Korvakorut miehellä.

Mitä mieltä olette moisesta? Minulla on lapsuudesta jäänyt kaksi reikää vasempaan korvaan. Kävin äsken ostamassa miesten korvakorut ja ne korvaani pujottelin kaikkien näiden vuosien jälkeen.

119

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta ne on fine. 👍

      • Kiitos mielipiteestä. Nykyään harvemmin näkee miehillä koruja, joten mietin että mitä ajatuksia ne herättää kanssakulkijoissa.


    • Anonyymi

      En ole varma mutta luulisin että kei pojat kertoo sillä toisilleen et kenellä korvakorut on ns nainen ja jos kaksi korvakorua niin on transvenstiitti voi voi sentään mihinkä maailma meneekään

      • Olet oikeilla jäljillä. Vasen korva kertoo että on hetero, oikea korva että on homo.


      • Mitä sitä ikävää miettimään?


      • Anonyymi

        Pataan Akuääk
        Vaiko valio diesel
        PowerPoint
        2T rules


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sitä ikävää miettimään?

        Eikait niin hyvää bebaa miettiessä miältänsä pahoitellen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikait niin hyvää bebaa miettiessä miältänsä pahoitellen

        Sanoit: "Ikävää miettisit". Et vastannut, että miksi sitä ikävää pitäisi miettiä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oli muuten hienoja. Kyllä, voi noita nainenkin käyttää.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten hienoja. Kyllä, voi noita nainenkin käyttää.

        xLiner

        No naiset voi käyttää mitä vain ja kaikki näyttää naisilla hyviltä eli naisille sopii mikä vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten hienoja. Kyllä, voi noita nainenkin käyttää.

        xLiner

        No niin on! Jaa. Että kehtais..

        Himoitsen erityisesti noita punottuja rannekoruja. Ajattelin, että ne vois olla ranteessa aina.. Siis ettei ottaisi edes suihkun aikana pois.. Mulle tulee kaikesta metallista allergiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on! Jaa. Että kehtais..

        Himoitsen erityisesti noita punottuja rannekoruja. Ajattelin, että ne vois olla ranteessa aina.. Siis ettei ottaisi edes suihkun aikana pois.. Mulle tulee kaikesta metallista allergiaa.

        Naisille sopii, miehillä turhat, jopa naismaiset.


    • Hyvä, kun miehet uskaltaa myös käyttää koruja. 🙂

    • Mun mielestä ihan vapaasti, jokaisen oma valinta, ei merkitse mulle mitään erityistä.

      Mun nuoruudessa oli näitä ääneen lausumattomia sääntöjä, kuten se että kundeilla korvis vain vasemmassa korvassa tarkoitti että on homo ja niin edelleen. Omassa porukassa oli pari kundia jotka ihan piruuttaan pitivät korviksia korvissaan milloin mitenkin ja seurasihan siitä siten tietynlaista lisäohjelmaa turpasaunojen muodossa jonkun kerran kun jollekin toiselle taholle se ei sopinut ja päätti tulla avautumaan tuntemuksistaan 🤣

      • Se on toisin päin. Vasen kertoo että on hetero ja oikea että on homo.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se on toisin päin. Vasen kertoo että on hetero ja oikea että on homo.

        Oma vai toisen? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma vai toisen? 😉

        Yleensä kun puhutaan ihmiskehosta, viitataan henkilön omaan oikeaan tai vasempaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yleensä kun puhutaan ihmiskehosta, viitataan henkilön omaan oikeaan tai vasempaan.

        Tai sitten ei. Se on ihan tavallista, että puhutaan sun oikeesta tai mun oikeesta na "the other "right/left " on tavallista myös. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei. Se on ihan tavallista, että puhutaan sun oikeesta tai mun oikeesta na "the other "right/left " on tavallista myös. 😁

        Toivottavasti koskaan ei satu kohdalle kirurgia joka puhuu "sun oikeesta". Eräs kirurgi sai potkut leikattuaan "sun oikeen".


    • Anonyymi

      Yritän just kuvitella talon teinien reaktioita jos isi tökkäisi korviinsa helyjä :), ai pojat

      • Entä jos laitat ihan piruuttasi. Siinä olisi lapsilla ihmettelemistä.


    • Anonyymi

      En ole asiasta yhtään mitään mieltä. En suurella todennäköisyydella ihan pian edes huomaa miehen korvakorua/-koruja, jollei niissä korvissa nyt jotain tiiliskiviä roiku.

    • Anonyymi

      Samalla voivat laittaa hameen päälle pellet.

