ihan lukossa huolista sekaisin kiukkuinen vitsailen myös toivoisin todella ettei toimi vastuuttomasti mutta pystynkö luottamaan.


    • Anonyymi

      Naulasin ipadin seinään, ei poiminut padOS. Seuraavaksi kokeilen naulata android padin.

    • Anonyymi

      Sci-fi sarja Star Trekissä kapteenille toimitetaan raportteja pad-tyylisellä taululla. Jos raportteja tulee viideltä henkilöltä, kapteeni saa käsiinsä viisi padiä.

      Nämä paksut pädit ovat kuin Retu Kivisen kivilaattoja.

      • 😁 pitäisikikö minun pyytää viideltä lapselta raportit päivän tapahtumista.


    • Kaikissa katsomissani digitaalisissa seinäkalentereissa oli englanninkielinen teksti. Mikäli se ei miellytä, niin kalenterikello voisi olla hyvä vaihtoehto. Se varmaan on sama, kuin aikaisemmin mainittu dementiakello.
      Kai tuon voisi seinällekin ripustaa?

      https://www.dementiaonlineshop.com/epages/dementia.sf/?Locale=fi_FI&ObjectPath=/Shops/20111021-11092-64659-1/Products/KEL-0003&ViewAction=ViewProductViaPortal&gad=1&gclid=CjwKCAjwg-GjBhBnEiwAMUvNWxppSYVCaiObicF6rKK8lL1Y-eWmeNcqI-ZaJTi9TT7nV6gxQ4uM_RoCZO8QAvD_BwE


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämä näytti kivalle selkeä on todella. https://www.dementiaonlineshop.com/epages/dementia.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20111021-11092-64659-1/Products/KEL-0004


        En oppinut katsomaan almanakkaa aamusin joten muita keinoja olisi hyvä opetella aloitan ensimäisenä mikä päivä tänään on taaskin en muistanut ja tarkistin puhelimesta joo torstai, olin jo perjantaissa. Ei helpota ollenkaan. Olen vaan tunne pyörityksissä päivässä toiseen omissa ajatuksissa. Siis todella ikävää.

        Tuo on myös hyvä. Kaikki apuvälineet on luotu helpottamaan arjenpyöritystä. Siitä vaan ostoksille. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo on myös hyvä. Kaikki apuvälineet on luotu helpottamaan arjenpyöritystä. Siitä vaan ostoksille. 😊

        Niihän ne pitäisi myös mutta rahastetaan erityisvaikuksilla.


    • Anonyymi

      laite kuin herätyskello, mutta... itseäni todella paljon ihmetyttää... että miten olen jossain paikassa, noh hyvä asunto mutta... hammasjuttuja jotain ja sellaisia todella paljon aivan kuin pitäisi tutustua johonkin naiseen..... ei aavistusta tai aivastustakaan vielä.

    • Anonyymi

      White supermacist... joop olin joskus nuorempana, tuo on hyvä tietää sinisilmäinen ei ikinä ole hyvä johtaja, koska huonot silmät, näkee valheet läpi silmistä :D

      • Ei ne silmät auta mitään, jos ei löydä mitään. Eipä tässä sisäisessä kaaoksessa pysty pitää itseään pitää . Harmittaa kovin kun lapselle on tullut vaihe murrosikä haetaan jännitystä kirjaimellisesti lukkoja en saa ympärille joten ainoa vaihto ehto on sosiaalitoimi tahtoisi uskoa puheita, mutta en pysty luottamaan enää. Jännitystä haetaan kavereiden kanssa tekemisestä.


      • Ajatella vaikka toinen tietää, ei siltikään toimita oikein. Mikä ihme siinä on. En ole mitää taikuri. Enkä voi muita syyttää. Aika jännä juttu. Kaverit on vain huono juttu myös 8vuotiaskin tajusi sen verran kovan tapaturman sai välitunnilla. Fiksu poika. Tajusi sen itse.


      • Tästäkin tykkään kovasti, muistaa vitamiinit varmasti ottaa muuta piristystä ei kannatakkaan täytyy katsoa pysyykö edes hengissä, ensimäisenä väliin niin vaarallista menoa.. kyllä noi murrosikäiset on ne pahimmat elämässä mihin törmännyt varsikin niiden kaverit Ja viekottelut tuhmuuksiin. Kyllä myös hyvätkin puolet nuorissani on erittäin hurmaavia ja pistää pikkusormien ympärille.
        https://www.dementiaonlineshop.com/epages/dementia.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20111021-11092-64659-1/Products/ANN-0003


      • Anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vielä myös lämpö ja kostausmittari, tuommoisen voisin itsekin laittaa mutta ei ole kuin 1 varastossa niin tilaa sinä :)

        https://smedlunds.com/fi/tuote/rhythm-seinakello/

        -harmiseikirj-

        Jos tuon pistäisi mieheen kiinni löytäisi sekin kauanko on kantavuus.🤪 alien säteet toisi takaisin 🥰 tuo koira oli hauska. https://www.dementiaonlineshop.com/epages/dementia.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20111021-11092-64659-1/Products/MUI-0011


    • Anonyymi

      Menet kauppaan ja ostan vanhan ajan kunnon almanakan seinä almanakan niin pärjäät taas

      • Eihän tuo auttanut enää.


    • Anonyymi

      Kännykkä on näppärin. Se kulkee mukana. Voi vaikka kesken työpäivän varmistaa viikonpäivän ja päivämäärän. Kännyyn saa myös hälytykset, kun on sovittuja menoja tai muuten vaan täytyy muistaa jotain. Tai jos joku peruu, tieto tulee heti perille.

      Kannattaa pitää tieto samassa paikassa. Jos tiedon murusia on ympäriinsä, se sekoittaa entisestään pakkaa. Opettele käyttämään kännykkää.

      Mun kaveriilani on kaulaan ripustettava kännykkäpussi multitaskaamista varten.

      xLiner

      • En ole onnistunut siinä kun hukkaan sen. Olen turhautunut kun kännykkässä toinen almanakassa toinen . Pitäisi kaikki hallita en hallitse edes tietokonetta niin hyvin. Se turhauttaa kun ne on piilossa kuin juoksisi avaamassa ympäri huoneistoa joka kääntökortti. Sen vuoksi haluan seinälle ne isoksi näkyväksi. Hukkaan ajatuksissa tavarat. Olen omissa aivoissa kun mietin en näe ympärille enkä kuule.


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole onnistunut siinä kun hukkaan sen. Olen turhautunut kun kännykkässä toinen almanakassa toinen . Pitäisi kaikki hallita en hallitse edes tietokonetta niin hyvin. Se turhauttaa kun ne on piilossa kuin juoksisi avaamassa ympäri huoneistoa joka kääntökortti. Sen vuoksi haluan seinälle ne isoksi näkyväksi. Hukkaan ajatuksissa tavarat. Olen omissa aivoissa kun mietin en näe ympärille enkä kuule.

        Lapset vie mennessään mukana tavaroita eikä tavarat pysy paikoilla. On erittäin ahdistavaa etsiä vaatteita. Enkä voi edes keskittyä asunnon yllä pitoon kun olen ollut kiinni lapsissa.


      • Kuinka moni teistä on saanut 4 lapsesta lastensuojelu ilmoituksia poissaolojen takia? Olen ollut hyvin ahdistunut meinasi tästä yhdestäkin tehdä mutta totuus on että se taas on tehnyt erittäin kovasti työtä. Nostanut numeroita.


      • Huikeat numeroiden nostot ja kuulemma ehkä saa stipentin ehkä. Numeroiden nostosta.


      • Olen vihainen koulusta kuinka tukea ei annettu oikein. Esikoiselle tiesitkö lapsen pahoivointi tunteista voi yltyä niin pahaksi kun en välitunnille antanut aikaa, että meni ärsyttämään ulkomaalaisia ja tuli hakatuksi ja monesti. Kuulin vasta 9lk kun seiskalla hakattiin ja usein eikä kukaan asiaa tuonut minulle vaikka jäivät kiinni. Sitten sanotaan ettei tarvitse koulunkäynnin ohjaajaan olen onnellinen että sain valvoja pidin turvassa. Lapseni fiksuuntuu mutta ovat myös kokeilu haluisia mikä on huono juttu.


    • Anonyymi

      Eikös Nivea-mies voisi ohjelmoida sellaisen vaikka johonkin pieneen Arduino-lautaan. Antaisi joululahjaksi tai vaikka juhannus, niin tulisi vielä tälle vuodelle.

    • Anonyymi

      Joo se on joko kronologi taikka sitten antikytheran mekanismi. Naiset eivät tiedä näitä tekniikkajuttuja joissa me miehet olemme atmistaattoreita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      276
      2440
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      151
      1376
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1271
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      916
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      5
      885
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      253
      849
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      822
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      57
      817
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      801
    Aihe