Sampo taitaa olla loppujen lopuksi menestynein Diili-ohjelman kilpailija kautta aikain? Mies on tällä hetkellä velaton, ja tilillä miljoonia euroja. Vaikka ei pärjännytkään itse ohjelmassa, niin kukaan kilpailun voittanut, saatika muutkaan osallistujat eivät ole menestyneet urallaan niin hyvin kuin Sampo on. Vai oletteko eri mieltä? Kuka edes muistaa keitä siinä ohjelmassa oli vuosien varrella. Kenestäkään kuullut mitään. Missä lienevät hanttihommissa nykyään.
Sampo menestynein Diili-kilpailija?
10
889
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta onhan miiiiiisa
- Anonyymi
Sampo voitti taas
- Anonyymi
Onnea Sampo, sinä ja Janne olitte mun suosikit!
- Anonyymi
Se oli jo viikko aikaa tiossa että voitti, kuka lie vuotanu tiedon?
- Anonyymi
Ei ollut vaikea arvata, että kuka Farmin tulee voittamaan, kun katsoo kuinka aktiivisesti Sampo sitä ohjelmaa mainosti, niin kun laskee yhteen yks plus kaks, niin saa tulokseksi Sampon voiton farmissa
- Anonyymi
Mira Kasslin voitti diilin silloin kun Sampo oli mukana mutta eipä Mirastakaan ole paljon kuulunut sen jälkeen. Sampo on ilmeisesti rikkaampi kuin kaikki diiliin osallistuneet kilpailijat yhteensä. Ruoka-kaupan pito on kannattavaa puuhaa. Vesa Keskiselläkin muistaakseni 40 miljoonaa euroa pankkitilillä. Että sillee..
- Anonyymi
sampo sitä sampo tätä ja ku herralla on euroo niin sijoittaa kittilää ja leville ei lähellekkään kolaria/yllästä. On siinä kolarin kunkku vai narri??
- Anonyymi
Aivan sama.minua ei turhakkeet kiinnosta
- Anonyymi
Jokainen itse päättää omistaan. Hyvä Sampo, ollaan ylpeitä että olet mitä olet. Koirat haukkuu ja..
- Anonyymi
Sampo on hyvä tyyppi mutta mistä helkka rista te tiijätte kaikkien raha-asiat ??
Ette oikeasti tiedä mitään kunhan huhuja paatte liikkeelle. Kateelliset kitupiikit vain paskaa jauhaa täällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759