      • Näin kaupassa miehen jolla oli kiltti. Ainakin tuuletus toimii :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Näin kaupassa miehen jolla oli kiltti. Ainakin tuuletus toimii :)

        Mies hameessa on minusta omalla tavallaan hyvin seksikäs. Tietysti olettaen, että se hame hänelle sopii. Ihmissä, jotka ovat epäsovinnaisia, eivätkä välitä tuollaisissa vähäpätöisissä asioissa vattujakaan mitä muut (ehkä) miettivät, ovat minusta tietyllä tavalla seksikkäitä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Näin kaupassa miehen jolla oli kiltti. Ainakin tuuletus toimii :)

        Ai nami! Kiltti on kuuma vaate 🤤🔥

        xLiner


    • Se on ihan ok, kun on kalju tai siistit hiukset.
      Korvikset miehellä korostuvat epämiellyttävästi, jos muu olemus on epäsiisti. - Tulee helposti mielikuva jopa epärehellisyydestä.

    • Anonyymi

      Anteeksi. Millaisia ovat MIESTEN korvakorut? Korut kuin korut, mitä väliä sukupuolella taas on?

      • Anonyymi

        No samaa mietin, että on se kumma kun koruillakin on sukupuolet.


      • Anonyymi

        Jos tutustut tarjontaan, niin todellakin on olemassa miehille suunnattuja koruja, kuten on olemassa naisillekin omaa tarjontaa. Näissä on tyylieroja huomattavastikin. Kukaan ei tietenkään estä hankkimasta ja käyttämästä mitä vain. Tuotteistamista ja markkinointia varten tämä. Ja on myös esmerkiksi miesten paitoja ja naisten paitoja, mutta taas kuka tahansa saa pitää mitä paitaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutustut tarjontaan, niin todellakin on olemassa miehille suunnattuja koruja, kuten on olemassa naisillekin omaa tarjontaa. Näissä on tyylieroja huomattavastikin. Kukaan ei tietenkään estä hankkimasta ja käyttämästä mitä vain. Tuotteistamista ja markkinointia varten tämä. Ja on myös esmerkiksi miesten paitoja ja naisten paitoja, mutta taas kuka tahansa saa pitää mitä paitaa vain.

        Ei ole. On vain erilaisiin makuihin suunnattuja koruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. On vain erilaisiin makuihin suunnattuja koruja.

        Pidä uskosi.


    • En näe korvakoruissa mitään viestiä, se on vain osa ulkoista kokonaisuutta.
      Korvakoru ei ole kaula- tai rannekorua kummempi koriste.

      Itse olin kaulakorumies 90-luvulla. Ne naiset jotka huomasivat ketjun kaulassani, halusivat nähdä itse korun. Mun viesti oli "OH YEAH BABY"

    • Anonyymi

      Korvakorut - ne on homoiIIe.

    • Anonyymi

      Eikö nuo ole ihan normi? Ainakin ehkä 1970-luvun jälkeen syntyneiden mielestä. Esimerkiksi Johnny Depp on kuuma tapaus korvakoruineen kaikkineen. Tosin täytyy sanoa että vierastan suuresti venytettyjä korvanlehtiä, niistä tulee tahattomia puistatuksia, ehkä olen tulossa vanhaksi.

    • Anonyymi

      Minusta silloin kyseessä on hοmο tai hϊntti. -M65

      • Anonyymi

        Onnksi tietämättömyytesi ei ole vahingoksi kenellekään.


      • Varmaan joskus on ollut aika jolloin asiat ovat olleet niin. Samahan oli esim. deodorantin kanssa, että se oli homoille ja naisille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Varmaan joskus on ollut aika jolloin asiat ovat olleet niin. Samahan oli esim. deodorantin kanssa, että se oli homoille ja naisille.

        Asiat ovat nykyäänkin niin kun tarkkailee ihmisiä elävässä elämässä. TV on täynnä ruikulia YLE:ä myöten.


    • Anonyymi

      Siitä vaan! Jos itse tykkää niin sehän on tärkeintä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Huvittava pulskalla pojalla.

    • Anonyymi

      Mulla on ollut vasemmassa kolme ja oikeassa kaksi. Niitä on sitten irronnut ja hukkunut vuosien varrella ja nyt on enää kummassakin yksi.

      Pitäisi varmaan käydä katsomassa, että löytyisikö jotain samaa sarjaa hopeisina ja kokeilla et vieläkö on reiät rengastettavissa.

      • Minulla oli kasvanut nahka umpeen toisesta reiästä. Työnsin sen vaan korulla auki. Ei tullut edes verta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minulla oli kasvanut nahka umpeen toisesta reiästä. Työnsin sen vaan korulla auki. Ei tullut edes verta.

        Mun hienoin ja rakkain oli sellainen pieni hopeinen ankh-riipus. Onnistuin hukkaaman sen enkä löytänyt silloin aikanaan uutta samanlaista tilalle. Nyt en ole enää edes vilkuillut mitään koruliikkeitä yli 10 vuoteen, että josko löytyisi jostain sellainen. Ehkä pitäisi... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun hienoin ja rakkain oli sellainen pieni hopeinen ankh-riipus. Onnistuin hukkaaman sen enkä löytänyt silloin aikanaan uutta samanlaista tilalle. Nyt en ole enää edes vilkuillut mitään koruliikkeitä yli 10 vuoteen, että josko löytyisi jostain sellainen. Ehkä pitäisi... :)

        Muistan kun ne olivat muotia. Ristejä oli silloin vaikea löytää, kun joka paikassa oli vaan noita ankh-koruja.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Muistan kun ne olivat muotia. Ristejä oli silloin vaikea löytää, kun joka paikassa oli vaan noita ankh-koruja.

        Ankh symboloi elämää paljon paremmin kuin risti. Risti kuvaa enemmän ihmistä, ankh elämää. Se kaari siinä muistuttaa meitä siitä, että se mikä ei ole koskaan alkanut, ei voi loppuakaan. Ja se, mikä ei ole loppunut, ei voi alkaakaan... :)

        Kyllä muinaiset egyptiläiset oli viisaita. Samaa ei voi sanoa nykyihmisistä. Nykyihmiset on 99%sti idiootteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ankh symboloi elämää paljon paremmin kuin risti. Risti kuvaa enemmän ihmistä, ankh elämää. Se kaari siinä muistuttaa meitä siitä, että se mikä ei ole koskaan alkanut, ei voi loppuakaan. Ja se, mikä ei ole loppunut, ei voi alkaakaan... :)

        Kyllä muinaiset egyptiläiset oli viisaita. Samaa ei voi sanoa nykyihmisistä. Nykyihmiset on 99%sti idiootteja.

        En koe tarvetta lähteä väittelemään tästä aiheesta. Jokaisella on vapaus uskoa mihin lystää. Vaikka sitten omaan idiotismiin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En koe tarvetta lähteä väittelemään tästä aiheesta. Jokaisella on vapaus uskoa mihin lystää. Vaikka sitten omaan idiotismiin.

        Niinhän suurin osa uskookin. Ne uskoo kaikkeen järjettömään, mitä jotkut yrittää järkeväksi selittää, mutta eivät usko siihen mitä itse voivat joka päivä vaikkapa omin silmin todeksi todeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän suurin osa uskookin. Ne uskoo kaikkeen järjettömään, mitä jotkut yrittää järkeväksi selittää, mutta eivät usko siihen mitä itse voivat joka päivä vaikkapa omin silmin todeksi todeta.

        Omat silmät ne vasta ovatkin epäluotettava tiedon lähde. Se mitä näemme on vain aivojen valistunut arvaus siitä tiedosta mitä silmämme maailmasta havainnoivat. Jos voisimme tallentaa sen raa'an datan siitä mitä silmämme näkevät, kuva olisi todella suttuinen. Puhumattakaan epäluotettavista aivoistamme, jotka vain koittavat rakentaa jonkinlaista järkevää mallia kokemusmaailmastamme.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Omat silmät ne vasta ovatkin epäluotettava tiedon lähde. Se mitä näemme on vain aivojen valistunut arvaus siitä tiedosta mitä silmämme maailmasta havainnoivat. Jos voisimme tallentaa sen raa'an datan siitä mitä silmämme näkevät, kuva olisi todella suttuinen. Puhumattakaan epäluotettavista aivoistamme, jotka vain koittavat rakentaa jonkinlaista järkevää mallia kokemusmaailmastamme.

        Omat silmät ovat epäluotettavia silloin kun kulkee kuin unissa. Kun on hereillä ja silmät auki, on oma silmä kuningas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omat silmät ovat epäluotettavia silloin kun kulkee kuin unissa. Kun on hereillä ja silmät auki, on oma silmä kuningas.

        Kannattaa perehtyä ihmisen anatomiaan. Mikään ei ole niin epäluotettava mittari kuin oma kokemus jostakin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä ihmisen anatomiaan. Mikään ei ole niin epäluotettava mittari kuin oma kokemus jostakin.

        Mikään. ei ole yhtä luotettava kuin se, minkä voit todeta todeksi vuosi toisensa jälkeen. Vaikka haluaisit uskoa asian olevan toisin, todellisuus silti näyttää sinulle päinvastaista.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Omat silmät ne vasta ovatkin epäluotettava tiedon lähde. Se mitä näemme on vain aivojen valistunut arvaus siitä tiedosta mitä silmämme maailmasta havainnoivat. Jos voisimme tallentaa sen raa'an datan siitä mitä silmämme näkevät, kuva olisi todella suttuinen. Puhumattakaan epäluotettavista aivoistamme, jotka vain koittavat rakentaa jonkinlaista järkevää mallia kokemusmaailmastamme.

        No niinpä. Käytännössähän meidän aivomme tulkitsevat näkemäämme aina hieman etukäteisesti, olettaen vanhojen kokemusten perusteella, että mitä seuraavaksi näemme. aivot heittelevät joka sekunti lukemattomia arvauksia ja halusinaatiotkin ovat sitä perua, että nuo arvaukset eivät enää suodatu pois kunnolla.


    • Riippuen korusta käskisin ottaa pois tai ainakin huomioimaan erityisen hyvin puhtaus ja hygienia. Tämä siis työelämässä; meillä olosuhteet on välillä sellaiset että helposti pöpöt saattaa pesiytyä. Jos koru taas on sellainen että se estää suojaimien käytön tai aiheuttaa muuta riskiä niin joko ottaa kokonaan pois tai menee portista ulos.
      Turvallisuus ennenkaikkea.

      Siviilissä ei nyt tule miesten korvia huomioitua jos ei nyt niin isot korut ole että pää on luonnottoman vinossa.

      • Sukellatko viemäreissä, vai mitä teet työksesi?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sukellatko viemäreissä, vai mitä teet työksesi?

        Metallialalla.

        Meillä on monissa pisteissä pakollinen kuulosuojaus kuppisuojaimilla ja ohje on että korvakoruja ei olisi.
        Samoin maalaamo on sellainen että koruja ei siellä pidetä.


      • M184 kirjoitti:

        Metallialalla.

        Meillä on monissa pisteissä pakollinen kuulosuojaus kuppisuojaimilla ja ohje on että korvakoruja ei olisi.
        Samoin maalaamo on sellainen että koruja ei siellä pidetä.

        Kuulostaa ihan järkevältä. Siellähän sitä ne hiessä muhii.


    • Anonyymi

      Mitä väliä muiden mielipiteellä on jos tykkäät korviksia pitää mullakin oli joskus korvis vasemmassa mu se tulehtu luultavasti nikkeliallergian takia siksi en pidä korvista

    • Anonyymi

      Ei ole kovin miehekästä mutta ehkä sopii palstan pulleiden kamupoikien imagoon :D

      -harmiseikirj-

      • Mitä sinä tiedät siitä mitä on olla mies? Oletko mielestäsi miehekäs?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä sinä tiedät siitä mitä on olla mies? Oletko mielestäsi miehekäs?

        Sen verran miehekäs ettei tarvitse yrittää kohottaa heikkoa itsetuntoa joillain korviksilla ja tai tatskoilla :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran miehekäs ettei tarvitse yrittää kohottaa heikkoa itsetuntoa joillain korviksilla ja tai tatskoilla :)

        -harmiseikirj-

        Mielenkiintoista että tuot esille heikon itsetunnon. Sellaisen vaikutelman olen saanut sinusta, mutta en pyri käyttämään sitä lyömäaseena. Yleensä kun turvaudutaan henkilöhyökkäyksiin, on keskustelu jo siinä tapauksessa hävitty.

        Jos haluan vastaavasti turvautua keittiöpsykologiaan, olen saanut sinusta sellaisen käsityksen, että pelaat aina varman päälle. Pelkäät mitä muut sinusta ajattelevat, joten pyrit olemaan mahdollisimman "normaali", hajuton ja mauton. Onko se miehekästä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mielenkiintoista että tuot esille heikon itsetunnon. Sellaisen vaikutelman olen saanut sinusta, mutta en pyri käyttämään sitä lyömäaseena. Yleensä kun turvaudutaan henkilöhyökkäyksiin, on keskustelu jo siinä tapauksessa hävitty.

        Jos haluan vastaavasti turvautua keittiöpsykologiaan, olen saanut sinusta sellaisen käsityksen, että pelaat aina varman päälle. Pelkäät mitä muut sinusta ajattelevat, joten pyrit olemaan mahdollisimman "normaali", hajuton ja mauton. Onko se miehekästä?

        Sitten sulla on aikalailla väärä kuva. Minua on arvostettu juuri siksi kun uskallan oma itseni enkä esitä mitään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sulla on aikalailla väärä kuva. Minua on arvostettu juuri siksi kun uskallan oma itseni enkä esitä mitään.

        -harmiseikirj-

        Voi olla. Usein kuitenkin tunnemme itsemme kaikista huonoiten.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voi olla. Usein kuitenkin tunnemme itsemme kaikista huonoiten.

        Siksipä kannattaakin uskoa ulkopuolisiin arvioihin :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä kannattaakin uskoa ulkopuolisiin arvioihin :)

        -harmiseikirj-

        Nimenomaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä kannattaakin uskoa ulkopuolisiin arvioihin :)

        -harmiseikirj-

        Pitäiskö sun sitten uskoa Palstista? 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun sitten uskoa Palstista? 😄

        xLiner

        Palstis ei tunne minua sillä tavalla että voisi muodostaa objektiivisen arvion :D Sekin vähän kummallista että palstis tuntui pitävän varman päälle pelaamista, siis ihan yleisjärkevää käytöstä, synonyyminä sille että pelkää ympäristön ajatuksia itsestään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstis ei tunne minua sillä tavalla että voisi muodostaa objektiivisen arvion :D Sekin vähän kummallista että palstis tuntui pitävän varman päälle pelaamista, siis ihan yleisjärkevää käytöstä, synonyyminä sille että pelkää ympäristön ajatuksia itsestään.

        -harmiseikirj-

        Höps, onhan Palstis täällä ihan rohkeasti kertonut eriäviä mielipiteitään, jopa Randen touhuista, ja siinä on aina seurausoletuksena vähintään vinkupieruksi haukkuminen ja palstapaariaksi joutuminen 😁

        Hmm.. vai tarkoitatko Palstis sua, ettet uskalla sanoa mielipiteitäsi?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höps, onhan Palstis täällä ihan rohkeasti kertonut eriäviä mielipiteitään, jopa Randen touhuista, ja siinä on aina seurausoletuksena vähintään vinkupieruksi haukkuminen ja palstapaariaksi joutuminen 😁

        Hmm.. vai tarkoitatko Palstis sua, ettet uskalla sanoa mielipiteitäsi?

        xLiner

        *tarkoittiko. Tää känny taitaa olla liian älykäs. Kohta se kirjoittelee tänne viestejä itsekseen.. 😬

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höps, onhan Palstis täällä ihan rohkeasti kertonut eriäviä mielipiteitään, jopa Randen touhuista, ja siinä on aina seurausoletuksena vähintään vinkupieruksi haukkuminen ja palstapaariaksi joutuminen 😁

        Hmm.. vai tarkoitatko Palstis sua, ettet uskalla sanoa mielipiteitäsi?

        xLiner

        Joo mua, sehän tuossa ylempänä kirjoitti " olen saanut sinusta sellaisen käsityksen, että pelaat aina varman päälle. Pelkäät mitä muut sinusta ajattelevat, joten pyrit olemaan mahdollisimman "normaali", hajuton ja mauton."

        Minä en oikein näe yhteyttä tuossa ja palstiksen mielestä kai ajattelematon heittäytyjä on sitten rohkea ja persoonallinen tyyppi jota kannattaa arvostaa. Jos vaikka pelaa perheen ruokarahat nettipokeriin on se semmoinen mies jota vaimon pitää arvostaa kun se ei ole ainakaan hajuton eikä mauton vaan rohkea heittäytyjä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mua, sehän tuossa ylempänä kirjoitti " olen saanut sinusta sellaisen käsityksen, että pelaat aina varman päälle. Pelkäät mitä muut sinusta ajattelevat, joten pyrit olemaan mahdollisimman "normaali", hajuton ja mauton."

        Minä en oikein näe yhteyttä tuossa ja palstiksen mielestä kai ajattelematon heittäytyjä on sitten rohkea ja persoonallinen tyyppi jota kannattaa arvostaa. Jos vaikka pelaa perheen ruokarahat nettipokeriin on se semmoinen mies jota vaimon pitää arvostaa kun se ei ole ainakaan hajuton eikä mauton vaan rohkea heittäytyjä.

        -harmiseikirj-

        Oothan sä aika ristiriitainen.

        Lutka-, mamu- ja putinistijulistuksia.

        Toisten aiheisiin hyvinkin pehmoisia kommentointia, kiertäen kaartaen, sulla ja Mikkojuhaninilla on samanlainen tyyli olla eri mieltä 😄.

        Te: "...ehkä....Päläpälä...kaippa....Rivitolkulla... Voisi.... Kappaletolkulla.... Mutta... Käännäsivua.... Läpätiläpäti..." Ihan hyvä, lukija ei ehkä edes huomaa että olette eri mieltä 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oothan sä aika ristiriitainen.

        Lutka-, mamu- ja putinistijulistuksia.

        Toisten aiheisiin hyvinkin pehmoisia kommentointia, kiertäen kaartaen, sulla ja Mikkojuhaninilla on samanlainen tyyli olla eri mieltä 😄.

        Te: "...ehkä....Päläpälä...kaippa....Rivitolkulla... Voisi.... Kappaletolkulla.... Mutta... Käännäsivua.... Läpätiläpäti..." Ihan hyvä, lukija ei ehkä edes huomaa että olette eri mieltä 😂

        xLiner

        Joskus pitää kommentoida pehmoisasti kun täällä seuraa siitä aina hirveä ulina jos sanoo ihan suoraan, tai sitten joku poistattaa tai robo heti poistaa kommentin niin pakko vähän tasoitella että edes julkaistaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pitää kommentoida pehmoisasti kun täällä seuraa siitä aina hirveä ulina jos sanoo ihan suoraan, tai sitten joku poistattaa tai robo heti poistaa kommentin niin pakko vähän tasoitella että edes julkaistaan.

        -harmiseikirj-

        Juu. Saahan tuolla uunoimmat tiputettua kärryiltä, kilikallet unohtamaan mistä pitäis raivostua ja väsyneemmät jättämään lukematta 😁👍

        xLiner


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mielenkiintoista että tuot esille heikon itsetunnon. Sellaisen vaikutelman olen saanut sinusta, mutta en pyri käyttämään sitä lyömäaseena. Yleensä kun turvaudutaan henkilöhyökkäyksiin, on keskustelu jo siinä tapauksessa hävitty.

        Jos haluan vastaavasti turvautua keittiöpsykologiaan, olen saanut sinusta sellaisen käsityksen, että pelaat aina varman päälle. Pelkäät mitä muut sinusta ajattelevat, joten pyrit olemaan mahdollisimman "normaali", hajuton ja mauton. Onko se miehekästä?

        Olen saanut samanlaisen kuvan hänestä. Harmis ei ota elämässään mitään riskejä eikä siksi uskalla heittäytyä. Hän ei muuta naisen kanssakaan saman katon alle koska nainen ei pysty varmasti vannomaan ikuista rakkautta. Harmis elää elämäänsä varmistellen ja varautuneesti.

        "En voi tehdä sitä koska en voi olla täysin varma..." on hänen lempilauseitaan.


    • Anonyymi

      Hyvä maun
      Rajana
      Välilihäh

    • Mutta miten sä laitat korvarenkaan korviin, jos se vaikka lukkiutuu sun toiseen sormeen. Ja mä jouduin kerran laittaan patteriputkiinkin sellaset suojat, ettei asukkaan korvarengas tippuisi siihen reikään. Kauhee homma jonkun korvarenkaan tähden.

      • Näissä koruissa on vaan sellainen klipsi joka napsautetaan auki. Ei hirveän isot renkaat, joten ei pitäisi tarttua mihinkään. Tosin niissä roikkuu risti, joka kyllä potentiaalisesti voisi vaikka pipoon tarttua. Vaikka ei se kyllä paljoa kirpaise vaikka korva repeytyisikin.


    • Anonyymi

      Korvakorut kuten muutkin korut miehellä oikein ok. Mutta mitä on "miesten" korvakorut?

      - Sheena

      • En tiedä onko sellaisia virallisesti olemassakaan. Kai sellaisia maskuliinisia???


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tiedä onko sellaisia virallisesti olemassakaan. Kai sellaisia maskuliinisia???

        Eli ei ole olemassa... Kivasti etenkin nuorten miesten keskuudessa on alkaa näkyä enenevässä määrin helmiä kaulalla 👌

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ole olemassa... Kivasti etenkin nuorten miesten keskuudessa on alkaa näkyä enenevässä määrin helmiä kaulalla 👌

        - Sheena

        Sopisko hedelmät kaulakoruun, kaupassa vois hedelmätiskillä kinnittää muutaman banaanin ja omenan, eikä kukaan kiinnittäs huomioo, kun se kuuluu kaulakoruun hedelmäkaulakoru.


    • Anonyymi

      Sehän on kulttuurisidonnainen asia. Useiden kansojen keskuudessa se on vuosisatainen tapa. Myös miehillä. Käyttäköön se joka haluaa.

    • Minusta korvikset sopii kyllä miehelle. Tosin jostakin vanhankantaisesta sytstä pidän homomaisena, jos korut ovat molemmissa korvissa. Tai ehkä ennemminkin naismaisena.
      Mutta hei.. mähän olen jo kurppaikäinen.

    • En ole asiasta oikein mitään mieltä. Joillekin miehille korvikset sopivat todella hyvin ja jokainen päättäköön itse lävistyksistään. Muutoin ei herätä tunteita puolesta tai vastaan.

    • Anonyymi

      Mul kun tuli kans kun parturi leikkasi niillä saksilla korvaa.

    • Eipähän tuo haittaa.

    • Anonyymi

      Ajattelin miehenä ottaa reiät korviin ja korvakorut.
      Mitäs palstalaiset sanoo, jos valitsen korvakoruiksi sellaiset punaruskeat savesta valmistetut kukkaruukun aluslautaset, joku 15cm halkaisijaltaan, eikö olis komeet sellaset?

    • Anonyymi

      Mites nenärengas, sellanen 24 karaatin kultaa ja 5cm halkaisijainen.
      Mites talvella, eiks nenärengas ole kylmä, jos vaikka pyöräilee -20 aseen pakkasessa, niin ei varmaan tunnu mukavalle?

      • Olen aina haaveillut nenärenkaasta, mutta niistäminen voisi olla mielenkiintoinen kokemus.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen aina haaveillut nenärenkaasta, mutta niistäminen voisi olla mielenkiintoinen kokemus.

        Jos miehellä on nenärengas, niin nainen kiinnittää siihen narun, niin mies on naisen talutetavissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä on nenärengas, niin nainen kiinnittää siihen narun, niin mies on naisen talutetavissa.

        Parempi tossun alla kuin taivasalla.


    • Anonyymi

      Intialainen demokratia on samanlaista.

    • Anonyymi

      Lisäksi minihame ja sukkahousut.

      • Anonyymi

        Nuttura ja korkkarit.


    • Anonyymi

      Riippuen miehestä ja hänen tyylistä. Jollekin sopii.

    • En pidä niistä en pidä niistä tatueistakaan taas 13v taas tyttö yritti jo kaivertaa käsiinsä kun niin kovin taas haluaa tatuoiteja. Uskon hänen kohta joutuvan luopumaan koska hän tarvitsee lukot enkä voi viedä sitä lukkojen taakse.

      • 13 on ihan liian nuori. Mieluummin mahdollisimman vanhana, ettei sitten tule kaduttua. Eikä varsinkaan itse mennä kaivertelemaan yhtään mitään käsiin.


      • Tämän takia en tykkää ihmisistä kun ne tykkää ihan vääristä asioista. Enkä voi luonteeseen vaikuttaa hän on enemmän sisareni luonteinen ja yritän parhaani mukaan häntä kuin kesyttää. Tykkää bodatuista, 2 m yms. Hän on todella vaativa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämän takia en tykkää ihmisistä kun ne tykkää ihan vääristä asioista. Enkä voi luonteeseen vaikuttaa hän on enemmän sisareni luonteinen ja yritän parhaani mukaan häntä kuin kesyttää. Tykkää bodatuista, 2 m yms. Hän on todella vaativa.

        En tiedä miten pidän sen aisoissa vaikka sanon tulee 19.00 ei tule soittaa 21.00 hakemaan sanon etten tuu uhkaa vielä keskellä yötä vasta tulla. Sellainen se. En voi luonteelle mitään ihana on lempeä. En tiedä miten saan sen kasvatettua loppuu. Olen pyytänyt odottaa aikuisuuteen mutta ei malta.


      • valtakunta kirjoitti:

        En tiedä miten pidän sen aisoissa vaikka sanon tulee 19.00 ei tule soittaa 21.00 hakemaan sanon etten tuu uhkaa vielä keskellä yötä vasta tulla. Sellainen se. En voi luonteelle mitään ihana on lempeä. En tiedä miten saan sen kasvatettua loppuu. Olen pyytänyt odottaa aikuisuuteen mutta ei malta.

        Haluaisin osata jotenkin auttaa, mutta en osaa :(


      • Palstakamu kirjoitti:

        13 on ihan liian nuori. Mieluummin mahdollisimman vanhana, ettei sitten tule kaduttua. Eikä varsinkaan itse mennä kaivertelemaan yhtään mitään käsiin.

        Järkeä käytän paljon eikä mitään lastensuojelukin on nyt siinä mukana se on niin vahva uhma ollut aina. Pilaa elämänsä vaan tekee asioita joiden takia isänikin sanoi sinun siskosikin joutui koulukotiin. Sano vaan se on se murkkuikä pistää niin sekaisin. Ei uskoisi jos ei näkisi läheltä. Sanoin lastensuojelusta oli vaan hän lähtee sille ettei niin kuin vaan välitä. Ehkä ne lukot on tarpeen toisille.


      • Palstakamu kirjoitti:

        13 on ihan liian nuori. Mieluummin mahdollisimman vanhana, ettei sitten tule kaduttua. Eikä varsinkaan itse mennä kaivertelemaan yhtään mitään käsiin.

        Olisi pitänyt häntä pyrkiä tekemään enemmän tehtäviä se on oikeasti älykäs kaverit vaikuttaa vaan niin paljon siis saa hyviä arvosanoja koulusta mutta kaverit vie niin sinne katoo eikö edes varmana ole pääsekö nyt luokaltakaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Järkeä käytän paljon eikä mitään lastensuojelukin on nyt siinä mukana se on niin vahva uhma ollut aina. Pilaa elämänsä vaan tekee asioita joiden takia isänikin sanoi sinun siskosikin joutui koulukotiin. Sano vaan se on se murkkuikä pistää niin sekaisin. Ei uskoisi jos ei näkisi läheltä. Sanoin lastensuojelusta oli vaan hän lähtee sille ettei niin kuin vaan välitä. Ehkä ne lukot on tarpeen toisille.

        Hyvä että on lastensuojelu mukana. Ehkä ammattilaiset keksivät jonkun porkkanan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hyvä että on lastensuojelu mukana. Ehkä ammattilaiset keksivät jonkun porkkanan.

        En tiedä näytin kaikki mitä ei saa tehdä niin tekee juuri niitä mistä huostaan otetaan ja myös kertoo iloisesti niistä. Ymmärrän hyvin esikoisellakin oli jännityksen hakua mutta se pelasi jännittäviä pelejä tämä tekee ni jännittävät kavereiden kanssa joten joutuu kieltää kavereitakin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hyvä että on lastensuojelu mukana. Ehkä ammattilaiset keksivät jonkun porkkanan.

        En tiedä on ikävä lupasi ettei lähde kokeilemaan on nyt ihan sekaisin mennyt.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haluaisin osata jotenkin auttaa, mutta en osaa :(

        Ei se mitään enpä sinuakaan en saa olemaan ottamatta miten pystyn häntäkää vaikka puhun hänelle. Se on automaattisesti kun pystyy toteuttaa pilaa kauniin ihonsa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se mitään enpä sinuakaan en saa olemaan ottamatta miten pystyn häntäkää vaikka puhun hänelle. Se on automaattisesti kun pystyy toteuttaa pilaa kauniin ihonsa.

        Minä olenkin jo vanha ukko joka joutaa pilaamaan ihonsa. Mutta nuori ei vielä tiedä mitä haluaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olenkin jo vanha ukko joka joutaa pilaamaan ihonsa. Mutta nuori ei vielä tiedä mitä haluaa.

        Eihän se tiedä mitä odottaisin aikuiseltakin vain esimerkin näyttöä. Isänsäkin on vielä ikävä siitä että antaa hänelle kaiken minkä pyytä ja minä kiellän ja torun isäänsä kun se toimii juurikin kaikki mahdollistavan sekin vasta niin kuin herää asiaan että kun itse oli rauhallinen ja teki omat päätökset mutta minä tiedän omasta kokemuksesta sitä juotiin jos kaverit joi, sen vuoksi en halunnut kavereita ainakaan noita vääriä. Mielummin hoidin lapsia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olenkin jo vanha ukko joka joutaa pilaamaan ihonsa. Mutta nuori ei vielä tiedä mitä haluaa.

        Minä en tykkää menevistä kavereista muuten pilaan elämänsä. Onneksi pikku siskonsa on rauhallisempi. Molemmat nuoremmat lapset jotka on koulussa on toinen huomannut ettei se halua kavereita sai tapaturman kun leikkitappelivat koulunpihalla tuli lievä aivotärähdys ja kuhmu oli puolet nyrkistään. Kuin hakatun näköinen. Kärsi 2 viikkoa pää säryistä myös huonoa oloa. Voin sanoa huonot kaverit on vaan huonoja ihmisille.


    • Anonyymi

      No voi voi. Kehittää se henkisesti ehkä tuokin...😳

      • Anonyymi

        Miten joku voi pohtia noin merkityksettömiä asioita?💩


      • Jos ne korut vaikka toimivat kuin radioantennit ja alan ottaa viestejä vastaan ufoilta 🤪


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos ne korut vaikka toimivat kuin radioantennit ja alan ottaa viestejä vastaan ufoilta 🤪

        Siinä tapauksessa jees,mutta oletko saanut yhteydenottoja💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa jees,mutta oletko saanut yhteydenottoja💩

        Odotan vielä sitä päivää :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Odotan vielä sitä päivää :D

        Saat odotella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat odotella.

        Kiits, kiits.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe