Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Vierestä haluaisit herätä sunnuntai-aamuna?

-flowersreally-

59

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iaskin..väärinin vierestä :)

Lillis2020

• Anonyymi

Suudelmaastasi

• Heräsin nalleni vierestä.

• Ai sullakin on uninalle mä sain kanssa sellaisen joskus lahjaksi.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ai sullakin on uninalle mä sain kanssa sellaisen joskus lahjaksi.😄.

Itse asiassa minulla on useita nalleja. Suurimman osan olen roudannut varastoon, mutta yksi unohtui viedä, joten se sai jäädä viereen.

• Palstakamu kirjoitti:

Itse asiassa minulla on useita nalleja. Suurimman osan olen roudannut varastoon, mutta yksi unohtui viedä, joten se sai jäädä viereen.

No hyvä kyllä jokaisella ainakin yks pitää olla.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No hyvä kyllä jokaisella ainakin yks pitää olla.🙂.

Pulleat kaveripojat tunnistaa myös uninallesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten myös todella halutut, älykkäät, huumorintajuiset, empaattiset, välittävät, toisen huomioivat, itsensä kanssa sinut olevat ja hyvän itseluottamuksen omaavat upeat kumppanit ja hellät rakastajat naiselle.😄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lomps lomps lomps pullea kaveripoika lompsuttelee tarralenkkareissaan nalle kainalossa ja unimyssy päässä makkariin. Sängyssä kiihkeää rakastajaa odottanut tinder-tyttö miettii hiljaa mielessään tuleekohon tästä mitään?

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Lomps lomps lomps pullea kaveripoika lompsuttelee tarralenkkareissaan nalle kainalossa ja unimyssy päässä makkariin. Sängyssä kiihkeää rakastajaa odottanut tinder-tyttö miettii hiljaa mielessään tuleekohon tästä mitään?

-harmiseikirj-

Harmis on kovin konfliktinhaluinen ollut viimepäivät. Ettei vaan olisi menkat tulossa.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kuten myös todella halutut, älykkäät, huumorintajuiset, empaattiset, välittävät, toisen huomioivat, itsensä kanssa sinut olevat ja hyvän itseluottamuksen omaavat upeat kumppanit ja hellät rakastajat naiselle.😄.

No johan se nyt laittaa parastaan. 😁 Mut siis näinhän se toki on. Että enemmän noilla ominaisuuksilla katselee👍🏼

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Kyllä tämä näky vähän pistäisi toki mietityttää mitähän tästäkin tulee🤭

• Haaveilija39 kirjoitti:

No johan se nyt laittaa parastaan. 😁 Mut siis näinhän se toki on. Että enemmän noilla ominaisuuksilla katselee👍🏼

No aina välillä sitä joskus tuppaa hieman innostuun.😊.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Harmis on kovin konfliktinhaluinen ollut viimepäivät. Ettei vaan olisi menkat tulossa.

Itse olette niin hauskoja että tarjoatte mahdollisuuksia pieneen kuittailuun :D Muista kuitenkin että v..lu on välittämistä :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olette niin hauskoja että tarjoatte mahdollisuuksia pieneen kuittailuun :D Muista kuitenkin että v..lu on välittämistä :)

-harmiseikirj-

Kiitos :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Mutta sen v.ttuilunkin takana on aina sen hetkinen oma olotila. Sulla se sama olotila on ollut päällä viimeisen kuukauden. Sitä ei voi olla näkemättä sun jutuissa.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Uninallen kanssa voi nähdä sinisiä unia 🤗

• Xena-183 kirjoitti:

Uninallen kanssa voi nähdä sinisiä unia 🤗

Kyllä ehdottomasti! Sitä varten ne on olemassa ja siksi että on joku jota halata kun tuntee olonsa yksinäiseksi.🤗.

• Anonyymi

Tyhmä kysymys. Tietenkin haluaisin herätä trollin vierestä. Sitten aamulla söisimme hillovoileipiä ja huiputtaisimme toisiamme.

>simiti<

• Anonyymi

Jps jaksaa katsoa jotain galactica-juttuja.... minkälaisia callsign eli siis nimiä jotain lentäjä tytöilläkin...

• Rakastajattareni

• Anonyymi

Sirkka-Liisa Anttila?

• Anonyymi kirjoitti:

Sirkka-Liisa Anttila?

Onko Anttila muka palstalainen?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Onko Anttila muka palstalainen?

Hänellä on Forssan molemmat nähtävyydet.

• Anonyymi

Trollikan 😍🥰😍🥰

• Anonyymi

En koe ketään palstalaita kohtaan tarvetta herätä samasta sängystä, en edes hyvin nukutun yön jälkeen. Ne ihmiset, joiden kanssa voisin herätäkin, ovat ihan muualla.

• No kyllähän sillä on ainakin hyvin miehekäs varsi, huumorintajuinen.. Hyvin mukavanakin pidetty. Semmoinen oikein näppärä kaikintavoin. 😉🛠️🪚📠💻🪵🪓 ai että🤭

• Joo ei. En kenenkään. 🙂

• Anonyymi

Camoon, tunnusta pois

• Anonyymi kirjoitti:

Camoon, tunnusta pois

No mieheni ei ole enää palstalainen ollut vuosikausiin, 13 vuoteen. Niin ei voi nimetä. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi kirjoitti:

Camoon, tunnusta pois

Oletan, että miestäni tarkoitit.

• Huitale kirjoitti:

No mieheni ei ole enää palstalainen ollut vuosikausiin, 13 vuoteen. Niin ei voi nimetä. 🤷🏼‍♂️

Oletteko tavanneet palstalla?🙂

Oletteko tavanneet palstalla?🙂

Juu, miehen logiikassa. Vuonna 2009. 🙂

• Huitale kirjoitti:

Juu, miehen logiikassa. Vuonna 2009. 🙂

Juteltiinko siellä ilman kuvia? Vai miten?

Juteltiinko siellä ilman kuvia? Vai miten?

Silloin oli yksityisviestit vielä käytössä. Ja kyllä me kuvia läheteltiin sähköpostilla. Puoli vuotta pidettiin päivittäin yhteyttä, kunnes ekan kerran tavattiin kasvokkain. Ja sen jälkeen meni viikko, kun nähtiin taas ja mies jäikin mun luokse asumaan. Kävi vaan pari kertaa vielä kotonaan tyhjentämässä omat romppeensa autoon ja toi muuttokuorman mukanaan. Siitä asti on asuttu ja eletty avoliitossa jo 13 vuotta, tänään tuli täyteen.

• Huitale kirjoitti:

Silloin oli yksityisviestit vielä käytössä. Ja kyllä me kuvia läheteltiin sähköpostilla. Puoli vuotta pidettiin päivittäin yhteyttä, kunnes ekan kerran tavattiin kasvokkain. Ja sen jälkeen meni viikko, kun nähtiin taas ja mies jäikin mun luokse asumaan. Kävi vaan pari kertaa vielä kotonaan tyhjentämässä omat romppeensa autoon ja toi muuttokuorman mukanaan. Siitä asti on asuttu ja eletty avoliitossa jo 13 vuotta, tänään tuli täyteen.

Paljon onnea vuosipäivän johdosta!🤗 Oliko teillä paljonkin välimatkaa ennen, kuin muutitte yhteen?

Näitä on aina kiva kuulla, oon kuullut ennenkin, että toiset on löytäneet toisensa palstalta. 🙂

• Huitale kirjoitti:

Onnittelut vuosipäivästä 💞
        Minäkin taisin päästä mukaan teidän ensitreffeille, vai muistanko oikein? 🤗

• Xena-183 kirjoitti:

Onnittelut vuosipäivästä 💞
        Minäkin taisin päästä mukaan teidän ensitreffeille, vai muistanko oikein? 🤗

Kiitos, juu muistat. Oltiin päivää ennen jo paikalla. Sinut nähtiin seuraavana päivänä. 🙂

Paljon onnea vuosipäivän johdosta!🤗 Oliko teillä paljonkin välimatkaa ennen, kuin muutitte yhteen?

Näitä on aina kiva kuulla, oon kuullut ennenkin, että toiset on löytäneet toisensa palstalta. 🙂

Kiitos. 🤗

Olihan tuota, kun toinen asui länsi-suomessa ja minä itä-uudellamaalla.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kiitos, juu muistat. Oltiin päivää ennen jo paikalla. Sinut nähtiin seuraavana päivänä. 🙂

Palsta-threesome?

• Anonyymi

Tämän ikäisenä täytyy tietysti hämmästyä, jos ylipäätään herää aamuisin 🤭😀

• No jos pujis olisi ollut tässä, niin olisi herääminen ollut mielekästä.

• Anonyymi

Kivan rahvaanomaisia olette.

• Anonyymi kirjoitti:

Kivan rahvaanomaisia olette.

Tanks.

• Prinsessan vierestä tietysti. 😊

• Anonyymi

niin kaksi alastonta kehoa toisiinsa kietoutuneena.

• Anonyymi kirjoitti:

niin kaksi alastonta kehoa toisiinsa kietoutuneena.

Mikäs sen mukavamapaa olisi...

• Anonyymi

Kaikkien vierestä 😊

• Kimppakivaako?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kimppakivaako?

Ei. Ei aina tarvitse sekstailla 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Ei aina tarvitse sekstailla 😊

Ei niin .. tuli vaan mieleen vastauksestasi. Sulle kelpaa kaveriksi kuka vaan niin het hyrähti kaksimielinen mielikuvitukseni käyntiin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei niin .. tuli vaan mieleen vastauksestasi. Sulle kelpaa kaveriksi kuka vaan niin het hyrähti kaksimielinen mielikuvitukseni käyntiin.

Koska se kaveriselfie Lauri Markkasen kanssa tulee?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska se kaveriselfie Lauri Markkasen kanssa tulee?

Joo.. ensi yönä sun unissasi..

• Anonyymi

Täytyy laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin, etten moisessa tilanteessa tulisi ikinä olemaan. N50

• Mä nukun ipad kainolossa ja heti aamulla avaan palstan.
      Hukkuttaudun hyvän huomenen toivotuksiin ja lisään palstalle parikymmentä sydäntä.
      😍😘🥰🧡💖

• Anonyymi

Mikkojuhan ja muut pulleat kaveripojat sulostuttavat päivääsi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhan ja muut pulleat kaveripojat sulostuttavat päivääsi 🥰

Kyllä ❤️
        Jätänkin tässä toiveen kaveripojille, että jos saisi ne toivotukset jo kuuden aikaa aamulla.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Kyllä ❤️
        Jätänkin tässä toiveen kaveripojille, että jos saisi ne toivotukset jo kuuden aikaa aamulla.

Toivottavasti Mikkis ja kumppanit huomaavat toiveesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      4878
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      374
      1869
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1633
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1619
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      260
      1219
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1014
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe