En jaksaisi ottaa kaikkia osia irti tai peitellä sen enempää teipillä yms.
Voiko pyörän rungon maalata purkki maalilla?
8
219
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mutta lopputulos ei oo hääppönen.
- Anonyymi
Sähän voit maalata tsygäsi ihan miten vaan haluat....
- Anonyymi
Juuri näin, varsinkin, jos tarkoitus on saada vain varastettu pyörä tunnistamattomaksi.
- Anonyymi
Miksi ei voisi? Kun itse tekee, niin tulee juuri sellaista, kun sattuu tulemaan.
- Anonyymi
Spray maalilla voi maalata ja hyvä tulee.
Kaikki ylimääräiset osat pitää tietenkin irroitta, muuten ei kannata maalata.
Runko pitää tietenkin puhdistaa kunnolla.
Netistä voi tilata pyöränmerkki tarrat jotka pysyvät parhaiten kun laittaa lakan päälle.
Paras pyörän maalaus oli kun jopon näköisestä pyörästä tein jopon!
Musta hieno maali pintaan ja ne Jopo tarrat.
Ainoa mikä erotti aidosta Joposta oli tavarateline. Aidossa kun leveä, niin tässä oli kapea ritsi. - Anonyymi
Jos se on sun pyörä, niin voit ihan itse päättää miten sen maalaat tai vaikka tervaisit sen, ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Sua näkyy kiinnostavan🤪
- Anonyymi
Pelle🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446