Mikä on ollut elämäsi kohokohta?

Anonyymi-ap

Niin mikäs se on ollut?

68

666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lasteni syntymät

      • Anonyymi

        Toki se taitaa olla jälkipolvi. Olen kanssasi samaa mieltä.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se taitaa olla jälkipolvi. Olen kanssasi samaa mieltä.

        >simiti<

        Ainoa kaunis muisto mitä meistä jää jäljelle kun on aika poistua


    • En kerro palstalla. Liittyy henkilökohtaiseen elämääni. Vaikkei ehkä äkkiseltään uskoisi että minulla sellainenkin on.

      • Anonyymi

        Voitit vuoden lenkkimakkarat Siwasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitit vuoden lenkkimakkarat Siwasta?

        En tykkää makkarasta. Maistuu lisäaineilta. Ehkä keitossa menettelee.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tykkää makkarasta. Maistuu lisäaineilta. Ehkä keitossa menettelee.

        Sipulitee makkara on hyvää kun sen oikein tekee meidän idä ainakin osas sen tehdä ja muusi oikeista perunoista


    • Anonyymi

      Esiintymällä anonyymipalstalla toisina henkilöinä.

    • Anonyymi

      Se kun aloitin viinanjuonnin.

    • Anonyymi

      Omien lasten syntymä ja kaksi rakastumista. Elämä tuntuu hyvältä kun on rakastunut ja saa halata ja olla lähellä, koskettaa ja olla yhdessä ja tehdä yhdessä kaikkea mukavaa. Nyt on suuri tarve rakastumiselle. Sille kolmannelle kerralle.

      • Anonyymi

        Rakastu palstaan.


      • Anonyymi

        Voi kun kaunista oletko koskaan osannut aidosti rakastaa muuta kun itseäsi kun joudut kolmatta rakkautta etsimään


    • Satuin syntymään tähän maailmaan. Seuraava on se kun poistun tästä maailmasta. Enkä ole varma kumpi on toistaan parempi.

      • Anonyymi

        Molempi parempi. Ei voi kuolla ennen kuin on syntynyt. Kerran mönkkäriturmassa kuolin, mutta lääkärin ryökäle elvytti takaisin henkiin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molempi parempi. Ei voi kuolla ennen kuin on syntynyt. Kerran mönkkäriturmassa kuolin, mutta lääkärin ryökäle elvytti takaisin henkiin.

        >simiti<

        Ei niin, syntymä portti pakolliseen kidutukseen läpi vuosien kunnes viimein kuolema vapauttaa. Kaikkea ne vanhemmat panevatkin lapsensa kestämään, lienee kosto siitä mitä ovat itse saaneet kokea kun ovat joutuneet syntymään tähän maailmaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei niin, syntymä portti pakolliseen kidutukseen läpi vuosien kunnes viimein kuolema vapauttaa. Kaikkea ne vanhemmat panevatkin lapsensa kestämään, lienee kosto siitä mitä ovat itse saaneet kokea kun ovat joutuneet syntymään tähän maailmaan.

        Ei tämä elo mitenkään hassumpaa ole. Ota löysin rantein, älä jännitä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä elo mitenkään hassumpaa ole. Ota löysin rantein, älä jännitä.

        >simiti<

        Ei olekaan, en minä valita laisin. Mutta toisaalta odotan kuolemaa, odottamattani sitä varsinaisesti, onpahan sitten saatu arvoisensa päätöspiste tällekin taivallukselle. Elämä on, kunnes ei enää olekaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei olekaan, en minä valita laisin. Mutta toisaalta odotan kuolemaa, odottamattani sitä varsinaisesti, onpahan sitten saatu arvoisensa päätöspiste tällekin taivallukselle. Elämä on, kunnes ei enää olekaan.

        Muuten asian viekusta. Oletkos lukenut linnunradan käsikirjaa liftareille?

        Kyllä Douglas Adams osasi.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä elo mitenkään hassumpaa ole. Ota löysin rantein, älä jännitä.

        >simiti<

        Rento ote elämään ni ei tarvi kokoajan olla niin taka kiriänä


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei olekaan, en minä valita laisin. Mutta toisaalta odotan kuolemaa, odottamattani sitä varsinaisesti, onpahan sitten saatu arvoisensa päätöspiste tällekin taivallukselle. Elämä on, kunnes ei enää olekaan.

        Mitä sitä odotta jos noin kovin täältä pois haluat tee itse asialle jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten asian viekusta. Oletkos lukenut linnunradan käsikirjaa liftareille?

        Kyllä Douglas Adams osasi.

        >simiti<

        En ol kirjaa lukenu kyseisen vilkan ole monesti kattonu se mitä muistan siittä vielä ni oli hyvä elokuva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten asian viekusta. Oletkos lukenut linnunradan käsikirjaa liftareille?

        Kyllä Douglas Adams osasi.

        >simiti<

        Koko sarja on ihan helmi. Pitäis lukee joskus uudestaan.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten asian viekusta. Oletkos lukenut linnunradan käsikirjaa liftareille?

        Kyllä Douglas Adams osasi.

        >simiti<

        Jokusen kerran nuorempana, kaikki ne saman sarjan opukset, aivan loistavia. Pitäisi oikeastaan lukeakin taas uudelleen, tässä iässä tietty piruiluja ymmärtäisi paremmin kuin silloin välillä 15-30 vuotta 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä odotta jos noin kovin täältä pois haluat tee itse asialle jotain

        Ei se ole mistään kotoisin oikaista, odotellaan reilusti kuin joulua konsanaan, on sitten sitä palkitsevampaa.


    • Anonyymi

      Niitä on niin monta, että turha kaikkia on luetella. Kaikilla on aikansa ja paikkansa.

    • Anonyymi

      Kaikki "Mitä minä sanoin " Hetket.

    • Anonyymi

      Pillun saaminen ekaa kertaa nuorena. No seksi ollut aina kohokohta minulle. Ei mikään urheilu saavutus ole parempi saavutus kuin seksi naisen kanssa. Kyllä minä mitaleita urheilussa sain.

      • Anonyymi

        Pillun saanti ekan kerran jälkeen tais si jäädä vähemmälle ilman maksua vai


    • Anonyymi

      Jossain kohtaa syntymän ja kuoleman välissä se kai on, toivon että vielä edessäpäin.

      -harmiseikirj-

    • Kruunuhäät, eli päiväni prinsessana.

      Lasten syntymät ovat tietenkin merkityksellisimpiä, mutta en kutsuisi kumpaakaan hetkeä elämäni kohokohdaksi. - Mieluusti olen jopa aktiivisesti unohtanut sen hetken, kun annettiin lupa ponnistaa.

    • Ensimmäinen seksimatka etelään.

      • Anonyymi

        Mitä etelän tuliaisia sait sukupuolitaudit vai lapsen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä etelän tuliaisia sait sukupuolitaudit vai lapsen

        Toin hämmentäviä muistoja ja matkakuumeen.


    • Anonyymi

      Elämäni kohokohta oli kun tunsin kohdanneeni minulle taivaassa luvatun. Se oli myös elämäni suuri harha, mutta mitä siitä :)

    • Sain Remo-Waxia ja korvapumppua käyttäen korvakäytävästäni irti ison vaikkutukoksen.

    • Lapseni syntymä. Siihen hetkeen tiivistyy niin monta asiaa ja tunnetta. Sillä hetkellä, kun sain lapseni rinnalleni, kaikki loksahti paikoilleen. Juuri sen huikean tyypin äiti minun pitääkin olla. Ei tuon parempaa ole eikä tule.

      • Anonyymi

        Mikään muu ei tietysti ole koskaan yli tuon. Monilla sinkuilla ei kuitenkaan ole lapsia. Saattaa tuntua, että joku merkittävä sisältö puuttuu elämästä. Lapsen saanti on kuitenkin enemmän oman elämän osan luovuttamista toisen ihmisen käyttöön pyytteettömästi. Kokemus siitä, miten tullaan vastuulliseksi toisen ihmisen elästä, onnistumiseen ja epäonnistumiseen mutta vastuuta tuntien aina. Kokonaisuudessaan positiivinen taakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikään muu ei tietysti ole koskaan yli tuon. Monilla sinkuilla ei kuitenkaan ole lapsia. Saattaa tuntua, että joku merkittävä sisältö puuttuu elämästä. Lapsen saanti on kuitenkin enemmän oman elämän osan luovuttamista toisen ihmisen käyttöön pyytteettömästi. Kokemus siitä, miten tullaan vastuulliseksi toisen ihmisen elästä, onnistumiseen ja epäonnistumiseen mutta vastuuta tuntien aina. Kokonaisuudessaan positiivinen taakka.

        Vanhemmalle oma lapsi/lapset ovat yleensä asia ylitse muiden. Vanhemmuus on todellakin pyyteetöntä, oman lapsensa vuoksi tekisi mitä vain. Jopa silloin, kun lapsi aiheuttaa muitakin kuin positiivisia tunteita. Ei vanhemmuus pelkkää onnea ja iloa ole, eteen tulee haasteita, vaikeita päiviä, vanhemmatkin tekevät virheitä jne mutta kuten sanoit, kokonaisuudessaan ehdottomasti positiivinen taakka 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Vanhemmalle oma lapsi/lapset ovat yleensä asia ylitse muiden. Vanhemmuus on todellakin pyyteetöntä, oman lapsensa vuoksi tekisi mitä vain. Jopa silloin, kun lapsi aiheuttaa muitakin kuin positiivisia tunteita. Ei vanhemmuus pelkkää onnea ja iloa ole, eteen tulee haasteita, vaikeita päiviä, vanhemmatkin tekevät virheitä jne mutta kuten sanoit, kokonaisuudessaan ehdottomasti positiivinen taakka 😊

        Onhan lapset kivoja mut tekotapa ällöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan lapset kivoja mut tekotapa ällöttää.

        Harjottelu se vasta hauskaa onkin


    • Anonyymi

      Hyvä kesätyöpaikka olisi tytöille ja kokeillle, kun Lamborghini tehdas... osia pitää tehdä hiilikuituosia ja paistaa niitä uunissa,

      National Geograchicilla ohjelma.

    • Anonyymi

      En tiedä uskaltaako edes aavistaakaan jotain kohokohtaa eli ylämummoa.

      National Geographicin juttuja... lentokone Buffalon lentokenttä.

      Buffalo on itselle tuttu kun joskus jotain muistipiirejä missä oli Buffalossa tehtyjä oli joskus

    • Anonyymi

      oho vegas voittamassaw toise3nkin pelin amerikkalaisten jääkiekossa, finaaleissaq.

      mutta tuollainen kun jos jotkut hammaslääkäri-tytöt hassuja mutta kun laittavat omiaq sormia suuhun ja kaikkia laitteitakin, mutta parantavat.

    • Anonyymi

      Edelleenkin lasteni syntymät koitappa ny tajuta se jo pikkuhiljaa

    • Anonyymi

      ei ole välttämättä kovin hasuskaa jos hammaslääkäri-tytöt laittavat sormia suuhusi ja kaikenlaisia laiteitakin

    • Anonyymi

      hsmms kuin lammas... jotain niin laitteitakin voivat laittaa suuhusi jos hoitaa hampeja

    • Anonyymi

      Vegasillsa jo 7 maalisa jääkiekosdsa

    • Jaa..a vaikea sellaista todellista huippukohtaa on valita. Onhan noita hienojakin hetkiä ollut. Ehkä kuitenkin toivon että se kaikkein paras hetki on vielä tulossa. Se voisi olla vaikka se kun löytää sen ihmisen kenen kanssa haluaa elämänsä jakaa ja viettää loppuelämänsä vanheten yhdessä rakkaansa kanssa. Tai sitten se on jotain aivan muuta mistäpä sitä tietää.🙂.

    • Anonyymi

      tuollainen jooh uskaltaako ollenkaan lähteä tyttöjen mukaan katsomaan jotai kummitustaloa

    • Anonyymi

      onnistuin mahdottomassa ja sain pillua (vaikka pelaankin videopelejä enkä omista autoa)

    • Anonyymi

      Muksut, avioero 👍, seuraava luultavasti se kun potkaisen tyhjää 😁

    • Se, kjn tajusin olevani elossa.

      • Anonyymi

        Muistanko oikein, että sinullakin on terveysongelmia?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein, että sinullakin on terveysongelmia?

        >simiti<

        No juu, noinkin voi sanoa. Sairastan ms-tautia. Nyt kylläkin se on remissiossa ja toimintakykyni aikalailla normaali.


    • Anonyymi

      Oletkolko tuhmä kuin Timp tao Teemuj

      • Anonyymi

        Mene vajakki pellolle ryynäämään. Tyhmä idari maalaisjuntti.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Ostin Opelin.

    • Anonyymi

      Isäksi tulemisessa on aina oma viehätyksensä, kahdesta tulee yksi.
      Jokainen erilainen, silti yhtä lähellä sydäntä.

      AV

    • Anonyymi

      Sm kultaa salibandyssä 3 kertaa. Kai se on kohokohta ollut.

    • Anonyymi

      Kun tutkinto tuli nappiin. Kirjoitin lopputyön, klo oli yöllä kaksi. Lähdin yöbaariin fillarilla, huitaisin lasin punkkua ja palasin kotiin nukkumaan.
      Uuden omistusasunnon hankinta vuokrakaksion sijaan. Se riemullinen omistamisen tunne, muuttokaan ei ollut paha kun oli niin vähän kamaa.
      No lapsi tietty, olihan se suurta. Muistan myös ensimmäisen orgasmin. järisyttävä ja hämmästyttävä kokemus, että tällaistako tämä, meninköhän myt päästäni sekaisin.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole vielä ollut sellaista:(

      • Anonyymi

        Sorry, ei ollutkaan viestisi linkitetty tuohon edelliseen viestiin.


    • Anonyymi

      Se, kun tilaamani yli 2000€ editointiin soveltuva tietokone saapui kotiin.
      Toinen elämän kohokohta on ollut, kun grillin rapeakuorisen hampurilaisen ensihaukkaus, kun hampurilaisia olen ostanut korkeintaan joka toinen vuosi kerran.

    • Anonyymi

      Jalosen seuraajan suhteen tilanne on aika mutkikas. Omaan makuuni sopivimmat vaihtoehdot Jussi Tapola ja Antti Pennanen ovat jo kiinnitettyinä seurajoukkueisiin kaudeksi 24-25, kun taas Jukan pesti Leijonissa päättyy melko varmasti jo vuoden päästä.

      Voi hyvinkin olla, että kokenut Kari Jalonen nousee tässä kohtaa ykkösvaihtoehdoksi ja hän vetää kahden vuoden periodin. 2026 olympialaisissa Suomella saattaa olla kaikkien aikojen sauma voittaa turnaus, jossa kaikki parhaat ovat mukana, joten tuohon turnaukseen ei kovin kokemattomalla päävalmentajalla mielestäni voida lähteä. Jussi Ahokas, Tommi Niemelä ja Toni Söderholm voivat jonain päivänä olla valideja kandidaatteja Leijonien peräsimeen, mutta ei heidän aikansa vielä ole.

    • Tämä on tosi hyvä kysymys- Pysähdyttää miettimään, elämää!
      mutt jos vain yksi pitää sanoa, niiiiiin
      Ensimmäinen lapsenlapsi oli just paras kohokohtien kohokohta sofar!

      • Anonyymi

        Vastaus riippuu, mitä tulevaisuudessa tapahtuu

        Jatkuuuuuuu. . .


    • En tiedä onko tämä nyt varsinainen kohokohta, mutta olen ylpeä, että olen jaksanut urhoollisesti juosta puolimaratonin n.2kk. Harjoittelulla. Tiesin, että kuntoa kyllä riittää, mutta ihan tuollaista kestävyyskuntoa en ollut aiemmin harjoitellut.

      Niin ja siis tietysti ensimmäisen lapsen syntymä on ollut melko häkellyttävää.❤️

    • Anonyymi

      Yksi kohokohdista tulee olemaan palstaätmin kuppasen naaman näkeminen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe