Miksi miehillä ei ole mitään oikeuksia

Anonyymi-ap

Parisuhteessa mies ei määrää itse itseään miksi näin on eli miehellä ei ole mitään oikeuksia ei itsemääräämis oikeutta ei mitään eli kaikkeen on kysyttävä lupa tai määrätään mitä saa tehdä miten olla miten elää saako hengittää ym jo on markkinat sanon minä

59

359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo nyt taas provotaan sanon minä. Mikäänhän tuosta ei ole totta ja jos on ja kokee noin on ihan miehen oma vika jos jää parisuhteeseen missä ei ole onnellinen. Jokaisella on täysi itsemääräämis oikeus eikä mitään asioita päätetä sun puolesta ellet itse anna toisen niin tehdä olit mies tai nainen.🙂.

      • Anonyymi

        Kyllä päätetään esim jos mies haluaa juoda 24 tlk olutta ja uunissa tai grillissä makkaraa ja katsella tv tä tai mökin terassilla tai 48 tlk olutta ja makkaraa et voi olla naisensa kanssa terassilla tai tv tä katsellen naisensa kanssa niin saako mies luvan siihen voi voi sentään kaikki määrätään


      • Anonyymi

        Välis onkin eläimen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päätetään esim jos mies haluaa juoda 24 tlk olutta ja uunissa tai grillissä makkaraa ja katsella tv tä tai mökin terassilla tai 48 tlk olutta ja makkaraa et voi olla naisensa kanssa terassilla tai tv tä katsellen naisensa kanssa niin saako mies luvan siihen voi voi sentään kaikki määrätään

        Eikä naisen tarvi juoda kaikkia 24 oluttaan kyllä mies juo loput mitä nainen ei juo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päätetään esim jos mies haluaa juoda 24 tlk olutta ja uunissa tai grillissä makkaraa ja katsella tv tä tai mökin terassilla tai 48 tlk olutta ja makkaraa et voi olla naisensa kanssa terassilla tai tv tä katsellen naisensa kanssa niin saako mies luvan siihen voi voi sentään kaikki määrätään

        No siinä vaiheessa vois tulla sanomista jos se olis jotenkin ongelmana.. mutta siis, että puuttuisin toisen rentoutumis ”harrastukseen” niin en.

        Tässäkin asiassa pitää olla joku järki mukana.. jos joka viikonloppu on pakko vedellä rähinäkännit. Niin sit ymmärrän jos nainen tai mies on tolaltaan eikä varmasti halua, että toinen juo.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siinä vaiheessa vois tulla sanomista jos se olis jotenkin ongelmana.. mutta siis, että puuttuisin toisen rentoutumis ”harrastukseen” niin en.

        Tässäkin asiassa pitää olla joku järki mukana.. jos joka viikonloppu on pakko vedellä rähinäkännit. Niin sit ymmärrän jos nainen tai mies on tolaltaan eikä varmasti halua, että toinen juo.

        Eli satu täti puhuu ja lupaa kaikkea kaunista mutta kun suhde niin satu täti muuttaakin mielensä eli aluksi ollaan kyllä kivaaja kaikki sopii mut kun mies rakastuu niin ollaankin erimieltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli satu täti puhuu ja lupaa kaikkea kaunista mutta kun suhde niin satu täti muuttaakin mielensä eli aluksi ollaan kyllä kivaaja kaikki sopii mut kun mies rakastuu niin ollaankin erimieltä

        No alussa kaikki on niin kovin kaunista, kun mitään huonoa ei toisessa heti nähdä. Mutta siis ainakin ne jotka mut tuntee tietää minkälainen olen.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No alussa kaikki on niin kovin kaunista, kun mitään huonoa ei toisessa heti nähdä. Mutta siis ainakin ne jotka mut tuntee tietää minkälainen olen.

        Eli päällikkö suhteessa eli kaikki tietää voi mies rukkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli päällikkö suhteessa eli kaikki tietää voi mies rukkaa

        😘😘😘


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😘😘😘

        Eli mies ei voi kun toivoa et olisit hyvä pomo ja päällikkö eli mies antaa sinulle sydämmensä ja rakkautensa eli toivottavasti olet hyvä kuningatar ja mies onnellinen kanssasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies ei voi kun toivoa et olisit hyvä pomo ja päällikkö eli mies antaa sinulle sydämmensä ja rakkautensa eli toivottavasti olet hyvä kuningatar ja mies onnellinen kanssasi

        No mun tapauksessa, mut vois pistää nyt kyl ojennukseen.. mutta siis lupaan kyllä kunigattaren lailla pitää myös kuninkaasta huolen. Niin ja muista valtakunnassa asuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päätetään esim jos mies haluaa juoda 24 tlk olutta ja uunissa tai grillissä makkaraa ja katsella tv tä tai mökin terassilla tai 48 tlk olutta ja makkaraa et voi olla naisensa kanssa terassilla tai tv tä katsellen naisensa kanssa niin saako mies luvan siihen voi voi sentään kaikki määrätään

        Eli siis miehellä pitäisi olla oikeus pakottaa nainen istumaan siellä terassilla tmv? Ongelmasi ratkeaa sillä, että valitset sellaisen naisen, joka pitää tuollaisesta. Sellaisen naisen, joka vetää samalla tavalla kaksin käsin kaljaa ja makkaraa. Silloin saat ihan taatusti tehdä noin.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siinä vaiheessa vois tulla sanomista jos se olis jotenkin ongelmana.. mutta siis, että puuttuisin toisen rentoutumis ”harrastukseen” niin en.

        Tässäkin asiassa pitää olla joku järki mukana.. jos joka viikonloppu on pakko vedellä rähinäkännit. Niin sit ymmärrän jos nainen tai mies on tolaltaan eikä varmasti halua, että toinen juo.

        Ei tietenkään tule ongelmaa, kun valkkaa naisen, jolla on sama "harrastus". Se vaan, että miehet, jotka harrastavat tuota, jostain syystä eivät itsekään halua samanlaista naista. Ilmeisesti järki sitten kuitenkin kertoo sen, miten yhtä helvettiä tuollaista ihmistä on katsella. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tule ongelmaa, kun valkkaa naisen, jolla on sama "harrastus". Se vaan, että miehet, jotka harrastavat tuota, jostain syystä eivät itsekään halua samanlaista naista. Ilmeisesti järki sitten kuitenkin kertoo sen, miten yhtä helvettiä tuollaista ihmistä on katsella. 🤔

        Näinhän se varmasti parempi olisi. Tai tulevat varmemmin toimeen keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies ei voi kun toivoa et olisit hyvä pomo ja päällikkö eli mies antaa sinulle sydämmensä ja rakkautensa eli toivottavasti olet hyvä kuningatar ja mies onnellinen kanssasi

        Todennäköisedti tuntisi itsensä maailman onnellisimmaksi mieheksi.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mun tapauksessa, mut vois pistää nyt kyl ojennukseen.. mutta siis lupaan kyllä kunigattaren lailla pitää myös kuninkaasta huolen. Niin ja muista valtakunnassa asuvista.

        Piti juurikin kysymäni että mites prinssien käy?😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Piti juurikin kysymäni että mites prinssien käy?😄.

        😁 prinssit saa prinsessoineen paljon valtaa päättää omista asioistaan😂 Minä en niihin puutu…


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Piti juurikin kysymäni että mites prinssien käy?😄.

        prinssit saa prinsessoineen paljon valtaa päättää omista asioistaan😂 Minä en niihin puutu…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        😁 prinssit saa prinsessoineen paljon valtaa päättää omista asioistaan😂 Minä en niihin puutu…

        Huh...tää on niin hyvä ja hyvin mukava tietää.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Huh...tää on niin hyvä ja hyvin mukava tietää.😁.

        👍🏼😂🤣👍🏼 lähdit ovelasti mukaan tähän juttuun.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        👍🏼😂🤣👍🏼 lähdit ovelasti mukaan tähän juttuun.

        Mä osaan kyllä olla aika kettu repolainenkin välillä niin halutessani😋🤭.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä osaan kyllä olla aika kettu repolainenkin välillä niin halutessani😋🤭.

        Se on kiva, aikuisetkin voi vähän hupsutella😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on kiva, aikuisetkin voi vähän hupsutella😂

        Minun on pitänyt kysyä, että oletteko te palstapari :)


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on kiva, aikuisetkin voi vähän hupsutella😂

        No jaa...aikuiset ja aikuiset miten sen nyt sitten ottaa😁. Jotkut saattaais jopa olla jyrkästi erimieltä ainakin mun kohdallani.😂. Ja ei sen puoleen oon välillä vähän itekin.😉.😊.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minun on pitänyt kysyä, että oletteko te palstapari :)

        No ainakin yks testi osoitti että mä olin prinssi Harry ja Haaveilija Meghan ja näiden testien tasohan yleensä on tunnetusti todella hyvä. Muusta en sitten tiedä vaikkakin ite olisinkin kyseisestä kunniasta erittäin otettu ja häkeltynyt jos se mulle suotaisiin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No jaa...aikuiset ja aikuiset miten sen nyt sitten ottaa😁. Jotkut saattaais jopa olla jyrkästi erimieltä ainakin mun kohdallani.😂. Ja ei sen puoleen oon välillä vähän itekin.😉.😊.

        En taida minäkään ihan puhtain paperin tästä päästä. Että kai minäkin jollain lailla olen noh lapsenmielinen🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En taida minäkään ihan puhtain paperin tästä päästä. Että kai minäkin jollain lailla olen noh lapsenmielinen🤣

        Se ei välttämättä oo yhtään mitenkään huono asia. Elämä kuitenkin on opettanut joskus ehkä tarpeettomankin kovakouraisesti että mitkä asiat on niitä tärkeitä ja mitkä pitää ottaa tosissaan ja sitten mitkä on niitä missä voi tuntea itsensä vielä huolettomaksi ja nuoreksi ja lapsenmieliseksi.🙂.


    • Miten sä hyvä mies olet sitten tuollaisessa suhteessa? Yhteisymmärryksessä parisuhde voi paremmin. Omat menot molemmille ja yhteiset.

      Yritä ottaa kotona puheeksi miten koet asian, kun noin rajoitetaan.🤗 kuulostaa tosi kamalalta.😔

      • Anonyymi

        Miten ottaa puheeksi kohtalonsa ei mies voi kun toivoa et sais hyvän vaimon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ottaa puheeksi kohtalonsa ei mies voi kun toivoa et sais hyvän vaimon

        Kylläpä olette vittumaisia akkoja katselleet! Ei voi yleistää.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kylläpä olette vittumaisia akkoja katselleet! Ei voi yleistää.

        Olis kiva nähdä määrääkö mies elämäänsä kanssasi vai määräätkö sinä miehesi elämän eli tuskin miehesi ilman lupaasi mitään tee tai kärsii jos tekee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva nähdä määrääkö mies elämäänsä kanssasi vai määräätkö sinä miehesi elämän eli tuskin miehesi ilman lupaasi mitään tee tai kärsii jos tekee

        No siis esim: minun ex kumppanini on ollut jollain tavalla nalkuttajia. Eli mieti sitä! oon sitten varmaan se miehisempi versio… Nalkutus ei kuulu tapoihini. Minussa itsessäni on myös virheitä, siksi en ole kokenut tarvetta nalkuttaa ”pikkuasioista” että onko joku nyt jättänyt ne kengät siihen keskelle käytävää.. yms…

        Niin ja kyllä parisuhteessa yhdessä sovitaan mitä tehdään. Ei toinen voi määrätä mitä toinen tekee tai ei saa tehdä tai se suhde ei ole tasapainossa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siis esim: minun ex kumppanini on ollut jollain tavalla nalkuttajia. Eli mieti sitä! oon sitten varmaan se miehisempi versio… Nalkutus ei kuulu tapoihini. Minussa itsessäni on myös virheitä, siksi en ole kokenut tarvetta nalkuttaa ”pikkuasioista” että onko joku nyt jättänyt ne kengät siihen keskelle käytävää.. yms…

        Niin ja kyllä parisuhteessa yhdessä sovitaan mitä tehdään. Ei toinen voi määrätä mitä toinen tekee tai ei saa tehdä tai se suhde ei ole tasapainossa.

        Ollaampas sitä nyt niin mukavaa ja herttaista mut suhteessa onko noinmies alistettuna ilman arvoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaampas sitä nyt niin mukavaa ja herttaista mut suhteessa onko noinmies alistettuna ilman arvoo

        Olen kyllä jokaista arvostanut.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen kyllä jokaista arvostanut.

        Onkohan noin mut nyt nousee päähän olen juonut 4 tuntiin 12 olutta tyhjään vatsaan eli nousee päähän mut nyt tulee porilaisia pian uunissa ovat mKkarat ja sipuli valmiina ja sinappi ja ketsuppih pian syön porilaisia ja juomaksi olutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin mut nyt nousee päähän olen juonut 4 tuntiin 12 olutta tyhjään vatsaan eli nousee päähän mut nyt tulee porilaisia pian uunissa ovat mKkarat ja sipuli valmiina ja sinappi ja ketsuppih pian syön porilaisia ja juomaksi olutta

        No hyviä juoma maisteluhetkiä vaan🙂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No hyviä juoma maisteluhetkiä vaan🙂

        Ajattelin tänään ottaa lärvit piti vaihtaa jarrupalat yaakse katsastusta varten mut abs valo syttyi ei anturin vaihto auttanut ja kehä täytyy vaihtaa se jarrulevyssä kiinni eli koko levy vaihdettava ja kummatkin jarrusatulat nyt tuli kalliiksi paha mieli nyt eikä rahaa yhtään ja katsastus pian ajattelin juoda päään täyteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin tänään ottaa lärvit piti vaihtaa jarrupalat yaakse katsastusta varten mut abs valo syttyi ei anturin vaihto auttanut ja kehä täytyy vaihtaa se jarrulevyssä kiinni eli koko levy vaihdettava ja kummatkin jarrusatulat nyt tuli kalliiksi paha mieli nyt eikä rahaa yhtään ja katsastus pian ajattelin juoda päään täyteen

        Sinähän juot sitten juurikin silloin, kun olet sen tarpeessa. Kyllä varmasti ottaa päähän.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sinähän juot sitten juurikin silloin, kun olet sen tarpeessa. Kyllä varmasti ottaa päähän.

        Niin sinkkuna voi juoda mut voisko suhteessa myönnän haluaisin naiselta lohtua ja neuvoa eli miettii laittaako kuntoon vai viekö katsastukseen ja jos katsastus setä pilaa elämäni hylkäämällä auton niin hakkaan siltä pään irti kaipaan naisen neuvoa ja seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinkkuna voi juoda mut voisko suhteessa myönnän haluaisin naiselta lohtua ja neuvoa eli miettii laittaako kuntoon vai viekö katsastukseen ja jos katsastus setä pilaa elämäni hylkäämällä auton niin hakkaan siltä pään irti kaipaan naisen neuvoa ja seksiä

        No jätä nuo pään hakkaamisen keskustelusta, niin olet jo pitkällä. Palstalta ei varmasti läheisyyttä ja seksiä irtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva nähdä määrääkö mies elämäänsä kanssasi vai määräätkö sinä miehesi elämän eli tuskin miehesi ilman lupaasi mitään tee tai kärsii jos tekee

        Mieheni on aina määrännyt ensikädessä omasta elämästään. En ole kiinnostunut toisesta lapsesta ja huollettavasta suhteessa. Sama minun kanssani, minä myös määrään ensikädessä omasta elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinkkuna voi juoda mut voisko suhteessa myönnän haluaisin naiselta lohtua ja neuvoa eli miettii laittaako kuntoon vai viekö katsastukseen ja jos katsastus setä pilaa elämäni hylkäämällä auton niin hakkaan siltä pään irti kaipaan naisen neuvoa ja seksiä

        Tietenkin voi, kun vaan valkkaaa naisen, joka myös juo. Mahdatkohan itse kyetä katselemaan ryyppäävää naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin voi, kun vaan valkkaaa naisen, joka myös juo. Mahdatkohan itse kyetä katselemaan ryyppäävää naista?

        Ei ryyppääävää naista mut saa juoda silloin kuin minäkin eli yhdessä ryypätään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ryyppääävää naista mut saa juoda silloin kuin minäkin eli yhdessä ryypätään

        😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ryyppääävää naista mut saa juoda silloin kuin minäkin eli yhdessä ryypätään

        Eli ryyppäävä nainen. Etsi sellainen, niin saa rauhassa vetää niin paljon kun vain napasi jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ryyppääävää naista mut saa juoda silloin kuin minäkin eli yhdessä ryypätään

        "saa juoda" ... sinä siis olet itse se, mistä aloituksessa valitat. "Parisuhteessa mies ei määrää itse itseään miksi näin on eli miehellä ei ole mitään oikeuksia ei itsemääräämis oikeutta ei mitään eli kaikkeen on kysyttävä lupa tai määrätään mitä saa tehdä miten olla miten elää saako hengittää ym jo on markkinat sanon minä." Sinä haluat tuon kuvion, mutta vain toisin päin. Nainen ei saa määrätä itse itsestää,, naisella ei ole mitään oikeuksia, ei itsemääräämisoikeutta eli kaikkeen on kysyttävä lupa tai määrätään mitä saa tehdä ja miten elää jne. Sitähän sä havittelet tuossa.


    • Anonyymi

      Jos haluaa käyttää vaikka oikeuttaan naiskennella useita naisia ja käyttää kaikki rahansa plus emännän rahat lisäksi uhkapeleihin sen voi tehdä ihan rauhassa vapaalla jalalla minun puolesta

      • Anonyymi

        Mut mies haluaa vain omaa naistaan naiskennella ja juoda ja syödä makkaraa naisensa kanssa kahden mut ei ei sitäkään suoda miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mies haluaa vain omaa naistaan naiskennella ja juoda ja syödä makkaraa naisensa kanssa kahden mut ei ei sitäkään suoda miehelle

        Saa myös tukkia sepelvaltimonsa ihan yksin jos joka päivä pitää makkaraa mussuttaa en mitään sydänhierontaa halua antaa harvasepäivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa myös tukkia sepelvaltimonsa ihan yksin jos joka päivä pitää makkaraa mussuttaa en mitään sydänhierontaa halua antaa harvasepäivä

        Eli olwt joku hidalgo kai miehesi makkaraa saa syödä jos haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olwt joku hidalgo kai miehesi makkaraa saa syödä jos haluaa

        Saa syödä ihan omas kotonas saada sydärin yksinään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa syödä ihan omas kotonas saada sydärin yksinään

        Aivan ja juuri noin. Mies saa juoda ja syödä ihan mitä tahtoo ja koska tahtoo ja niin paljon kuin tahtoo. Miehellä on täysi itsemääräämisoikeus. Minullakin on täysi itsemääräämisoikeus ja saan täysin vapaasti olla katselematta sellaista miestä, jonka tyyli elää elämää ei minua kiinnosta.


    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna oma moka kannattaa opetella elämään itsekseen niin menee kohtuullisesti.
      Terveisin 49v mies.

    • Anonyymi

      Suomimiehet ovat nykyisin munattomia eunukkeja , mielisteleviä raukkoja ilman piparia.

    • Anonyymi

      Teoreettinen kysymys koska ei kukaan nainen halua olla sinunlaisen elukan kanssa.

    • Anonyymi

      Jos unelmahäitä on uskominen, niin kyllä se näin on ja äijät näyttää siltä että oispa kaljaa

    • Se onkin parisuhde, eli pari tarkoittaa kahta., eli kahden suhde. Ei toisen elämästä voi tehdä ihan millaista haluaa. Siinä pitää ottaa toinenkin huomioon, jos ei halua, niin eipä olekaan pakko. On sitten ilman suhdetta ja sit saa tehdä mitä lain puolesta antaa myöden.

    • Anonyymi

      Jos toinen joutuu jotenkin puuttumaan aikuisen käytökseen niin silloin siinä jotain pielessä. Et vain osaa olla suhteessa. Siitä kysymys.

    • Anonyymi

      Se on hyvä kysymys, että miksi miehet tuollaisiis suhteisiin itsensä järjestävät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe