Sampo menestynein Diili-kilpailija?

Anonyymi-ap

Sampo taitaa olla loppujen lopuksi menestynein Diili-ohjelman kilpailija kautta aikain? Mies on tällä hetkellä velaton, ja tilillä miljoonia euroja. Vaikka ei pärjännytkään itse ohjelmassa, niin kukaan kilpailun voittanut, saatika muutkaan osallistujat eivät ole menestyneet urallaan niin hyvin kuin Sampo on. Vai oletteko eri mieltä? Kuka edes muistaa keitä siinä ohjelmassa oli vuosien varrella. Kenestäkään kuullut mitään. Missä lienevät hanttihommissa nykyään.

10

962

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta onhan miiiiiisa

• Anonyymi

Sampo voitti taas

• Anonyymi

Onnea Sampo, sinä ja Janne olitte mun suosikit!

• Anonyymi

Se oli jo viikko aikaa tiossa että voitti, kuka lie vuotanu tiedon?

• Anonyymi

Ei ollut vaikea arvata, että kuka Farmin tulee voittamaan, kun katsoo kuinka aktiivisesti Sampo sitä ohjelmaa mainosti, niin kun laskee yhteen yks plus kaks, niin saa tulokseksi Sampon voiton farmissa

• Anonyymi

Mira Kasslin voitti diilin silloin kun Sampo oli mukana mutta eipä Mirastakaan ole paljon kuulunut sen jälkeen. Sampo on ilmeisesti rikkaampi kuin kaikki diiliin osallistuneet kilpailijat yhteensä. Ruoka-kaupan pito on kannattavaa puuhaa. Vesa Keskiselläkin muistaakseni 40 miljoonaa euroa pankkitilillä. Että sillee..

• Anonyymi

sampo sitä sampo tätä ja ku herralla on euroo niin sijoittaa kittilää ja leville ei lähellekkään kolaria/yllästä. On siinä kolarin kunkku vai narri??

• Anonyymi

Aivan sama.minua ei turhakkeet kiinnosta

• Anonyymi

Jokainen itse päättää omistaan. Hyvä Sampo, ollaan ylpeitä että olet mitä olet. Koirat haukkuu ja..

• Anonyymi

Sampo on hyvä tyyppi mutta mistä helkka rista te tiijätte kaikkien raha-asiat ??
      Ette oikeasti tiedä mitään kunhan huhuja paatte liikkeelle. Kateelliset kitupiikit vain paskaa jauhaa täällä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe